Yaaaay!quote:
Volgens mij heeft het de hele nacht doorgesneeuwd.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 07:24 schreef pfaf het volgende:
Enschede heeft een dikker pak dan verwacht, toch wel enkele cm's..
Fout, er is vannacht nog gewoon sneeuw bijgevallenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Fout...
Morgenavond pas weer, in het uiterste noorden...
Idd. Een stralend zonnetje met een mooie laag sneeuw... en ik zit hier op het werk naar buiten te kijkenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:57 schreef Wespensteek het volgende:
Zon op besneeuwde bomen wat is de winter dan toch mooi.
Meer meer meerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:35 schreef dick_laurent het volgende:
Lag inderdaad behoorlijk pak hier in Utrecht![]()
Nou ok, ik geef toe, dat het in combinatie met de zon en alle besneeuwde bomen vanmorgen wel mooi uitzag.
Maar nu hebben we het gezien, iedereen heeft zijn sneeuw fap kunnen doen. Nu weg met die zooi, hup... lente!
Nog lang niet, het moet blijven vallen en liggen tot ik tijd heb om foto's te maken! En dat is maandag pasquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja? nog steeds niet uitgefapt?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:07 schreef Dven het volgende:
Control gaat voor westerstorm volgende week, vandaar de hoog oplopende temperatuur.
[ afbeelding ]
Lekker hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:07 schreef Dven het volgende:
Control gaat voor westerstorm volgende week, vandaar de hoog oplopende temperatuur.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |