• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Nee, maar wat kan ik anders doen. 1 februari heb ik gezegd. Meer kan ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Geloof je het zelf
Dat je de tijd neemt om steeds te appen zeg. Gewoon eruit schoppen.
Dat ben ik met je eens. Maar zou toch mooi kut zijn als ze even bij een Juridisch Loket binnenwipt die haar direct vertellen dat het zo helemaal niet mag. Dan krijgt Etsu als jurist de deksel op de neus terwijl hij materieel gewoon gelijk heeft.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mwah. Klinkt niet als iemand die dan naar de rechter stapt.
badass.jpgquote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:56 schreef Etsu het volgende:
Jeej, weer een brief van CJIB binnen, dit keer voor mij.5 km te hard.
Door een vaste paal of door een agent?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 15:56 schreef Etsu het volgende:
Jeej, weer een brief van CJIB binnen, deze keer voor mij.5 km te hard.
Bij Etsu ga ik eerder uit van de paalquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Door een vaste paal of door een agent?
Paalquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:01 schreef Yreal het volgende:
[..]
Door een vaste paal of door een agent?
Ik heb net al betaaldquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:03 schreef Yreal het volgende:
[..]
Stuur eens de locatie op google.maps. Kijken of ik wat kan verzinnen
Verkeersboetes? Man, Netto heb ik verdiend aan het CJIBquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:03 schreef Etsu het volgende:
Toch tweede keer in 3 jaar tijd, toch netjes vind ik.
Y, hoeveel heb jij er al gehad?
Geld zatquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb net al betaaldGa niet moeilijk doen, geen zin in
Ik doe dan ook professioneel moeilijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb net al betaaldGa niet moeilijk doen, geen zin in
wow zo weinigquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
Verkeersboetes? Man, Netto heb ik verdiend aan het CJIB
Maar om je vraag te beantwoorden, in de 8 jaar met een rijbewijs : 1.
Nice.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bij Etsu ga ik eerder uit van de paal
Of de paal van de agent natuurlijk
ik krijg mijn boetes inderdaad van de belastingdienstquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:09 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht "één boete? dat kan niet kloppen" maar al die andere boetes waar Y over klaagt zijn geen verkeersboetes. In een half jaar:
- Boete voor zonder kaartje tram
- Boete voor door rood licht
- Boete voor niet betalen andere boete
- Boete te laat betalen MRB
Ik gebruik dat nooitquote:
quote:
Die eerste 2 snap ik nog wel uit een professioneel oogpunt (vechtscene) maar die laatste? Is er dan echt een regisseur die zegt: ga jij maar even vegen maar let op niet echt vegen he!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:17 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Prikt als een gekquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind je dat kut? Heerlijk gevoel vind ik dat altijd
Op Imgur werd geopperd dat ze dat doen zodat ze niet achteraf bezemgeluiden uit de scene hoeven te monteren, maar ik vraag me af of je dat überhaupt wel hoort.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die eerste 2 snap ik nog wel uit een professioneel oogpunt (vechtscene) maar die laatste? Is er dan echt een regisseur die zegt: ga jij maar even vegen maar let op niet echt vegen he!!!
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op Imgur werd geopperd dat ze dat doen zodat ze niet achteraf bezemgeluiden uit de scene hoeven te monteren, maar ik vraag me af of je dat überhaupt wel hoort.
Ja, precies. Alles wat wie dan ook daar zegt moet je met een korreltje zou nemen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]Jezus
Trouwens op imgur wordt ook ontzettend veel onzin verkondigd dusja
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die eerste 2 snap ik nog wel uit een professioneel oogpunt (vechtscene) maar die laatste? Is er dan echt een regisseur die zegt: ga jij maar even vegen maar let op niet echt vegen he!!!
Daar leer je zeker dat Nederland een belastingparadijs isquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik doe nu internationaal belastingrecht, best interessant.
Nee helemaal niet zelfsquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar leer je zeker dat Nederland een belastingparadijs is
Lekker klappers klappen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:33 schreef Accursius het volgende:
Voor 50,- aan klappers besteldidioterie.
Cool arrest is dat. Ooit een stuk over gelezen in de Ars Aquie (ofzo)quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:33 schreef nadiyaa het volgende:
Arresten stampen waah..Weet niet waarom ik Meerenberg zo lastig vind.
Het komt gewoon niet in mijn hersenen terecht. I need coffee!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:34 schreef Accursius het volgende:
[..]
Cool arrest is dat. Ooit een stuk over gelezen in de Ars Aquie (ofzo)
Probeer anders even in het digitale archief die annotatie op te zoeken! Dat werkt misschien beterquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:35 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Het komt gewoon niet in mijn hersenen terecht. I need coffee!
Wat een rare zin is ditquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:30 schreef Tchock het volgende:
Als Bowie ooit nog op dit continent optreedt denk ik dat Crack en ik er per definitie heen gaan.
koffiequote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:35 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Het komt gewoon niet in mijn hersenen terecht. I need coffee!
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:34 schreef Accursius het volgende:
[..]
Cool arrest is dat. Ooit een stuk over gelezen in de Ars Aquie (ofzo)
Jij drinkt allemaal van die detox dingen enz he?quote:
Nouja, de meeste natuurlijke thee bevatten van zichzelf al anti-oxidantenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jij drinkt allemaal van die detox dingen enz he?
Trilt 'ie ook?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:37 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet hebben
Jum jum, lekker vloeibaar fruit
Zeker van Tellsellquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:37 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet hebben
Wat op zich niet zo veel zegt. In een blik Red Bull zitten ook enorm veel antioxidanten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja, de meeste natuurlijke thee bevatten van zichzelf al anti-oxidanten
Ja leukquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat op zich niet zo veel zegt. In een blik Red Bull zitten ook enorm veel antioxidanten.
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-vriend-marvin.htmlquote:Roy Donders wil dolgraag trouwen met zijn vriend Marvin. "Ik hoop dat Marvin snel voor mij op zijn knieën zal gaan."
Helemaal strak van de fructose sta je nu dusquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:39 schreef Boterbartje het volgende:
Tristar, lijkt dr op.
Zojuist een lekker mengsel van banaan, kiwi, sinaasappel, appelsap en frambozen naar binnengewerkt. Dat betekent dat ik vandaag 4 stuks fruit heb gehad
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-vriend-marvin.html
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-vriend-marvin.html
In de aanbieding deze weekquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik koop altijd kant en klaare smoothies van de AH
Joaa. Zet zo wel een pot thee. Ik heb nog een lekkere blend van zwarte thee liggen van Simon. Lekker man. Volgens mij was dat de moederdag blend van vorig jaarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Helemaal strak van de fructose sta je nu dus
Ja, maar kost keiveel geld. Dit is gewoon gratis.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik koop altijd kant en klaare smoothies van de AH
Fruit is gratis?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, maar kost keiveel geld. Dit is gewoon gratis.
Ja ben toch thuisthuisquote:
Als je met vers fruit smoothies maakt kun je niet tegen AH-prijzen op. Zeker niet met frambozen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, maar kost keiveel geld. Dit is gewoon gratis.
Kan er ook niets aan doen dat het er in zit, jemig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]Man man man
Neem nog lekker een zure appel
Net nog lekker een kippetje gegrild...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]Man man man
Neem nog lekker een zure appel
Gister een hele kip van de keurslager aan ze gegeven. Dankbaar dat ze waren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Net nog lekker een kippetje gegrild...
Wel 2 smekende kut katten nu...
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je met vers fruit smoothies maakt kun je niet tegen AH-prijzen op. Zeker niet met frambozen.
Jij maakt een halve liter meloen-sinaasappel-mango sap voor 1.10?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat dan?
Wou je zeggen dan thuis maken duurder is?
Die is lekker inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij maakt een halve liter meloen-sinaasappel-mango sap voor 1.10?
Rond deze tijd van het jaar heb je niet eens genoeg meloen voor dat geld.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij maakt een halve liter meloen-sinaasappel-mango sap voor 1.10?
ik geef ze over datum vleeswaren. Vinden ze prachtig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:45 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Gister een hele kip van de keurslager aan ze gegeven. Dankbaar dat ze waren.
Is vaak nog prima.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik geef ze over datum vleeswaren. Vinden ze prachtig.
nu heb ik zin in een super warme zomerdag waarop je lekker een meloen in stukken snijdt om van te genieten in de zon...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rond deze tijd van het jaar heb je niet eens genoeg meloen voor dat geld.
Waarom interessant?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik doe nu internationaal belastingrecht, best interessant.
Alles wat ik doe is ook beter dan wat anderen doen. Anders zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:50 schreef Ties02 het volgende:
Bartje wil ons met alles wat hij doet overtuigen dat het beter is dan hetgeen anderen doen
Omdat het veel meer praktische betekenis heeft dan sommige nationale bepalingen. Als ik zie dat een inwoner van Nederland wordt belast voor zijn wereldinkomen vraag ik me meteen af hoe voorkomen wordt dat je dubbel belast, en daar krijg ik nu netjes de antwoorden over voorgeschoteld. Sowieso vind ik internationaal recht interessant omdat het een soort "opperrecht" is en de belangen heel groot zijn.quote:
Oké!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het veel meer praktische betekenis heeft dan sommige nationale bepalingen. Als ik zie dat een inwoner van Nederland wordt belast voor zijn wereldinkomen vraag ik me meteen af hoe voorkomen wordt dat je dubbel belast, en daar krijg ik nu netjes de antwoorden over voorgeschoteld. Sowieso vind ik internationaal recht interessant omdat het een soort "opperrecht" is en de belangen heel groot zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké!HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké!Die hontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"En nu ga je het water in godverdomme, ben niet helemaal naar het strand gereden voor niks."
Nou ja, een stuk minder eigenlijk. Heb hier afgelopen dagen al vaker over geklaagd maar het is me veel te willekeurig en casuïstisch. Als het HvJ een nationale rechter zou zijn zou het land een chaos worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:05 schreef Valid het volgende:
[..]
Vind je Europees recht (niet per se fiscaal) ook leuk? Over opperrecht gesproken.
Die laatste.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatstequote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk hoe die mensen op de voorgrond "vechten". De meeste bewegen alleen op hun benen zonder iets te doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die laatste
Wat is er met die 2e eigenlijk?
Ik probeer momenteel ook een rode draad te ontwaren. Bepaald geen sinecure.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, een stuk minder eigenlijk. Heb hier afgelopen dagen al vaker over geklaagd maar het is me veel te willekeurig en casuïstisch. Als het HvJ een nationale rechter zou zijn zou het land een chaos worden.
Wat voor rechtsvraag of rechtsgebied?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik probeer momenteel ook een rode draad te ontwaren. Bepaald geen sinecure.
eendenkooienrechtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor rechtsvraag of rechtsgebied?
dit.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dit niet meer kunnen sinds Acta weg is.
Fiscaal, toelaatbaarheid van antimisbruikregels ingeval van winstverschuiving.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor rechtsvraag of rechtsgebied?
Oh god.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Fiscaal, toelaatbaarheid van antimisbruikregels ingeval van winstverschuiving.
Chromosoom 21 in drievoud.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:42 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb steeds vaker dat ik letters door elkaar typ. Dus: neit, speod, ongleooflijk, dat soort dignen. (dingen deed ik oprecht weer fout). Waar zou dat door komen?
Geen touw aan vast te knopen.quote:
Linker hand is dan sneller dan rechterquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:42 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb steeds vaker dat ik letters door elkaar typ. Dus: neit, speod, ongleooflijk, dat soort dignen. (dingen deed ik oprecht weer fout). Waar zou dat door komen?
Vooral de mening van het Hof over wanneer er een objectief verschil of rechtvaardiging bestaat is me echt totaal onduidelijk.quote:
Nonsens, amateur.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als dat wel zo was had jij geen werk meer
1. Houd je je met recht bezig? Zo ja, ga naar 2. Zo nee, ga naar 3.quote:
Erg verhelderend schema, chapeauquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
1. Houd je je met recht bezig? Zo ja, ga naar 2. Zo nee, ga naar 3.
2. Krijg je daar geld voor? Zo ja, ga naar 4. Zo nee, ga naar 5.
3.
4. Je bent een professional
5. Je bent een amateur
Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Linker hand is dan sneller dan rechter
Dat ding heb ikquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:37 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet hebben
Dat ding heb ik ook, kerstpakket productquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat ding heb ik(gratis gekregen van de zorgverzekeraar
)
Rechts, maar weinig in gebruik als faphand eigenlijk. Maar kan mij niet voorstellen dat het daar aan ligt.quote:
Ehm. Wat? Je fapt liever met een andere hand?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm ik fap liever niet met mijn eigen hand..
Uiteraard zonder twijfel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inb4 discussie over wat de beste faphand is waarbij Barts keuze uiteraard de beste faphand is
Het is juist heel hetero als je over dit soort zaken met mannen onder elkaar kan praten. Het is juist hommo om daar hommo op te zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehm. Wat? Je fapt liever met een andere hand?
Arie?!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
je mag eerlijk zijn als slob je helpt hoor
geeft niet, ik ga eten
Jep, best wel kansloosquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:59 schreef Etsu het volgende:
eten jullie met tentamens ook altijd verschrikkelijk slecht en ongezond?
maw: niet koken, ongezonde troep, makkelijke magnetronmaaltijden
Thuis leren = aanschuivenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:59 schreef Etsu het volgende:
Jup. Ik eet zelfs heel regelmatig niet met tentamens, of tosti's en zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:59 schreef Etsu het volgende:
Natte tosti ben je ookquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Ik eet zelfs heel regelmatig niet met tentamens, of tosti's en zo.
Daarom langs de Chinees. Twee keer zo duur als supermarktmagnetronkartonvoedsel maar je krijgt ook twee keer zoveel. Ik haal gewoon bami e.d. bij de chinees, verdeel het in twee porties en de volgende avond eet ik het restant opquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
en smakeloos
zit hier half te kotsen omdat zo'n magnetronbami niet te vreten is
Met die bakjes van de Chinees kan ik 3 dagen mee. Krijg ik in 2 dagen echt niet op hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daarom langs de Chinees. Twee keer zo duur als supermarktmagnetronkartonvoedsel maar je krijgt ook twee keer zoveel. Ik haal gewoon bami e.d. bij de chinees, verdeel het in twee porties en de volgende avond eet ik het restant op
Meid, tis wat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met die bakjes van de Chinees kan ik 3 dagen mee. Krijg ik in 2 dagen echt niet op hoor.
Naast dat ik die tijd niet wil missen heb ik ook helemaal geen honger als ik stress heb. Ik eet af en toe snel iets kleins om niet letterlijk dood achter mijn bureau neer te vallen maar meer dan dat, neuh.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:04 schreef Boterbartje het volgende:
Maar ik moet zeggen dat als ik geen tijdsnood heb oid. en ik heb de hele dag gestreden in de JB, dan wil ik ook wel eens uitgebreid koken met DWDD op de achtergrond als ontspanning. Lekker zelf hamburgers maken of een lekker stukje bief met gebakken tuffel.
Dan om half8 weer richting bieb. Dan heb je ook een stukje ontspanning met goed eten gecombineerd.
Dit inderdaad, heb ook minder slaap of afleiding nodigquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Naast dat ik die tijd niet wil missen heb ik ook helemaal geen honger als ik stress heb. Ik eet af en toe snel iets kleins om niet letterlijk dood achter mijn bureau neer te vallen maar meer dan dat, neuh.
*krabt aan baard*quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, heb ook minder slaap of afleiding nodig
Lijkt wel of je lichaam op maximale oermens modus gaat ofzo in tentamentijd
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Echte man vreet die shit in een dag opquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met die bakjes van de Chinees kan ik 3 dagen mee. Krijg ik in 2 dagen echt niet op hoor.
Je moet niet zoveel stressen. Dat is helemaal niet goed voor jequote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Naast dat ik die tijd niet wil missen heb ik ook helemaal geen honger als ik stress heb. Ik eet af en toe snel iets kleins om niet letterlijk dood achter mijn bureau neer te vallen maar meer dan dat, neuh.
Qua afleiding wel! Het is wel zo dat ik in tentamentijd veel afgeleid ben, maar zodra er druk op zit kan ik ineens vol in de stof zonder door te hebben wat er in de wereld om mij heen gebeurt.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, heb ook minder slaap of afleiding nodig
quote:
Heeft ie hem gewoon aangeleerd door Ajax te zeggen wanneer ie die hont een trap gafquote:
Alleen vind ik stress helemaal niet vervelend. Ja, het is fysiek en mentaal niet aangenaam, maar ik kan wel echt bergen werk verzetten, ben niet meer moe, heb geen honger, kan me veel beter concentreren... Een soort supermanmodus is het voor mij echt. Na tentamens stort ik vervolgens ook helemaal in.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je moet niet zoveel stressen. Dat is helemaal niet goed voor je
Ik heb laatst nog een interessant stuk gelezen over dat mensen met stress zich realiseren dat ze zo met stress niet verder kunnen leven. Oplossing --> ik moet beter tegen stress kunnen. Terwijl je juist minder stress moet ervaren door kalmte en stilte op te zoeken. Wel interessant
Klappers klappen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:33 schreef Accursius het volgende:
Voor 50,- aan klappers besteldidioterie.
Het is wel slecht voor je lichaam ventquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alleen vind ik stress helemaal niet vervelend. Ja, het is fysiek en mentaal niet aangenaam, maar ik kan wel echt bergen werk verzetten, ben niet meer moe, heb geen honger, kan me veel beter concentreren... Een soort supermanmodus is het voor mij echt. Na tentamens stort ik vervolgens ook helemaal in.![]()
Eh spotjeee wazzupquote:
Bartquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Echte man vreet die shit in een dag op
Met de kerst eet ik altijd chinees als ontbijt op zondag
[..]
Je moet niet zoveel stressen. Dat is helemaal niet goed voor je
Ik heb laatst nog een interessant stuk gelezen over dat mensen met stress zich realiseren dat ze zo met stress niet verder kunnen leven. Oplossing --> ik moet beter tegen stress kunnen. Terwijl je juist minder stress moet ervaren door kalmte en stilte op te zoeken. Wel interessant
Bami klappenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
BartGewoon voor vier personen bami opeten.
Chinees is altijd standaard 4 ronden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:21 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
BartGewoon voor vier personen bami opeten.
en kroepoek dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Chinees is altijd standaard 4 ronden.
Elke keer flinke schep bami, liefste met dat ei en die ham. Beetje sambal
Goed wat babi pangpang
Iets met rundvlees en champignons is lekker
Wat van dat gele curryspul met kip is lekker
Foeyonghai
Beetje groenvoer
SMULLEEE
Ik heb in mijn hele leven nog nooit vier borden Chinees gegeten óf 17 kilometer achter een hond aangelopen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens draai ik ook mijn hand niet om voor vier borden Chinees. De andere dag 17 kilometer achter Floor aanlopen en weg is het.
Wel achter Crack aan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog nooit vier borden Chinees gegeten óf 17 kilometer achter een hond aangelopen.
Ranzige garnalen shitquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens draai ik ook mijn hand niet om voor vier borden Chinees. De andere dag 17 kilometer achter Floor aanlopen en weg is het.
Je weet niet wat je mist ;'(quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog nooit vier borden Chinees gegeten óf 17 kilometer achter een hond aangelopen.
Alsof je je beter voelt als je niet kijkt als je weet dat die wedstrijd bezig is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:31 schreef Ties02 het volgende:
Ik betwijfel of ik Twente ga kijken, zoveel stress kan ik niet aan
en ik wilde erbij zijn dus doet het extra pijn
Nee dat klopt ook weerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof je je beter voelt als je niet kijkt als je weet dat die wedstrijd bezig is.
Ik kan het allebei aanraden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar niet tegelijkertijd!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan het allebei aanraden.
jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:54 schreef Ties02 het volgende:
Ben ik de enige die DWDD altijd wel leuk vind?
Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:54 schreef Ties02 het volgende:
Ben ik de enige die die taalrubriek bij DWDD altijd wel leuk vind?
Dit is een vette timelapsequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:31 schreef Tchock het volgende:
Iemand enig idee waarom livestreams op mijn pc zo haperen?Ik snap er echt niets van.
Heb je torrent aan staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een random vraagquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:35 schreef Paxcon het volgende:
Weet iemand of een toezichthouder in het bestuursrecht stiekem geluidsopnames mag maken?
Wat heb je in de twee uur tijd gedaan toen je dat ook al vroeg op WA?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:35 schreef Paxcon het volgende:
Weet iemand of een toezichthouder in het bestuursrecht stiekem geluidsopnames mag maken?
Niksquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heb je in de twee uur tijd gedaan toen je dat ook al vroeg op WA?
natuurlijk nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:35 schreef Paxcon het volgende:
Prima film, niet daverend.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:33 schreef Mshauri het volgende:
Is Gone Girl werkelijk zo goed als ze zeggen?
Tjaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:40 schreef Mshauri het volgende:
[..]
algemene beginselen van behoorlijk bestuur
Waar is ie te zien dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:41 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind 't Hammerstein wel tof staan, zo'n baard.
Juridische handvattenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:42 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Wat voor antwoord verwacht je op zo'n vraag
Verwacht je soms een artikel met: een toezichthouder (wat is dat überhaupt) mag niet stiekem geluidsopnames nemen?quote:
Op zijn gezicht.quote:
HEEEYOO blijft mijn favoriet.quote:
Nope. Werkt prima.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:54 schreef Mshauri het volgende:
Zijn hier nog netflixers waarbij de laadtijden en streamkwaliteit de laatste tijd ook zo ruk zijn?
Was lachen die serie.quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:04 schreef Ties02 het volgende:
Holy shit dit is die dikke van The Hangover:Die zal binnen no-time weer dik zijn als ie geen rollen meer krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie Jonah Hill
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:04 schreef Ties02 het volgende:
Holy shit dit is die dikke van The Hangover:Alsof hij op een dag wakker werd en besloot zijn kapper, koelkast en scheermes op straat te zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn sowieso maar weinig mensen waarbij stoppels echt staanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar. Maar deze stoppels staan hem niet.
Ik probeer dat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er zijn sowieso maar weinig mensen waarbij stoppels echt staan
Neuh, heb nauwelijks baardgroei.quote:
Ik weet het. Ik draag momenteel een voor mijn doen behoorlijk lang baardje en het staat voor geen meter.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 20:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Er zijn sowieso maar weinig mensen waarbij stoppels echt staan
Heb je al uitslag van dat assessment?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Trance uit oude tijdenMaakt het doornemen van pensioenwetgeving toch wat schappelijker.
Yup. Tegen verwachting in best goed gescoord.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:13 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Heb je al uitslag van dat assessment?
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Trance uit oude tijdenMaakt het doornemen van pensioenwetgeving toch wat schappelijker.
Blijft ook grandioosquote:
Mooi.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Yup. Tegen verwachting in best goed gescoord.
Dat waren nog eens tijden ja. Jammer genoeg destijds ook te jong voor dergelijke feesten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:19 schreef Ties02 het volgende:
Wel jammer dat ik niet naar Sensation White kon toen het nog goed was (rond 2000)
RIP trance
Even de haartjes los en gaan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden ja. Jammer genoeg destijds ook te jong voor dergelijke feesten.
Binnenkort wel weer naar het jaarlijkse ASOT-feestje. Cosmic Gate staat er onder andere, toch ook wel weer een stel oude rotten.
Daar mag ik gratis heen. Alleen geen zin inquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:19 schreef Ties02 het volgende:
Wel jammer dat ik niet naar Sensation White kon toen het nog goed was (rond 2000)
RIP trance
Alcoholistquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
Nou, wekker weer om 06:00 uur.
Ik kan jullie verzekeren dat ik om 12:00 aan het bier ga.
Gewoon het goede antwoord neerpennen. Succes, pittig vak is het zekerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:33 schreef Etsu het volgende:
Nou, wekker weer om 06:00 uur.
Ik kan jullie verzekeren dat ik om 12:00 aan het bier ga.
Volgens Etsu kan je hier makkelijk een 9 op halen na het zien van de tweede kans van vorig jaarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:35 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Gewoon het goede antwoord neerpennen. Succes, pittig vak is het zeker
Nou Ets, falen morgen en intikken die 9 in de herkansingquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:39 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Volgens Etsu kan je hier makkelijk een 9 op halen na het zien van de tweede kans van vorig jaar
Dit is de herkansingquote:Op dinsdag 27 januari 2015 21:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nou Ets, falen morgen en intikken die 9 in de herkansing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |