• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Machtig mooiquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:20 schreef IPA35 het volgende:
En die bibliotheek moet zo worden: http://farzinphoto.com/archives/the-magnificent-uofm-law-library/
Lekker voor je.quote:
Mijne is sinds ik hier studeer nu 5 keer gestolenquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:34 schreef Joosie200 het volgende:
Je bent pas ingeburgerd zodra je fiets op zijn minst 1 keer gestolen is
Scoor een brommer voor 100 euro. Die jatten ze niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mijne is sinds ik hier studeer nu 5 keer gestolen
Is dat inclusief afvalstoffenheffingen etc?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Misschien een rare/persoonlijke vraag, maar hoeveel betalen jullie (de bezitters van een huis) aan gemeentelijke belastingen?
Net een brief op de mat, ¤650,-.Vind dat best veel.
Wat krijgen wij?! Krakende vloeren en mislukte trappenhuizen!quote:
Ja. Onroerende zaakbelasting, afvalstoffenheffing en rioolheffing.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
Is dat inclusief afvalstoffenheffingen etc?
Rond de 800 euro, inclusief Floor.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Misschien een rare/persoonlijke vraag, maar hoeveel betalen jullie (de bezitters van een huis) aan gemeentelijke belastingen?
Tsja, als ik het zo zie is je OZB 3x zo hoog als in Amsterdam.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Onroerende zaakbelasting, afvalstoffenheffing en rioolheffing.
Hangt van de gemeente af hé. Ben huurder, maar lap 196 euro aan riool/afvalstoffenheffing/ingezetenenheffingquote:Op donderdag 29 januari 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Ik iets van 400.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:35 schreef Etsu het volgende:
Hmm, dan zou het kunnen kloppen. Een hond hier kost iets van 120.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:41 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Rond de 800 euro, inclusief Floor.
Hmm, okay.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Tsja, als ik het zo zie is je OZB 3x zo hoog als in Amsterdam.
Ik zit op ongeveer 500.
Ja, I know. Nouja, ik ga maar vanuit dat het goed zit, ben ik wel meteen voor heel 2015 klaar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:42 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hangt van de gemeente af hé. Ben huurder, maar lap 196 euro aan riool/afvalstoffenheffing/ingezetenenheffingDus die 450 euro aan OZB kan best gebruikelijk zijn, geen idee. Hangt weer samen met hoe hoog de gemeente via de belastingdienst jouw woningwaarde inschat hé.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, dan zou het kunnen kloppen. Een hond hier kost iets van 120.
[..]
Hmm, okay.
[..]
Ja, I know. Nouja, ik ga maar vanuit dat het goed zit, ben ik wel meteen voor heel 2015 klaar.
Je kunt meestal in termijnen betalen. Doe ik ook.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hmm, dan zou het kunnen kloppen. Een hond hier kost iets van 120.
[..]
Hmm, okay.
[..]
Ja, I know. Nouja, ik ga maar vanuit dat het goed zit, ben ik wel meteen voor heel 2015 klaar.
Ja, dat kan hier idd ook, maar waarom zou ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je kunt meestal in termijnen betalen. Doe ik ook.
Oh ja. Jij had meer geld dan de rest van ons bij elkaar. Vergeten.quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, dat kan hier idd ook, maar waarom zou ik.
Zitten er uberhaupt nog naalden aan die boom?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:55 schreef Etsu het volgende:
Maar die kerstboom op de kamer van mn huisgenote gezet, begon me eraan te ergeren.
Zal d'r leren.
Stage op WO? Hoe zit dat precies...quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:57 schreef Yreal het volgende:
Ik ga mijn stagebegeleider al vermoorden voordat we uberhaupt maar zijn begonnen. Tiefushoer
Nee, dit is hbo. Maar wat is precies je vraag?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:57 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Stage op WO? Hoe zit dat precies...
Nee ok. Ga je afstuderen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 15:58 schreef Yreal het volgende:
[..]
Nee, dit is hbo. Maar wat is precies je vraag?
Kom gezellig op de RUquote:Op donderdag 29 januari 2015 13:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dat ziet er prachtig uit zeg. God wat zou ik graag fulltime willen studeren
Joa. Het chilste is eigenlijk dat er overal stopcontacten zitten. Vind wel kut dat er al paupers op de tafels hebben zitten krassen e.d.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Chille stoelen in die collegezaal
Ik zou zelf een keer foto's maken. De vloer op de begane grond is van marmer en aan de muren zit ook (groen) marmer.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:59 schreef Yreal het volgende:
Ik vind het niet mooi. Wel kwalitatief hoogstaand, maar niet mooi. Zeg maar het omgekeerde van de oudemanhuispoort.
Oei, dat is veel.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Moet voor begin oktober 9 vakken halen; zo niet gaat het geld kosten. Ook bij ons overgangsregelingen.
Ah...quote:
Niemand is geïnteresseerd in hbo verhalen. Ook typische hbo tt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ah...
Ik weet het nog goed. Ik moest in februari beginnen maar ik begon in april, en mijn onderzoek werd ook nog eens 50% te lang qua woorden.
Good times, good times.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niemand is geïnteresseerd in hbo verhalen. Ook typische hbo tt.
Hou je gewoon koest.
Ik heb 5000 euro verdiendquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hou je gewoon koest.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hou je gewoon koest.
Nee, je hebt 5000 euro gekregen. Enkel WO'ers verdienen 5000 euro.quote:
Wat raar? Didactisch onverantwoord denk ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:04 schreef Blistering het volgende:
Gooien ze op andere uni's ook alle werkgroepen om na een semester? Blijkbaar gaan ze op de UU het kaf van het koren scheiden, aangezien mijn hele werkgroep is opgeheven en iedereen nu is onderverdeeld in andere werkgroepen.
Het schijnt dat ze dit doen op basis van je gemiddelde eindcijfer van semester 1.
Zo krijg je wel een onpersoonlijke boel als je steeds groepen uit elkaar gaat halen
Ja, dat is inderdaad het gemiddelde jaarloon van een hbo'er.quote:
Ik heb er gewoon belasting over betaald en dat was geen schenkbelastingquote:Op donderdag 29 januari 2015 16:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, je hebt 5000 euro gekregen. Enkel WO'ers verdienen 5000 euro.
Hoeveel heb jij al binnengeharkt met je juridische adviezen?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:07 schreef Boterbartje het volgende:
Maar stoer hoor, 5000 euro. Wow.
Ben jij in het echt ook zo'n botte onbeschofte lul?quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat raar? Didactisch onverantwoord denk ik.
[..]
Ja, dat is inderdaad het gemiddelde jaarloon van een hbo'er.
Maar stoer hoor, 5000 euro. Wow.
Het is Bartje. Laat hem maar.quote:Op donderdag 29 januari 2015 16:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij al binnengeharkt met je juridische adviezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |