Wat een luizenstreekquote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:14 schreef timmmmm het volgende:
'Leger des Heils ontfutselt erfenis demente man'
Serieus? Ik hoorde eens van iemand die melk verwarmd had in de waterkoker, ding naar de kloten natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:52 schreef Specularium het volgende:
Alhoewel ik ook mensen ken die hun eieren in de waterkoker doen.
Lekker, thee van het gekookte eierenwater.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 12:52 schreef Specularium het volgende:
Alhoewel ik ook mensen ken die hun eieren in de waterkoker doen.
Heb jij zo'n 'baby on board' bord in je auto hangen?quote:
Neequote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb jij zo'n 'baby on board' bord in je auto hangen?
Heb jij al een piercing? Vind ik wel echt iets voor jou.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Er zijn blijkbaar ook navelpiercings van
[ afbeelding ]
Nee, je leek me ook niet zo'n type.quote:
Wat voor type lijkt hij jou wel?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, je leek me ook niet zo'n type.
Wat voor? Navelpiercing had ik wel maar is inmiddels dichtgegroeid.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij al een piercing? Vind ik wel echt iets voor jou.
Dat is een moeilijke vraag.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat voor type lijkt hij jou wel?
Kinky hoor. Wat voor 1?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat voor? Navelpiercing had ik wel maar is inmiddels dichtgegroeid.
Eronder, wacht zal plaatje zoeken.quote:
Hebben piercings ooit een praktisch nut dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:44 schreef Njosnavelin het volgende:
Zo één had ik, vond hem alleen niet zo praktisch.
[ afbeelding ]
Somsquote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hebben piercings ooit een praktisch nut dan?
Dankje schat.quote:
Ik ben ook benieuwd.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 13:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat voor type lijkt hij jou wel?
Whe, dan komen we niet vooruit. Als ik een kind zou hebben zou ik hem/haar in zo'n toffe draagdoek stoppen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 14:50 schreef Tem het volgende:
Marianne ook denk ik. Waaghals erin en gaan.
Wil jij kids? Ooit...quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whe, dan komen we niet vooruit. Als ik een kind zou hebben zou ik hem/haar in zo'n toffe draagdoek stoppen.
Ja, die hebben we ook. Hebben ze beide ingezeten maar op een gegeven moment worden ze wat groot daarvoor.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Whe, dan komen we niet vooruit. Als ik een kind zou hebben zou ik hem/haar in zo'n toffe draagdoek stoppen.
Liv en Alicia zijn hot hier.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 15:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond dit altijd een leuke clip.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:00 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Liv en Alicia zijn hot hier.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze is ook wel leuk.
Al is die clip een beetje Team Opzij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |