ik krijg mijn boetes inderdaad van de belastingdienstquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:09 schreef Tchock het volgende:
Ik dacht "één boete? dat kan niet kloppen" maar al die andere boetes waar Y over klaagt zijn geen verkeersboetes. In een half jaar:
- Boete voor zonder kaartje tram
- Boete voor door rood licht
- Boete voor niet betalen andere boete
- Boete te laat betalen MRB
Ik gebruik dat nooitquote:
quote:
Die eerste 2 snap ik nog wel uit een professioneel oogpunt (vechtscene) maar die laatste? Is er dan echt een regisseur die zegt: ga jij maar even vegen maar let op niet echt vegen he!!!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:17 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Prikt als een gekquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind je dat kut? Heerlijk gevoel vind ik dat altijd
Op Imgur werd geopperd dat ze dat doen zodat ze niet achteraf bezemgeluiden uit de scene hoeven te monteren, maar ik vraag me af of je dat überhaupt wel hoort.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die eerste 2 snap ik nog wel uit een professioneel oogpunt (vechtscene) maar die laatste? Is er dan echt een regisseur die zegt: ga jij maar even vegen maar let op niet echt vegen he!!!
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op Imgur werd geopperd dat ze dat doen zodat ze niet achteraf bezemgeluiden uit de scene hoeven te monteren, maar ik vraag me af of je dat überhaupt wel hoort.
Ja, precies. Alles wat wie dan ook daar zegt moet je met een korreltje zou nemen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]Jezus
Trouwens op imgur wordt ook ontzettend veel onzin verkondigd dusja
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die eerste 2 snap ik nog wel uit een professioneel oogpunt (vechtscene) maar die laatste? Is er dan echt een regisseur die zegt: ga jij maar even vegen maar let op niet echt vegen he!!!
Daar leer je zeker dat Nederland een belastingparadijs isquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik doe nu internationaal belastingrecht, best interessant.
Nee helemaal niet zelfsquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Daar leer je zeker dat Nederland een belastingparadijs is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |