• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Machtig mooiquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:20 schreef IPA35 het volgende:
En die bibliotheek moet zo worden: http://farzinphoto.com/archives/the-magnificent-uofm-law-library/
Lekker voor je.quote:
Mijne is sinds ik hier studeer nu 5 keer gestolenquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:34 schreef Joosie200 het volgende:
Je bent pas ingeburgerd zodra je fiets op zijn minst 1 keer gestolen is
Scoor een brommer voor 100 euro. Die jatten ze niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mijne is sinds ik hier studeer nu 5 keer gestolen
Is dat inclusief afvalstoffenheffingen etc?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Misschien een rare/persoonlijke vraag, maar hoeveel betalen jullie (de bezitters van een huis) aan gemeentelijke belastingen?
Net een brief op de mat, ¤650,-.Vind dat best veel.
Wat krijgen wij?! Krakende vloeren en mislukte trappenhuizen!quote:
Ja. Onroerende zaakbelasting, afvalstoffenheffing en rioolheffing.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dat inclusief afvalstoffenheffingen etc?
Rond de 800 euro, inclusief Floor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Misschien een rare/persoonlijke vraag, maar hoeveel betalen jullie (de bezitters van een huis) aan gemeentelijke belastingen?
Tsja, als ik het zo zie is je OZB 3x zo hoog als in Amsterdam.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Onroerende zaakbelasting, afvalstoffenheffing en rioolheffing.
Hangt van de gemeente af hé. Ben huurder, maar lap 196 euro aan riool/afvalstoffenheffing/ingezetenenheffingquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Ik iets van 400.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Hmm, dan zou het kunnen kloppen. Een hond hier kost iets van 120.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Rond de 800 euro, inclusief Floor.
Hmm, okay.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, als ik het zo zie is je OZB 3x zo hoog als in Amsterdam.
Ik zit op ongeveer 500.
Ja, I know. Nouja, ik ga maar vanuit dat het goed zit, ben ik wel meteen voor heel 2015 klaar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hangt van de gemeente af hé. Ben huurder, maar lap 196 euro aan riool/afvalstoffenheffing/ingezetenenheffingDus die 450 euro aan OZB kan best gebruikelijk zijn, geen idee. Hangt weer samen met hoe hoog de gemeente via de belastingdienst jouw woningwaarde inschat hé.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, dan zou het kunnen kloppen. Een hond hier kost iets van 120.
[..]
Hmm, okay.
[..]
Ja, I know. Nouja, ik ga maar vanuit dat het goed zit, ben ik wel meteen voor heel 2015 klaar.
Je kunt meestal in termijnen betalen. Doe ik ook.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, dan zou het kunnen kloppen. Een hond hier kost iets van 120.
[..]
Hmm, okay.
[..]
Ja, I know. Nouja, ik ga maar vanuit dat het goed zit, ben ik wel meteen voor heel 2015 klaar.
Ja, dat kan hier idd ook, maar waarom zou ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je kunt meestal in termijnen betalen. Doe ik ook.
Oh ja. Jij had meer geld dan de rest van ons bij elkaar. Vergeten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat kan hier idd ook, maar waarom zou ik.
Zitten er uberhaupt nog naalden aan die boom?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:55 schreef Etsu het volgende:
Maar die kerstboom op de kamer van mn huisgenote gezet, begon me eraan te ergeren.
Zal d'r leren.
Stage op WO? Hoe zit dat precies...quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:57 schreef Yreal het volgende:
Ik ga mijn stagebegeleider al vermoorden voordat we uberhaupt maar zijn begonnen. Tiefushoer
Nee, dit is hbo. Maar wat is precies je vraag?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Stage op WO? Hoe zit dat precies...
Nee ok. Ga je afstuderen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, dit is hbo. Maar wat is precies je vraag?
Kom gezellig op de RUquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dat ziet er prachtig uit zeg. God wat zou ik graag fulltime willen studeren
Joa. Het chilste is eigenlijk dat er overal stopcontacten zitten. Vind wel kut dat er al paupers op de tafels hebben zitten krassen e.d.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Chille stoelen in die collegezaal
Ik zou zelf een keer foto's maken. De vloer op de begane grond is van marmer en aan de muren zit ook (groen) marmer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef Yreal het volgende:
Ik vind het niet mooi. Wel kwalitatief hoogstaand, maar niet mooi. Zeg maar het omgekeerde van de oudemanhuispoort.
Oei, dat is veel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Moet voor begin oktober 9 vakken halen; zo niet gaat het geld kosten. Ook bij ons overgangsregelingen.
Ah...quote:
Niemand is geïnteresseerd in hbo verhalen. Ook typische hbo tt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ah...
Ik weet het nog goed. Ik moest in februari beginnen maar ik begon in april, en mijn onderzoek werd ook nog eens 50% te lang qua woorden.
Good times, good times.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niemand is geïnteresseerd in hbo verhalen. Ook typische hbo tt.
Hou je gewoon koest.
Ik heb 5000 euro verdiendquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hou je gewoon koest.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hou je gewoon koest.
Nee, je hebt 5000 euro gekregen. Enkel WO'ers verdienen 5000 euro.quote:
Wat raar? Didactisch onverantwoord denk ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:04 schreef Blistering het volgende:
Gooien ze op andere uni's ook alle werkgroepen om na een semester? Blijkbaar gaan ze op de UU het kaf van het koren scheiden, aangezien mijn hele werkgroep is opgeheven en iedereen nu is onderverdeeld in andere werkgroepen.
Het schijnt dat ze dit doen op basis van je gemiddelde eindcijfer van semester 1.
Zo krijg je wel een onpersoonlijke boel als je steeds groepen uit elkaar gaat halen
Ja, dat is inderdaad het gemiddelde jaarloon van een hbo'er.quote:
Ik heb er gewoon belasting over betaald en dat was geen schenkbelastingquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, je hebt 5000 euro gekregen. Enkel WO'ers verdienen 5000 euro.
Hoeveel heb jij al binnengeharkt met je juridische adviezen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:07 schreef Boterbartje het volgende:
Maar stoer hoor, 5000 euro. Wow.
Ben jij in het echt ook zo'n botte onbeschofte lul?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat raar? Didactisch onverantwoord denk ik.
[..]
Ja, dat is inderdaad het gemiddelde jaarloon van een hbo'er.
Maar stoer hoor, 5000 euro. Wow.
Het is Bartje. Laat hem maar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij al binnengeharkt met je juridische adviezen?
Ik geef geen juridische adviezen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij al binnengeharkt met je juridische adviezen?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
hbo=happen bij opmerkingen
Ik heb mijn tijd (tijdens en na het afstuderen) bij een middelgrote organisatie waar ik verschillende afdelingen hielp met het implementeren van nieuwe wetgeving en nog wat andere dingen (onder andere contractueel) als zeer nuttig ervaren. Heeft zeker geholpen in het aanwakkeren van motivatie en het geeft voor wat privaatrecht betreft zeker een beeld bij de theorie.quote:
Grappig genoeg zijn de enige twee posts over je studieresultaten "ik heb nog maar 9 punten" en "kut een 6"quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik geef geen juridische adviezen?
Maar als jij vindt dat je bijzonder bent doordat je een keertje 5000 euro hebt verdiend, dan is dat fijn voor je. Soort van bevestiging dat hbo'ers genoegen nemen met middelmaat.
Ik geef geen juridische adviezen maar heb in mijn studenten toch wel veel meer dan 5000 euro verdiend (en uitgegeven, ik ben zo'n materialist)
Neequote:Op donderdag 29 januari 2015 16:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ben jij in het echt ook zo'n botte onbeschofte lul?
Je klaagt dat we dingen die hbo'ers zouden kunnen onderschatten en generaliseren, vervolgens doe je hetzelfde met vwo en klaarblijkelijk heb je geen kennis van wat het inhoud. Die tijden van het vwo zijn echter al lang vervlogen en dus compleet irrelevant.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:12 schreef IPA35 het volgende:
bij een middelgrote organisatie waar ik verschillende afdelingen hielp met het implementeren van nieuwe wetgeving en nog wat andere dingen (onder andere contractueel) als zeer nuttig ervaren. Heeft zeker geholpen in het aanwakkeren van motivatie en het geeft voor wat privaatrecht betreft zeker een beeld bij de theorie.
Dat is niet waar. Ik heb inderdaad laatst een 6 gehaald terwijl ik toch een beter resultaat had verwacht. Ik heb echter mijn P netjes in 1 jaar gehaald + nog heel wat andere vakken en loop precies nominaal met zowel rechten als bedrijfskunde.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Grappig genoeg zijn de enige twee posts over je studieresultaten "ik heb nog maar 9 punten" en "kut een 6"
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je klaagt dat we dingen die hbo'ers zouden kunnen onderschatten en generaliseren, vervolgens doe je hetzelfde met vwo en klaarblijkelijk heb je geen kennis van wat het inhoud. Die tijden van het vwo zijn echter al lang vervlogen en dus compleet irrelevant.
Daarnaast is vwo 1 jaar langer terwijl een juridische opleiding op het hbo 4 jaar duurt. In die 3 jaar heeft een wo'er natuurlijk al veel meer ervaring opgedaan omdat hbo'ers faalflikkers zijn en wo'ers niet. Het gaat dus niet om kwantiteit maar om kwaliteit. Dat is het verschil. Nu ophouden te bitchen, niemand interesseert het wat jij hebt gedaan met je 'middelgrote organisatie'.
Grappig dat je dat dan nooit post...quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb inderdaad laatst een 6 gehaald terwijl ik toch een beter resultaat had verwacht. Ik heb echter mijn P netjes in 1 jaar gehaald + nog heel wat andere vakken en loop precies nominaal met zowel rechten als bedrijfskunde.
Ik denk dat jij niet echt de aangewezen persoon bent om wat te zeggen over studievoortgang
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb inderdaad laatst een 6 gehaald terwijl ik toch een beter resultaat had verwacht. Ik heb echter mijn P netjes in 1 jaar gehaald + nog heel wat andere vakken en loop precies nominaal met zowel rechten als bedrijfskunde.
Ik denk dat jij niet echt de aangewezen persoon bent om wat te zeggen over studievoortgang
nopquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:20 schreef Etsu het volgende:
Beweegt dat plaatje bij jullie of niet? Op mijn laptop niet
#fail #geeftniet #komtgoedpopje #ets4lifequote:Op donderdag 29 januari 2015 16:20 schreef Etsu het volgende:
Ter illustratie, een greep uit mijn boekenkast. Een aantal delen van SBR zijn niet zichtbaar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:14 schreef Boterbartje het volgende:
een jip en janneke boek 'recht voor hbo'.
Ik heb veel meer boeken. En ik weet niet wat je hiermee probeert te zeggen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ter illustratie, een greep uit mijn boekenkast. Een aantal delen van SBR zijn niet zichtbaar.
http://tinypic.com/view.php?pic=2zqh1r8&s=8#.VMpPyGiG9cg
ROEST !quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ter illustratie, een greep uit mijn boekenkast. Een aantal delen van SBR zijn niet zichtbaar.
Jaar 1...quote:
Zoals je ziet is het veelal gezaghebbende literatuur en geen Boom Basic geneuzel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb veel meer boeken. En ik weet niet wat je hiermee probeert te zeggen.
Geweldig vent! Je bent zo stoer!quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zoals je ziet is het veelal gezaghebbende literatuur en geen Boom Basic geneuzel.
Haten op boom basicsquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zoals je ziet is het veelal gezaghebbende literatuur en geen Boom Basic geneuzel.
Meneer met zijn kast vol Asser en Tekst & Commentaarquote:
Neuh, gewoon een kwestie van intelligentie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:12 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb mijn tijd (tijdens en na het afstuderen) bij een middelgrote organisatie waar ik verschillende afdelingen hielp met het implementeren van nieuwe wetgeving en nog wat andere dingen (onder andere contractueel) als zeer nuttig ervaren. Heeft zeker geholpen in het aanwakkeren van motivatie en het geeft voor wat privaatrecht betreft zeker een beeld bij de theorie.
Maar dit is natuurlijk het kwaad zelve, voorzeker, een jaartje langer Pokémon kaarten ruilen en Seneca vertalen naar het Nederlands op het VWO is veel nuttiger voor de aankomend jurist.
Oke?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wel llb in zijn sig.quote:
Ik heb maar liefst één Asser in m'n kast. Verder heb ik ruim veel meer boeken dan jij hebt, maar ik volg dan ook twee universitaire opleidingen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:23 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Meneer met zijn kast vol Asser en Tekst & Commentaar
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh, gewoon een kwestie van intelligentie.
Dat is om de haterss zoals jij te trollen.quote:
Graadquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:25 schreef Etsu het volgende:
Met HBO een LLB titel invoerenGa weg joh.
bc. is immers kutquote:
Ok.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:25 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb maar liefst één Asser in m'n kast. Verder heb ik ruim veel meer boeken dan jij hebt, maar ik volg dan ook twee universitaire opleidingen.
Inderdaad.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Alles behalve dr. mr. ir. ing. prof. mba, ra. en rc. en drs.![]()
Zeg heb jij stront in je ogen? Lees even terug, ik heb het meerdere malen genoemd. Filosofie is trouwens gewoon iets voor erbij, dat zou geen waarde hebben voor mij.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:27 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ok.
Filosofie? Moet je dan Foucault lezen of zo?
Tof!quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eén dezer dagen word ik mr. als het goed is, eindelijk.
Gaat je vraag over electriciteit of gas?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:25 schreef Hogegasrekening het volgende:
Hallo rechtenstudenten.
Heeft 1 van jullie toevallig kaas gegeten van huurrecht en alles wat daar bij komt kijken? Mijn huurbaas loopt me in mijn ogen behoorlijk te naaien met de eindafrekening van mijn appartement en ik kan daar wel wat hulp bij gebruiken.
Het is bijhoorlijk wat leeswerk maar ik ben degene die mij helpt eeuwig dankbaar![]()
En nee, het is geen huiswerkvraag
WGR / Te hoge gasrekening bij eindafrekening appartement
Dr. worden met rechten lijkt mij overigens erg lastig, komt ook niet veel voor denk ik?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef Yreal het volgende:
Mijn droom is ooit Prof. dr. mr. ir. Yreal te worden
Hoezo?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dr. worden met rechten lijkt mij overigens erg lastig, komt ook niet veel voor denk ik?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dr. worden met rechten lijkt mij overigens erg lastig, komt ook niet veel voor denk ik?
Ik kan je zeggen dat die droom geen realiteit gaat worden met je huidige studietempo. Of uberhaupt, je studietempo daargelaten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef Yreal het volgende:
Mijn droom is ooit Prof. dr. mr. ir. Yreal te worden
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ben je echt zo achterlijk of wat?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jaartje of 5/6, dan nog iemand die zo gek is mij tot hoogleraar te benoemen...quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat die droom geen realiteit gaat worden met je huidige studietempo. Of uberhaupt, je studietempo daargelaten.
Bij mij beweegt Erik dat plaatje ook niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:20 schreef Etsu het volgende:
Hoogleraren ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]Bijna alle hoogleraren op de RuG hebben prof. mr. dr.
Had geen betere inspiratie voor een naam van m'n kloonquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gaat je vraag over electriciteit of gas?
Niet zo gek toch?quote:
Is dat een vraag richting mij?quote:Maar waar ga je het proefschrift over doen?
Je moet niet denken.quote:Bij andere wetenschappen (als we rechten een wetenschap mogen noemen) is er denk ik een veel bredere keuze aan onderwerpen. Bij rechten heb ik een beetje het idee dat er al veel is uitgemolken.
Rechten is dan ook geen wetenschapquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:32 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hoogleraren ja.
Maar waar ga je het proefschrift over doen? Bij andere wetenschappen (als we rechten een wetenschap mogen noemen) is er denk ik een veel bredere keuze aan onderwerpen. Bij rechten heb ik een beetje het idee dat er al veel is uitgemolken.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:32 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hoogleraren ja.
Maar waar ga je het proefschrift over doen? Bij andere wetenschappen (als we rechten een wetenschap mogen noemen) is er denk ik een veel bredere keuze aan onderwerpen. Bij rechten heb ik een beetje het idee dat er al veel is uitgemolken.
Heb je een sociale huurwoning?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:25 schreef Hogegasrekening het volgende:
Hallo rechtenstudenten.
Heeft 1 van jullie toevallig kaas gegeten van huurrecht en alles wat daar bij komt kijken? Mijn huurbaas loopt me in mijn ogen behoorlijk te naaien met de eindafrekening van mijn appartement en ik kan daar wel wat hulp bij gebruiken.
Het is bijhoorlijk wat leeswerk maar ik ben degene die mij helpt eeuwig dankbaar![]()
En nee, het is geen huiswerkvraag
WGR / Te hoge gasrekening bij eindafrekening appartement
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je een minder breed scala hebt dan bij andere faculteiten wellicht.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]___!!1! vent, je maakt jezelf zo belachelijk. Als je denkt dat er in het recht niets meer is om te promoveren ben je echt nog dommer dan stront
Nee. Dat was het eerste wat ik tegenkwam toen ik ging zoeken, maar ik heb particulier gehuurd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Heb je een sociale huurwoning?
Zo ja: http://www.huurcommissie.(...)n-nutsvoorzieningen/
En dat is je verklaring waarom dr. bij het recht eigenlijk niet voorkomt. Domme hont.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je een minder breed scala hebt dan bij andere faculteiten wellicht.
Komt wel voor. Maar niet bijzonder vaak.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
En dat is je verklaring waarom dr. bij het recht eigenlijk niet voorkomt. Domme hont.
Hormonenkuur slaat aan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eén dezer dagen word ik mr. als het goed is, eindelijk.
En dat terwijl ik alle ruimte bied om gezamelijk mijn probleem op te lossen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:38 schreef Tchock het volgende:
De sfeer in dit topic is de laatste tijd niet echt van hoog niveau.
Lekker ben jij, een ex-alcoholist bier aanbieden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:39 schreef Hogegasrekening het volgende:
[..]
En dat terwijl ik alle ruimte bied om gezamelijk mijn probleem op te lossen.
Jullie zijn studenten. Degene die mij het verlossende antwoord geeft waardoor ik m'n geld krijg, krijgt een krat bier
Ik word bijvoorbeeld mr.drs. Dat had je helemaal niet zien aankomen he? Breek daar je hoofd maar over. Als hbo'er ben je met dit vraagstuk waarschijnlijk een week zoet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Komt wel voor. Maar niet bijzonder vaak.
Sorry mangquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:38 schreef Tchock het volgende:
De sfeer in dit topic is de laatste tijd niet echt van hoog niveau.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik word bijvoorbeeld mr.drs. Dat had je helemaal niet zien aankomen he? Breek daar je hoofd maar over. Als hbo'er ben je met dit vraagstuk waarschijnlijk een week zoet.
drs. en mr. zijn twee gelijkwaardige titels. dr. is iets van een andere orde.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik word bijvoorbeeld mr.drs. Dat had je helemaal niet zien aankomen he? Breek daar je hoofd maar over. Als hbo'er ben je met dit vraagstuk waarschijnlijk een week zoet.
Oei, dat heb je tijdig verbeterd vriend. Met je drs en dr zijn gelijkwaardige titelsquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
drs. en mr. zijn twee gelijkwaardige titels. dr. is iets van een andere orde.
Als je rechten doet en een "overige" studie niet zijnde rechten, theologie of iets technisch en je haalt vervolgens voor beide studies de master dan zult gij inderdaad mr.drs. zijn.
Als mijn typefout had blijven staan dan klopte het verhaal niet. Dan zou er hebben gestaan "drs. en dr. zijn twee gelijkwaardige titels. dr. is iets van een andere orde."quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oei, dat heb je tijdig verbeterd vriend. Met je drs en dr zijn gelijkwaardige titels
Dit, mijn godhemel dit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
Kunnen jullie niet even neuken ofzo en ons met rust laten met jullie gezeik?
Dat wil jij wel zien hé, viezerd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
Meh, niet echt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat wil jij wel zien hé, viezerd.
Daar moet een piemel in.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
Had ik ook wel gezien natuurlijk, maar vind het gewoon grappig dat jij zo'n achterlijk domme fout maakt. Echt een typische hbo'er fout. Dat wou ik nog even duidelijk maken zodat iedereen deze domme fout kan zien en je er niet vanaf komt met een ninja editquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als mijn typefout had blijven staan dan klopte het verhaal niet. Dan zou er hebben gestaan "drs. en dr. zijn twee gelijkwaardige titels. dr. is iets van een andere orde."
De eerste en tweede zin zouden dan tegenstrijdig zijn. Ik mag toch van een inzichtrijke VWO'er, niet zijnde domme HBO'er, verwachten dat hij uit de rest van de conversatie zou kunnen herleiden wat de bedoeling was.
quote:
Kunnen jullie alsjeblieft gewoon allebei je bek houden?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Had ik ook wel gezien natuurlijk, maar vind het gewoon grappig dat jij zo'n achterlijk domme fout maakt. Echt een typische hbo'er fout. Dat wou ik nog even duidelijk maken zodat iedereen deze domme fout kan zien en je er niet vanaf komt met een ninja edit
Hoe zit het met je P (meervoud)?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Had ik ook wel gezien natuurlijk, maar vind het gewoon grappig dat jij zo'n achterlijk domme fout maakt. Echt een typische hbo'er fout. Dat wou ik nog even duidelijk maken zodat iedereen deze domme fout kan zien en je er niet vanaf komt met een ninja edit
Tof, wat ga je doen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:47 schreef Blistering het volgende:
Goed, ander onderwerp.
Morgen naar LondenZin an.
Net op tijd weer enigszins opgeknapt. Afgelopen 4 dagen op bed gelegen met koorts. Maar we gaan gewoon een mooi weekje tegemoet
Wat?quote:
Wedstrijdje Arsenal zondag. En voor de rest rondhangen daar en fotootjes maken met m'n nieuwe camera.quote:
Tof! Tegen wie spelen ze?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wedstrijdje Arsenal zondag. En voor de rest rondhangen daar en fotootjes maken met m'n nieuwe camera.
Tof!quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wedstrijdje Arsenal zondag. En voor de rest rondhangen daar en fotootjes maken met m'n nieuwe camera.
Aston Villa.quote:
Canon SX60HS. Een zoomcamera, aangezien ik graag ga vliegtuigspotten dus dan is zo'n lens wel welkom.quote:
Nice. Veel plezier.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:47 schreef Blistering het volgende:
Goed, ander onderwerp.
Morgen naar LondenZin an.
Net op tijd weer enigszins opgeknapt. Afgelopen 4 dagen op bed gelegen met koorts. Maar we gaan gewoon een mooi weekje tegemoet
Ah zo, een superzoom. Tof!quote:
Dankje!quote:
Yes. Vond het zonde om gelijk een DSLR te halen met een telelens, dan ben je zo een paar duizend euro kwijt. Dus maar klein beginnen, kijken hoe en of dit bevalt en dan zien we wel verder.quote:
Dat is inderdaad wel flinke investering. Ben zelf voor een ILC gegaan ook deels omdat ik niet zo wil investeren maar ook omdat ik een DSLR te zwaar en lomp vind.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dankje!
[..]
Yes. Vond het zonde om gelijk een DSLR te halen met een telelens, dan ben je zo een paar duizend euro kwijt. Dus maar klein beginnen, kijken hoe en of dit bevalt en dan zien we wel verder.
Maandag staat wel een tripje naar Heathrow op het programma in ieder geval.
Thanks. Onverwachts.quote:
Mwa. Enkel tegen wat zelfingenomen Boterbartjes de waarheid gezegd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:02 schreef Etsu het volgende:
Niemand die IPA even feliciteert behalve Spot, hij moet het dan wel te bont hebben gemaakt hier in dit topic.
Burgerlijk Recht 2quote:
7 is gewoon zéér chill.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
je hebt me niet gefeliciteerd met mn 7 voor straf2
dit ga ik onthouden
Precies.quote:
Zeker. Erg onverwacht moet ik zeggen.quote:
Ik was effe een reepje chocolade halen...quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:02 schreef Etsu het volgende:
Niemand die IPA even feliciteert behalve Spot, hij moet het dan wel te bont hebben gemaakt hier in dit topic.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:52 schreef Ties02 het volgende:
HAHA teruggevonden!
Ben de hele buurt afgelopen, mijn route van gister nagetrokken en daar stond ie dan in een stalling, slot helemaal omgewikkeld in de spaken. Stelletje achterlijken hebben dat slot proberen te verdraaien, alleen pech (en geluk voor mij) dat ik een van de duurste hangsloten heb gekocht die er zijn.
Ik heb er eentje die niet verbrand kan worden, die uiteraard niet doorgeknipt kan worden, hij heeft een soort van kunstof met gaten eromheen dus als het regent is het 1 keer schudden en hij is droog (en niet zwaar). Ideaal ding. Ook een van de hoogste europese veiligheidskeurmerken heeft ie. Was wel in de 40-50 euro ergens.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:54 schreef Tchock het volgende:
Ik moet ook een beter slot. Ben veel te gehecht aan mijn huidige fiets voor dat dunne dingetje dat er nu om hangt.
Valt me qua prijs nog wel mee, als je bedenkt dat je voor een goedkoop slotje ook snel 30 euro kwijt bent. Heb je linkje?quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje die niet verbrand kan worden, die uiteraard niet doorgeknipt kan worden, hij heeft een soort van kunstof met gaten eromheen dus als het regent is het 1 keer schudden en hij is droog (en niet zwaar). Ideaal ding. Ook een van de hoogste europese veiligheidskeurmerken heeft ie. Was wel in de 40-50 euro ergens.
http://www.abus.com/nl/Ve(...)ing/Ivera-Chain-7210quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt me qua prijs nog wel mee, als je bedenkt dat je voor een goedkoop slotje ook snel 30 euro kwijt bent. Heb je linkje?
Ik heb ook zo'n Abus van 100 piek ofzo. Daar kan je wel een aardig tik mee uitdelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.abus.com/nl/Ve(...)ing/Ivera-Chain-7210
Dacht dat het deze was, vriest ook niet dicht enzo met dit weer. Bij iedere fietsenhandel wel te koop denk ik. Ze hadden trouwens nog duurderen hoor.
Erg geliefd voor een goede knokpartij jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n Abus van 100 piek ofzo. Daar kan je wel een aardig tik mee uitdelen.
Sloten altijd online bestellen. Scheelt echt een berg.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.abus.com/nl/Ve(...)ing/Ivera-Chain-7210
Dacht dat het deze was, vriest ook niet dicht enzo met dit weer. Bij iedere fietsenhandel wel te koop denk ik. Ze hadden trouwens nog duurderen hoor.
Net alsof jij ooit een tik uitdeeltquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n Abus van 100 piek ofzo. Daar kan je wel een aardig tik mee uitdelen.
Niet nodig, nooit ruzie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net alsof jij ooit een tik uitdeelt
Hoop mensen vinden het een wonder.quote:
Bonusfeitje: Nederland won ooit een Olympische zilveren medaille met touwtrekken.quote:Days later, in Frankfurt, Germany, one of the worst disasters in tug of war history occurred -- again, the result of trying to set a Guinness World Record. Several troops of Boy Scouts converged to attempt a 650-person match; minutes in, the “thumb-thick” nylon rope (which was nowhere near capable of withstanding the force of hundreds of people) snapped.
One end of the rope whipped back, instantly killing a 9-year-old boy on impact. In the aftermath, 102 others were severely injured; another boy passed away as a result of being crushed when everyone fell.
Dadelijk gaat ie per ongeluk op je liggen als het tot vechten komt...quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Alsof iemand ruzie met jou durft te maken.
ook niet echt snugger als je met 650 man aan een stuk touw gaat sjorren. Maarja, padvinders hequote:Op donderdag 29 januari 2015 18:19 schreef Tchock het volgende:
Feitje van de dag:
[..]
Bonusfeitje: Nederland won ooit een Olympische zilveren medaille met touwtrekken.
Verbazingwekkend hoe veel mensen er zijn omgekomen of de meest gruwelijke verwondingen hebben opgelopen met touwtrekken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ook niet echt snugger als je met 650 man aan een stuk touw gaat sjorren. Maarja, padvinder he
ach, zelfs curling is al niet meer veilig tegenwoordigquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe veel mensen er zijn omgekomen of de meest gruwelijke verwondingen hebben opgelopen met touwtrekken.
edit: En nee, ik heb inderdaad niet veel beters te doen momenteel.
Uhmm.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ach, zelfs curling is al niet meer veilig tegenwoordig
http://thegriff.ca/2013/0(...)in-curling-massacre/
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mwa. Enkel tegen wat zelfingenomen Boterbartjes de waarheid gezegd.
Het feit dat ik een 9 haal past niet in hun wereldbeeld van HBO = dom.
quote:
Goed zo! Geniet van je vakantiequote:Op donderdag 29 januari 2015 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe veel mensen er zijn omgekomen of de meest gruwelijke verwondingen hebben opgelopen met touwtrekken.
edit: En nee, ik heb inderdaad niet veel beters te doen momenteel.
Ik heb helemaal geen vakantiequote:Op donderdag 29 januari 2015 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Goed zo! Geniet van je vakantie
Nouja, baby vakantie. Laatste tentamen gehad, even paar dagen zonder dat je iets moet doen. Heerlijke genieten!quote:
Vooruit dan maar Döner en bier gehaald.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, baby vakantie. Laatste tentamen gehad, even paar dagen zonder dat je iets moet doen. Heerlijke genieten!
Baas. Doner is lekker.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vooruit dan maar Döner en bier gehaald.
♫een goed begin is het halve werk maar een goed begin is maar de helft♬quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
Je hebt vandaag alleen jezelf belachelijk gemaakt en het wereldbeeld hbo=dom bevestigd. Daar doet die 9 niets aan.
De 2de helft...quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
♫een goed begin is het halve werk maar een goed begin is maar de helft♬
♬Ikke hoef geen hellep♬quote:
Dat telde niet voor arrestenquote:
HBO herrie idd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:10 schreef Ties02 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan dat nummer zeg
Heerlijk nummer johquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:10 schreef Ties02 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan dat nummer zeg
+1quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:52 schreef Ties02 het volgende:
HAHA teruggevonden!
Ben de hele buurt afgelopen, elke fiets bekeken, mijn route van gister nagetrokken en daar stond ie dan in een stalling, slot helemaal omgewikkeld in de spaken. Stelletje achterlijken hebben dat slot proberen te verdraaien, alleen pech (en geluk voor mij) dat ik een van de duurste hangsloten heb gekocht die er zijn.
Misschien is er geen nieuws.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:02 schreef Yreal het volgende:
De nos geeft nu weer ivm omstandigheden is er momenteel geen journaal mogelijk
twitter:GooiNieuws twitterde op donderdag 29-01-2015 om 20:07:47Journaalplein #Hilversum : Gewapende man NOS Journaal binnen gedrongen, hulpdiensten massaal onderweg. Pand wordt ontruimd. reageer retweet
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Laat het alsjeblieft geen hbo'er zijn
Godver, nu mis ik GTST.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nieuws op 4 in een paar minuten.
Ik ken alleen dictaten uit Brussel. Die dingen waar IPA van gaat schuimbekken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:26 schreef Boterbartje het volgende:
Nouja, in ander nieuws: de dictaten van de Faculteit de Rechten van de Radboud Universiteit hebben een nieuwe vormgeving. Ziet er wel kek uit.
Ik ben nu ff te zat om neuks te geven.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ken alleen dictaten uit Brussel. Die dingen waar IPA van gaat schuimbekken.
Readers, what ever floats you boat honing.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ken alleen dictaten uit Brussel. Die dingen waar IPA van gaat schuimbekken.
Zo wat stoer zeg!quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik ben nu ff te zat om neuks te geven.
quote:
HAHA GETROLLEDquote:NOS-verslagever Martijn Bink zegt tegen RTL dat de man de redactie op kwam lopen en om zendtijd vroeg. Hij werd naar een lege studio geleid en daarna werd de politie gewaarschuwd.
Rik van RTL moest ook lachen toen hij dat hoorde, live op RTL4. Dat vond ik baas.quote:
quote:
Raar pak.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een hele nette jihadist
Hij heeft in elk geval een wapen in z'n hand. Kan me niet voorstellen dat de gemiddelde werknemer er zo bij loopt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een hele nette jihadist
Ben ik toch benieuwd maar eigenlijk moet je dat helemaal niet naar buiten brengen, krijgt ie z'n zinquote:De man had een lijst met eisen bij zich en eiste tien minuten zendtijd.
BREAKING BREAKING.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:14 schreef Ties02 het volgende:
Klinkt eerder als een gestoorde gek (aluhoedje) dan een jihadi eerlijk gezegd
ik vind het bijzonder dat zo'n figuur binnen kan komen...quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Het was een uitermate correcte man. Vermoedelijk wel in de war.
Dat dit kan in Nederland.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:18 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik vind het bijzonder dat zo'n figuur binnen kan komen...
Nice.quote:
dammm. Dat zou ziek zijnquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:20 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Is dit geen typetje van Alberto. Die heet Abdel.
Ik ben nieuwsgierig.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Ties02 het volgende:
Zal vast wel met een of ander illuminativerhaal gekomen zijn
ik wil het wetenquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:35 schreef Ties02 het volgende:
Zal vast wel met een of ander illuminativerhaal gekomen zijn
Wie zegt dat iets te maken heeft met de Islam? Lijkt vooralsnog een doorgedraaide eenling.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:37 schreef Yreal het volgende:
Denk dat hij zich bewust overgeeft om zich bij zijn jihad matties te laten insluiten om daarna uit te breken.
Lijkt me gewoon een gestoorde niburu mongoolquote:Op donderdag 29 januari 2015 21:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie zegt dat iets te maken heeft met de Islam? Lijkt vooralsnog een doorgedraaide eenling.
Het betreft ene Tarik Zahzah...quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een gestoorde niburu mongool
Had het ook over een hackerscollectief en inlichtingendiensten
Klonk ook niet allochtoon
Dit. Het lijkt me totaal niet gerelateerd aan religie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wie zegt dat iets te maken heeft met de Islam? Lijkt vooralsnog een doorgedraaide eenling.
Hij beweerde lid te zijn van een hackersoperatie, dus een doorgedraaide eenling lijkt het niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Denk je niet dat hij anders "uitgeschakeld" was? Dit was zelfbehoud.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:56 schreef Yreal het volgende:
Naja ik vind het niet kosher. Hij geeft zich wel heel soepel over terwijl hij eigenlijk erg kneuzig lijkt.
Ik beweer ook lid te zijn van de culturele elite van Nederland. Tsja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij beweerde lid te zijn van een hackersoperatie, dus een doorgedraaide eenling lijkt het niet.
Voor mij wel hoor Erik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 22:00 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik beweer ook lid te zijn van de culturele elite van Nederland. Tsja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |