Verrassend.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest vroeger altijd huilen van dit liedje, zo mooi vond ik het. En nu nog eigenlijk.![]()
Gewoon laten lopen. Je houdt het toch niet tegen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik moest vroeger altijd huilen van dit liedje, zo mooi vond ik het. En nu nog eigenlijk.![]()
Ben je reclame aan het maken voor Tena Lady?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon laten lopen. Je houdt het toch niet tegen.
Nee hoezo, ben je geinteresseerd?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ben je reclame aan het maken voor Tena Lady?
Die moet wat minder snuiven.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
R&P / Stalker doet origami terwijl ik slaap.
Zeg het maar jongens.
Weet ik nog niet. Ik vind kinderen geweldig en wil ook werken met kinderen. Maar om er zelf te krijgen vind ik wel iets heel groots, dan wil ik echt zeker zijn dat ik ze een mooie toekomst kan bieden en dat weet je nooit.quote:
Ik heb vroeger weleens in Teasers iemand origami met d'r doos zien doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
Mn vriendin vindt deze clip ook leuker dan Crazy.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze is ook wel leuk.
Al is die clip een beetje Team Opzij.
Je hebt mijnvraaf niet beantwoordquote:
Kom ik straks op terug.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je hebt mijnvraaf niet beantwoord
Ik wacht in spanning.quote:
Ah jakkesquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:54 schreef Specularium het volgende:
Zeg het maar jongens.
Leuk cadeau, van je ouders? Wat voor laptop?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:31 schreef Uccie het volgende:
Zoooo nieuwe laptop gekregen voor mijn verjaardag.
Tja, dan kan je er beter niet aan beginnen want die zekerheid krijg je inderdaad nooit. Maar volgens mij ben jij een prima moeder en kan je een kind meer bieden dan menig ouder.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 17:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Ik vind kinderen geweldig en wil ook werken met kinderen. Maar om er zelf te krijgen vind ik wel iets heel groots, dan wil ik echt zeker zijn dat ik ze een mooie toekomst kan bieden en dat weet je nooit.
En jij?
Aaaah, wat lief.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Tja, dan kan je er beter niet aan beginnen want die zekerheid krijg je inderdaad nooit. Maar volgens mij ben jij een prima moeder en kan je een kind meer bieden dan menig ouder.
quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:05 schreef Specularium het volgende:
In zijn regenjas.
Die logt ook gewoon uit zodat ie niet in een fobo te zien is.
Dat is inderdaad lief, dank je.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 18:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Tja, dan kan je er beter niet aan beginnen want die zekerheid krijg je inderdaad nooit. Maar volgens mij ben jij een prima moeder en kan je een kind meer bieden dan menig ouder.
Ik weet het nog niet.quote:
Als jouw vriendin het weet gaat het gewoon gebeuren.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Mijn vriendin ook niet.
Dus we zijn er in ieder geval nog niet aan toe. Verder ben ik het wel eens met dat je niet 'zomaar' kinderen moet nemen.
Er komt een hoop bij kijken.
Ze houdt wel van kids.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jouw vriendin het weet gaat het gewoon gebeuren.
Oja okee, beetje hetzelfde dus.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 19:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Mijn vriendin ook niet.
Dus we zijn er in ieder geval nog niet aan toe. Verder ben ik het wel eens met dat je niet 'zomaar' kinderen moet nemen.
Er komt een hoop bij kijken.
Beetje wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oja okee, beetje hetzelfde dus.
Favoriet van efteling.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daarna komt het hilarische Cojones.
Dus je kunt wel zeggen dat dit een tip is?quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:52 schreef Tem het volgende:
Gisteren heb ik weer naar Almost Famous gekeken. Blijft een leuke film.
Geheimtip, zeggen de Belgen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dus je kunt wel zeggen dat dit een tip is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |