Venlo dag 3 van de sneeuwoverlast: geen sneeuwquote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:17 schreef Klonk het volgende:
Belfeld dag 3 van de sneeuwoverlast: geen sneeuw
Ben benieuwd hoe het er in de regio Oss uitziet waar we straks heen gaan
Omdat ze weten dat je een sneeuwliefhebber bent.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:39 schreef dick_laurent het volgende:
Ennnn het sneeuwt wéér in Utrecht, jeezus zeg...
Wat de fuck zeg die sneeuwbui zit ook echt alleen boven het midden van t land.
Is dit opeens het epicentrum voor sneeuw geworden ofzo
voor het noorden bijna niks als ik de kaarten zo bekijk,quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gisteravond een bak sneeuw gehad, helaas is alles binnen notime weer weggesmolten.
Kijken wat de komende dagen ons gaat brengen.
Het begon gisteravond rond een uur of 11 al weer te regenen, toen wist ik al genoeg.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:13 schreef Resistor het volgende:
Ik had gehoopt in een witte wereld wakker te worden![]()
Wel een beetje wit hier in Bunschoten, maar niet echt de moeite.
ook weer aardig wat verschillen tussen de pluimen midden zuid-oost/noord-oost ?of is dat alweer achterhaald?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:49 schreef Dven het volgende:
Flinke verschillen tussen dag en nacht in de pluim
[ afbeelding ]
Gaat redelijk gelijk op de oostelijke helft van het land.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:51 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ook weer aardig wat verschillen tussen de pluimen midden zuid-oost/noord-oost ?of is dat alweer achterhaald?
Veel dagelijkse gang inderdaad, zal komen omdat het snachts helder is denk ik. Word alleen maar meer met de langere dagen en de sterker wordende zonquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:49 schreef Dven het volgende:
Flinke verschillen tussen dag en nacht in de pluim
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Veel dagelijkse gang inderdaad, zal komen omdat het snachts helder is denk ik. Word alleen maar meer met de langere dagen en de sterker wordende zon
Begin de aansterkende zon al goed te merken ja. Lekkerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Veel dagelijkse gang inderdaad, zal komen omdat het snachts helder is denk ik. Word alleen maar meer met de langere dagen en de sterker wordende zon
Het is ook al zo goed als februari, nu gaat het hard. In maart gaat de klok ook weer vooruitquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Begin de aansterkende zon al goed te merken ja. Lekker
Ik merk ieder geval dat zeker de avonden hier warmer lijken te worden. zes uur geweest, pikkedonker. Normaliter zakt het kwik dan erg snel naar rond/onder het vriespunt. Momenteel nog 12 graden. Lekker.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is ook al zo goed als februari, nu gaat het hard. In maart gaat de klok ook weer vooruit
Ik ben wel weer klaar met de donkere koude dagen.
Ik denk dat je het eerder en beter merkt, daar waar jij woont. Hier merk ik het voornamelijk aan de warmte die de zon afgeeft. Tussen de buien door voel je hem wel weer flink warm worden. Daarmee is februari nog niet afgeschreven trouwens.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik merk ieder geval dat zeker de avonden hier warmer lijken te worden. zes uur geweest, pikkedonker. Normaliter zakt het kwik dan erg snel naar rond/onder het vriespunt. Momenteel nog 12 graden. Lekker.
Dat is vergelijkbaar met de avondtemperatuur in Nederland in juli/augustusquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik merk ieder geval dat zeker de avonden hier warmer lijken te worden. zes uur geweest, pikkedonker. Normaliter zakt het kwik dan erg snel naar rond/onder het vriespunt. Momenteel nog 12 graden. Lekker.
Ho,ho. Ik kan me avonden herinneren waarin het kwik niet onder de 20 kwam. Best vaak zelfs, nu ik er over nadenk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met de avondtemperatuur in Nederland in juli/augustus
Klopt inderdaad. vandaag zonkracht 4 gehad hier, terwijl we in principe nog hartje winter zitten. Februari en maart zijn altijd afwachten. hier en in NL kan het toch nog wel een koudeprikje geven. Al lijkt het er voorlopig niet in te zitten. Hier noch in Nederland.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat je het eerder en beter merkt, daar waar jij woont. Hier merk ik het voornamelijk aan de warmte die de zon afgeeft. Tussen de buien door voel je hem wel weer flink warm worden. Daarmee is februari nog niet afgeschreven trouwens.
Minimumtemperaturen willen hier vaak lager liggen dan in Nederland. Al is kust/binnenland dan natuurlijk wel erg van belang.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met de avondtemperatuur in Nederland in juli/augustus
Ok, laat me nuanceren dan, het is vergelijkbaar met de gemiddelde avondtemperatuur in NL. Want avonden van 20+ komen wel eens voor, maar zijn meer uitzondering dan regel. En ik heb ook wel eens bibberend van de kou met 5 graden buiten gezeten in augustus, want helaas, dat komt ook wel eens voor.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ho,ho. Ik kan me avonden herinneren waarin het kwik niet onder de 20 kwam. Best vaak zelfs, nu ik er over nadenk.
Nouja.. Dat komt zeker de laatste 20 jaar erg weinig voorquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok, laat me nuanceren dan, het is vergelijkbaar met de gemiddelde avondtemperatuur in NL. Want avonden van 20+ komen wel eens voor, maar zijn meer uitzondering dan regel. En ik heb ook wel eens bibberend van de kou met 5 graden buiten gezeten in augustus, want helaas, dat komt ook wel eens voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |