Ik zei het al eerder: op naar de UvA als je op dat vak een fatsoenlijk cijfer wilt halenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:04 schreef Ties02 het volgende:
Die cijfers voor Ondernemingsrecht 2!
das hier een redelijk struikelblok geloof ik.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder: op naar de UvA als je op dat vak een fatsoenlijk cijfer wilt halen
Oh, Ties op de naar de VU dan maarquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
das hier een redelijk struikelblok geloof ik.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, Ties op de naar de VU dan maar
Dan ga je toch gezellig met Ets verkassen naar de UUquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]Dan kom ik bij al die hippies terecht
Hoelang ben jij eigenlijk al bezig?quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zei het al eerder: op naar de UvA als je op dat vak een fatsoenlijk cijfer wilt halen
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoelang ben jij eigenlijk al bezig?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:10 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Twee jaar terug??? Dan moet je nu wel klaar zijn met je master toch?
Aha. Wij kennen dat vak helemaal niet.quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dus je wordt moe van je eigen ouders?quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ach, ik ben gewoon direct. Dat is and ik word moe van domme mensen.
Ik sprak vooral over Harmonie en het Academiegebouw.quote:Op donderdag 29 januari 2015 13:30 schreef Valid het volgende:
[..]
Verschilt heel erg per faculteit, maar als jurist zit je vooral in het Harmoniecomplex en aan de Turftorenstraat. Allebei vreselijk lelijk, al zijn de oude poorten van de Harmonie wel mooi.
Boemquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:14 schreef Reddead het volgende:
[..]
Dus je wordt moe van je eigen ouders?
Want als ze wél een condoom hadden gebruikt, dan was jij niet geboren.
Aan de eis van causaliteit is dus in ieder geval voldaan.
Je hebt teveel Harry Potter gekekenquote:Op donderdag 29 januari 2015 14:15 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik sprak vooral over Harmonie en het Academiegebouw.
Die eerste heeft een mooie voorkant, de rest is ruk.
Het Academiegebouw is heel mooi en de hal en de twee gangen ook nog wel maar dan ga je de hoek om en zie je een lelijke modernistische koffieruimte en een lelijk trappenhuis die thuishoort in een oud ziekenhuis. Jammer. De inrichting zou juist klassiek moeten zijn met hout en alles.
quote:Op donderdag 29 januari 2015 14:14 schreef Reddead het volgende:
[..]
Dus je wordt moe van je eigen ouders?
Want als ze wél een condoom hadden gebruikt, dan was jij niet geboren.
Aan de eis van causaliteit is dus in ieder geval voldaan.
Wat heb je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |