quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ehm. Wat? Je fapt liever met een andere hand?
 Ja hou maar op
 Ja hou maar op

Arie?!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
je mag eerlijk zijn als slob je helpt hoor
geeft niet, ik ga eten

Jep, best wel kansloosquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:59 schreef Etsu het volgende:
eten jullie met tentamens ook altijd verschrikkelijk slecht en ongezond?
maw: niet koken, ongezonde troep, makkelijke magnetronmaaltijden

Thuis leren = aanschuivenquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:59 schreef Etsu het volgende:

Jup. Ik eet zelfs heel regelmatig niet met tentamens, of tosti's en zo.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:59 schreef Etsu het volgende:

Natte tosti ben je ookquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jup. Ik eet zelfs heel regelmatig niet met tentamens, of tosti's en zo.

Daarom langs de Chinees. Twee keer zo duur als supermarktmagnetronkartonvoedsel maar je krijgt ook twee keer zoveel. Ik haal gewoon bami e.d. bij de chinees, verdeel het in twee porties en de volgende avond eet ik het restant opquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
en smakeloos
zit hier half te kotsen omdat zo'n magnetronbami niet te vreten is

Met die bakjes van de Chinees kan ik 3 dagen mee. Krijg ik in 2 dagen echt niet op hoor.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:03 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daarom langs de Chinees. Twee keer zo duur als supermarktmagnetronkartonvoedsel maar je krijgt ook twee keer zoveel. Ik haal gewoon bami e.d. bij de chinees, verdeel het in twee porties en de volgende avond eet ik het restant op

Meid, tis wat.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Met die bakjes van de Chinees kan ik 3 dagen mee. Krijg ik in 2 dagen echt niet op hoor.

Naast dat ik die tijd niet wil missen heb ik ook helemaal geen honger als ik stress heb. Ik eet af en toe snel iets kleins om niet letterlijk dood achter mijn bureau neer te vallen maar meer dan dat, neuh.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:04 schreef Boterbartje het volgende:
Maar ik moet zeggen dat als ik geen tijdsnood heb oid. en ik heb de hele dag gestreden in de JB, dan wil ik ook wel eens uitgebreid koken met DWDD op de achtergrond als ontspanning. Lekker zelf hamburgers maken of een lekker stukje bief met gebakken tuffel.
Dan om half8 weer richting bieb. Dan heb je ook een stukje ontspanning met goed eten gecombineerd.

Dit inderdaad, heb ook minder slaap of afleiding nodigquote:Op dinsdag 27 januari 2015 18:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Naast dat ik die tijd niet wil missen heb ik ook helemaal geen honger als ik stress heb. Ik eet af en toe snel iets kleins om niet letterlijk dood achter mijn bureau neer te vallen maar meer dan dat, neuh.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |