Jij doet niet meer tof in dit topic, dus de volgende alfa vult die lege ruimte.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat zit jij nou tof te doen tegen Arnie?
Je bent zelf een lege ruimte.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij doet niet meer tof in dit topic, dus de volgende alfa vult die lege ruimte.
Oh no you di'nt!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Je bent zelf een lege ruimte.
Ben jij een beetje alfa?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 19:49 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij doet niet meer tof in dit topic, dus de volgende alfa vult die lege ruimte.
Was ook maar een uurtje of twee.quote:
Is meer dan de meesten hier in een week halen.quote:
Morgen komen er weer een paar bij,quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is meer dan de meesten hier in een week halen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 22:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is meer dan de meesten hier in een week halen.
Bij mij kwam er dit uit bij de Mart Smeets-generator:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 23:41 schreef Mani89 het volgende:
We gaan het vanavond hebben over ene, Specularium. Wie zegt u? Hè? Wat? Specularium? Nee die kent u niet, en zeg niet dat u die wel kent, want dat is niet zo. Maar na vanavond kent u deze man wel, we, ik zeg we, wij dus, wij van Dietschen bloed, jongens van het vlakke land, gaan deze man in het zonnetje zetten. De beste NWS Mod van FOK!, dat mag ik toch wel zeggen, dus doe ik dat ook, want ik ben Mart Smeets, dus zeg ik dat. En dan is het ook zo. Dus kom maar naar beneden: Specularium!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |