• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Nee. Een casco van een schip moet reeds als schip worden aangemerkt en de afbouw daarvan verandert dat karakter niet. Met andere woorden: alles wat je er aan toevoegt wordt door natrekking onderdeel van het schip en dus eigendom van de eigenaar van het casco.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:12 schreef Etsu het volgende:
Essentie van dit arrest?
inb4: "Europees Recht: ...."
Want?quote:
Potverquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Iedereen wil op de hoogte blijven van Y's studievoortgang
Jah heb wel weer een samenvatting geschreven.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toevallig ergens zo'n samenvatting als straf2 gemaakt en je hem kwijt wil?
Goederenrecht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Een casco van een schip moet reeds als schip worden aangemerkt en de afbouw daarvan verandert dat karakter niet. Met andere woorden: alles wat je er aan toevoegt wordt door natrekking onderdeel van het schip en dus eigendom van de eigenaar van het casco.
Dit arrest is ook bekend als het Love-Love arrest.
Beter iets dan niks, ik heb helemaal niks op dit moment.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:14 schreef Athlete het volgende:
[..]
Jah heb wel weer een samenvatting geschreven.
Wil hem je wel mailen.
Maar heb best veel met pen bij geschreven a.h.v. de stof van de colleges.
En het Insolventie gedeelte heb ik vrijwel in zijn geheel met pen en papier geschreven, dus de kwaliteit van dat gedeelte van de digitale versie is niet zo goed.
boeken voor FAR en registergoederenrecht voor 100 euro minder gekocht jwzquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:14 schreef Ties02 het volgende:
Etsu weer aan het profiteren geslagen zie ik
Asserquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
boeken voor FAR en registergoederenrecht voor 100 euro minder gekocht jwz
profiteren
Neequote:
wow doe ff normaal manquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:16 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon geld voor vragen Athlete
luie donder die Etsu
Stuur even via zo'n privéding je e-mail, dan mail ik het je.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beter iets dan niks, ik heb helemaal niks op dit moment.
Hoeft niet hoor, ik moet ook een schop onder mn kont krijgen om iets te doen om een voldoende te halen.
Je bent een held.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:18 schreef Athlete het volgende:
[..]
Stuur even via zo'n privéding je e-mail, dan mail ik het je.
Heb hem toch al geschreven, doe er toch niks meer mee!
hoe heb je dat vak gehaaldquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:18 schreef Ties02 het volgende:
Die laatste is verschrikkelijk geschreven door Van Velten
Dit zijn pas heftige boekenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee
Fiscale aspecten registergoederen:
- Elementair belastingrecht voor economen en bedrijfsjuristen, Kluwer Deventer, 30ste druk.
- Wegwijs in de Overdrachtsbelasting, SDU/Vermande, 19de druk.
Registergoederenrecht:
- Privaatrechtelijke aspecten van onroerend goed, Ars Notariatus deel 120, Stichting tot Bevordering der Notariële Wetenschap, Kluwer, Deventer, 4de druk.
Die laatste kost bijna 100 euro![]()
ik denk niet dat iemand dat gaat voorschrijvenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dit zijn pas heftige boeken![]()
http://www.bol.com/nl/p/h(...)15/9200000031289150/
Ik had 74 punten godverdomme kan er nog steeds om jankenquote:
Zo duur omdat er allemaal modellen van akten bijzitten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk niet dat iemand dat gaat voorschrijven
en hoe is vonck in de colleges?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik had 74 punten godverdomme kan er nog steeds om janken
Een van de leukere vakken vond ik, gewoon goederenrecht snappen dan lukt het wel hihaho
Pitlo is een stuk duidelijker
dit klinkt goedquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zo duur omdat er allemaal modellen van akten bijzitten.
Zal mij benieuwenquote:
Had dit echt niet verwacht. Roda die PSV wel even oprolt en dan zelf opgerold wordt door Excelsiorquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:30 schreef Tchock het volgende:
Roda - Excelsior 0-3 en het is nog geen rust
Excelsior kan het rustig aan doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:30 schreef Tchock het volgende:
Roda - Excelsior 0-3 en het is nog geen rust
Nou ja, gezien Roda's prestaties in de competitie is het ook niet een enorme verrassing, maar ik had verwacht dat Roda vol voor deze kans zou gaan om een kutseizoen toch prachtig te maken en in plaats daarvan voetballen ze als een stel onderbetaalde zoutzakken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had dit echt niet verwacht. Roda die PSV wel even oprolt en dan zelf opgerold wordt door Excelsior
Dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:39 schreef Etsu het volgende:
Over 2 dagen komt de liefde van mn huisgenote hier, en dan komt mn huisgenote ook thuis.
Zal ik d'r appen dat ik me afvraag waarom ze niet eerder komt dan vrijdag?
Puur om ruzie te maken.
relnicht ben je ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:39 schreef Etsu het volgende:
Over 2 dagen komt de liefde van mn huisgenote hier, en dan komt mn huisgenote ook thuis.
Zal ik d'r appen dat ik me afvraag waarom ze niet eerder komt dan vrijdag?
Puur om ruzie te maken.
Ik heb het gedaan.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:37 schreef Ties02 het volgende:
Knotsgek die hele beker
Tchock vindt dit niet leuk
Er waren tijden dat je je computer bijna uit het raam gooide als ik chanant of knotsgek zei hierquote:
Als je me de helft contant geeft en ik niet mee hoef gaan we akkoordquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:00 schreef Etsu het volgende:
ties wil je met mij mee op vakantie met die 1580 eckies?hihi
Ik word oud. In de tijdsspanne van een week.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er waren tijden dat je je computer bijna uit het raam gooide als ik chanant of knotsgek zei hier
Er kan veel gebeuren in een week.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik word oud. In de tijdsspanne van een week.
maar als ik je contant moet geven, dan moeten we elkaar zien en dat vind je engquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je me de helft contant geeft en ik niet mee hoef gaan we akkoord
Als Pax als bemiddelaar optreedt nietquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar als ik je contant moet geven, dan moeten we elkaar zien en dat vind je eng
Maak gewoon even 790 euro over naar Ties zeurkous.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar als ik je contant moet geven, dan moeten we elkaar zien en dat vind je eng
ik denk dat hij het ook eng vindt om mij zn bankrekeningnummer te geven aangezien ik pax ook geregeld 1 cent overmaak, dan zou ik dat ook doen bij ties en dan komt ties maar niet van mij afquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maak gewoon even 790 euro over naar Ties zeurkous.
Ik denk dat niemand dat erg vindt in ruil voor 790 euro.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat hij het ook eng vindt om mij zn bankrekeningnummer te geven aangezien ik pax ook geregeld 1 cent overmaak, dan zou ik dat ook doen bij ties en dan komt ties maar niet van mij af
Zodra ik post dat ik mijn diploma heb stromen de job offers binnenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Iedereen wil op de hoogte blijven van Y's studievoortgang
Haal je motorrijbewijsquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan.
Morgenavond komt ze thuis, maar dan komt het bestuur hier en dan ben ik weg, dus vrijdagochtend gaan we babbelen.
Als ik d'r mag geloven.
Ben benieuwd.
Ik weet wel dat ik een vakantie ga boeken als ik die 1580 euro heb.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:09 schreef Ties02 het volgende:
Je weet m'n naam, adres, studentnummer en weet ik wat niet meer ook al dus mijn bank rekening kan er ook wel bij Ets
Onzin. Er zijn zat prachtige motoren die je nu gewoon mag rijden. En je wil het graag, dus geen reden om te wachten.quote:
Leuk pandjequote:Op woensdag 28 januari 2015 20:23 schreef Yreal het volgende:
http://www.notarispelsrijcken.nl/ Haha, nog een Pels rijcken.
jonge, boeiend.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn zat prachtige motoren die je nu gewoon mag rijden. En je wil het graag, dus geen reden om te wachten.
De enige rede om te wachten is omdat je zegt "ik wil per se motor X". En dat is waarschijnlijk een hele onverstandige keus.
Zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt. Alsof je die 2 uurtjes per week niet kan missen. Ik wil wedden dat je genoeg loze momentjes hebt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
jonge, boeiend.
ik heb er nu ook geen tijd voor, als ik ties mag geloven moet ik de komende weken vooral in de UB leven en dan komen de motorrijlessen niet echt heel goed uit
JB* Heb je de meeste literatuur die je nodig hebtquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
jonge, boeiend.
ik heb er nu ook geen tijd voor, als ik ties mag geloven moet ik de komende weken vooral in de UB leven en dan komen de motorrijlessen niet echt heel goed uit
ik heb een persoonlijke rijinstructeur en die woont in roffaquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt. Alsof je die 2 uurtjes per week niet kan missen. Ik wil wedden dat je genoeg loze momentjes hebt.
Tonyquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:40 schreef Boterbartje het volgende:
Hey schatjes, niet kibbelen.
Hoe is het hier? Tentamentje achter de rug, met reepje Tony in de trein. Lekker muziek luisteren, weinig paupers in de trein. Genieten!
Ik hoop dat niemand hier in het magazijn van MM werkt. Eerste 90 minuten van BTW-weg-actie zijn er 130.000 bestellingen geplaatst! Dat wordt flink inpakken en pokkelen in het magazijn.
Allemaal genieten van 21% kortingquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:40 schreef Boterbartje het volgende:
Ik hoop dat niemand hier in het magazijn van MM werkt. Eerste 90 minuten van BTW-weg-actie zijn er 130.000 bestellingen geplaatst! Dat wordt flink inpakken en pokkelen in het magazijn.
Ik heb gister nog wat van die hipster koffie ketens overhoop geschotenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik moet nog een PS4 hebben met GTAV erbij iemand tips waar?
Als je alleen voor GTAV doet, wacht fijn op PC versie. Die wordt nog veul mooier.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:41 schreef Ties02 het volgende:
ja steam over een paar maandenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:41 schreef Ties02 het volgende:
17,35% en dan ook nog 21% zakelijk terugkrijgenquote:
Net alsof ik een PC van 2000+ kan betalenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je alleen voor GTAV doet, wacht fijn op PC versie. Die wordt nog veul mooier.
Maar anders marktplaats ook ff checken. Veel mensen die zowel PS4 als XBONE kochten om daarna een keuze te maken of die toch nog switchen naar XBONE.
Tevens XBONE in overweging nemen aangezien daar ook windows 10 op gaat draaien. Windows 10 op TV
Ties, wat zou jij aanraden. Een nieuwe PS4 kopen of voor vrij weinig een als nieuwe PS3 van een vriend?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net alsof ik een PC van 2000+ kan betalen
Alsof je een PC van 2000+ nodig hebt voor GTA Vquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net alsof ik een PC van 2000+ kan betalen
PS3 heeft best wel wat leuke spellen opgebouwd maar al met al een mislukte console vind ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ties, wat zou jij aanraden. Een nieuwe PS4 kopen of voor vrij weinig een als nieuwe PS3 van een vriend?
Ps4, omdat je dan gta kan spelen zoals het bedoeld is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ties, wat zou jij aanraden. Een nieuwe PS4 kopen of voor vrij weinig een als nieuwe PS3 van een vriend?
Ik had mijn ouders gewezen op een tablet. Hadden ze in hun enthousiasme gisteren al besteldquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:40 schreef Boterbartje het volgende:
Hey schatjes, niet kibbelen.
Hoe is het hier? Tentamentje achter de rug, met reepje Tony in de trein. Lekker muziek luisteren, weinig paupers in de trein. Genieten!
Ja als ik met 30fps een game wil spelen doe ik het wel op consolequote:Op woensdag 28 januari 2015 20:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Alsof je een PC van 2000+ nodig hebt voor GTA V
Beetje gemiddelde i5 en minimaal een GTX 650, liefst hoger. Moet lukken voor 700 euro oid.
Zeker als je zelf nog wat componenten ergens weg kan kaaien (voeding, bak, etc)
Ja maar mijn budget is niet super groot dus als ik een PS4 kies heb ik niet veel games terwijl ik met een drie er bij kan halen wat ik wil. Maar ja, dan heb je wel een console die over een paar jaar verouderd is. Maar ja, scheelt wel heel veel geld. MOEILIJK.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
PS3 heeft best wel wat leuke spellen opgebouwd maar al met al een mislukte console vind ik
Ik zou voor de PS4 gaan, desnoods nog even wachten op wat meer releases
Ik weet, ik ben geen Ties maar:quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
meidquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik kan nauwelijks eten met wat ik nu heb
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik had mijn ouders gewezen op een tablet. Hadden ze in hun enthousiasme gisteren al besteld
Dus vanmorgen de postbode maar geweigerden vanavond nog een keer besteld.
Op volgorde:quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet, ik ben geen Ties maar:
- afhankelijk van draaiuren
- afhankelijk van spellen die je wil spelen
- afhankelijk van accessoires die ps3 meegeleverd krijgt
- afhankelijk van online spelen of niet
- afhankelijk van hoeveel je van graphics verwacht
Kan zat als je een full hd monitor hebt. Wat ik net noemde waren de recommended specs he. Als je een 5k monitor gaat aansturen ga je het inderdaad niet redden met zo'n grakaquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja als ik met 30fps een game wil spelen doe ik het wel op console
Als ik PC ga wil ik ook vol, dus alles erop en eraan en alles op ultra settings kunnen doen
Recommended specs van wat? Rockstar zelf of can i run it ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Kan zat als je een full hd monitor hebt. Wat ik net noemde waren de recommended specs he. Als je een 5k monitor gaat aansturen ga je het inderdaad niet redden met zo'n graka
Paar jaar? Dat ding is al kei verouderd! Die generatie gaat al 8 jaar mee he.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja maar mijn budget is niet super groot dus als ik een PS4 kies heb ik niet veel games terwijl ik met een drie er bij kan halen wat ik wil. Maar ja, dan heb je wel een console die over een paar jaar verouderd is. Maar ja, scheelt wel heel veel geld. MOEILIJK.
Ik eet nog liever een broodje poepquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb hier nog genoeg eten
je bent van harte welkom
eet smakelijkquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik eet nog liever een broodje poep
Heb 2 PS3's gehad en nooit iets mee gebeurd, dit zegt niks ik weet het maar tochquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Paar jaar? Dat ding is al kei verouderd! Die generatie gaat al 8 jaar mee he.
Pas er trouwens mee op dat je geen kapotte Blu-ray lasers krijgt bij ps3. Ik weet uit ervaring dat je er mee aan het klooien komt om die te vervangen (opsturen is te duur)
Bizar is dat. Alexandrium zal morgen ook wel loaded zijn, maar ja: toffe deal. Vorig jaar ook een mooie camera voor mijn vrouw gekocht met honderden euro's korting.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik kreeg een foto terug van mijn vader. Er stond een rij van achter in de winkel tot aan de kassa's en het betreffende filiaal is niet klein
Alexandriumquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bizar is dat. Alexandrium zal morgen ook wel loaded zijn, maar ja: toffe deal. Vorig jaar ook een mooie camera voor mijn vrouw gekocht met honderden euro's korting.
Vraag of Erik een pond vlees afsnijdt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik eet nog liever een broodje poep
Hmm ok ok. Kijk je kan sowieso nog 3 jaar vooruit met de ps3. De graphics zijn niet slecht ofzo. De PS4 zit echter al boven de ps3, en die gaat pas over 2/3 jaar helemaal uit de verf komen als ze door hebben hoe ze echt goed kunnen optimaliseren voor de PS4. Afweging die je moet maken, het is een lastige. Volgens mij betaal je wel voor online op ps4, correct me if i'm wrong.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op volgorde:
-10
-Ehmmm. CoD, Assassin's Creed, FIFA, God of War. Verder geen idee.
-HDMI-kabel, twee controllers
-Denk 't niet.
-Nou ja, ik heb nu een laptop die op low al nauwelijks iets kan hebben en een XBOX (zonder toevoeging) dus een enorme upgrade is het sowieso.
Sfeer is merkbaar beter sindsdien.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Alexandrium
Blij dat ik daar niet meer werk.
jij bent wel een ekte juristquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
17,38%. Ben je nu een fiscalist of wat. Ja, ik hap.
Als je weet dat je hapt, waarom hap je dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:52 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
17,38%. Ben je nu een fiscalist of wat. Ja, ik hap.
Rockstar zelf: quadcore op nogwattes (dus een i5 voldoet) + een GTX660 of equivalent. Is recommended specs. En minimaal ligt bij een 9800GT zelfs!quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Recommended specs van wat? Rockstar zelf of can i run it ofzo?
Moet je altijd met een korrel zout nemen
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Sfeer is merkbaar beter sindsdien.
quote:beroep: Student (hah! beroep - see what i did there)
hobby's/interesses: De post over 21% korting bij de Mediamarkt is expres fout
Dit. Mijn 360 daarentegen was regelmatig stuk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb 2 PS3's gehad en nooit iets mee gebeurd, dit zegt niks ik weet het maar toch
Ik heb het wel gehad en het is een bekend (mogelijk) probleem van de PS3 (vooral slim). Dan moet je die hele shit losschroeven. Opsturen is niet te doen want is 150 euro ofzo.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb 2 PS3's gehad en nooit iets mee gebeurd, dit zegt niks ik weet het maar toch
Mijn reactie was letterlijk ditquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja die bovenste staat er al jarenEven weghalen.
Omdat het kanquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je weet dat je hapt, waarom hap je dan?
Spot, wat zou jij doen? Nieuwe PS4 + een game of goedkope PS3 in nieuwstaat met controllers en genoeg geld over om heel veel games te kopen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dit. Mijn 360 daarentegen was regelmatig stuk.
Ik weet dat je erg aan je privacy gehecht bent maar kun je een foto DM'en want het lukt mij nooit omdat hoofd te trekken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:54 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Mijn reactie was letterlijk dit![]()
toen ik het de eerste keer zag tijden terug en nu weer
PS3 + die achterstand in PS3 juweeltjes wegwerken. Tegen die tijd verpatsen en met minimale bijbetaling goedkoop een PS4 + PS4 juweeltjes op de kop tikkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spot, wat zou jij doen? Nieuwe PS4 + een game of goedkope PS3 in nieuwstaat met controllers en genoeg geld over om heel veel games te kopen?
Hoogstwaarschijnlijk wel Ets. Ik haal vrijwel dagelijks vers brood voor de lunch.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:54 schreef Etsu het volgende:
heb je mij ooit zien werken bij die AH daar op Alexandrium, Spot?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Bizar is dat. Alexandrium zal morgen ook wel loaded zijn, maar ja: toffe deal. Vorig jaar ook een mooie camera voor mijn vrouw gekocht met honderden euro's korting.
Echt? Ook op zaterdag en zondag?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:55 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Hoogstwaarschijnlijk wel Ets. Ik haal vrijwel dagelijks vers brood voor de lunch.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:55 schreef Yreal het volgende:
https://twitter.com/NS_online/status/560502621153538048
Arriva zegt de ns even hoe het is
Bitchfightquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:55 schreef Yreal het volgende:
https://twitter.com/NS_online/status/560502621153538048
Arriva zegt de ns even hoe het is
Nieuwe PS4 omdat nieuwe Uncharted.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Spot, wat zou jij doen? Nieuwe PS4 + een game of goedkope PS3 in nieuwstaat met controllers en genoeg geld over om heel veel games te kopen?
Man, bij arriva karen ze 2 tot 4x per uur over enkelspoor. En die gaan niet preventief schrappen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:56 schreef Tchock het volgende:
[..]. De gebieden waar Arriva rijdt zijn fucking rustig. De NS laat in heel Noord-Nederland ook geen treinen uitvallen. Alleen in de randstad en, verrassing, daar rijdt Arriva niet.
Uncharted, Drake en Elenaquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nieuwe PS4 omdat nieuwe Uncharted.
Nikon. Precieze smaak ben ik even kwijt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Welke camera?
Ik overweeg een Surface Pro 3 i5 128 of 256GB te kopen, maar mijn Surface 2 voldoet eigenlijk nog prima voor studie (al mag het sneller wat mij betreft) en thuis heb ik een prima desktop staan.
Ik heb het gevoel dat hier het hebben-hebben-hebben-syndroom weer opspeelt, maar het is weel een goede deal nu!
Dan hebben we elkaar nooit gezien. Helaas.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:00 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ook wel, maar dan rij ik niet naar het Alexandrium.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaar nooit gezien. Helaas.
Wat las ik nou? Surface 2 uit productie wegens tegenvallende verkoop en daarmee RT ook dood en begraven?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Welke camera?
Ik overweeg een Surface Pro 3 i5 128 of 256GB te kopen, maar mijn Surface 2 voldoet eigenlijk nog prima voor studie (al mag het sneller wat mij betreft) en thuis heb ik een prima desktop staan.
Ik heb het gevoel dat hier het hebben-hebben-hebben-syndroom weer opspeelt, maar het is weel een goede deal nu!
Correctemundo, zie Tweakers fp http://tweakers.net/nieuw(...)uctie-surface-2.htmlquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat las ik nou? Surface 2 uit productie wegens tegenvallende verkoop en daarmee RT ook dood en begraven?
Nice!quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Nikon. Precieze smaak ben ik even kwijt.
Kort gezegd: Ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat las ik nou? Surface 2 uit productie wegens tegenvallende verkoop en daarmee RT ook dood en begraven?
Ik wil ook nog zoiets, heb inmiddels flink wat platen maar nog geen spelerquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:16 schreef eriksd het volgende:
http://www.zdnet.be/revie(...)-retro-platenspeler/
Ik dit curieuze dingetje. Minder dan 100 euro, perfect voor mijn 1-euro platen.
Miele is erg goed inderdaad.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nice!
Deze is het bij ons geworden: http://www.mediamarkt.nl/(...)4392.html?langId=-11
[..]
Kort gezegd: Ja.
Surface 2 (en pro 2) zijn uit productie en nu gaat alleen de pro 3 verder. De Surface 2 is ook al 1,5 jaar oud, dus opzich is dat zo gek niet. Maar er komen inderdaad geen RT modellen meer en dat is in feite de dood van WinRT. De huidige RT toestellen krijgen ook geen update meer naar win10 maar wel een update die vergelijkbare functies brengt om het platform niet gelijk weg te gooien samen met de klanten die het gebruiken. Beetje zelfde als windows Phone 7.8 toen windows Phone 7 series eindigde.
Ik vind dat Microsoft goede zet maakt. WinRT was voor veel mensen toch al confusing en nu is er één OS voor ALLE producten: Windows 10. Daarnaast waren de argumenten voor RT accuduur en prijs door het gebruik van ARM soc's. Nu intel eindelijk bij is gekomen met x86 chips is er geen argument meer voor accuduur (want pro haalt met x86 9 uur!) en de prijs is voor MS geen probleem gezien het segment waar ze zich op richten en blijkbaar voor gebruikers ook niet.
Maar helaas geen windows 10 voor mij, al wist ik dat ook wel. Gelukkig doe ik ook niet langer dan 2 jaar met een device. Snel afschrijven dat spul
Ik heb deze.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:16 schreef eriksd het volgende:
http://www.zdnet.be/revie(...)-retro-platenspeler/
Ik dit curieuze dingetje. Minder dan 100 euro, perfect voor mijn 1-euro platen.
Wie het breed heeft, laat het breed hangen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:21 schreef Ties02 het volgende:
Lekker strooien met geld die erik, man man man
Jemig dat ding is vast ouder dan Spotquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb deze.
[ afbeelding ]
Zit een veersysteem in waardoor hij geen last heeft van trillingen aan de platenspeler of de kast, echt ideaal is dat.
Wat voor versterker heb je dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb deze.
[ afbeelding ]
Zit een veersysteem in waardoor hij geen last heeft van trillingen aan de platenspeler of de kast, echt ideaal is dat.
Eerder een corsetquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Erik lijkt me trouwens iemand die wel eens bretels draagt.
* IkeDubaku99 bedenkt een complot om Erik te beroven.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:21 schreef Ties02 het volgende:
Lekker strooien met geld die erik, man man man
http://www.mediamarkt.nl/(...)8105.html?langId=-11quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oude Optonica. Is niet helemaal koosjer meer ook; bij te laag volume gaat één speaker steeds aan en uit.
[ afbeelding ]
Ik kon die platenspeler krijgen, volledig gerestaureerd, en toen moest er vrij snel een versterker bij. Maar goed, voor nu is het prima.
Ja, vast wel, maar daar heb ik momenteel geen geld voor over.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)8105.html?langId=-11
Is dit niets voor je dan? Die krijgt goede reviews.
150 piek voor goede muziek?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, vast wel, maar daar heb ik momenteel geen geld voor over.
Zoals aan een gameconsolequote:Op woensdag 28 januari 2015 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die ik nu heb doet het prima en ik kan die 150 euro nuttiger besteden.
Ik bedoelde er niks mee eigenlijkquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal ik me niet met jouw financiële situatie bemoeien en dan jij niet met de mijne?
Zo'n ding heeft mijn pa ook nog, naast zijn platencollectie van Led Zeppelin en zo. Ooit ga ik dat ding ervenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb deze.
[ afbeelding ]
Mijn ouders hebben na de intrede van de CD al hun platen verkocht. Waaronder de hele discografie van The Beatles en de Stones.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zo'n ding heeft mijn pa ook nog, naast zijn platencollectie van Led Zeppelin en zo. Ooit ga ik dat ding erven
Zekerquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Miele is erg goed inderdaad.
Hmmquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:21 schreef eriksd het volgende:
http://www.whathifi.com/denon/d-m39dab/review
Deze lijkt mij prima voor in de tussentijd als stereosetje.
Zonde!quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben na de intrede van de CD al hun platen verkocht. Waaronder de hele discografie van The Beatles en de Stones.Het enige waar mijn vader geen afstand van kon doen was Judas Priest en Van Halen, dus die heb ik nu.
Jullie doen het op z'n hondjes?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:44 schreef Yreal het volgende:
Al heeft mijn vriendin me langzaam wel veranderd in een honden liefhebber...
Haha, super vet toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zonde!
Ik heb nog 78 toerenplaten en een opdraaibare platenspeler in een koffertje (voor picknicks etc in die tijd). Erg tof. Alleen voor elk plaatje draaien als een gek en elke keer nieuwe stalen naalden erop.
Jup. Alleen beetje kutplaten nog. Ik heb een paar mooien met klassieke wals erop, dat is tof. Maar ook bijv. johnny jordaan etc.quote:
Valse rotbeesten.quote:
Ik weet niet meer welke artiest, maar zou zweren dat ik laatst een albumaankondiging langs zag komen die op 78 toeren uitkwam.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jup. Alleen beetje kutplaten nog. Ik heb een paar mooien met klassieke wals erop, dat is tof. Maar ook bijv. johnny jordaan etc.
Wat een gemisquote:
Als je weer weet, ben benieuwd!quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke artiest, maar zou zweren dat ik laatst een albumaankondiging langs zag komen die op 78 toeren uitkwam.
Ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 28 januari 2015 21:51 schreef Ties02 het volgende:
Heb nu steeds het gevoel dat ik aan de studie moet
ontwenningsverschijnselen
Ik denk dat ik die van Jack White gelezen moet hebben maar tijdens het zoeken kwam ik ook Tom Waits tegen en The Stolen Sweets (die ken ik niet).quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je weer weet, ben benieuwd!
ruilen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:51 schreef Ties02 het volgende:
Heb nu steeds het gevoel dat ik aan de studie moet
ontwenningsverschijnselen
Mooi hoor met die hyperlinksquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die van Jack White gelezen moet hebben maar tijdens het zoeken kwam ik ook Tom Waits tegen en The Stolen Sweets (die ken ik niet).
Wooooowquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat dat betreft perfect voor jou toch
Mijn eerste had ik voor een euro gekocht op een rommelmarktquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:57 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Dit is mijn eerste platenspeler.
http://www.magnatmuseum.n(...)s/832-top_resize.jpg
Hey T misschien moeten we hier gebruik van maken en gewoon verder studerenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfdeZit een beetje gestresst achter mijn bureau
Ik las het jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:17 schreef eriksd het volgende:
http://nos.nl/artikel/201(...)en-in-auschwitz.html!!
Ik zag het op facebook (inclusief de reacties man man man, wat loopt er toch een dom volk rond in NL)quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:17 schreef eriksd het volgende:
Is dat BR2 op steroïden?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:21 schreef Ties02 het volgende:
Heb eigenlijk wel zin om aan Goederenrecht CS te beginnen, wat een bazenvak
Ik wil ook die masterrichting gaan doenquote:
Slachtoffer rolquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:17 schreef eriksd het volgende:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:22 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik wil ook die masterrichting gaan doen.
Strafrecht kun je beter gelijk bijstand aanvragen en bestuursrecht isquote:
Nee dan het notariaat...quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:27 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Strafrecht kun je beter gelijk bijstand aanvragen en bestuursrecht is.
Nee dat kan/wil ik niet.quote:
Ik heb de nieuwste van het nieuwstequote:
Nichemarkt net als netbooks.quote:
Geen spatie.quote:
Is prima ding hoor.quote:
Denk dat ik er maar gewoon heen gaquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nog lekker op meegezongen met z'n alles om 0:00 met oud en nieuwheerlijk
Het is een laptop, maar dan met ongeveer alles er uit. Nauwelijks opslagruimte dus bestanden opslaan via Google Drive. Geen CD-lezer of dat soort fratsen dus alles via internet en USB. Dat levert vervolgens een hele lichte en kleine laptop op die razendsnel is bij simpele taken en binnen vijf seconden opstart en afsluit. Gamen moet je er niet op doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:47 schreef eriksd het volgende:
In de cloud, dat klinkt al helemaal raar.
Jup. Afhankelijk van internet enzulks. Daarnaast werk je in de cloud van Google. Als er één bedrijf is die winst maakt met jouw prive gegevens, dan is dat google.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:47 schreef eriksd het volgende:
In de cloud, dat klinkt al helemaal raar.
iPhonequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:49 schreef Etsu het volgende:
waarom kan ik nu opeens geen mails meer sturen via mobiel
wat is dit voor gezeik
Suf.quote:
Heb zelf een Samsung XE303C12-A01NL gehad. Het is gewoon een onding.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:47 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Is prima ding hoor.
64 gb kaart erin...
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:48 schreef IPA35 het volgende:
Welke literatuur is nu precies voorgeschreven voor Verbintenissenrecht c.s.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een Acer Chromebook 13. Wat leuker met 1080p, 32gb intern (i.p.v. 16gb) en redelijke specs.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef Riot- het volgende:
[..]
Heb zelf een Samsung XE303C12-A01NL gehad. Het is gewoon een onding.
Koop een ultrabook, download chrome en je hebt een Chromebook+
Wtf, hebben ze dat op jouw kantoor nog?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef eriksd het volgende:
Ik moet van xp af. Ook van kantoor volgens mij.
Dat is zo onbeveiligd als watquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef eriksd het volgende:
Ik moet van xp af. Ook van kantoor volgens mij.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]De tering. Moet je 4 Asser boeken kopen?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Nee, maar ik wel. En ik werk thuis soms.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wtf, hebben ze dat op jouw kantoor nog?![]()
Zelfs ik kan lezen wat er staat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De tering. Moet je 4 Asser boeken kopen?!?!
Ah jaquote:
Serieus, dat is niet veilig. En als je er op werkt al helemaal niet doen. Ja, de kans is klein en ja, waarschijnlijk gaat het 99 uit de 100 keer goed, maar jij zult maar net die ene zijn die bedrijfsgegevens lekt omdat je een pc met brakke beveiliging gebruikt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel. En ik werk thuis soms.
Of je besturingssysteem upgraden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef eriksd het volgende:
Moet ik weer een nieuwe laptop kopen. Prijzig geintje.
Gewoon declareren bij de baas, zeggen dat je het nodig hebt voor de arbeitquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef eriksd het volgende:
Ga ik ook proberen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gewoon declareren bij de baas, zeggen dat je het nodig hebt voor de arbeit
Dan is het vaak ook software updaten, dus duur grapje op kantoor. Daarom liever van XP naar Win 10, dan nu pas vanaf XP naar Vista gaan ofzo. Tig bedrijven hebben ook de komst van Win7 afgewacht om eindelijk van XP af te kunnenquote:
Koop de nieuwe XPS 13, dat is een kek dingetjequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef eriksd het volgende:
Aha. Ik zeg alleen maar upgraden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan is het vaak ook software updaten, dus duur grapje op kantoor. Daarom liever van XP naar Win 10, dan nu pas vanaf XP naar Vista gaan ofzo. Tig bedrijven hebben ook de komst van Win7 afgewacht om eindelijk van XP af te kunnen
En win8 was vrij op de consument gericht en win10 is echt ook Enterprise gerichtquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan is het vaak ook software updaten, dus duur grapje op kantoor. Daarom liever van XP naar Win 10, dan nu pas vanaf XP naar Vista gaan ofzo. Tig bedrijven hebben ook de komst van Win7 afgewacht om eindelijk van XP af te kunnen
Een keuzevak is wat het zegt: een vak die je mag uitkiezen. Een seminaar is een vorm van onderwijs, kan ook gewoon werkgroepen wezen. Seminaar is meer een workshop idee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:00 schreef IPA35 het volgende:
Maar wat is nu het verschil tussen een keuzevak en een seminaar?
Ah ja, maar je volgt dan toch ook wel college?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een keuzevak is wat het zegt: een vak die je mag uitkiezen. Een seminaar is een vorm van onderwijs, kan ook gewoon werkgroepen wezen. Seminaar is meer een workshop idee.
Tof!quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:01 schreef Ties02 het volgende:
Komend semester ook Ondernemingsrecht 1
Wordt niet goed op gescoord, ben benieuwd
Yes.quote:
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:04 schreef Ties02 het volgende:
Gelukkig heb ik er al redelijk wat vennootschapsrecht opzitten als notario
Exquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:04 schreef eriksd het volgende:
Bartje, er is weer een hbo'er in het topic
Dat gele boek? Die heb ik nou ookquote:
Pas maar op, de hbo'ers gaan het overnemen hier. We zullen het hier gaan overspoelen met ex-hbo'ersquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:04 schreef eriksd het volgende:
Bartje, er is weer een hbo'er in het topic
Geelquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat gele boek? Die heb ik nou ook
Maakt niet uit. Als je hbo'er bent moet je wegquote:
Yes, is wel een keuzevak ditquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat gele boek? Die heb ik nou ook
De kwaliteit staat aardig onder druk ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pas maar op, de hbo'ers gaan het overnemen hier. We zullen het hier gaan overspoelen met ex-hbo'ers
dan moet y ook wegquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Als je hbo'er bent moet je weg
Hoppa!quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Bij ons verplicht. Ondernemingsrecht (zonder nummers)quote:
Meneer tweedejaars. Mag je al wel alcohol kopen?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hmm.. dan zal de JB hiero wel een oude druk hebben staan. Heb iig een blauwe geraadpleegd voor notarieel onderzoeksprojectquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/van-de-bv-en-de-nv/1001004006541034/
quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Meneer tweedejaars. Mag je al wel alcohol kopen?
Lekker gedateerd Boek 2 recht geraadpleegd, niks mis meequote:Op woensdag 28 januari 2015 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm.. dan zal de JB hiero wel een oude druk hebben staan. Heb iig een blauwe geraadpleegd voor notarieel onderzoeksproject
Jij had heul geen notarieel onderzoeksprojectquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hmm.. dan zal de JB hiero wel een oude druk hebben staan. Heb iig een blauwe geraadpleegd voor notarieel onderzoeksproject
Is ook twee jaar terug en voor de Flex-BV hebben we toentertijd actuele stukken geraadpleegdquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Lekker gedateerd Boek 2 recht geraadpleegd, niks mis mee
Al tijden. Gelukkig weer een fatsoenlijke tt. Wel leuk arrest, met dat schip.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
De kwaliteit staat aardig onder druk ja.
Notariële C.S. danquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij had heul geen notarieel onderzoeksproject
Twee jaar terug??? Dan moet je nu wel klaar zijn met je master toch?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Is ook twee jaar terug en voor de Flex-BV hebben we toentertijd actuele stukken geraadpleegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |