Ik word bijvoorbeeld mr.drs. Dat had je helemaal niet zien aankomen he? Breek daar je hoofd maar over. Als hbo'er ben je met dit vraagstuk waarschijnlijk een week zoet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:37 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Komt wel voor. Maar niet bijzonder vaak.
Sorry mangquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:38 schreef Tchock het volgende:
De sfeer in dit topic is de laatste tijd niet echt van hoog niveau.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik word bijvoorbeeld mr.drs. Dat had je helemaal niet zien aankomen he? Breek daar je hoofd maar over. Als hbo'er ben je met dit vraagstuk waarschijnlijk een week zoet.
drs. en mr. zijn twee gelijkwaardige titels. dr. is iets van een andere orde.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:39 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik word bijvoorbeeld mr.drs. Dat had je helemaal niet zien aankomen he? Breek daar je hoofd maar over. Als hbo'er ben je met dit vraagstuk waarschijnlijk een week zoet.
Oei, dat heb je tijdig verbeterd vriend. Met je drs en dr zijn gelijkwaardige titelsquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:42 schreef IPA35 het volgende:
[..]
drs. en mr. zijn twee gelijkwaardige titels. dr. is iets van een andere orde.
Als je rechten doet en een "overige" studie niet zijnde rechten, theologie of iets technisch en je haalt vervolgens voor beide studies de master dan zult gij inderdaad mr.drs. zijn.
Als mijn typefout had blijven staan dan klopte het verhaal niet. Dan zou er hebben gestaan "drs. en dr. zijn twee gelijkwaardige titels. dr. is iets van een andere orde."quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Oei, dat heb je tijdig verbeterd vriend. Met je drs en dr zijn gelijkwaardige titels
Dit, mijn godhemel dit.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
Kunnen jullie niet even neuken ofzo en ons met rust laten met jullie gezeik?
Dat wil jij wel zien hé, viezerd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
Meh, niet echt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:46 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat wil jij wel zien hé, viezerd.
Daar moet een piemel in.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:45 schreef Etsu het volgende:
Had ik ook wel gezien natuurlijk, maar vind het gewoon grappig dat jij zo'n achterlijk domme fout maakt. Echt een typische hbo'er fout. Dat wou ik nog even duidelijk maken zodat iedereen deze domme fout kan zien en je er niet vanaf komt met een ninja editquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:44 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als mijn typefout had blijven staan dan klopte het verhaal niet. Dan zou er hebben gestaan "drs. en dr. zijn twee gelijkwaardige titels. dr. is iets van een andere orde."
De eerste en tweede zin zouden dan tegenstrijdig zijn. Ik mag toch van een inzichtrijke VWO'er, niet zijnde domme HBO'er, verwachten dat hij uit de rest van de conversatie zou kunnen herleiden wat de bedoeling was.
quote:
Kunnen jullie alsjeblieft gewoon allebei je bek houden?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Had ik ook wel gezien natuurlijk, maar vind het gewoon grappig dat jij zo'n achterlijk domme fout maakt. Echt een typische hbo'er fout. Dat wou ik nog even duidelijk maken zodat iedereen deze domme fout kan zien en je er niet vanaf komt met een ninja edit
Hoe zit het met je P (meervoud)?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Had ik ook wel gezien natuurlijk, maar vind het gewoon grappig dat jij zo'n achterlijk domme fout maakt. Echt een typische hbo'er fout. Dat wou ik nog even duidelijk maken zodat iedereen deze domme fout kan zien en je er niet vanaf komt met een ninja edit
Tof, wat ga je doen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:47 schreef Blistering het volgende:
Goed, ander onderwerp.
Morgen naar LondenZin an.
Net op tijd weer enigszins opgeknapt. Afgelopen 4 dagen op bed gelegen met koorts. Maar we gaan gewoon een mooi weekje tegemoet
Wat?quote:
Wedstrijdje Arsenal zondag. En voor de rest rondhangen daar en fotootjes maken met m'n nieuwe camera.quote:
Tof! Tegen wie spelen ze?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wedstrijdje Arsenal zondag. En voor de rest rondhangen daar en fotootjes maken met m'n nieuwe camera.
Tof!quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Wedstrijdje Arsenal zondag. En voor de rest rondhangen daar en fotootjes maken met m'n nieuwe camera.
Aston Villa.quote:
Canon SX60HS. Een zoomcamera, aangezien ik graag ga vliegtuigspotten dus dan is zo'n lens wel welkom.quote:
Nice. Veel plezier.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:47 schreef Blistering het volgende:
Goed, ander onderwerp.
Morgen naar LondenZin an.
Net op tijd weer enigszins opgeknapt. Afgelopen 4 dagen op bed gelegen met koorts. Maar we gaan gewoon een mooi weekje tegemoet
Ah zo, een superzoom. Tof!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |