Hoezo?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dr. worden met rechten lijkt mij overigens erg lastig, komt ook niet veel voor denk ik?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dr. worden met rechten lijkt mij overigens erg lastig, komt ook niet veel voor denk ik?
Ik kan je zeggen dat die droom geen realiteit gaat worden met je huidige studietempo. Of uberhaupt, je studietempo daargelaten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef Yreal het volgende:
Mijn droom is ooit Prof. dr. mr. ir. Yreal te worden
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ben je echt zo achterlijk of wat?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Jaartje of 5/6, dan nog iemand die zo gek is mij tot hoogleraar te benoemen...quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat die droom geen realiteit gaat worden met je huidige studietempo. Of uberhaupt, je studietempo daargelaten.
Bij mij beweegt Erik dat plaatje ook niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:20 schreef Etsu het volgende:
Beweegt dat plaatje bij jullie of niet? Op mijn laptop niet
Hoogleraren ja.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:31 schreef Etsu het volgende:
[..]Bijna alle hoogleraren op de RuG hebben prof. mr. dr.
Had geen betere inspiratie voor een naam van m'n kloonquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:29 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gaat je vraag over electriciteit of gas?
Niet zo gek toch?quote:
Is dat een vraag richting mij?quote:Maar waar ga je het proefschrift over doen?
Je moet niet denken.quote:Bij andere wetenschappen (als we rechten een wetenschap mogen noemen) is er denk ik een veel bredere keuze aan onderwerpen. Bij rechten heb ik een beetje het idee dat er al veel is uitgemolken.
Rechten is dan ook geen wetenschapquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:32 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hoogleraren ja.
Maar waar ga je het proefschrift over doen? Bij andere wetenschappen (als we rechten een wetenschap mogen noemen) is er denk ik een veel bredere keuze aan onderwerpen. Bij rechten heb ik een beetje het idee dat er al veel is uitgemolken.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:32 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hoogleraren ja.
Maar waar ga je het proefschrift over doen? Bij andere wetenschappen (als we rechten een wetenschap mogen noemen) is er denk ik een veel bredere keuze aan onderwerpen. Bij rechten heb ik een beetje het idee dat er al veel is uitgemolken.
Heb je een sociale huurwoning?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:25 schreef Hogegasrekening het volgende:
Hallo rechtenstudenten.
Heeft 1 van jullie toevallig kaas gegeten van huurrecht en alles wat daar bij komt kijken? Mijn huurbaas loopt me in mijn ogen behoorlijk te naaien met de eindafrekening van mijn appartement en ik kan daar wel wat hulp bij gebruiken.
Het is bijhoorlijk wat leeswerk maar ik ben degene die mij helpt eeuwig dankbaar![]()
En nee, het is geen huiswerkvraag
WGR / Te hoge gasrekening bij eindafrekening appartement
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je een minder breed scala hebt dan bij andere faculteiten wellicht.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]___!!1! vent, je maakt jezelf zo belachelijk. Als je denkt dat er in het recht niets meer is om te promoveren ben je echt nog dommer dan stront
Nee. Dat was het eerste wat ik tegenkwam toen ik ging zoeken, maar ik heb particulier gehuurd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Heb je een sociale huurwoning?
Zo ja: http://www.huurcommissie.(...)n-nutsvoorzieningen/
En dat is je verklaring waarom dr. bij het recht eigenlijk niet voorkomt. Domme hont.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je een minder breed scala hebt dan bij andere faculteiten wellicht.
Komt wel voor. Maar niet bijzonder vaak.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
En dat is je verklaring waarom dr. bij het recht eigenlijk niet voorkomt. Domme hont.
Hormonenkuur slaat aan?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:27 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Eén dezer dagen word ik mr. als het goed is, eindelijk.
En dat terwijl ik alle ruimte bied om gezamelijk mijn probleem op te lossen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:38 schreef Tchock het volgende:
De sfeer in dit topic is de laatste tijd niet echt van hoog niveau.
Lekker ben jij, een ex-alcoholist bier aanbieden.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:39 schreef Hogegasrekening het volgende:
[..]
En dat terwijl ik alle ruimte bied om gezamelijk mijn probleem op te lossen.
Jullie zijn studenten. Degene die mij het verlossende antwoord geeft waardoor ik m'n geld krijg, krijgt een krat bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |