Hey T misschien moeten we hier gebruik van maken en gewoon verder studerenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfdeZit een beetje gestresst achter mijn bureau
Ik las het jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:17 schreef eriksd het volgende:
http://nos.nl/artikel/201(...)en-in-auschwitz.html!!
Ik zag het op facebook (inclusief de reacties man man man, wat loopt er toch een dom volk rond in NL)quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:17 schreef eriksd het volgende:
Is dat BR2 op steroïden?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:21 schreef Ties02 het volgende:
Heb eigenlijk wel zin om aan Goederenrecht CS te beginnen, wat een bazenvak
Ik wil ook die masterrichting gaan doenquote:
Slachtoffer rolquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:17 schreef eriksd het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik wil ook die masterrichting gaan doen.
Strafrecht kun je beter gelijk bijstand aanvragen en bestuursrecht isquote:
Nee dan het notariaat...quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:27 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Strafrecht kun je beter gelijk bijstand aanvragen en bestuursrecht is.
Nee dat kan/wil ik niet.quote:
Ik heb de nieuwste van het nieuwstequote:
Nichemarkt net als netbooks.quote:
Geen spatie.quote:
Is prima ding hoor.quote:
Denk dat ik er maar gewoon heen gaquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nog lekker op meegezongen met z'n alles om 0:00 met oud en nieuwheerlijk
Het is een laptop, maar dan met ongeveer alles er uit. Nauwelijks opslagruimte dus bestanden opslaan via Google Drive. Geen CD-lezer of dat soort fratsen dus alles via internet en USB. Dat levert vervolgens een hele lichte en kleine laptop op die razendsnel is bij simpele taken en binnen vijf seconden opstart en afsluit. Gamen moet je er niet op doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:47 schreef eriksd het volgende:
In de cloud, dat klinkt al helemaal raar.
Jup. Afhankelijk van internet enzulks. Daarnaast werk je in de cloud van Google. Als er één bedrijf is die winst maakt met jouw prive gegevens, dan is dat google.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:47 schreef eriksd het volgende:
In de cloud, dat klinkt al helemaal raar.
iPhonequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:49 schreef Etsu het volgende:
waarom kan ik nu opeens geen mails meer sturen via mobiel
wat is dit voor gezeik
Suf.quote:
Heb zelf een Samsung XE303C12-A01NL gehad. Het is gewoon een onding.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:47 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Is prima ding hoor.
64 gb kaart erin...
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:48 schreef IPA35 het volgende:
Welke literatuur is nu precies voorgeschreven voor Verbintenissenrecht c.s.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een Acer Chromebook 13. Wat leuker met 1080p, 32gb intern (i.p.v. 16gb) en redelijke specs.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef Riot- het volgende:
[..]
Heb zelf een Samsung XE303C12-A01NL gehad. Het is gewoon een onding.
Koop een ultrabook, download chrome en je hebt een Chromebook+
Wtf, hebben ze dat op jouw kantoor nog?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef eriksd het volgende:
Ik moet van xp af. Ook van kantoor volgens mij.
Dat is zo onbeveiligd als watquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef eriksd het volgende:
Ik moet van xp af. Ook van kantoor volgens mij.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]De tering. Moet je 4 Asser boeken kopen?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Nee, maar ik wel. En ik werk thuis soms.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wtf, hebben ze dat op jouw kantoor nog?![]()
Zelfs ik kan lezen wat er staat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De tering. Moet je 4 Asser boeken kopen?!?!
Ah jaquote:
Serieus, dat is niet veilig. En als je er op werkt al helemaal niet doen. Ja, de kans is klein en ja, waarschijnlijk gaat het 99 uit de 100 keer goed, maar jij zult maar net die ene zijn die bedrijfsgegevens lekt omdat je een pc met brakke beveiliging gebruikt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel. En ik werk thuis soms.
Of je besturingssysteem upgraden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef eriksd het volgende:
Moet ik weer een nieuwe laptop kopen. Prijzig geintje.
Gewoon declareren bij de baas, zeggen dat je het nodig hebt voor de arbeitquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef eriksd het volgende:
Ga ik ook proberen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gewoon declareren bij de baas, zeggen dat je het nodig hebt voor de arbeit
Dan is het vaak ook software updaten, dus duur grapje op kantoor. Daarom liever van XP naar Win 10, dan nu pas vanaf XP naar Vista gaan ofzo. Tig bedrijven hebben ook de komst van Win7 afgewacht om eindelijk van XP af te kunnenquote:
Koop de nieuwe XPS 13, dat is een kek dingetjequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef eriksd het volgende:
Aha. Ik zeg alleen maar upgraden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan is het vaak ook software updaten, dus duur grapje op kantoor. Daarom liever van XP naar Win 10, dan nu pas vanaf XP naar Vista gaan ofzo. Tig bedrijven hebben ook de komst van Win7 afgewacht om eindelijk van XP af te kunnen
En win8 was vrij op de consument gericht en win10 is echt ook Enterprise gerichtquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan is het vaak ook software updaten, dus duur grapje op kantoor. Daarom liever van XP naar Win 10, dan nu pas vanaf XP naar Vista gaan ofzo. Tig bedrijven hebben ook de komst van Win7 afgewacht om eindelijk van XP af te kunnen
Een keuzevak is wat het zegt: een vak die je mag uitkiezen. Een seminaar is een vorm van onderwijs, kan ook gewoon werkgroepen wezen. Seminaar is meer een workshop idee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:00 schreef IPA35 het volgende:
Maar wat is nu het verschil tussen een keuzevak en een seminaar?
Ah ja, maar je volgt dan toch ook wel college?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een keuzevak is wat het zegt: een vak die je mag uitkiezen. Een seminaar is een vorm van onderwijs, kan ook gewoon werkgroepen wezen. Seminaar is meer een workshop idee.
Tof!quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:01 schreef Ties02 het volgende:
Komend semester ook Ondernemingsrecht 1
Wordt niet goed op gescoord, ben benieuwd
Yes.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig heb ik er al redelijk wat vennootschapsrecht opzitten als notario
Exquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:04 schreef eriksd het volgende:
Bartje, er is weer een hbo'er in het topic
Dat gele boek? Die heb ik nou ookquote:
Pas maar op, de hbo'ers gaan het overnemen hier. We zullen het hier gaan overspoelen met ex-hbo'ersquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:04 schreef eriksd het volgende:
Bartje, er is weer een hbo'er in het topic
Geelquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat gele boek? Die heb ik nou ook
Maakt niet uit. Als je hbo'er bent moet je wegquote:
Yes, is wel een keuzevak ditquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat gele boek? Die heb ik nou ook
De kwaliteit staat aardig onder druk ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pas maar op, de hbo'ers gaan het overnemen hier. We zullen het hier gaan overspoelen met ex-hbo'ers
dan moet y ook wegquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als je hbo'er bent moet je weg
Hoppa!quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bij ons verplicht. Ondernemingsrecht (zonder nummers)quote:
Meneer tweedejaars. Mag je al wel alcohol kopen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm.. dan zal de JB hiero wel een oude druk hebben staan. Heb iig een blauwe geraadpleegd voor notarieel onderzoeksprojectquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/van-de-bv-en-de-nv/1001004006541034/
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Meneer tweedejaars. Mag je al wel alcohol kopen?
Lekker gedateerd Boek 2 recht geraadpleegd, niks mis meequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm.. dan zal de JB hiero wel een oude druk hebben staan. Heb iig een blauwe geraadpleegd voor notarieel onderzoeksproject
Jij had heul geen notarieel onderzoeksprojectquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm.. dan zal de JB hiero wel een oude druk hebben staan. Heb iig een blauwe geraadpleegd voor notarieel onderzoeksproject
Is ook twee jaar terug en voor de Flex-BV hebben we toentertijd actuele stukken geraadpleegdquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lekker gedateerd Boek 2 recht geraadpleegd, niks mis mee
Al tijden. Gelukkig weer een fatsoenlijke tt. Wel leuk arrest, met dat schip.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
De kwaliteit staat aardig onder druk ja.
Notariële C.S. danquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij had heul geen notarieel onderzoeksproject
Twee jaar terug??? Dan moet je nu wel klaar zijn met je master toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is ook twee jaar terug en voor de Flex-BV hebben we toentertijd actuele stukken geraadpleegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |