Ik geef geen juridische adviezen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij al binnengeharkt met je juridische adviezen?
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:11 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
hbo=happen bij opmerkingen
Ik heb mijn tijd (tijdens en na het afstuderen) bij een middelgrote organisatie waar ik verschillende afdelingen hielp met het implementeren van nieuwe wetgeving en nog wat andere dingen (onder andere contractueel) als zeer nuttig ervaren. Heeft zeker geholpen in het aanwakkeren van motivatie en het geeft voor wat privaatrecht betreft zeker een beeld bij de theorie.quote:
Grappig genoeg zijn de enige twee posts over je studieresultaten "ik heb nog maar 9 punten" en "kut een 6"quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik geef geen juridische adviezen?
Maar als jij vindt dat je bijzonder bent doordat je een keertje 5000 euro hebt verdiend, dan is dat fijn voor je. Soort van bevestiging dat hbo'ers genoegen nemen met middelmaat.
Ik geef geen juridische adviezen maar heb in mijn studenten toch wel veel meer dan 5000 euro verdiend (en uitgegeven, ik ben zo'n materialist)
Neequote:Op donderdag 29 januari 2015 16:09 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ben jij in het echt ook zo'n botte onbeschofte lul?
Je klaagt dat we dingen die hbo'ers zouden kunnen onderschatten en generaliseren, vervolgens doe je hetzelfde met vwo en klaarblijkelijk heb je geen kennis van wat het inhoud. Die tijden van het vwo zijn echter al lang vervlogen en dus compleet irrelevant.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:12 schreef IPA35 het volgende:
bij een middelgrote organisatie waar ik verschillende afdelingen hielp met het implementeren van nieuwe wetgeving en nog wat andere dingen (onder andere contractueel) als zeer nuttig ervaren. Heeft zeker geholpen in het aanwakkeren van motivatie en het geeft voor wat privaatrecht betreft zeker een beeld bij de theorie.
Dat is niet waar. Ik heb inderdaad laatst een 6 gehaald terwijl ik toch een beter resultaat had verwacht. Ik heb echter mijn P netjes in 1 jaar gehaald + nog heel wat andere vakken en loop precies nominaal met zowel rechten als bedrijfskunde.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Grappig genoeg zijn de enige twee posts over je studieresultaten "ik heb nog maar 9 punten" en "kut een 6"
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je klaagt dat we dingen die hbo'ers zouden kunnen onderschatten en generaliseren, vervolgens doe je hetzelfde met vwo en klaarblijkelijk heb je geen kennis van wat het inhoud. Die tijden van het vwo zijn echter al lang vervlogen en dus compleet irrelevant.
Daarnaast is vwo 1 jaar langer terwijl een juridische opleiding op het hbo 4 jaar duurt. In die 3 jaar heeft een wo'er natuurlijk al veel meer ervaring opgedaan omdat hbo'ers faalflikkers zijn en wo'ers niet. Het gaat dus niet om kwantiteit maar om kwaliteit. Dat is het verschil. Nu ophouden te bitchen, niemand interesseert het wat jij hebt gedaan met je 'middelgrote organisatie'.
Grappig dat je dat dan nooit post...quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb inderdaad laatst een 6 gehaald terwijl ik toch een beter resultaat had verwacht. Ik heb echter mijn P netjes in 1 jaar gehaald + nog heel wat andere vakken en loop precies nominaal met zowel rechten als bedrijfskunde.
Ik denk dat jij niet echt de aangewezen persoon bent om wat te zeggen over studievoortgang
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is niet waar. Ik heb inderdaad laatst een 6 gehaald terwijl ik toch een beter resultaat had verwacht. Ik heb echter mijn P netjes in 1 jaar gehaald + nog heel wat andere vakken en loop precies nominaal met zowel rechten als bedrijfskunde.
Ik denk dat jij niet echt de aangewezen persoon bent om wat te zeggen over studievoortgang
nopquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:20 schreef Etsu het volgende:
Beweegt dat plaatje bij jullie of niet? Op mijn laptop niet
#fail #geeftniet #komtgoedpopje #ets4lifequote:Op donderdag 29 januari 2015 16:20 schreef Etsu het volgende:
Beweegt dat plaatje bij jullie of niet? Op mijn laptop niet
Ter illustratie, een greep uit mijn boekenkast. Een aantal delen van SBR zijn niet zichtbaar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:14 schreef Boterbartje het volgende:
een jip en janneke boek 'recht voor hbo'.
Ik heb veel meer boeken. En ik weet niet wat je hiermee probeert te zeggen.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ter illustratie, een greep uit mijn boekenkast. Een aantal delen van SBR zijn niet zichtbaar.
http://tinypic.com/view.php?pic=2zqh1r8&s=8#.VMpPyGiG9cg
ROEST !quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ter illustratie, een greep uit mijn boekenkast. Een aantal delen van SBR zijn niet zichtbaar.
Jaar 1...quote:
Zoals je ziet is het veelal gezaghebbende literatuur en geen Boom Basic geneuzel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb veel meer boeken. En ik weet niet wat je hiermee probeert te zeggen.
Geweldig vent! Je bent zo stoer!quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:21 schreef IPA35 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zoals je ziet is het veelal gezaghebbende literatuur en geen Boom Basic geneuzel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |