Zo duur omdat er allemaal modellen van akten bijzitten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk niet dat iemand dat gaat voorschrijven
en hoe is vonck in de colleges?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik had 74 punten godverdomme kan er nog steeds om janken
Een van de leukere vakken vond ik, gewoon goederenrecht snappen dan lukt het wel hihaho
Pitlo is een stuk duidelijker
dit klinkt goedquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zo duur omdat er allemaal modellen van akten bijzitten.
Zal mij benieuwenquote:
Had dit echt niet verwacht. Roda die PSV wel even oprolt en dan zelf opgerold wordt door Excelsiorquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:30 schreef Tchock het volgende:
Roda - Excelsior 0-3 en het is nog geen rust
Excelsior kan het rustig aan doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:30 schreef Tchock het volgende:
Roda - Excelsior 0-3 en het is nog geen rust
Nou ja, gezien Roda's prestaties in de competitie is het ook niet een enorme verrassing, maar ik had verwacht dat Roda vol voor deze kans zou gaan om een kutseizoen toch prachtig te maken en in plaats daarvan voetballen ze als een stel onderbetaalde zoutzakken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had dit echt niet verwacht. Roda die PSV wel even oprolt en dan zelf opgerold wordt door Excelsior
Dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:39 schreef Etsu het volgende:
Over 2 dagen komt de liefde van mn huisgenote hier, en dan komt mn huisgenote ook thuis.
Zal ik d'r appen dat ik me afvraag waarom ze niet eerder komt dan vrijdag?
Puur om ruzie te maken.
relnicht ben je ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:39 schreef Etsu het volgende:
Over 2 dagen komt de liefde van mn huisgenote hier, en dan komt mn huisgenote ook thuis.
Zal ik d'r appen dat ik me afvraag waarom ze niet eerder komt dan vrijdag?
Puur om ruzie te maken.
Ik heb het gedaan.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:37 schreef Ties02 het volgende:
Knotsgek die hele beker
Tchock vindt dit niet leuk
Er waren tijden dat je je computer bijna uit het raam gooide als ik chanant of knotsgek zei hierquote:
Als je me de helft contant geeft en ik niet mee hoef gaan we akkoordquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:00 schreef Etsu het volgende:
ties wil je met mij mee op vakantie met die 1580 eckies?hihi
Ik word oud. In de tijdsspanne van een week.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er waren tijden dat je je computer bijna uit het raam gooide als ik chanant of knotsgek zei hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |