Lekker klappers klappen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:33 schreef Accursius het volgende:
Voor 50,- aan klappers besteldidioterie.
Cool arrest is dat. Ooit een stuk over gelezen in de Ars Aquie (ofzo)quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:33 schreef nadiyaa het volgende:
Arresten stampen waah..Weet niet waarom ik Meerenberg zo lastig vind.
Het komt gewoon niet in mijn hersenen terecht. I need coffee!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:34 schreef Accursius het volgende:
[..]
Cool arrest is dat. Ooit een stuk over gelezen in de Ars Aquie (ofzo)
Probeer anders even in het digitale archief die annotatie op te zoeken! Dat werkt misschien beterquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:35 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Het komt gewoon niet in mijn hersenen terecht. I need coffee!
Wat een rare zin is ditquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:30 schreef Tchock het volgende:
Als Bowie ooit nog op dit continent optreedt denk ik dat Crack en ik er per definitie heen gaan.
koffiequote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:35 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Het komt gewoon niet in mijn hersenen terecht. I need coffee!
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:34 schreef Accursius het volgende:
[..]
Cool arrest is dat. Ooit een stuk over gelezen in de Ars Aquie (ofzo)
Jij drinkt allemaal van die detox dingen enz he?quote:
Nouja, de meeste natuurlijke thee bevatten van zichzelf al anti-oxidantenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jij drinkt allemaal van die detox dingen enz he?
Trilt 'ie ook?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:37 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet hebben
Jum jum, lekker vloeibaar fruit
Zeker van Tellsellquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:37 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet hebben
Jum jum, lekker vloeibaar fruit
Wat op zich niet zo veel zegt. In een blik Red Bull zitten ook enorm veel antioxidanten.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:37 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja, de meeste natuurlijke thee bevatten van zichzelf al anti-oxidanten
Ja leukquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat op zich niet zo veel zegt. In een blik Red Bull zitten ook enorm veel antioxidanten.
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-vriend-marvin.htmlquote:Roy Donders wil dolgraag trouwen met zijn vriend Marvin. "Ik hoop dat Marvin snel voor mij op zijn knieën zal gaan."
Helemaal strak van de fructose sta je nu dusquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:39 schreef Boterbartje het volgende:
Tristar, lijkt dr op.
Zojuist een lekker mengsel van banaan, kiwi, sinaasappel, appelsap en frambozen naar binnengewerkt. Dat betekent dat ik vandaag 4 stuks fruit heb gehad
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-vriend-marvin.html
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)t-vriend-marvin.html
In de aanbieding deze weekquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik koop altijd kant en klaare smoothies van de AH
Joaa. Zet zo wel een pot thee. Ik heb nog een lekkere blend van zwarte thee liggen van Simon. Lekker man. Volgens mij was dat de moederdag blend van vorig jaarquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Helemaal strak van de fructose sta je nu dus
Ja, maar kost keiveel geld. Dit is gewoon gratis.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:41 schreef Ties02 het volgende:
Ik koop altijd kant en klaare smoothies van de AH
Fruit is gratis?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, maar kost keiveel geld. Dit is gewoon gratis.
Ja ben toch thuisthuisquote:
Als je met vers fruit smoothies maakt kun je niet tegen AH-prijzen op. Zeker niet met frambozen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, maar kost keiveel geld. Dit is gewoon gratis.
Kan er ook niets aan doen dat het er in zit, jemig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]Man man man
Neem nog lekker een zure appel
Net nog lekker een kippetje gegrild...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]Man man man
Neem nog lekker een zure appel
Gister een hele kip van de keurslager aan ze gegeven. Dankbaar dat ze waren.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Net nog lekker een kippetje gegrild...
Wel 2 smekende kut katten nu...
Wat dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je met vers fruit smoothies maakt kun je niet tegen AH-prijzen op. Zeker niet met frambozen.
Jij maakt een halve liter meloen-sinaasappel-mango sap voor 1.10?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat dan?
Wou je zeggen dan thuis maken duurder is?
Die is lekker inderdaadquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij maakt een halve liter meloen-sinaasappel-mango sap voor 1.10?
Rond deze tijd van het jaar heb je niet eens genoeg meloen voor dat geld.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij maakt een halve liter meloen-sinaasappel-mango sap voor 1.10?
ik geef ze over datum vleeswaren. Vinden ze prachtig.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:45 schreef nadiyaa het volgende:
[..]
Gister een hele kip van de keurslager aan ze gegeven. Dankbaar dat ze waren.
Is vaak nog prima.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik geef ze over datum vleeswaren. Vinden ze prachtig.
nu heb ik zin in een super warme zomerdag waarop je lekker een meloen in stukken snijdt om van te genieten in de zon...quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Rond deze tijd van het jaar heb je niet eens genoeg meloen voor dat geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |