Lekker klappers klappen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:33 schreef Accursius het volgende:
Voor 50,- aan klappers besteldidioterie.
Cool arrest is dat. Ooit een stuk over gelezen in de Ars Aquie (ofzo)quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:33 schreef nadiyaa het volgende:
Arresten stampen waah..Weet niet waarom ik Meerenberg zo lastig vind.
Het komt gewoon niet in mijn hersenen terecht. I need coffee!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:34 schreef Accursius het volgende:
[..]
Cool arrest is dat. Ooit een stuk over gelezen in de Ars Aquie (ofzo)
Probeer anders even in het digitale archief die annotatie op te zoeken! Dat werkt misschien beterquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:35 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Het komt gewoon niet in mijn hersenen terecht. I need coffee!
Wat een rare zin is ditquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:30 schreef Tchock het volgende:
Als Bowie ooit nog op dit continent optreedt denk ik dat Crack en ik er per definitie heen gaan.
koffiequote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:35 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Het komt gewoon niet in mijn hersenen terecht. I need coffee!
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:34 schreef Accursius het volgende:
[..]
Cool arrest is dat. Ooit een stuk over gelezen in de Ars Aquie (ofzo)
Jij drinkt allemaal van die detox dingen enz he?quote:
Nouja, de meeste natuurlijke thee bevatten van zichzelf al anti-oxidantenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jij drinkt allemaal van die detox dingen enz he?
Trilt 'ie ook?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:37 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet hebben
Jum jum, lekker vloeibaar fruit
Zeker van Tellsellquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:37 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet hebben
Jum jum, lekker vloeibaar fruit
Wat op zich niet zo veel zegt. In een blik Red Bull zitten ook enorm veel antioxidanten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja, de meeste natuurlijke thee bevatten van zichzelf al anti-oxidanten
Ja leukquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat op zich niet zo veel zegt. In een blik Red Bull zitten ook enorm veel antioxidanten.
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-vriend-marvin.htmlquote:Roy Donders wil dolgraag trouwen met zijn vriend Marvin. "Ik hoop dat Marvin snel voor mij op zijn knieën zal gaan."
Helemaal strak van de fructose sta je nu dusquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:39 schreef Boterbartje het volgende:
Tristar, lijkt dr op.
Zojuist een lekker mengsel van banaan, kiwi, sinaasappel, appelsap en frambozen naar binnengewerkt. Dat betekent dat ik vandaag 4 stuks fruit heb gehad
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-vriend-marvin.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |