Sloten altijd online bestellen. Scheelt echt een berg.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
http://www.abus.com/nl/Ve(...)ing/Ivera-Chain-7210
Dacht dat het deze was, vriest ook niet dicht enzo met dit weer. Bij iedere fietsenhandel wel te koop denk ik. Ze hadden trouwens nog duurderen hoor.
Net alsof jij ooit een tik uitdeeltquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n Abus van 100 piek ofzo. Daar kan je wel een aardig tik mee uitdelen.
Niet nodig, nooit ruzie.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net alsof jij ooit een tik uitdeelt
Hoop mensen vinden het een wonder.quote:
Bonusfeitje: Nederland won ooit een Olympische zilveren medaille met touwtrekken.quote:Days later, in Frankfurt, Germany, one of the worst disasters in tug of war history occurred -- again, the result of trying to set a Guinness World Record. Several troops of Boy Scouts converged to attempt a 650-person match; minutes in, the “thumb-thick” nylon rope (which was nowhere near capable of withstanding the force of hundreds of people) snapped.
One end of the rope whipped back, instantly killing a 9-year-old boy on impact. In the aftermath, 102 others were severely injured; another boy passed away as a result of being crushed when everyone fell.
Dadelijk gaat ie per ongeluk op je liggen als het tot vechten komt...quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:21 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Alsof iemand ruzie met jou durft te maken.
ook niet echt snugger als je met 650 man aan een stuk touw gaat sjorren. Maarja, padvinders hequote:Op donderdag 29 januari 2015 18:19 schreef Tchock het volgende:
Feitje van de dag:
[..]
Bonusfeitje: Nederland won ooit een Olympische zilveren medaille met touwtrekken.
Verbazingwekkend hoe veel mensen er zijn omgekomen of de meest gruwelijke verwondingen hebben opgelopen met touwtrekken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ook niet echt snugger als je met 650 man aan een stuk touw gaat sjorren. Maarja, padvinder he
ach, zelfs curling is al niet meer veilig tegenwoordigquote:Op donderdag 29 januari 2015 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe veel mensen er zijn omgekomen of de meest gruwelijke verwondingen hebben opgelopen met touwtrekken.
edit: En nee, ik heb inderdaad niet veel beters te doen momenteel.
Uhmm.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ach, zelfs curling is al niet meer veilig tegenwoordig
http://thegriff.ca/2013/0(...)in-curling-massacre/
quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:06 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Mwa. Enkel tegen wat zelfingenomen Boterbartjes de waarheid gezegd.
Het feit dat ik een 9 haal past niet in hun wereldbeeld van HBO = dom.
quote:
Goed zo! Geniet van je vakantiequote:Op donderdag 29 januari 2015 18:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoe veel mensen er zijn omgekomen of de meest gruwelijke verwondingen hebben opgelopen met touwtrekken.
edit: En nee, ik heb inderdaad niet veel beters te doen momenteel.
Ik heb helemaal geen vakantiequote:Op donderdag 29 januari 2015 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Goed zo! Geniet van je vakantie
Nouja, baby vakantie. Laatste tentamen gehad, even paar dagen zonder dat je iets moet doen. Heerlijke genieten!quote:
Vooruit dan maar Döner en bier gehaald.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nouja, baby vakantie. Laatste tentamen gehad, even paar dagen zonder dat je iets moet doen. Heerlijke genieten!
Baas. Doner is lekker.quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vooruit dan maar Döner en bier gehaald.
♫een goed begin is het halve werk maar een goed begin is maar de helft♬quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:45 schreef Boterbartje het volgende:
Je hebt vandaag alleen jezelf belachelijk gemaakt en het wereldbeeld hbo=dom bevestigd. Daar doet die 9 niets aan.
De 2de helft...quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
♫een goed begin is het halve werk maar een goed begin is maar de helft♬
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |