Iedereen hier haat en fapt op Corstens.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:09 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ons Strafrecht valt volgens mij wel redelijk mee. Die moest ik ook in de bachelor lezen.
Wat een gemis.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:09 schreef Etsu het volgende:
Als Erik ooit mijn diensten als notaris nodig heeft, ga ik hem weigeren omdat die dik is.
HAHA.
Een van de weinige boeken van mijn studie die ik regelmatig gebruik, omdat je er gewoon alles in kunt vinden. Pitlo is er nog zoeentje trouwens.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Iedereen hier haat en fapt op Corstens.
Ik heb hier binnen 30 seconden een leger notarissen die meteen alles in elkaar kunnen knutselen. Maar ik zal het onthouden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:09 schreef Etsu het volgende:
Als Erik ooit mijn diensten als notaris nodig heeft, ga ik hem weigeren omdat die dik is.
HAHA.
Ok ik doe de stopwatch wel GOquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb hier binnen 30 seconden een leger notarissen die meteen alles in elkaar kunnen knutselen. Maar ik zal het onthouden.
Pitlo is verschrikkelijk naar ingedeeld. Die inhoudsopgave is ook bedroevend.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een van de weinige boeken van mijn studie die ik regelmatig gebruik, omdat je er gewoon alles in kunt vinden. Pitlo is er nog zoeentje trouwens.
Klopt. Maar veel beter dan bijvoorbeeld de SBR-boeken, waar ik er ook een stuk of vier van heb.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:13 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Pitlo is verschrikkelijk naar ingedeeld. Die inhoudsopgave is ook bedroevend.
En ik vind Asser al ruk.
SBR is juist zeer logisch ingedeeld met een heldere inhoudsopgave.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Maar veel beter dan bijvoorbeeld de SBR-boeken, waar ik er ook een stuk of vier van heb.
Agree to disagree.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
SBR is juist zeer logisch ingedeeld met een heldere inhoudsopgave.
ik ga nu even heel dom klinken, wat maakt jouw collega's van het notariaat onafhankelijker dan jouw collega advocaten? Of überhaupt dan jij zelf.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:06 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die hebben ook identificatieverplichtingen inderdaad. Een notaris is echter onafhankelijk - juist vanwege het essentiele karakter van zijn werk. Ik snap niet dat je dat niet inziet.
Als je een prijsargument bedoelt dan snap ik het niet. Akten van een notaris moeten aan speciale vereisten voldoen om over 200 jaar nog leesbaar te zijn, degelijke opslag, ondersteuning etc: ik vind 200 p/u ofzo niet veel.
Ik heb zo'n gevoel dat wat ik ook zeg, jij de andere zegt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:14 schreef IPA35 het volgende:
Maar dan de grote vraag... Pitlo of Snijders?
Yreal de filosoof.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik ga nu even heel dom klinken, wat maakt jouw collega's van het notariaat onafhankelijker dan jouw collega advocaten? Of überhaupt dan jij zelf.
Neen. Snijders is dunner en goedkoper maar het zijn wel de enige twee boeken die er toe doen v.w.b. Goederenrecht.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat wat ik ook zeg, jij de andere zegt.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb hier binnen 30 seconden een leger notarissen die meteen alles in elkaar kunnen knutselen. Maar ik zal het onthouden.
Corstens > De Hulluquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Iedereen hier haat en fapt op Corstens.
quote:TOKYO: A 19-year-old college girl murdered an elderly woman with an axe and a scarf because she “just wanted to kill someone” news reports in Japan said today.
The student from the prestigious Nagoya University hit 77-year-old Tomoko Mori repeatedly with the axe and then strangled her “because she wasn’t completely dead“, the Asahi Shimbun said.
The young woman was arrested yesterday, and reportedly told investigators: “I have just wanted to kill someone since childhood. It could have been anybody.”
Mori had become acquainted with her alleged murderer when she tried to persuade the young woman to join a religious group.
The killing allegedly occurred at the student’s apartment in Nagoya, central Japan, with an axe the suspect had acquired as a junior high school student, Jiji Press reported.
On the day of the murder, she reportedly tweeted: “I eventually did it.”
The student’s name was not released because she is a minor under Japanese law.
Crime levels are low in Japan and murder is uncommon, however, occasional killings tend to make headlines because of their lurid nature.
In August a 16-year-old schoolgirl confessed to decapitating her classmate because she “wanted to dissect someone.”
Ander onderwerp...quote:
goede manier om van de jehova's af te komen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:24 schreef Tchock het volgende:
Ben ik de enige die soms bang is zoiemand tegen te komen?
[..]
ik denk dat ik Erik heb verjaagd met mijn stommiteitquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:31 schreef Ties02 het volgende:
Ah de halfmaandelijke schaf-het-notariaat-af rant van Yreal is weer geweest zie ik
aktes maken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
aktes maken of harvey specter spelen..
Pleitenquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
aktes maken of harvey specter spelen..
Ja, dat zou best kunnenquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Serieus, ik denk dat al die moorden in de buurt wat met je doen.
Nee man. Prachtig vak.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:36 schreef IPA35 het volgende:
In het echt vaak een redelijk knullerig gebeuren.
Ja dit kan echt niet, slechte jeugd gehad, etc.quote:
Thnx nu heb ik zin in kibbelingquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij pleit op regelmatige basis?
En dan heb ik het niet over kibbelen op FOK!
Vier keer gedaan nu. Niet in echte zaken, uiteraard. Een pleidooi schrijven op basis van een echt dossier is al heel erg tof maar dat vervolgens zo goed mogelijk brengen vind ik echt heel erg leuk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij pleit op regelmatige basis?
En dan heb ik het niet over kibbelen op FOK!
Aha leukquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vier keer gedaan nu. Niet in echte zaken, uiteraard. Een pleidooi schrijven op basis van een echt dossier is al heel erg tof maar dat vervolgens zo goed mogelijk brengen vind ik echt heel erg leuk.
A jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:39 schreef Ties02 het volgende:
Handelsrecht staat op fb hoor ik net in de wandelgangen
Geen Alan Shore zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vier keer gedaan nu. Niet in echte zaken, uiteraard. Een pleidooi schrijven op basis van een echt dossier is al heel erg tof maar dat vervolgens zo goed mogelijk brengen vind ik echt heel erg leuk.
BR2 nog niet zekerquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:42 schreef Etsu het volgende:
oh ik ga ff kijken
irri dat t niet op volgorde staat
Oefenrechtbank "in het echt noemen"...quote:
Ja dat is de reden dat ik soms een half uur kan douchen of langerquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:46 schreef Tchock het volgende:
Ties herken je dit ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zeurmens. Trek niet zo snel conclusies.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Oefenrechtbank "in het echt noemen"...
nee. 1x straf, 1x bestuur en 2x kanton.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Oefenrechtbank "in het echt noemen"...
Bij welke vakken hoort dat dan? Is dat van de P of zo?quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee. 1x straf, 1x bestuur en 2x kanton.
Hoe ging die strafzaak?quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:48 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee. 1x straf, 1x bestuur en 2x kanton.
P? Welke P?quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Bij welke vakken hoort dat dan? Is dat van de P of zo?
wow playerquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:56 schreef Ties02 het volgende:
Vanmiddag het tentamen nabesproken met een 9/10 chick alleen geen nrtje uitgewisseld
Maar was het wel Iraansequote:Op woensdag 28 januari 2015 18:56 schreef Ties02 het volgende:
Vanmiddag het tentamen nabesproken met een 9/10 chick alleen geen nrtje uitgewisseld
6 voor romeins, 7 voor straf2 (mede dankzij jouw samenvatting), burgerlijk3 nog terug te krijgenquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:59 schreef Athlete het volgende:
Handels hangt in Harmonie.
Vrijdag Staatsrecht3 herkansen (had een 5 in de eerste kans) en dan kan ik volgende week met m'n master beginnen.
![]()
Hoe hebben jullie de tentamenweken overleefd?
Netjes!quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
6 voor romeins, 7 voor straf2 (mede dankzij jouw samenvatting), burgerlijk3 nog terug te krijgen
heb je alleen staats3?
Wow. Hoe heb je dat voor elkaar gekregenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:01 schreef Athlete het volgende:
[..]
Netjes!
Nee had ook Handelsrecht. 8 voor gehaald
A en handels. Geen B.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:02 schreef Joosie200 het volgende:
Staat alles al op FB van handels? Of nog enkel foto's van A?
Wait whut...quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
A en handels. Geen B.Niemand snapt het.
Handelsrecht geheel hangt in Harmonie. Ik was er net.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:02 schreef Joosie200 het volgende:
Staat alles al op FB van handels? Of nog enkel foto's van A?
quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
A en handels. Geen B.Niemand snapt het.
Nou ik had de standaardantwoorden gezien en ging eigenlijk van een 9 uit.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wow. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Toevallig ergens zo'n samenvatting als straf2 gemaakt en je hem kwijt wil?quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:04 schreef Athlete het volgende:
[..]
Nou ik had de standaardantwoorden gezien en ging eigenlijk van een 9 uit.
Maar ben desalniettemin heel blij met m'n 8
Congrats, join the clubquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:04 schreef Athlete het volgende:
[..]
Nou ik had de standaardantwoorden gezien en ging eigenlijk van een 9 uit.
Maar ben desalniettemin heel blij met m'n 8
zo werkt t nietquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:06 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb gemiddeld genomen voor Handelsrecht ook een 8 (9+7/2)
Boks Athlete
Hee ik ook boks Ties en Athletequote:Op woensdag 28 januari 2015 19:06 schreef Ties02 het volgende:
Ik heb gemiddeld genomen voor Handelsrecht ook een 8 (9+7/2)
Boks Athlete
meer zelfs als ik naar studielast mag kijkenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jawel is dezelfde stof (minder wss)
KOM NIET AAN ONZE SINTERKLAAS ZEIKNEGERquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:08 schreef Ties02 het volgende:
Waarom staan die sinterklaas dingen er nog steeds ook
Zet even achter Ties in de TS:quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
KOM NIET AAN ONZE SINTERKLAAS ZEIKNEGER
Haha die banner toen ookquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
KOM NIET AAN ONZE SINTERKLAAS ZEIKNEGER
Te triest voor woordenquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Haha die banner toen ookman man man
Pas maar op met wat je zegt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 19:10 schreef Joosie200 het volgende:
Ook gewoon 126 lurkers, man, man, man...
Iedereen wil op de hoogte blijven van Y's studievoortgangquote:Op woensdag 28 januari 2015 19:10 schreef Joosie200 het volgende:
Ook gewoon 126 lurkers, man, man, man...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |