Dat telde niet voor arrestenquote:
HBO herrie idd.quote:Op donderdag 29 januari 2015 19:10 schreef Ties02 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan dat nummer zeg
Heerlijk nummer johquote:Op donderdag 29 januari 2015 19:10 schreef Ties02 het volgende:
Wat heb ik een hekel aan dat nummer zeg
+1quote:
quote:Op donderdag 29 januari 2015 17:52 schreef Ties02 het volgende:
HAHA teruggevonden!
Ben de hele buurt afgelopen, elke fiets bekeken, mijn route van gister nagetrokken en daar stond ie dan in een stalling, slot helemaal omgewikkeld in de spaken. Stelletje achterlijken hebben dat slot proberen te verdraaien, alleen pech (en geluk voor mij) dat ik een van de duurste hangsloten heb gekocht die er zijn.
Misschien is er geen nieuws.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:02 schreef Yreal het volgende:
De nos geeft nu weer ivm omstandigheden is er momenteel geen journaal mogelijk
twitter:GooiNieuws twitterde op donderdag 29-01-2015 om 20:07:47Journaalplein #Hilversum : Gewapende man NOS Journaal binnen gedrongen, hulpdiensten massaal onderweg. Pand wordt ontruimd. reageer retweet
quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Laat het alsjeblieft geen hbo'er zijn
Godver, nu mis ik GTST.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:24 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nieuws op 4 in een paar minuten.
Ik ken alleen dictaten uit Brussel. Die dingen waar IPA van gaat schuimbekken.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:26 schreef Boterbartje het volgende:
Nouja, in ander nieuws: de dictaten van de Faculteit de Rechten van de Radboud Universiteit hebben een nieuwe vormgeving. Ziet er wel kek uit.
Ik ben nu ff te zat om neuks te geven.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ken alleen dictaten uit Brussel. Die dingen waar IPA van gaat schuimbekken.
Readers, what ever floats you boat honing.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:26 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ken alleen dictaten uit Brussel. Die dingen waar IPA van gaat schuimbekken.
Zo wat stoer zeg!quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:31 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik ben nu ff te zat om neuks te geven.
quote:
HAHA GETROLLEDquote:NOS-verslagever Martijn Bink zegt tegen RTL dat de man de redactie op kwam lopen en om zendtijd vroeg. Hij werd naar een lege studio geleid en daarna werd de politie gewaarschuwd.
Rik van RTL moest ook lachen toen hij dat hoorde, live op RTL4. Dat vond ik baas.quote:
quote:
Raar pak.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een hele nette jihadist
Hij heeft in elk geval een wapen in z'n hand. Kan me niet voorstellen dat de gemiddelde werknemer er zo bij loopt.quote:Op donderdag 29 januari 2015 20:57 schreef Ties02 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet eruit als een hele nette jihadist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |