Klopt inderdaad. vandaag zonkracht 4 gehad hier, terwijl we in principe nog hartje winter zitten. Februari en maart zijn altijd afwachten. hier en in NL kan het toch nog wel een koudeprikje geven. Al lijkt het er voorlopig niet in te zitten. Hier noch in Nederland.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat je het eerder en beter merkt, daar waar jij woont. Hier merk ik het voornamelijk aan de warmte die de zon afgeeft. Tussen de buien door voel je hem wel weer flink warm worden. Daarmee is februari nog niet afgeschreven trouwens.
Minimumtemperaturen willen hier vaak lager liggen dan in Nederland. Al is kust/binnenland dan natuurlijk wel erg van belang.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met de avondtemperatuur in Nederland in juli/augustus
Ok, laat me nuanceren dan, het is vergelijkbaar met de gemiddelde avondtemperatuur in NL. Want avonden van 20+ komen wel eens voor, maar zijn meer uitzondering dan regel. En ik heb ook wel eens bibberend van de kou met 5 graden buiten gezeten in augustus, want helaas, dat komt ook wel eens voor.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ho,ho. Ik kan me avonden herinneren waarin het kwik niet onder de 20 kwam. Best vaak zelfs, nu ik er over nadenk.
Nouja.. Dat komt zeker de laatste 20 jaar erg weinig voorquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok, laat me nuanceren dan, het is vergelijkbaar met de gemiddelde avondtemperatuur in NL. Want avonden van 20+ komen wel eens voor, maar zijn meer uitzondering dan regel. En ik heb ook wel eens bibberend van de kou met 5 graden buiten gezeten in augustus, want helaas, dat komt ook wel eens voor.
Dat wil ik ook in Nederlandquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:28 schreef Dven het volgende:
Ik herinner me nog eind augustus 2012. Voor een week is de temperatuur niet onder de 28 geweest
Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee hoor. Ik althans wel. Terwijl ik van extremen houdquote:
Precies. Minimum bereik je meestal rond een uur of 6 a 7 in de ochtend. Dus de hele nacht is ruim 30. Afschuwelijk. het fijne van een landklimaat is juist dat het in de nacht redelijk koel wordt en je dus lekker slapen kan.quote:
Hoe heter hoe beterquote:
Overdag maakt dat voor mij niet uit, maar die plaknachten joh.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe heter hoe beter![]()
Ik zit in de zomer altijd te hopen op +30 graden. Komt helaas niet veel voor in Nederland.
Dat went welquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:41 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Overdag maakt dat voor mij niet uit, maar die plaknachten joh.
Het sneeuw schild van de Eemsdollard werkt al weken op volle toeren. Het lijkt wel op het moment dat de omstandigheden perfect zijn voor sneeuw het onbewolkt is hier.quote:
Ik ben niet bekend met Bulgarije maar ik zie toch duidelijk een -1 op dit kaartje, misschienquote:Op zondag 1 februari 2015 12:17 schreef Dven het volgende:
Gisteren was het 17 graden. In de nacht heeft het continu geregend. Vandaag is het 12 graden.
Ik zie een auto volledig bedekt met sneeuw.
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was mijn idee ookquote:Op zondag 1 februari 2015 12:23 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met Bulgarije maar ik zie toch duidelijk een -1 op dit kaartje, misschien
dat die auto daar vandaan kwam.
http://www.weeronline.nl/Europa/Bulgarije/146
bij mij in Utrecht niet gister ochtend?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:39 schreef dick_laurent het volgende:
Ennnn het sneeuwt wéér in Utrecht, jeezus zeg...
Wat de fuck zeg die sneeuwbui zit ook echt alleen boven het midden van t land.
Is dit opeens het epicentrum voor sneeuw geworden ofzo
Ok dat kan, misschien was t plaatselijkquote:Op zondag 1 februari 2015 13:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
bij mij in Utrecht niet gister ochtend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |