Dat is inderdaad lief, dank je.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Tja, dan kan je er beter niet aan beginnen want die zekerheid krijg je inderdaad nooit. Maar volgens mij ben jij een prima moeder en kan je een kind meer bieden dan menig ouder.
Ik weet het nog niet.quote:
Als jouw vriendin het weet gaat het gewoon gebeuren.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Mijn vriendin ook niet.
Dus we zijn er in ieder geval nog niet aan toe. Verder ben ik het wel eens met dat je niet 'zomaar' kinderen moet nemen.
Er komt een hoop bij kijken.
Ze houdt wel van kids.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jouw vriendin het weet gaat het gewoon gebeuren.
Oja okee, beetje hetzelfde dus.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Mijn vriendin ook niet.
Dus we zijn er in ieder geval nog niet aan toe. Verder ben ik het wel eens met dat je niet 'zomaar' kinderen moet nemen.
Er komt een hoop bij kijken.
Beetje wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja okee, beetje hetzelfde dus.
Favoriet van efteling.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarna komt het hilarische Cojones.
Dus je kunt wel zeggen dat dit een tip is?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:52 schreef Tem het volgende:
Gisteren heb ik weer naar Almost Famous gekeken. Blijft een leuke film.
Geheimtip, zeggen de Belgen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je kunt wel zeggen dat dit een tip is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |