Ik heb deze.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:16 schreef eriksd het volgende:
http://www.zdnet.be/revie(...)-retro-platenspeler/
Ik dit curieuze dingetje. Minder dan 100 euro, perfect voor mijn 1-euro platen.
Wie het breed heeft, laat het breed hangen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:21 schreef Ties02 het volgende:
Lekker strooien met geld die erik, man man man
Jemig dat ding is vast ouder dan Spotquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb deze.
[ afbeelding ]
Zit een veersysteem in waardoor hij geen last heeft van trillingen aan de platenspeler of de kast, echt ideaal is dat.
Wat voor versterker heb je dan?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb deze.
[ afbeelding ]
Zit een veersysteem in waardoor hij geen last heeft van trillingen aan de platenspeler of de kast, echt ideaal is dat.
Eerder een corsetquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Erik lijkt me trouwens iemand die wel eens bretels draagt.
* IkeDubaku99 bedenkt een complot om Erik te beroven.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:21 schreef Ties02 het volgende:
Lekker strooien met geld die erik, man man man
http://www.mediamarkt.nl/(...)8105.html?langId=-11quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oude Optonica. Is niet helemaal koosjer meer ook; bij te laag volume gaat één speaker steeds aan en uit.
[ afbeelding ]
Ik kon die platenspeler krijgen, volledig gerestaureerd, en toen moest er vrij snel een versterker bij. Maar goed, voor nu is het prima.
Ja, vast wel, maar daar heb ik momenteel geen geld voor over.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
http://www.mediamarkt.nl/(...)8105.html?langId=-11
Is dit niets voor je dan? Die krijgt goede reviews.
150 piek voor goede muziek?quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, vast wel, maar daar heb ik momenteel geen geld voor over.
Zoals aan een gameconsolequote:Op woensdag 28 januari 2015 21:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die ik nu heb doet het prima en ik kan die 150 euro nuttiger besteden.
Ik bedoelde er niks mee eigenlijkquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zal ik me niet met jouw financiële situatie bemoeien en dan jij niet met de mijne?
Zo'n ding heeft mijn pa ook nog, naast zijn platencollectie van Led Zeppelin en zo. Ooit ga ik dat ding ervenquote:Op woensdag 28 januari 2015 21:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb deze.
[ afbeelding ]
Mijn ouders hebben na de intrede van de CD al hun platen verkocht. Waaronder de hele discografie van The Beatles en de Stones.quote:Op woensdag 28 januari 2015 21:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zo'n ding heeft mijn pa ook nog, naast zijn platencollectie van Led Zeppelin en zo. Ooit ga ik dat ding erven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |