Hoe gaat het met het weer in Japanquote:
roflroflroflquote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Goed denk ik. Zal het hem volgende keer vragen.
Spreiding plus termijn is hallo vrieskou in februari behoort nog tot de opties.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:07 schreef Dven het volgende:
Control gaat voor westerstorm volgende week, vandaar de hoog oplopende temperatuur.
[ afbeelding ]
Van mij wel... zon 25 tot 50 km naar het zuiden...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:21 schreef Gwywen het volgende:
[..]![]()
Maar dan wel ietsje verder naar het zuiden, als het mag.
Niks in het zuiden des lands dusquote:
Gewoon haar gezicht in de sneeuw drukken en hem dan ijskoud vanachter naar binnen sleeen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Klote. Ik heb vanavond een date in Groningen... Hopelijk komt het pas laat.
Wil je alsjeblieft je sig weghalen?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:31 schreef bondage het volgende:
[..]
Klote. Ik heb vanavond een date in Groningen... Hopelijk komt het pas laat.
Goed idee. Daarna wil ze vast nog wel een keer vaker afsprekenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Gewoon haar gezicht in de sneeuw drukken en hem dan ijskoud vanachter naar binnen sleeen.
Neequote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft je sig weghalen?
Waarschijnlijk regen. Het is hier waarschijnlijk al voordat het überhaupt gaat vriezen, als ik de snelheid zo zie.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:42 schreef hangtime het volgende:
Wat komt daar boven de Noordzee aanzetten dan?
Kuch...quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:21 schreef Gwywen het volgende:
[..]![]()
Maar dan wel ietsje verder naar het zuiden, als het mag.
Zou fijn zijn, zit net op het randje van regen/sneeuwquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:50 schreef Infection het volgende:
[..]
Ietsje meer naar het westen graag.
Zelfde hier. Zit op het moment in Amersfoort, maar woon daar vlakbij.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Zou fijn zijn, zit net op het randje van regen/sneeuw
Hier Utrecht, dus wordt kiele kiele.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Zelfde hier. Zit op het moment in Amersfoort, maar woon daar vlakbij.
Zo bijzonder was dat van gisteravond ook niet.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Hier Utrecht, dus wordt kiele kiele.
Maar goed, veel beter dan wat er gisterenavond viel qua intensiteit wordt het toch niet
Qua hoeveelheid in cm misschien niet, maar het ging hier soms wel echt fors tekeer qua sneeuwquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:55 schreef Infection het volgende:
[..]
Zo bijzonder was dat van gisteravond ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |