quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:48 schreef IPA35 het volgende:
Welke literatuur is nu precies voorgeschreven voor Verbintenissenrecht c.s.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een Acer Chromebook 13. Wat leuker met 1080p, 32gb intern (i.p.v. 16gb) en redelijke specs.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:52 schreef Riot- het volgende:
[..]
Heb zelf een Samsung XE303C12-A01NL gehad. Het is gewoon een onding.
Koop een ultrabook, download chrome en je hebt een Chromebook+
Wtf, hebben ze dat op jouw kantoor nog?quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef eriksd het volgende:
Ik moet van xp af. Ook van kantoor volgens mij.
Dat is zo onbeveiligd als watquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef eriksd het volgende:
Ik moet van xp af. Ook van kantoor volgens mij.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]De tering. Moet je 4 Asser boeken kopen?!?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
Nee, maar ik wel. En ik werk thuis soms.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wtf, hebben ze dat op jouw kantoor nog?![]()
Zelfs ik kan lezen wat er staat.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef IPA35 het volgende:
[..]
De tering. Moet je 4 Asser boeken kopen?!?!
Ah jaquote:
Serieus, dat is niet veilig. En als je er op werkt al helemaal niet doen. Ja, de kans is klein en ja, waarschijnlijk gaat het 99 uit de 100 keer goed, maar jij zult maar net die ene zijn die bedrijfsgegevens lekt omdat je een pc met brakke beveiliging gebruikt.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:55 schreef eriksd het volgende:
[..]
Nee, maar ik wel. En ik werk thuis soms.
Of je besturingssysteem upgraden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef eriksd het volgende:
Moet ik weer een nieuwe laptop kopen. Prijzig geintje.
Gewoon declareren bij de baas, zeggen dat je het nodig hebt voor de arbeitquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef eriksd het volgende:
Ga ik ook proberen.quote:Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gewoon declareren bij de baas, zeggen dat je het nodig hebt voor de arbeit
Dan is het vaak ook software updaten, dus duur grapje op kantoor. Daarom liever van XP naar Win 10, dan nu pas vanaf XP naar Vista gaan ofzo. Tig bedrijven hebben ook de komst van Win7 afgewacht om eindelijk van XP af te kunnenquote:
Koop de nieuwe XPS 13, dat is een kek dingetjequote:Op woensdag 28 januari 2015 22:59 schreef eriksd het volgende:
Aha. Ik zeg alleen maar upgraden.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan is het vaak ook software updaten, dus duur grapje op kantoor. Daarom liever van XP naar Win 10, dan nu pas vanaf XP naar Vista gaan ofzo. Tig bedrijven hebben ook de komst van Win7 afgewacht om eindelijk van XP af te kunnen
En win8 was vrij op de consument gericht en win10 is echt ook Enterprise gerichtquote:Op woensdag 28 januari 2015 23:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dan is het vaak ook software updaten, dus duur grapje op kantoor. Daarom liever van XP naar Win 10, dan nu pas vanaf XP naar Vista gaan ofzo. Tig bedrijven hebben ook de komst van Win7 afgewacht om eindelijk van XP af te kunnen
Een keuzevak is wat het zegt: een vak die je mag uitkiezen. Een seminaar is een vorm van onderwijs, kan ook gewoon werkgroepen wezen. Seminaar is meer een workshop idee.quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:00 schreef IPA35 het volgende:
Maar wat is nu het verschil tussen een keuzevak en een seminaar?
Ah ja, maar je volgt dan toch ook wel college?quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:02 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Een keuzevak is wat het zegt: een vak die je mag uitkiezen. Een seminaar is een vorm van onderwijs, kan ook gewoon werkgroepen wezen. Seminaar is meer een workshop idee.
Tof!quote:Op woensdag 28 januari 2015 23:01 schreef Ties02 het volgende:
Komend semester ook Ondernemingsrecht 1
Wordt niet goed op gescoord, ben benieuwd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |