hooguit als je jeuk hebt aan je gad!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:47 schreef MaLo het volgende:
Hier hoefden we niet te krabben en het was ook niet glad
Net als paar jaar geleden ... Carnavallen in je T-Shirt buitenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:43 schreef INViCTuS het volgende:
Vanaf het weekend zeer waarschijnlijk weer gewoon warmer, dus nog steeds geen winter. Goed, beter dat het niet vriest met tijdens carnaval
Hier in Zeeland ook een flinke hagel/sneeuwbui gehad.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Hagelt hier ineens flinkHele straat wit!
Die buien zijn echt om oldenzaal heen getrokken, hier wel donker maar geen druppel!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:20 schreef Gwywen het volgende:
Wow, kwartier geleden was ik nog in het zonnetje de appelboom aan het snoeien, toen ik naar binnen ging zag ik al een dikke wolk aankomen, het werd aardedonker en inmiddels is alles wit van de hagel/sneeuw!
Ha, apart zeg!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:34 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Die buien zijn echt om oldenzaal heen getrokken, hier wel donker maar geen druppel!
In Twenterand een dikke vette hagelbui gehad rond 16:00 uur, alles was witquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:34 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Die buien zijn echt om oldenzaal heen getrokken, hier wel donker maar geen druppel!
Wij hebben ons eigen schildquote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:34 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
In Twente hebben we een op het moment deze maan, maar dat is vast niet hetzelfde als wat je bedoeldquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:37 schreef GekkePoes het volgende:
Ik probeerde een foto te maken van de maan, met die regenboogachtige kring eromheen, maar zelfs met maximaal zoom, zie ik alleen maar een zwart vlak met in het midden een heel klein stipje
moet nodig weer een betere camera aanschaffen.
Ik had hem wolkenvrij, dan zie je die de weerkaasting van het licht door micro ijsdeeltjes die in de atmosfeer hangen, geeft een leuk effectquote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:56 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
In Twente hebben we een op het moment deze maan, maar dat is vast niet hetzelfde als wat je bedoeld!
[ afbeelding ]
Op deze manier...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 19:37 schreef GekkePoes het volgende:
Ik probeerde een foto te maken van de maan, met die regenboogachtige kring eromheen, maar zelfs met maximaal zoom, zie ik alleen maar een zwart vlak met in het midden een heel klein stipje
moet nodig weer een betere camera aanschaffen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |