Aan land zal het vast wel komen. De vraag is alleen nog wat het wordt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:05 schreef Re het volgende:
komt dat spul nu boven de noordzee wel aan land eigenlijk...
In Amsterdam alweer eventjes natte sneeuw. Eens kijken of het nog droger wordt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:05 schreef Re het volgende:
komt dat spul nu boven de noordzee wel aan land eigenlijk...
wow, geen klaagbericht, je zou voor de grap eens al jouw posts onder elkaar moeten zettenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het was hier vannochtend zowaar een beetje wit, volgens mij lag er toch wel minstens een halve centimeter.
Je bent een Nederlander of je bent het niet. Nederlanders zeiken nou eenmaal veel en vaakquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:51 schreef byah het volgende:
[..]
wow, geen klaagbericht, je zou voor de grap eens al jouw posts onder elkaar moeten zetten
Waar is dat?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Natte sneeuw en regen hier. Troep.
Valt wel mee, is alweer afgelopenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:06 schreef dick_laurent het volgende:
Nou hier in Utrecht lag er vanmorgen al een redelijk sneeuwdek van enkele centimeters, en nu sneeuwt het weer als een gek. Dus daar komen nog wat centimeters bij. Fijn, joepie
Arnhemquote:
welnee man stelde vanmorgen niets voor en nu ook nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:06 schreef dick_laurent het volgende:
Nou hier in Utrecht lag er vanmorgen al een redelijk sneeuwdek van enkele centimeters, en nu sneeuwt het weer als een gek. Dus daar komen nog wat centimeters bij. Fijn, joepie
Nou kweenie hoor maar ik liep toch echt door enkele cm's sneeuw vanmorgen en het was lekker glibberig op de weg ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 20:44 schreef N.icka het volgende:
[..]
welnee man stelde vanmorgen niets voor en nu ook niet
Hier in de Pijp alleen klein beetje sneeuw op de autodaken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:27 schreef Againzender het volgende:
In Amsterdam alweer een tijdje droog. Er viel best veel, sneeuwschuiver over de Lelylaan ramde ook best veel sneeuw voor zich uit.
Maar het dooit. Heb de jongens voorbereid dat het morgenochtend weg is.
bijna 2cm hier, maar zit aan de rand van een park. Midden in de stad dooit het wat sneller natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:29 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hier in de Pijp alleen klein beetje sneeuw op de autodaken.
Is Giro 555 al geopend?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:46 schreef GekkePoes het volgende:
http://webcam.prvgld.nl/n318.html
Hier sneeuwt de weg al behoorlijk dicht, zag net een bijna ongelukje
jups want het regent ook als een gek, of met vriezen ijsbaan ook leukquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:27 schreef Againzender het volgende:
In Amsterdam alweer een tijdje droog. Er viel best veel, sneeuwschuiver over de Lelylaan ramde ook best veel sneeuw voor zich uit.
Maar het dooit. Heb de jongens voorbereid dat het morgenochtend weg is.
Wonen er enkel mietjes daar? Iedereen rijdt 20 maxquote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:46 schreef GekkePoes het volgende:
http://webcam.prvgld.nl/n318.html
Hier sneeuwt de weg al behoorlijk dicht, zag net een bijna ongelukje
En nog kunnen ze niet op hun eigen rijbaan blijven.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wonen er enkel mietjes daar? Iedereen rijdt 20 max
Venlo dag 3 van de sneeuwoverlast: geen sneeuwquote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:17 schreef Klonk het volgende:
Belfeld dag 3 van de sneeuwoverlast: geen sneeuw
Ben benieuwd hoe het er in de regio Oss uitziet waar we straks heen gaan
Omdat ze weten dat je een sneeuwliefhebber bent.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:39 schreef dick_laurent het volgende:
Ennnn het sneeuwt wéér in Utrecht, jeezus zeg...
Wat de fuck zeg die sneeuwbui zit ook echt alleen boven het midden van t land.
Is dit opeens het epicentrum voor sneeuw geworden ofzo
voor het noorden bijna niks als ik de kaarten zo bekijk,quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gisteravond een bak sneeuw gehad, helaas is alles binnen notime weer weggesmolten.
Kijken wat de komende dagen ons gaat brengen.
Het begon gisteravond rond een uur of 11 al weer te regenen, toen wist ik al genoeg.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 08:13 schreef Resistor het volgende:
Ik had gehoopt in een witte wereld wakker te worden![]()
Wel een beetje wit hier in Bunschoten, maar niet echt de moeite.
ook weer aardig wat verschillen tussen de pluimen midden zuid-oost/noord-oost ?of is dat alweer achterhaald?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:49 schreef Dven het volgende:
Flinke verschillen tussen dag en nacht in de pluim
[ afbeelding ]
Gaat redelijk gelijk op de oostelijke helft van het land.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:51 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ook weer aardig wat verschillen tussen de pluimen midden zuid-oost/noord-oost ?of is dat alweer achterhaald?
Veel dagelijkse gang inderdaad, zal komen omdat het snachts helder is denk ik. Word alleen maar meer met de langere dagen en de sterker wordende zonquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:49 schreef Dven het volgende:
Flinke verschillen tussen dag en nacht in de pluim
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Veel dagelijkse gang inderdaad, zal komen omdat het snachts helder is denk ik. Word alleen maar meer met de langere dagen en de sterker wordende zon
Begin de aansterkende zon al goed te merken ja. Lekkerquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:39 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Veel dagelijkse gang inderdaad, zal komen omdat het snachts helder is denk ik. Word alleen maar meer met de langere dagen en de sterker wordende zon
Het is ook al zo goed als februari, nu gaat het hard. In maart gaat de klok ook weer vooruitquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
[..]
Begin de aansterkende zon al goed te merken ja. Lekker
Ik merk ieder geval dat zeker de avonden hier warmer lijken te worden. zes uur geweest, pikkedonker. Normaliter zakt het kwik dan erg snel naar rond/onder het vriespunt. Momenteel nog 12 graden. Lekker.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het is ook al zo goed als februari, nu gaat het hard. In maart gaat de klok ook weer vooruit
Ik ben wel weer klaar met de donkere koude dagen.
Ik denk dat je het eerder en beter merkt, daar waar jij woont. Hier merk ik het voornamelijk aan de warmte die de zon afgeeft. Tussen de buien door voel je hem wel weer flink warm worden. Daarmee is februari nog niet afgeschreven trouwens.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik merk ieder geval dat zeker de avonden hier warmer lijken te worden. zes uur geweest, pikkedonker. Normaliter zakt het kwik dan erg snel naar rond/onder het vriespunt. Momenteel nog 12 graden. Lekker.
Dat is vergelijkbaar met de avondtemperatuur in Nederland in juli/augustusquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik merk ieder geval dat zeker de avonden hier warmer lijken te worden. zes uur geweest, pikkedonker. Normaliter zakt het kwik dan erg snel naar rond/onder het vriespunt. Momenteel nog 12 graden. Lekker.
Ho,ho. Ik kan me avonden herinneren waarin het kwik niet onder de 20 kwam. Best vaak zelfs, nu ik er over nadenk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met de avondtemperatuur in Nederland in juli/augustus
Klopt inderdaad. vandaag zonkracht 4 gehad hier, terwijl we in principe nog hartje winter zitten. Februari en maart zijn altijd afwachten. hier en in NL kan het toch nog wel een koudeprikje geven. Al lijkt het er voorlopig niet in te zitten. Hier noch in Nederland.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:09 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk dat je het eerder en beter merkt, daar waar jij woont. Hier merk ik het voornamelijk aan de warmte die de zon afgeeft. Tussen de buien door voel je hem wel weer flink warm worden. Daarmee is februari nog niet afgeschreven trouwens.
Minimumtemperaturen willen hier vaak lager liggen dan in Nederland. Al is kust/binnenland dan natuurlijk wel erg van belang.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat is vergelijkbaar met de avondtemperatuur in Nederland in juli/augustus
Ok, laat me nuanceren dan, het is vergelijkbaar met de gemiddelde avondtemperatuur in NL. Want avonden van 20+ komen wel eens voor, maar zijn meer uitzondering dan regel. En ik heb ook wel eens bibberend van de kou met 5 graden buiten gezeten in augustus, want helaas, dat komt ook wel eens voor.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ho,ho. Ik kan me avonden herinneren waarin het kwik niet onder de 20 kwam. Best vaak zelfs, nu ik er over nadenk.
Nouja.. Dat komt zeker de laatste 20 jaar erg weinig voorquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:23 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ok, laat me nuanceren dan, het is vergelijkbaar met de gemiddelde avondtemperatuur in NL. Want avonden van 20+ komen wel eens voor, maar zijn meer uitzondering dan regel. En ik heb ook wel eens bibberend van de kou met 5 graden buiten gezeten in augustus, want helaas, dat komt ook wel eens voor.
Dat wil ik ook in Nederlandquote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:28 schreef Dven het volgende:
Ik herinner me nog eind augustus 2012. Voor een week is de temperatuur niet onder de 28 geweest
Op een gegeven moment ben je er wel klaar mee hoor. Ik althans wel. Terwijl ik van extremen houdquote:
Precies. Minimum bereik je meestal rond een uur of 6 a 7 in de ochtend. Dus de hele nacht is ruim 30. Afschuwelijk. het fijne van een landklimaat is juist dat het in de nacht redelijk koel wordt en je dus lekker slapen kan.quote:
Hoe heter hoe beterquote:
Overdag maakt dat voor mij niet uit, maar die plaknachten joh.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:54 schreef aloa het volgende:
[..]
Hoe heter hoe beter![]()
Ik zit in de zomer altijd te hopen op +30 graden. Komt helaas niet veel voor in Nederland.
Dat went welquote:Op zaterdag 31 januari 2015 21:41 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Overdag maakt dat voor mij niet uit, maar die plaknachten joh.
Het sneeuw schild van de Eemsdollard werkt al weken op volle toeren. Het lijkt wel op het moment dat de omstandigheden perfect zijn voor sneeuw het onbewolkt is hier.quote:
Ik ben niet bekend met Bulgarije maar ik zie toch duidelijk een -1 op dit kaartje, misschienquote:Op zondag 1 februari 2015 12:17 schreef Dven het volgende:
Gisteren was het 17 graden. In de nacht heeft het continu geregend. Vandaag is het 12 graden.
Ik zie een auto volledig bedekt met sneeuw.
WTF![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was mijn idee ookquote:Op zondag 1 februari 2015 12:23 schreef Fred0w het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met Bulgarije maar ik zie toch duidelijk een -1 op dit kaartje, misschien
dat die auto daar vandaan kwam.
http://www.weeronline.nl/Europa/Bulgarije/146
bij mij in Utrecht niet gister ochtend?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 10:39 schreef dick_laurent het volgende:
Ennnn het sneeuwt wéér in Utrecht, jeezus zeg...
Wat de fuck zeg die sneeuwbui zit ook echt alleen boven het midden van t land.
Is dit opeens het epicentrum voor sneeuw geworden ofzo
Ok dat kan, misschien was t plaatselijkquote:Op zondag 1 februari 2015 13:19 schreef MissHobje het volgende:
[..]
bij mij in Utrecht niet gister ochtend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |