Kom pleintje joh, gekkenhuis.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:21 schreef Peunage het volgende:
Gaan ze morgen weer normaal met die kuttreinen, of niet
Jeetje Henk, iemand moet mij even oprapen zo.quote:Op donderdag 29 januari 2015 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind trouwens wel dat de NOS er makkelijk van afkomt vanavond. Een complete tv-avond, vanuit de eigen studio, met nieuws waarvoor ze niet op pad hoeven, maar dat zichzelf in de studio komt manifesteren...
Sorry.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jeetje Henk, iemand moet mij even oprapen zo.
Hoi.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:12 schreef Japie77 het volgende:
Aangezien er nu bekend is dat de man met het pistool bij de NOS aan Nederland wou laten weten dat de NOS geen objectief nieuws brengt lijkt me dat dit topic naar BNW verhuisd mag worden. Dit gaat namelijk over een complot(theorie).
De SC blijft gewoon hier, Hans.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:12 schreef Japie77 het volgende:
Aangezien er nu bekend is dat de man met het pistool bij de NOS aan Nederland wou laten weten dat de NOS geen objectief nieuws brengt lijkt me dat dit topic naar BNW verhuisd mag worden. Dit gaat namelijk over een complot(theorie).
wutquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:12 schreef Japie77 het volgende:
Het is Japie. Maar goed, jij bent de baas.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
De SC blijft gewoon hier, Hans.
Oke Hans, bedankt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Het is Japie. Maar goed, jij bent de baas.
BNW / Black-out NOS-achtuurjournaal - 29-01-2015 dl.2quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat die jongen wou vertellen is een complottheorie. Namelijk dat de NOS geen objectief nieuws brengt. Waar ik het trouwens ook helemaal mee eens ben.quote:
Nou ja, de inhoud van de NWS-slowchat leent zich regelmatig prima voor BNW. Dus ik snap Japie wel een beetje.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
De SC blijft gewoon hier, Hans.
Oke man.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat die jongen wou vertellen is een complottheorie. Namelijk dat de NOS geen objectief nieuws brengt. Waar ik het trouwens ook helemaal mee eens ben.
Sssst... niet verklappen lulquote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou ja, de inhoud van de NWS-slowchat leent zich regelmatig prima voor BNW. Dus ik snap Japie wel een beetje.
Volgens mij zitten er gewoon verborgen boodschappen in al die animated-gifjes van springende honden en krioelende katten.
Het is "u" voor jou. En het is Speculariumgod. Dat weet iedereen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:13 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ben ONZ-mod geweest, als een enorme kutuser een keer een leuk topic maakt moet je ze belonen, daar gaan ze zich beter van gedragen.quote:
Hoi Japie, welkom. Alles goed?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:12 schreef Japie77 het volgende:
Fylax is geen kutuser.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 00:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ONZ-mod geweest, als een enorme kutuser een keer een leuk topic maakt moet je ze belonen, daar gaan ze zich beter van gedragen.
Helemaal goed. Als je ooit ergens je gal over wil spuwen zit je hier in het goede topic.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:19 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dag Mani. Dank, en ja hoor prima. Met jou?
Je bent het kleine broertje van FOK! Fylax, we zullen je beschermenquote:
Pfff nou genoeg maar vraag me af of ik dat hier allemaal neer moet plempen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Helemaal goed. Als je ooit ergens je gal over wil spuwen zit je hier in het goede topic.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 01:39 schreef Japie77 het volgende:
Nou goed, wat ik bv frustrerend vind is dat er bij zulk soort dingen als vanavond altijd enorm angst aan word gewakkerd bij mensen. Ze moeten juist kijken WAAROM mensen dit soort dingen doen. Waarom er steeds meer mensen gefrustreerd raken door deze fucked up maatschappij.
En wat ik ook raar vind is dat de hele wereld moord en brand schreeuwt als er een paar mensen worden neergeschoten in Frankrijk terwijl er ondertussen elke dag bruiloften worden gebombardeerd in Syrie en Irak maar daar hoor je niemand over.....
Volgens mij werd er om 20.01 al met false flag geroepenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb op facebook al voorbij zien komen dat het een false flag was met als doel om de aandacht af te leiden van het feit dat de buitenaardse heersers eindelijk komen heersen.
Ook over Aliens?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij werd er om 20.01 al met false flag geroepen
Ongetwijfeld, anders wel de Illuminatiquote:
Vermoeiend. Die mensen zijn net zo gestoord als extreem gelovige. En dan ondertussen alles en iedereen voor Sheeple uitmaken.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, anders wel de Illuminati
Tja, je hebt van die mensen dat wanneer ze een auto-ongeluk krijgen ze het al als een complot zienquote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vermoeiend. Die mensen zijn net zo gestoord als extreem gelovige. En dan ondertussen alles en iedereen voor Sheeple uitmaken.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:09 schreef Yasmin23 het volgende:
Hij wilde eigenlijk alleen het weer vertellen.
Free Tarik#
[ afbeelding ]
Ja jammer. Heb net wel een kijkje in het Hans adoratie topic genomen:Pquote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je hebt wel hét optreden van Hans gemist
Bezembinderquote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja jammer. Heb net wel een kijkje in het Hans adoratie topic genomen:P
En ook nog eens de held van de dagquote:
Elf is stiekem Hans en geen Henkquote:
Komt er nu een nieuwsbericht op de FP?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Elf is stiekem Hans en geen Henk
FP scoop dit
Alleen als je dikke tieten hebt, maar dan pakt Djeez het wel overquote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt er nu een nieuwsbericht op de FP?
Ik ga maar eens slapen en zie het morgenochtend wel...
Overal kutsneeuw joh, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:53 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hey Spec, heb je er zin in vandaag?
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Overal kutsneeuw joh, wat denk je zelf?
Lol. Wat doe jij nu dan. Mensen met een andere mening voor gestoord uit maken en zelf te lui zijn op zelf op onderzoek uit te gaan.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 03:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vermoeiend. Die mensen zijn net zo gestoord als extreem gelovige. En dan ondertussen alles en iedereen voor Sheeple uitmaken.
Komt omdat ze nu ff een pimp is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Lol. Wat doe jij nu dan. Mensen met een andere mening voor gestoord uit maken en zelf te lui zijn op zelf op onderzoek uit te gaan.
Vandaar dat ze een dikke anus heeft.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Lol. Wat doe jij nu dan. Mensen met een andere mening voor gestoord uit maken en zelf te lui zijn op zelf op onderzoek uit te gaan.
Ja, heb al gelezen dat er aliens achter zouden zitten.,dat het allemaal acteurs zijn. False flag actie uiteraard.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 09:42 schreef Japie77 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja, heb al gelezen dat er aliens achter zouden zitten.,dat het allemaal acteurs zijn. False flag actie uiteraard.
Vooral die aliens
Zo zeg, echt waar?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:23 schreef Karina het volgende:
Drukke avond gisteren in nws zie ik met 24 topics over die gozer bij de nos.
Fijn dat je weer jezelf bent.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 08:55 schreef Specularium het volgende:
Overal kutsneeuw joh, wat denk je zelf?
Zijn ze wel gewend hier.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:23 schreef Karina het volgende:
Drukke avond gisteren in nws zie ik met 24 topics over die gozer bij de nos.
Vind het wel grappig dat mensen die zo onwetend zijn over bepaalde onderwerpen een enorme stellige mening kunnen hebben en andere mensen met een andere mening in de maling proberen te nemen. Om met de woorden van Maxima te spreken, "ja dat is wel een beetje dom".quote:
Ik heb serieus gelezen dat er mensen zijn die denken dat dit een false flag is om buitenaardse heersers terug te kunnen laten keren naar deze planeet. Natuurlijk geloof ik dat nietquote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:17 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Vind het wel grappig dat mensen die zo onwetend zijn over bepaalde onderwerpen een enorme stellige mening kunnen hebben en andere mensen met een andere mening in de maling proberen te nemen. Om met de woorden van Maxima te spreken, "ja dat is wel een beetje dom".
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zonder UI in NWS-SC vertonen. Je moet het maar durven...
Dat zeg ik. Logisch dat je dat niet gelooft want je weet er helemaal niks van. Verdiep je eens in het concept Aliens dan gaat er een wereld voor je open. Zo is er twee jaar geleden bv een hearing geweest (uitgezonden op CNN) waar talloze getuigen vertellen over contact met UFO's en/of Aliens.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb serieus gelezen dat er mensen zijn die denken dat dit een false flag is om buitenaardse heersers terug te kunnen laten keren naar deze planeet. Natuurlijk geloof ik dat niet
Zeg, aluhoedje, ga eens even hierheen: ONZ / [De UI-politie! #3] De klopjacht op de UI-lozen!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Logisch dat je dat niet gelooft want je weet er helemaal niks van. Verdiep je eens in het concept Aliens dan gaat er een wereld voor je open. Zo is er twee jaar geleden bv een hearing geweest (uitgezonden op CNN) waar talloze getuigen vertellen over contact met UFO's en/of Aliens.
We hebben de laatste weken hier alles gehad, van R&P tot VBL, van LIF en MUZ tot POL (qua onderwerpen). Dus dan kan BNW er ook wel bij.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 12:54 schreef Mani89 het volgende:
Drommels drommels drommels, Japie geeft weer een heel nieuwe dimensie aan deze SC.
Hij doet ook alles om jou hier weg te jagen, en dat vind ik niet leuk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Just making conversation zouden de Engelsen zeggen dus het sarcasme is niet nodig hoor.
We zijn allang blij dat -ie weer normaal doet. De laatste dagen was hij verdacht vrolijk. Alsof -ie net alle deelneemsters aan Miss Universe als harem had binnengehaald. Was een beetje eng.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Just making conversation zouden de Engelsen zeggen dus het sarcasme is niet nodig hoor.
Accepteren we gewoon niet. Bovendien is Karina nu mod van drie fora, Specsavers slechts van één. Kortom, het is 3-1.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij doet ook alles om jou hier weg te jagen, en dat vind ik niet leuk.
Om te pesten blijf ik natuurlijk gewoon af en toe nog langskomen he dat snap je.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij doet ook alles om jou hier weg te jagen, en dat vind ik niet leuk.
Nou misschien was die drukte net wat hij even nodig had dus. Of de harem is weer weggelopen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We zijn allang blij dat -ie weer normaal doet. De laatste dagen was hij verdacht vrolijk. Alsof -ie net alle deelneemsters aan Miss Universe als harem had binnengehaald. Was een beetje eng.
We weten het niet precies. Vreemd was het wel.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Om te pesten blijf ik natuurlijk gewoon af en toe nog langskomen he dat snap je.
[..]
Nou misschien was die drukte net wat hij even nodig had dus. Of de harem is weer weggelopen.
Nou ja iedereen doet weleens vreemd hoor, ik ook.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We weten het niet precies. Vreemd was het wel.
Het kan ook zijn dat -ie gewoon ongesteld was.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja iedereen doet weleens vreemd hoor, ik ook.
Hij moet het maar zelf vertellen dan, nu zitten we gewoon te gissen natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat -ie gewoon ongesteld was.
Relaxquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:54 schreef Uccie het volgende:
Alles ingeleverd
En nu knallende koppijn van de spanning.
Lekker weekend heb je danquote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:54 schreef Uccie het volgende:
Alles ingeleverd
En nu knallende koppijn van de spanning.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat -ie gewoon ongesteld was.
Al jullie moeders hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij moet het maar zelf vertellen dan, nu zitten we gewoon te gissen natuurlijk.
Treinreis overleefd zo te horen, zonnetje weer weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Al jullie moeders hoor.
Gelukkig ben ik er weer,.
Dat is bijna net zo grappig als een nieuwsbericht van mijquote:
Misschien moet je maar een filmpje zoeken waarin kinderen meer lijden. Dat is leukerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo grappig als een nieuwsbericht van mij![]()
Ik vind jou op dit moment best sadistisch overkomenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien moet je maar een filmpje zoeken waarin kinderen meer lijden. Dat is leuker
Corrie en ik haten kinderenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind jou op dit moment best sadistisch overkomen
Ik veroordeel deze "aanslag" van een medeBNW'er niet.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:00 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind iemand die het presteert om geweldloos in het bezit van een nepwapen op prime time een unieke gebeurtenis in 60 jaar te bewerkstelligen best een held, ja.
Whehe. Hij zat ook al bij Ellen zie ik op YouTube. Snap dat nooit als mensen hun kinderen zo in de spotlights zetten.quote:
Jij bent zeker weer fan van die gare tuinbroek?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe. Hij zat ook al bij Ellen zie ik op YouTube. Snap dat nooit als mensen hun kinderen zo in de spotlights zetten.
Ik vind Ellen wel leuk ja. Hoe raad je het?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent zeker weer fan van die gare tuinbroek?
Ik heb daar een neusje voor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind Ellen wel leuk ja. Hoe raad je het?
Behalve wij! Of niet Henk?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen veinst een leven, sorry.
Veel plezier met de film.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, ik moet je teleurstellen....
Fijne avond
Jij doet niet meer tof in dit topic, dus de volgende alfa vult die lege ruimte.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij nou tof te doen tegen Arnie?
Je bent zelf een lege ruimte.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij doet niet meer tof in dit topic, dus de volgende alfa vult die lege ruimte.
Oh no you di'nt!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je bent zelf een lege ruimte.
Ben jij een beetje alfa?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij doet niet meer tof in dit topic, dus de volgende alfa vult die lege ruimte.
Was ook maar een uurtje of twee.quote:
Is meer dan de meesten hier in een week halen.quote:
Morgen komen er weer een paar bij,quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is meer dan de meesten hier in een week halen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is meer dan de meesten hier in een week halen.
Bij mij kwam er dit uit bij de Mart Smeets-generator:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
We gaan het vanavond hebben over ene, Specularium. Wie zegt u? Hè? Wat? Specularium? Nee die kent u niet, en zeg niet dat u die wel kent, want dat is niet zo. Maar na vanavond kent u deze man wel, we, ik zeg we, wij dus, wij van Dietschen bloed, jongens van het vlakke land, gaan deze man in het zonnetje zetten. De beste NWS Mod van FOK!, dat mag ik toch wel zeggen, dus doe ik dat ook, want ik ben Mart Smeets, dus zeg ik dat. En dan is het ook zo. Dus kom maar naar beneden: Specularium!
[ afbeelding ]
Dat het niet waar is.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 00:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeg maar dat het niet waar is.
Ik word toch niet aangenomen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hoort al lang in bed te liggen
En ga eens solliciterenMED / Gezocht: EXAminator
Met zo'n instelling kom je er natuurlijk nooitquote:
Ik ben eindelijk weer mezelf, nu de alcohol nog.quote:
Wed volgende keer gewoon om je sigquote:Op zaterdag 31 januari 2015 02:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben eindelijk weer mezelf, nu de alcohol nog.
Mijn UI staat komende zondag alweer op het spel. Achtbaan van emoties dit.quote:
Gaat wat worden met die kindjes die meer van ze willen opzoeken jaquote:
Dit soort lustopwekkende beelden zijn niet voor jeugdige ogen.quote:
Ik hoef dat soort foto's eigenlijk ook niet te zien.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 03:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit soort lustopwekkende beelden zijn niet voor jeugdige ogen.
http://s3.amazonaws.com/r(...)_grande_squeeze2.gifquote:
Ik vind de akoestische So I need you beter.quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik vind de akoestische So I need you beter.
Doe je ding.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 11:58 schreef timmmmm het volgende:
Ik tik even een berichtje over de malafide praktijken van het leger des heils en ik kan geen twee dingen tegelijk, dus ook niet tegelijk een muziekje luisteren. Maar niet getreurd, daarna kom ik weer terug
Wat een luizenstreekquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:14 schreef timmmmm het volgende:
'Leger des Heils ontfutselt erfenis demente man'
Serieus? Ik hoorde eens van iemand die melk verwarmd had in de waterkoker, ding naar de kloten natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:52 schreef Specularium het volgende:
Alhoewel ik ook mensen ken die hun eieren in de waterkoker doen.
Lekker, thee van het gekookte eierenwater.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:52 schreef Specularium het volgende:
Alhoewel ik ook mensen ken die hun eieren in de waterkoker doen.
Heb jij zo'n 'baby on board' bord in je auto hangen?quote:
Neequote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb jij zo'n 'baby on board' bord in je auto hangen?
Heb jij al een piercing? Vind ik wel echt iets voor jou.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Er zijn blijkbaar ook navelpiercings van
[ afbeelding ]
Nee, je leek me ook niet zo'n type.quote:
Wat voor type lijkt hij jou wel?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, je leek me ook niet zo'n type.
Wat voor? Navelpiercing had ik wel maar is inmiddels dichtgegroeid.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij al een piercing? Vind ik wel echt iets voor jou.
Dat is een moeilijke vraag.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat voor type lijkt hij jou wel?
Kinky hoor. Wat voor 1?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor? Navelpiercing had ik wel maar is inmiddels dichtgegroeid.
Eronder, wacht zal plaatje zoeken.quote:
Hebben piercings ooit een praktisch nut dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo één had ik, vond hem alleen niet zo praktisch.
[ afbeelding ]
Somsquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben piercings ooit een praktisch nut dan?
Dankje schat.quote:
Ik ben ook benieuwd.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat voor type lijkt hij jou wel?
Whe, dan komen we niet vooruit. Als ik een kind zou hebben zou ik hem/haar in zo'n toffe draagdoek stoppen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:50 schreef Tem het volgende:
Marianne ook denk ik. Waaghals erin en gaan.
Wil jij kids? Ooit...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whe, dan komen we niet vooruit. Als ik een kind zou hebben zou ik hem/haar in zo'n toffe draagdoek stoppen.
Ja, die hebben we ook. Hebben ze beide ingezeten maar op een gegeven moment worden ze wat groot daarvoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whe, dan komen we niet vooruit. Als ik een kind zou hebben zou ik hem/haar in zo'n toffe draagdoek stoppen.
Liv en Alicia zijn hot hier.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond dit altijd een leuke clip.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Liv en Alicia zijn hot hier.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze is ook wel leuk.
Al is die clip een beetje Team Opzij.
Verrassend.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest vroeger altijd huilen van dit liedje, zo mooi vond ik het. En nu nog eigenlijk.![]()
Gewoon laten lopen. Je houdt het toch niet tegen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest vroeger altijd huilen van dit liedje, zo mooi vond ik het. En nu nog eigenlijk.![]()
Ben je reclame aan het maken voor Tena Lady?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon laten lopen. Je houdt het toch niet tegen.
Nee hoezo, ben je geinteresseerd?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben je reclame aan het maken voor Tena Lady?
Die moet wat minder snuiven.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
R&P / Stalker doet origami terwijl ik slaap.
Zeg het maar jongens.
Weet ik nog niet. Ik vind kinderen geweldig en wil ook werken met kinderen. Maar om er zelf te krijgen vind ik wel iets heel groots, dan wil ik echt zeker zijn dat ik ze een mooie toekomst kan bieden en dat weet je nooit.quote:
Ik heb vroeger weleens in Teasers iemand origami met d'r doos zien doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
Mn vriendin vindt deze clip ook leuker dan Crazy.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze is ook wel leuk.
Al is die clip een beetje Team Opzij.
Je hebt mijnvraaf niet beantwoordquote:
Kom ik straks op terug.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt mijnvraaf niet beantwoord
Ik wacht in spanning.quote:
Ah jakkesquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
Leuk cadeau, van je ouders? Wat voor laptop?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:31 schreef Uccie het volgende:
Zoooo nieuwe laptop gekregen voor mijn verjaardag.
Tja, dan kan je er beter niet aan beginnen want die zekerheid krijg je inderdaad nooit. Maar volgens mij ben jij een prima moeder en kan je een kind meer bieden dan menig ouder.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik vind kinderen geweldig en wil ook werken met kinderen. Maar om er zelf te krijgen vind ik wel iets heel groots, dan wil ik echt zeker zijn dat ik ze een mooie toekomst kan bieden en dat weet je nooit.
En jij?
Aaaah, wat lief.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Tja, dan kan je er beter niet aan beginnen want die zekerheid krijg je inderdaad nooit. Maar volgens mij ben jij een prima moeder en kan je een kind meer bieden dan menig ouder.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:05 schreef Specularium het volgende:
In zijn regenjas.
Die logt ook gewoon uit zodat ie niet in een fobo te zien is.
Dat is inderdaad lief, dank je.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Tja, dan kan je er beter niet aan beginnen want die zekerheid krijg je inderdaad nooit. Maar volgens mij ben jij een prima moeder en kan je een kind meer bieden dan menig ouder.
Ik weet het nog niet.quote:
Als jouw vriendin het weet gaat het gewoon gebeuren.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Mijn vriendin ook niet.
Dus we zijn er in ieder geval nog niet aan toe. Verder ben ik het wel eens met dat je niet 'zomaar' kinderen moet nemen.
Er komt een hoop bij kijken.
Ze houdt wel van kids.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jouw vriendin het weet gaat het gewoon gebeuren.
Oja okee, beetje hetzelfde dus.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Mijn vriendin ook niet.
Dus we zijn er in ieder geval nog niet aan toe. Verder ben ik het wel eens met dat je niet 'zomaar' kinderen moet nemen.
Er komt een hoop bij kijken.
Beetje wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja okee, beetje hetzelfde dus.
Favoriet van efteling.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarna komt het hilarische Cojones.
Dus je kunt wel zeggen dat dit een tip is?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:52 schreef Tem het volgende:
Gisteren heb ik weer naar Almost Famous gekeken. Blijft een leuke film.
Geheimtip, zeggen de Belgen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je kunt wel zeggen dat dit een tip is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |