• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Nee. Een casco van een schip moet reeds als schip worden aangemerkt en de afbouw daarvan verandert dat karakter niet. Met andere woorden: alles wat je er aan toevoegt wordt door natrekking onderdeel van het schip en dus eigendom van de eigenaar van het casco.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:12 schreef Etsu het volgende:
Essentie van dit arrest?
inb4: "Europees Recht: ...."
Want?quote:
Potverquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Iedereen wil op de hoogte blijven van Y's studievoortgang
Jah heb wel weer een samenvatting geschreven.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Toevallig ergens zo'n samenvatting als straf2 gemaakt en je hem kwijt wil?
Goederenrecht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Een casco van een schip moet reeds als schip worden aangemerkt en de afbouw daarvan verandert dat karakter niet. Met andere woorden: alles wat je er aan toevoegt wordt door natrekking onderdeel van het schip en dus eigendom van de eigenaar van het casco.
Dit arrest is ook bekend als het Love-Love arrest.
Beter iets dan niks, ik heb helemaal niks op dit moment.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:14 schreef Athlete het volgende:
[..]
Jah heb wel weer een samenvatting geschreven.
Wil hem je wel mailen.
Maar heb best veel met pen bij geschreven a.h.v. de stof van de colleges.
En het Insolventie gedeelte heb ik vrijwel in zijn geheel met pen en papier geschreven, dus de kwaliteit van dat gedeelte van de digitale versie is niet zo goed.
boeken voor FAR en registergoederenrecht voor 100 euro minder gekocht jwzquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:14 schreef Ties02 het volgende:
Etsu weer aan het profiteren geslagen zie ik
Asserquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
boeken voor FAR en registergoederenrecht voor 100 euro minder gekocht jwz
profiteren
Neequote:
wow doe ff normaal manquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:16 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon geld voor vragen Athlete
luie donder die Etsu
Stuur even via zo'n privéding je e-mail, dan mail ik het je.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Beter iets dan niks, ik heb helemaal niks op dit moment.
Hoeft niet hoor, ik moet ook een schop onder mn kont krijgen om iets te doen om een voldoende te halen.
Je bent een held.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:18 schreef Athlete het volgende:
[..]
Stuur even via zo'n privéding je e-mail, dan mail ik het je.
Heb hem toch al geschreven, doe er toch niks meer mee!
hoe heb je dat vak gehaaldquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:18 schreef Ties02 het volgende:
Die laatste is verschrikkelijk geschreven door Van Velten
Dit zijn pas heftige boekenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee
Fiscale aspecten registergoederen:
- Elementair belastingrecht voor economen en bedrijfsjuristen, Kluwer Deventer, 30ste druk.
- Wegwijs in de Overdrachtsbelasting, SDU/Vermande, 19de druk.
Registergoederenrecht:
- Privaatrechtelijke aspecten van onroerend goed, Ars Notariatus deel 120, Stichting tot Bevordering der Notariële Wetenschap, Kluwer, Deventer, 4de druk.
Die laatste kost bijna 100 euro![]()
ik denk niet dat iemand dat gaat voorschrijvenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:19 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Dit zijn pas heftige boeken![]()
http://www.bol.com/nl/p/h(...)15/9200000031289150/
Ik had 74 punten godverdomme kan er nog steeds om jankenquote:
Zo duur omdat er allemaal modellen van akten bijzitten.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk niet dat iemand dat gaat voorschrijven
en hoe is vonck in de colleges?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik had 74 punten godverdomme kan er nog steeds om janken
Een van de leukere vakken vond ik, gewoon goederenrecht snappen dan lukt het wel hihaho
Pitlo is een stuk duidelijker
dit klinkt goedquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:20 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Zo duur omdat er allemaal modellen van akten bijzitten.
Zal mij benieuwenquote:
Had dit echt niet verwacht. Roda die PSV wel even oprolt en dan zelf opgerold wordt door Excelsiorquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:30 schreef Tchock het volgende:
Roda - Excelsior 0-3 en het is nog geen rust
Excelsior kan het rustig aan doen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:30 schreef Tchock het volgende:
Roda - Excelsior 0-3 en het is nog geen rust
Nou ja, gezien Roda's prestaties in de competitie is het ook niet een enorme verrassing, maar ik had verwacht dat Roda vol voor deze kans zou gaan om een kutseizoen toch prachtig te maken en in plaats daarvan voetballen ze als een stel onderbetaalde zoutzakken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:32 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Had dit echt niet verwacht. Roda die PSV wel even oprolt en dan zelf opgerold wordt door Excelsior
Dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:39 schreef Etsu het volgende:
Over 2 dagen komt de liefde van mn huisgenote hier, en dan komt mn huisgenote ook thuis.
Zal ik d'r appen dat ik me afvraag waarom ze niet eerder komt dan vrijdag?
Puur om ruzie te maken.
relnicht ben je ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:39 schreef Etsu het volgende:
Over 2 dagen komt de liefde van mn huisgenote hier, en dan komt mn huisgenote ook thuis.
Zal ik d'r appen dat ik me afvraag waarom ze niet eerder komt dan vrijdag?
Puur om ruzie te maken.
Ik heb het gedaan.quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:37 schreef Ties02 het volgende:
Knotsgek die hele beker
Tchock vindt dit niet leuk
Er waren tijden dat je je computer bijna uit het raam gooide als ik chanant of knotsgek zei hierquote:
Als je me de helft contant geeft en ik niet mee hoef gaan we akkoordquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:00 schreef Etsu het volgende:
ties wil je met mij mee op vakantie met die 1580 eckies?hihi
Ik word oud. In de tijdsspanne van een week.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er waren tijden dat je je computer bijna uit het raam gooide als ik chanant of knotsgek zei hier
Er kan veel gebeuren in een week.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik word oud. In de tijdsspanne van een week.
maar als ik je contant moet geven, dan moeten we elkaar zien en dat vind je engquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je me de helft contant geeft en ik niet mee hoef gaan we akkoord
Als Pax als bemiddelaar optreedt nietquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar als ik je contant moet geven, dan moeten we elkaar zien en dat vind je eng
Maak gewoon even 790 euro over naar Ties zeurkous.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar als ik je contant moet geven, dan moeten we elkaar zien en dat vind je eng
ik denk dat hij het ook eng vindt om mij zn bankrekeningnummer te geven aangezien ik pax ook geregeld 1 cent overmaak, dan zou ik dat ook doen bij ties en dan komt ties maar niet van mij afquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maak gewoon even 790 euro over naar Ties zeurkous.
Ik denk dat niemand dat erg vindt in ruil voor 790 euro.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik denk dat hij het ook eng vindt om mij zn bankrekeningnummer te geven aangezien ik pax ook geregeld 1 cent overmaak, dan zou ik dat ook doen bij ties en dan komt ties maar niet van mij af
Zodra ik post dat ik mijn diploma heb stromen de job offers binnenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Iedereen wil op de hoogte blijven van Y's studievoortgang
Haal je motorrijbewijsquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan.
Morgenavond komt ze thuis, maar dan komt het bestuur hier en dan ben ik weg, dus vrijdagochtend gaan we babbelen.
Als ik d'r mag geloven.
Ben benieuwd.
Ik weet wel dat ik een vakantie ga boeken als ik die 1580 euro heb.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:09 schreef Ties02 het volgende:
Je weet m'n naam, adres, studentnummer en weet ik wat niet meer ook al dus mijn bank rekening kan er ook wel bij Ets
Onzin. Er zijn zat prachtige motoren die je nu gewoon mag rijden. En je wil het graag, dus geen reden om te wachten.quote:
Leuk pandjequote:Op woensdag 28 januari 2015 20:23 schreef Yreal het volgende:
http://www.notarispelsrijcken.nl/ Haha, nog een Pels rijcken.
jonge, boeiend.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn zat prachtige motoren die je nu gewoon mag rijden. En je wil het graag, dus geen reden om te wachten.
De enige rede om te wachten is omdat je zegt "ik wil per se motor X". En dat is waarschijnlijk een hele onverstandige keus.
Zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt. Alsof je die 2 uurtjes per week niet kan missen. Ik wil wedden dat je genoeg loze momentjes hebt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
jonge, boeiend.
ik heb er nu ook geen tijd voor, als ik ties mag geloven moet ik de komende weken vooral in de UB leven en dan komen de motorrijlessen niet echt heel goed uit
JB* Heb je de meeste literatuur die je nodig hebtquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
jonge, boeiend.
ik heb er nu ook geen tijd voor, als ik ties mag geloven moet ik de komende weken vooral in de UB leven en dan komen de motorrijlessen niet echt heel goed uit
ik heb een persoonlijke rijinstructeur en die woont in roffaquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon dat je er geen zin in hebt. Alsof je die 2 uurtjes per week niet kan missen. Ik wil wedden dat je genoeg loze momentjes hebt.
Tonyquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:40 schreef Boterbartje het volgende:
Hey schatjes, niet kibbelen.
Hoe is het hier? Tentamentje achter de rug, met reepje Tony in de trein. Lekker muziek luisteren, weinig paupers in de trein. Genieten!
Ik hoop dat niemand hier in het magazijn van MM werkt. Eerste 90 minuten van BTW-weg-actie zijn er 130.000 bestellingen geplaatst! Dat wordt flink inpakken en pokkelen in het magazijn.
Allemaal genieten van 21% kortingquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:40 schreef Boterbartje het volgende:
Ik hoop dat niemand hier in het magazijn van MM werkt. Eerste 90 minuten van BTW-weg-actie zijn er 130.000 bestellingen geplaatst! Dat wordt flink inpakken en pokkelen in het magazijn.
Ik heb gister nog wat van die hipster koffie ketens overhoop geschotenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik moet nog een PS4 hebben met GTAV erbij iemand tips waar?
Als je alleen voor GTAV doet, wacht fijn op PC versie. Die wordt nog veul mooier.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:41 schreef Ties02 het volgende:
ja steam over een paar maandenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:41 schreef Ties02 het volgende:
17,35% en dan ook nog 21% zakelijk terugkrijgenquote:
Net alsof ik een PC van 2000+ kan betalenquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je alleen voor GTAV doet, wacht fijn op PC versie. Die wordt nog veul mooier.
Maar anders marktplaats ook ff checken. Veel mensen die zowel PS4 als XBONE kochten om daarna een keuze te maken of die toch nog switchen naar XBONE.
Tevens XBONE in overweging nemen aangezien daar ook windows 10 op gaat draaien. Windows 10 op TV
Ties, wat zou jij aanraden. Een nieuwe PS4 kopen of voor vrij weinig een als nieuwe PS3 van een vriend?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net alsof ik een PC van 2000+ kan betalen
Alsof je een PC van 2000+ nodig hebt voor GTA Vquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Net alsof ik een PC van 2000+ kan betalen
PS3 heeft best wel wat leuke spellen opgebouwd maar al met al een mislukte console vind ikquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ties, wat zou jij aanraden. Een nieuwe PS4 kopen of voor vrij weinig een als nieuwe PS3 van een vriend?
Ps4, omdat je dan gta kan spelen zoals het bedoeld is.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ties, wat zou jij aanraden. Een nieuwe PS4 kopen of voor vrij weinig een als nieuwe PS3 van een vriend?
Ik had mijn ouders gewezen op een tablet. Hadden ze in hun enthousiasme gisteren al besteldquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:40 schreef Boterbartje het volgende:
Hey schatjes, niet kibbelen.
Hoe is het hier? Tentamentje achter de rug, met reepje Tony in de trein. Lekker muziek luisteren, weinig paupers in de trein. Genieten!
Ja als ik met 30fps een game wil spelen doe ik het wel op consolequote:Op woensdag 28 januari 2015 20:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Alsof je een PC van 2000+ nodig hebt voor GTA V
Beetje gemiddelde i5 en minimaal een GTX 650, liefst hoger. Moet lukken voor 700 euro oid.
Zeker als je zelf nog wat componenten ergens weg kan kaaien (voeding, bak, etc)
Ja maar mijn budget is niet super groot dus als ik een PS4 kies heb ik niet veel games terwijl ik met een drie er bij kan halen wat ik wil. Maar ja, dan heb je wel een console die over een paar jaar verouderd is. Maar ja, scheelt wel heel veel geld. MOEILIJK.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
PS3 heeft best wel wat leuke spellen opgebouwd maar al met al een mislukte console vind ik
Ik zou voor de PS4 gaan, desnoods nog even wachten op wat meer releases
Ik weet, ik ben geen Ties maar:quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
meidquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:45 schreef Ties02 het volgende:
Ik kan nauwelijks eten met wat ik nu heb
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:47 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik had mijn ouders gewezen op een tablet. Hadden ze in hun enthousiasme gisteren al besteld
Dus vanmorgen de postbode maar geweigerden vanavond nog een keer besteld.
Op volgorde:quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik weet, ik ben geen Ties maar:
- afhankelijk van draaiuren
- afhankelijk van spellen die je wil spelen
- afhankelijk van accessoires die ps3 meegeleverd krijgt
- afhankelijk van online spelen of niet
- afhankelijk van hoeveel je van graphics verwacht
Kan zat als je een full hd monitor hebt. Wat ik net noemde waren de recommended specs he. Als je een 5k monitor gaat aansturen ga je het inderdaad niet redden met zo'n grakaquote:Op woensdag 28 januari 2015 20:47 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja als ik met 30fps een game wil spelen doe ik het wel op console
Als ik PC ga wil ik ook vol, dus alles erop en eraan en alles op ultra settings kunnen doen
Recommended specs van wat? Rockstar zelf of can i run it ofzo?quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Kan zat als je een full hd monitor hebt. Wat ik net noemde waren de recommended specs he. Als je een 5k monitor gaat aansturen ga je het inderdaad niet redden met zo'n graka
Paar jaar? Dat ding is al kei verouderd! Die generatie gaat al 8 jaar mee he.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja maar mijn budget is niet super groot dus als ik een PS4 kies heb ik niet veel games terwijl ik met een drie er bij kan halen wat ik wil. Maar ja, dan heb je wel een console die over een paar jaar verouderd is. Maar ja, scheelt wel heel veel geld. MOEILIJK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |