Hoezo?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dr. worden met rechten lijkt mij overigens erg lastig, komt ook niet veel voor denk ik?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dr. worden met rechten lijkt mij overigens erg lastig, komt ook niet veel voor denk ik?
Ik kan je zeggen dat die droom geen realiteit gaat worden met je huidige studietempo. Of uberhaupt, je studietempo daargelaten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef Yreal het volgende:
Mijn droom is ooit Prof. dr. mr. ir. Yreal te worden
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ben je echt zo achterlijk of wat?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jaartje of 5/6, dan nog iemand die zo gek is mij tot hoogleraar te benoemen...quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat die droom geen realiteit gaat worden met je huidige studietempo. Of uberhaupt, je studietempo daargelaten.
Bij mij beweegt Erik dat plaatje ook niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:20 schreef Etsu het volgende:
Beweegt dat plaatje bij jullie of niet? Op mijn laptop niet
Hoogleraren ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]Bijna alle hoogleraren op de RuG hebben prof. mr. dr.
Had geen betere inspiratie voor een naam van m'n kloonquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gaat je vraag over electriciteit of gas?
Niet zo gek toch?quote:
Is dat een vraag richting mij?quote:Maar waar ga je het proefschrift over doen?
Je moet niet denken.quote:Bij andere wetenschappen (als we rechten een wetenschap mogen noemen) is er denk ik een veel bredere keuze aan onderwerpen. Bij rechten heb ik een beetje het idee dat er al veel is uitgemolken.
Rechten is dan ook geen wetenschapquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:32 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hoogleraren ja.
Maar waar ga je het proefschrift over doen? Bij andere wetenschappen (als we rechten een wetenschap mogen noemen) is er denk ik een veel bredere keuze aan onderwerpen. Bij rechten heb ik een beetje het idee dat er al veel is uitgemolken.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:32 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hoogleraren ja.
Maar waar ga je het proefschrift over doen? Bij andere wetenschappen (als we rechten een wetenschap mogen noemen) is er denk ik een veel bredere keuze aan onderwerpen. Bij rechten heb ik een beetje het idee dat er al veel is uitgemolken.
Heb je een sociale huurwoning?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:25 schreef Hogegasrekening het volgende:
Hallo rechtenstudenten.
Heeft 1 van jullie toevallig kaas gegeten van huurrecht en alles wat daar bij komt kijken? Mijn huurbaas loopt me in mijn ogen behoorlijk te naaien met de eindafrekening van mijn appartement en ik kan daar wel wat hulp bij gebruiken.
Het is bijhoorlijk wat leeswerk maar ik ben degene die mij helpt eeuwig dankbaar![]()
En nee, het is geen huiswerkvraag
WGR / Te hoge gasrekening bij eindafrekening appartement
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je een minder breed scala hebt dan bij andere faculteiten wellicht.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]___!!1! vent, je maakt jezelf zo belachelijk. Als je denkt dat er in het recht niets meer is om te promoveren ben je echt nog dommer dan stront
Nee. Dat was het eerste wat ik tegenkwam toen ik ging zoeken, maar ik heb particulier gehuurd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Heb je een sociale huurwoning?
Zo ja: http://www.huurcommissie.(...)n-nutsvoorzieningen/
En dat is je verklaring waarom dr. bij het recht eigenlijk niet voorkomt. Domme hont.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je een minder breed scala hebt dan bij andere faculteiten wellicht.
Komt wel voor. Maar niet bijzonder vaak.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
En dat is je verklaring waarom dr. bij het recht eigenlijk niet voorkomt. Domme hont.
Hormonenkuur slaat aan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eén dezer dagen word ik mr. als het goed is, eindelijk.
En dat terwijl ik alle ruimte bied om gezamelijk mijn probleem op te lossen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:38 schreef Tchock het volgende:
De sfeer in dit topic is de laatste tijd niet echt van hoog niveau.
Lekker ben jij, een ex-alcoholist bier aanbieden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:39 schreef Hogegasrekening het volgende:
[..]
En dat terwijl ik alle ruimte bied om gezamelijk mijn probleem op te lossen.
Jullie zijn studenten. Degene die mij het verlossende antwoord geeft waardoor ik m'n geld krijg, krijgt een krat bier
Ik word bijvoorbeeld mr.drs. Dat had je helemaal niet zien aankomen he? Breek daar je hoofd maar over. Als hbo'er ben je met dit vraagstuk waarschijnlijk een week zoet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Komt wel voor. Maar niet bijzonder vaak.
Sorry mangquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:38 schreef Tchock het volgende:
De sfeer in dit topic is de laatste tijd niet echt van hoog niveau.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik word bijvoorbeeld mr.drs. Dat had je helemaal niet zien aankomen he? Breek daar je hoofd maar over. Als hbo'er ben je met dit vraagstuk waarschijnlijk een week zoet.
drs. en mr. zijn twee gelijkwaardige titels. dr. is iets van een andere orde.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik word bijvoorbeeld mr.drs. Dat had je helemaal niet zien aankomen he? Breek daar je hoofd maar over. Als hbo'er ben je met dit vraagstuk waarschijnlijk een week zoet.
Oei, dat heb je tijdig verbeterd vriend. Met je drs en dr zijn gelijkwaardige titelsquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
drs. en mr. zijn twee gelijkwaardige titels. dr. is iets van een andere orde.
Als je rechten doet en een "overige" studie niet zijnde rechten, theologie of iets technisch en je haalt vervolgens voor beide studies de master dan zult gij inderdaad mr.drs. zijn.
Als mijn typefout had blijven staan dan klopte het verhaal niet. Dan zou er hebben gestaan "drs. en dr. zijn twee gelijkwaardige titels. dr. is iets van een andere orde."quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oei, dat heb je tijdig verbeterd vriend. Met je drs en dr zijn gelijkwaardige titels
Dit, mijn godhemel dit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
Kunnen jullie niet even neuken ofzo en ons met rust laten met jullie gezeik?
Dat wil jij wel zien hé, viezerd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
Meh, niet echt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat wil jij wel zien hé, viezerd.
Daar moet een piemel in.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
Had ik ook wel gezien natuurlijk, maar vind het gewoon grappig dat jij zo'n achterlijk domme fout maakt. Echt een typische hbo'er fout. Dat wou ik nog even duidelijk maken zodat iedereen deze domme fout kan zien en je er niet vanaf komt met een ninja editquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als mijn typefout had blijven staan dan klopte het verhaal niet. Dan zou er hebben gestaan "drs. en dr. zijn twee gelijkwaardige titels. dr. is iets van een andere orde."
De eerste en tweede zin zouden dan tegenstrijdig zijn. Ik mag toch van een inzichtrijke VWO'er, niet zijnde domme HBO'er, verwachten dat hij uit de rest van de conversatie zou kunnen herleiden wat de bedoeling was.
quote:
Kunnen jullie alsjeblieft gewoon allebei je bek houden?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Had ik ook wel gezien natuurlijk, maar vind het gewoon grappig dat jij zo'n achterlijk domme fout maakt. Echt een typische hbo'er fout. Dat wou ik nog even duidelijk maken zodat iedereen deze domme fout kan zien en je er niet vanaf komt met een ninja edit
Hoe zit het met je P (meervoud)?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Had ik ook wel gezien natuurlijk, maar vind het gewoon grappig dat jij zo'n achterlijk domme fout maakt. Echt een typische hbo'er fout. Dat wou ik nog even duidelijk maken zodat iedereen deze domme fout kan zien en je er niet vanaf komt met een ninja edit
Tof, wat ga je doen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:47 schreef Blistering het volgende:
Goed, ander onderwerp.
Morgen naar LondenZin an.
Net op tijd weer enigszins opgeknapt. Afgelopen 4 dagen op bed gelegen met koorts. Maar we gaan gewoon een mooi weekje tegemoet
Wat?quote:
Wedstrijdje Arsenal zondag. En voor de rest rondhangen daar en fotootjes maken met m'n nieuwe camera.quote:
Tof! Tegen wie spelen ze?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wedstrijdje Arsenal zondag. En voor de rest rondhangen daar en fotootjes maken met m'n nieuwe camera.
Tof!quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wedstrijdje Arsenal zondag. En voor de rest rondhangen daar en fotootjes maken met m'n nieuwe camera.
Aston Villa.quote:
Canon SX60HS. Een zoomcamera, aangezien ik graag ga vliegtuigspotten dus dan is zo'n lens wel welkom.quote:
Nice. Veel plezier.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:47 schreef Blistering het volgende:
Goed, ander onderwerp.
Morgen naar LondenZin an.
Net op tijd weer enigszins opgeknapt. Afgelopen 4 dagen op bed gelegen met koorts. Maar we gaan gewoon een mooi weekje tegemoet
Ah zo, een superzoom. Tof!quote:
Dankje!quote:
Yes. Vond het zonde om gelijk een DSLR te halen met een telelens, dan ben je zo een paar duizend euro kwijt. Dus maar klein beginnen, kijken hoe en of dit bevalt en dan zien we wel verder.quote:
Dat is inderdaad wel flinke investering. Ben zelf voor een ILC gegaan ook deels omdat ik niet zo wil investeren maar ook omdat ik een DSLR te zwaar en lomp vind.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:54 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dankje!
[..]
Yes. Vond het zonde om gelijk een DSLR te halen met een telelens, dan ben je zo een paar duizend euro kwijt. Dus maar klein beginnen, kijken hoe en of dit bevalt en dan zien we wel verder.
Maandag staat wel een tripje naar Heathrow op het programma in ieder geval.
Thanks. Onverwachts.quote:
Mwa. Enkel tegen wat zelfingenomen Boterbartjes de waarheid gezegd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:02 schreef Etsu het volgende:
Niemand die IPA even feliciteert behalve Spot, hij moet het dan wel te bont hebben gemaakt hier in dit topic.
Burgerlijk Recht 2quote:
7 is gewoon zéér chill.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
je hebt me niet gefeliciteerd met mn 7 voor straf2
dit ga ik onthouden
Precies.quote:
Zeker. Erg onverwacht moet ik zeggen.quote:
Ik was effe een reepje chocolade halen...quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:02 schreef Etsu het volgende:
Niemand die IPA even feliciteert behalve Spot, hij moet het dan wel te bont hebben gemaakt hier in dit topic.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:52 schreef Ties02 het volgende:
HAHA teruggevonden!
Ben de hele buurt afgelopen, mijn route van gister nagetrokken en daar stond ie dan in een stalling, slot helemaal omgewikkeld in de spaken. Stelletje achterlijken hebben dat slot proberen te verdraaien, alleen pech (en geluk voor mij) dat ik een van de duurste hangsloten heb gekocht die er zijn.
Ik heb er eentje die niet verbrand kan worden, die uiteraard niet doorgeknipt kan worden, hij heeft een soort van kunstof met gaten eromheen dus als het regent is het 1 keer schudden en hij is droog (en niet zwaar). Ideaal ding. Ook een van de hoogste europese veiligheidskeurmerken heeft ie. Was wel in de 40-50 euro ergens.quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:54 schreef Tchock het volgende:
Ik moet ook een beter slot. Ben veel te gehecht aan mijn huidige fiets voor dat dunne dingetje dat er nu om hangt.
Valt me qua prijs nog wel mee, als je bedenkt dat je voor een goedkoop slotje ook snel 30 euro kwijt bent. Heb je linkje?quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:58 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb er eentje die niet verbrand kan worden, die uiteraard niet doorgeknipt kan worden, hij heeft een soort van kunstof met gaten eromheen dus als het regent is het 1 keer schudden en hij is droog (en niet zwaar). Ideaal ding. Ook een van de hoogste europese veiligheidskeurmerken heeft ie. Was wel in de 40-50 euro ergens.
http://www.abus.com/nl/Ve(...)ing/Ivera-Chain-7210quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valt me qua prijs nog wel mee, als je bedenkt dat je voor een goedkoop slotje ook snel 30 euro kwijt bent. Heb je linkje?
Ik heb ook zo'n Abus van 100 piek ofzo. Daar kan je wel een aardig tik mee uitdelen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.abus.com/nl/Ve(...)ing/Ivera-Chain-7210
Dacht dat het deze was, vriest ook niet dicht enzo met dit weer. Bij iedere fietsenhandel wel te koop denk ik. Ze hadden trouwens nog duurderen hoor.
Erg geliefd voor een goede knokpartij jaquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n Abus van 100 piek ofzo. Daar kan je wel een aardig tik mee uitdelen.
Sloten altijd online bestellen. Scheelt echt een berg.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.abus.com/nl/Ve(...)ing/Ivera-Chain-7210
Dacht dat het deze was, vriest ook niet dicht enzo met dit weer. Bij iedere fietsenhandel wel te koop denk ik. Ze hadden trouwens nog duurderen hoor.
Net alsof jij ooit een tik uitdeeltquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n Abus van 100 piek ofzo. Daar kan je wel een aardig tik mee uitdelen.
Niet nodig, nooit ruzie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net alsof jij ooit een tik uitdeelt
Hoop mensen vinden het een wonder.quote:
Bonusfeitje: Nederland won ooit een Olympische zilveren medaille met touwtrekken.quote:Days later, in Frankfurt, Germany, one of the worst disasters in tug of war history occurred -- again, the result of trying to set a Guinness World Record. Several troops of Boy Scouts converged to attempt a 650-person match; minutes in, the “thumb-thick” nylon rope (which was nowhere near capable of withstanding the force of hundreds of people) snapped.
One end of the rope whipped back, instantly killing a 9-year-old boy on impact. In the aftermath, 102 others were severely injured; another boy passed away as a result of being crushed when everyone fell.
Dadelijk gaat ie per ongeluk op je liggen als het tot vechten komt...quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Alsof iemand ruzie met jou durft te maken.
ook niet echt snugger als je met 650 man aan een stuk touw gaat sjorren. Maarja, padvinders hequote:Op donderdag 29 januari 2015 18:19 schreef Tchock het volgende:
Feitje van de dag:
[..]
Bonusfeitje: Nederland won ooit een Olympische zilveren medaille met touwtrekken.
Verbazingwekkend hoe veel mensen er zijn omgekomen of de meest gruwelijke verwondingen hebben opgelopen met touwtrekken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ook niet echt snugger als je met 650 man aan een stuk touw gaat sjorren. Maarja, padvinder he
ach, zelfs curling is al niet meer veilig tegenwoordigquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe veel mensen er zijn omgekomen of de meest gruwelijke verwondingen hebben opgelopen met touwtrekken.
edit: En nee, ik heb inderdaad niet veel beters te doen momenteel.
Uhmm.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ach, zelfs curling is al niet meer veilig tegenwoordig
http://thegriff.ca/2013/0(...)in-curling-massacre/
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mwa. Enkel tegen wat zelfingenomen Boterbartjes de waarheid gezegd.
Het feit dat ik een 9 haal past niet in hun wereldbeeld van HBO = dom.
quote:
Goed zo! Geniet van je vakantiequote:Op donderdag 29 januari 2015 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe veel mensen er zijn omgekomen of de meest gruwelijke verwondingen hebben opgelopen met touwtrekken.
edit: En nee, ik heb inderdaad niet veel beters te doen momenteel.
Ik heb helemaal geen vakantiequote:Op donderdag 29 januari 2015 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Goed zo! Geniet van je vakantie
Nouja, baby vakantie. Laatste tentamen gehad, even paar dagen zonder dat je iets moet doen. Heerlijke genieten!quote:
Vooruit dan maar Döner en bier gehaald.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, baby vakantie. Laatste tentamen gehad, even paar dagen zonder dat je iets moet doen. Heerlijke genieten!
Baas. Doner is lekker.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vooruit dan maar Döner en bier gehaald.
♫een goed begin is het halve werk maar een goed begin is maar de helft♬quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
Je hebt vandaag alleen jezelf belachelijk gemaakt en het wereldbeeld hbo=dom bevestigd. Daar doet die 9 niets aan.
De 2de helft...quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
♫een goed begin is het halve werk maar een goed begin is maar de helft♬
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |