Meer meer meerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:35 schreef dick_laurent het volgende:
Lag inderdaad behoorlijk pak hier in Utrecht![]()
Nou ok, ik geef toe, dat het in combinatie met de zon en alle besneeuwde bomen vanmorgen wel mooi uitzag.
Maar nu hebben we het gezien, iedereen heeft zijn sneeuw fap kunnen doen. Nu weg met die zooi, hup... lente!
Nog lang niet, het moet blijven vallen en liggen tot ik tijd heb om foto's te maken! En dat is maandag pasquote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja? nog steeds niet uitgefapt?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:07 schreef Dven het volgende:
Control gaat voor westerstorm volgende week, vandaar de hoog oplopende temperatuur.
[ afbeelding ]
Lekker hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:07 schreef Dven het volgende:
Control gaat voor westerstorm volgende week, vandaar de hoog oplopende temperatuur.
[ afbeelding ]
Hoe gaat het met het weer in Japanquote:
roflroflroflquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed denk ik. Zal het hem volgende keer vragen.
Spreiding plus termijn is hallo vrieskou in februari behoort nog tot de opties.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:07 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij wel... zon 25 tot 50 km naar het zuiden...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:21 schreef Gwywen het volgende:
[..]![]()
Maar dan wel ietsje verder naar het zuiden, als het mag.
Niks in het zuiden des lands dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |