SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:31 schreef Tchock het volgende:
Iemand enig idee waarom livestreams op mijn pc zo haperen?Ik snap er echt niets van.
Heb je torrent aan staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een random vraagquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:35 schreef Paxcon het volgende:
Weet iemand of een toezichthouder in het bestuursrecht stiekem geluidsopnames mag maken?
Wat heb je in de twee uur tijd gedaan toen je dat ook al vroeg op WA?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:35 schreef Paxcon het volgende:
Weet iemand of een toezichthouder in het bestuursrecht stiekem geluidsopnames mag maken?
Niksquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heb je in de twee uur tijd gedaan toen je dat ook al vroeg op WA?
natuurlijk nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:35 schreef Paxcon het volgende:
Prima film, niet daverend.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:33 schreef Mshauri het volgende:
Is Gone Girl werkelijk zo goed als ze zeggen?
Tjaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:40 schreef Mshauri het volgende:
[..]
algemene beginselen van behoorlijk bestuur
Waar is ie te zien dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:41 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind 't Hammerstein wel tof staan, zo'n baard.
Juridische handvattenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:42 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Wat voor antwoord verwacht je op zo'n vraag
Verwacht je soms een artikel met: een toezichthouder (wat is dat überhaupt) mag niet stiekem geluidsopnames nemen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |