quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat -ie gewoon ongesteld was.
Al jullie moeders hoor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 13:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij moet het maar zelf vertellen dan, nu zitten we gewoon te gissen natuurlijk.
Treinreis overleefd zo te horen, zonnetje weer weg.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Al jullie moeders hoor.
Gelukkig ben ik er weer,.
Dat is bijna net zo grappig als een nieuwsbericht van mijquote:
Misschien moet je maar een filmpje zoeken waarin kinderen meer lijden. Dat is leukerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is bijna net zo grappig als een nieuwsbericht van mij![]()
Ik vind jou op dit moment best sadistisch overkomenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Misschien moet je maar een filmpje zoeken waarin kinderen meer lijden. Dat is leuker
Corrie en ik haten kinderenquote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind jou op dit moment best sadistisch overkomen
Ik veroordeel deze "aanslag" van een medeBNW'er niet.quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:00 schreef El_Matador het volgende:
Ik vind iemand die het presteert om geweldloos in het bezit van een nepwapen op prime time een unieke gebeurtenis in 60 jaar te bewerkstelligen best een held, ja.
Whehe. Hij zat ook al bij Ellen zie ik op YouTube. Snap dat nooit als mensen hun kinderen zo in de spotlights zetten.quote:
Jij bent zeker weer fan van die gare tuinbroek?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whehe. Hij zat ook al bij Ellen zie ik op YouTube. Snap dat nooit als mensen hun kinderen zo in de spotlights zetten.
Ik vind Ellen wel leuk ja. Hoe raad je het?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bent zeker weer fan van die gare tuinbroek?
Ik heb daar een neusje voor.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind Ellen wel leuk ja. Hoe raad je het?
Behalve wij! Of niet Henk?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iedereen veinst een leven, sorry.
Veel plezier met de film.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sorry, ik moet je teleurstellen....
Fijne avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |