Wel achter Crack aan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog nooit vier borden Chinees gegeten óf 17 kilometer achter een hond aangelopen.
Ranzige garnalen shitquote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Overigens draai ik ook mijn hand niet om voor vier borden Chinees. De andere dag 17 kilometer achter Floor aanlopen en weg is het.
Je weet niet wat je mist ;'(quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb in mijn hele leven nog nooit vier borden Chinees gegeten óf 17 kilometer achter een hond aangelopen.
Alsof je je beter voelt als je niet kijkt als je weet dat die wedstrijd bezig is.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:31 schreef Ties02 het volgende:
Ik betwijfel of ik Twente ga kijken, zoveel stress kan ik niet aan
en ik wilde erbij zijn dus doet het extra pijn
Nee dat klopt ook weerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof je je beter voelt als je niet kijkt als je weet dat die wedstrijd bezig is.
Ik kan het allebei aanraden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar niet tegelijkertijd!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik kan het allebei aanraden.
jaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:54 schreef Ties02 het volgende:
Ben ik de enige die DWDD altijd wel leuk vind?
Nee.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:54 schreef Ties02 het volgende:
Ben ik de enige die die taalrubriek bij DWDD altijd wel leuk vind?
Dit is een vette timelapsequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:31 schreef Tchock het volgende:
Iemand enig idee waarom livestreams op mijn pc zo haperen?Ik snap er echt niets van.
Heb je torrent aan staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een random vraagquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:35 schreef Paxcon het volgende:
Weet iemand of een toezichthouder in het bestuursrecht stiekem geluidsopnames mag maken?
Wat heb je in de twee uur tijd gedaan toen je dat ook al vroeg op WA?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:35 schreef Paxcon het volgende:
Weet iemand of een toezichthouder in het bestuursrecht stiekem geluidsopnames mag maken?
Niksquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heb je in de twee uur tijd gedaan toen je dat ook al vroeg op WA?
natuurlijk nietquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:35 schreef Paxcon het volgende:
Prima film, niet daverend.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:33 schreef Mshauri het volgende:
Is Gone Girl werkelijk zo goed als ze zeggen?
Tjaquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:40 schreef Mshauri het volgende:
[..]
algemene beginselen van behoorlijk bestuur
Waar is ie te zien dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:41 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vind 't Hammerstein wel tof staan, zo'n baard.
Juridische handvattenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 19:42 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Wat voor antwoord verwacht je op zo'n vraag
Verwacht je soms een artikel met: een toezichthouder (wat is dat überhaupt) mag niet stiekem geluidsopnames nemen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |