Gezien de pluim denk ik dat je geluk hebtquote:Op zondag 1 februari 2015 13:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok dat kan, misschien was t plaatselijk
Nu is de meeste sneeuw weer weg. Hopelijk blijft dat zo
Veliko Tarnovo, Bulgarijequote:Op zondag 1 februari 2015 14:47 schreef Dven het volgende:
Raar weer hier. Een half uur geleden compleet grijs en nu een volledig blauwe lucht. Graadje of 15. Verschillen zijn groot, in het oosten rond het vriespunt terwijl het zuidwesten de 25 graden aantikt. Duidelijk dat ik ergens in het midden zit
100% zeker dat het hier geen 6 graden is. Zit nu op het terras voetbal te kijken. In T-shirtquote:Op zondag 1 februari 2015 14:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Veliko Tarnovo, Bulgarije
zondag 15:00
Overwegend bewolkt
undefined
6°C | °F
Neerslagkans: 14%
Luchtvochtigheid: 81%
Wind: 6 km/h
TemperatuurNeerslagkansWind
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:53 schreef Dven het volgende:
[..]
100% zeker dat het hier geen 6 graden is. Zit nu op het terras voetbal te kijken. In T-shirt
Niet conform de realiteit dusquote:Op zondag 1 februari 2015 14:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]hij zegt ook dat het in het zuidwesten 8 graden is en geen 25
" in het oosten rond het vriespunt terwijl het zuidwesten de 25 graden aantikt"quote:Op zondag 1 februari 2015 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet conform de realiteit dusKijk een pagina terug. Straatcommando plaatste een plaatje van Bulgarije
![]()
Maar goed, berichtgeving is sowieso onbetrouwbaar hier. Als ze online 25 graden en zon geven dan regent en vriest het, terwijl bij de vermelding van kou en regen het heerlijk warm en zoning is
Sorry, nog zat van gisteravond. Ik verwissel de windstrekenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
" in het oosten rond het vriespunt terwijl het zuidwesten de 25 graden aantikt"
in het oosten is het juist 25 graden, bij burgas
Hahaquote:Op zondag 1 februari 2015 15:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, nog zat van gisteravond. Ik verwissel de windstreken
quote:Op zondag 1 februari 2015 15:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hahanp, maar ik snap nu dus hoe ik bij die 8 graden kwam
Meh, hier in Twente is het koud maar droog. Wel wat sneeuw gehad maar het is zo weer weg gelukkig.quote:
Klinkt als typisch Nederlands weer. Niet koud, niet warm. Vlees noch visquote:Op zondag 1 februari 2015 15:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, hier in Twente is het koud maar droog. Wel wat sneeuw gehad maar het is zo weer weg gelukkig.
Heerlijk, de zon die aan kracht en lengte wintquote:Op zondag 1 februari 2015 15:05 schreef Toto69 het volgende:
Datum Zonsopkomst Zonsondergang Daglicht
februari
zondag 1 februari 2015 08:20 17:27 9 u. 6 min.
maandag 2 februari 2015 08:19 17:29 9 u. 10 min.
dinsdag 3 februari 2015 08:17 17:31 9 u. 13 min.
woensdag 4 februari 2015 08:15 17:32 9 u. 17 min.
Dit wordt ook steeds beter
http://9gag.com/gag/aGwYM4nquote:Op zondag 1 februari 2015 15:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Heerlijk, de zon die aan kracht en lengte wint
9gagquote:Op zondag 1 februari 2015 15:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
http://9gag.com/gag/aGwYM4n
[ afbeelding ]
En als bonus ook nog een regenboog:quote:Op zondag 1 februari 2015 16:02 schreef Nattekat het volgende:
Zon, bewolkt, grijs en regen, kutweer, zon, bewolkt.... we hebben het allemaal een keer gehad vandaag
Jammer he! Jaloers op de Alpen momenteelquote:Op maandag 2 februari 2015 10:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Sneeeeeuuuw!Maar denk dat het te warm is om te blijven liggen
Strakblauwe lucht hier in Utrecht momenteel hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 12:08 schreef Nattekat het volgende:
Een uur geleden dacht ik nog: 'prachtig fietsweer'. Nu denk ik: 'depressief kutweer waar ik straks doorheen moet'
Hier ook weer, maar nat ben ik wel gewordenquote:Op maandag 2 februari 2015 12:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Strakblauwe lucht hier in Utrecht momenteel hoor
Niet dat ik er veel aan heb in mijn kantoor met klein kl•te raam wat niet open kan
Ach, past wel bij je naamquote:Op maandag 2 februari 2015 13:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook weer, maar nat ben ik wel geworden
Hier ookquote:Op maandag 2 februari 2015 18:52 schreef Nattekat het volgende:
Hier vooral regen, zon en nog meer regen
Welke sneeuwrestenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:00 schreef Fred0w het volgende:
Behoorlijk glad buiten, sneeuwresten beginnen op te vriezen.
hooguit als je jeuk hebt aan je gad!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:47 schreef MaLo het volgende:
Hier hoefden we niet te krabben en het was ook niet glad
Net als paar jaar geleden ... Carnavallen in je T-Shirt buitenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:43 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf het weekend zeer waarschijnlijk weer gewoon warmer, dus nog steeds geen winter. Goed, beter dat het niet vriest met tijdens carnaval
Hier in Zeeland ook een flinke hagel/sneeuwbui gehad.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Hagelt hier ineens flinkHele straat wit!
Die buien zijn echt om oldenzaal heen getrokken, hier wel donker maar geen druppel!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:20 schreef Gwywen het volgende:
Wow, kwartier geleden was ik nog in het zonnetje de appelboom aan het snoeien, toen ik naar binnen ging zag ik al een dikke wolk aankomen, het werd aardedonker en inmiddels is alles wit van de hagel/sneeuw!
Ha, apart zeg!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:34 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Die buien zijn echt om oldenzaal heen getrokken, hier wel donker maar geen druppel!
In Twenterand een dikke vette hagelbui gehad rond 16:00 uur, alles was witquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:34 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Die buien zijn echt om oldenzaal heen getrokken, hier wel donker maar geen druppel!
Wij hebben ons eigen schildquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:34 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
In Twente hebben we een op het moment deze maan, maar dat is vast niet hetzelfde als wat je bedoeldquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:37 schreef GekkePoes het volgende:
Ik probeerde een foto te maken van de maan, met die regenboogachtige kring eromheen, maar zelfs met maximaal zoom, zie ik alleen maar een zwart vlak met in het midden een heel klein stipje
moet nodig weer een betere camera aanschaffen.
Ik had hem wolkenvrij, dan zie je die de weerkaasting van het licht door micro ijsdeeltjes die in de atmosfeer hangen, geeft een leuk effectquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:56 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
In Twente hebben we een op het moment deze maan, maar dat is vast niet hetzelfde als wat je bedoeld!
[ afbeelding ]
Op deze manier...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:37 schreef GekkePoes het volgende:
Ik probeerde een foto te maken van de maan, met die regenboogachtige kring eromheen, maar zelfs met maximaal zoom, zie ik alleen maar een zwart vlak met in het midden een heel klein stipje
moet nodig weer een betere camera aanschaffen.
die tweedequote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:06 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Op deze manier...
[ afbeelding ]
Dan is het een corona wat je om de maan zag.
Of op deze manier..
[ afbeelding ]
Dan is het een halo wat je om de maan zag.
kijk maar eens als de volle maan laag staat. Dan is hij pas groot.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 20:12 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had hem wolkenvrij, dan zie je die de weerkaasting van het licht door micro ijsdeeltjes die in de atmosfeer hangen, geeft een leuk effectZou het soms gezichtsbedrog zijn dat de maan zo groot lijkt?
white out inmiddels, sneeuwt lekker door in drachtenquote:Op woensdag 4 februari 2015 10:36 schreef TheRipper het volgende:
Sneeuw in Drachten atm, Het blijft al een beetje liggen ook
Zo leuk om naar mensen te kijken die door een hagelbui moeten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:45 schreef Ajaxfan het volgende:
Hagelbui des doods over Amsterdam en een aantal erg onvriendelijk kijkende fietsers.
Zow, dat is niet slecht. De bui gaat ook wel heel erg traag zeg...quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:11 schreef byah het volgende:
flinke sneeuw in Friesland
[ afbeelding ]
Regio Zuid Holland idem, echt bijna voorjaarsweer als je dat schrale windje even wegdenktquote:Op woensdag 4 februari 2015 15:29 schreef Infection het volgende:
Sneeuw? Hier schijnt de zon en voelt het behoorlijk aangenaam buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |