ik denk dat ik Erik heb verjaagd met mijn stommiteitquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:31 schreef Ties02 het volgende:
Ah de halfmaandelijke schaf-het-notariaat-af rant van Yreal is weer geweest zie ik
aktes maken.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
aktes maken of harvey specter spelen..
Pleitenquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:35 schreef Yreal het volgende:
[..]
aktes maken of harvey specter spelen..
Ja, dat zou best kunnenquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Serieus, ik denk dat al die moorden in de buurt wat met je doen.
Nee man. Prachtig vak.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:36 schreef IPA35 het volgende:
In het echt vaak een redelijk knullerig gebeuren.
Ja dit kan echt niet, slechte jeugd gehad, etc.quote:
Thnx nu heb ik zin in kibbelingquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij pleit op regelmatige basis?
En dan heb ik het niet over kibbelen op FOK!
Vier keer gedaan nu. Niet in echte zaken, uiteraard. Een pleidooi schrijven op basis van een echt dossier is al heel erg tof maar dat vervolgens zo goed mogelijk brengen vind ik echt heel erg leuk.quote:Op woensdag 28 januari 2015 18:38 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij pleit op regelmatige basis?
En dan heb ik het niet over kibbelen op FOK!
Aha leukquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vier keer gedaan nu. Niet in echte zaken, uiteraard. Een pleidooi schrijven op basis van een echt dossier is al heel erg tof maar dat vervolgens zo goed mogelijk brengen vind ik echt heel erg leuk.
A jaquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:39 schreef Ties02 het volgende:
Handelsrecht staat op fb hoor ik net in de wandelgangen
Geen Alan Shore zijnquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vier keer gedaan nu. Niet in echte zaken, uiteraard. Een pleidooi schrijven op basis van een echt dossier is al heel erg tof maar dat vervolgens zo goed mogelijk brengen vind ik echt heel erg leuk.
BR2 nog niet zekerquote:Op woensdag 28 januari 2015 18:42 schreef Etsu het volgende:
oh ik ga ff kijken
irri dat t niet op volgorde staat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |