Waarom interessant?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik doe nu internationaal belastingrecht, best interessant.
Alles wat ik doe is ook beter dan wat anderen doen. Anders zou ik het niet doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:50 schreef Ties02 het volgende:
Bartje wil ons met alles wat hij doet overtuigen dat het beter is dan hetgeen anderen doen
Omdat het veel meer praktische betekenis heeft dan sommige nationale bepalingen. Als ik zie dat een inwoner van Nederland wordt belast voor zijn wereldinkomen vraag ik me meteen af hoe voorkomen wordt dat je dubbel belast, en daar krijg ik nu netjes de antwoorden over voorgeschoteld. Sowieso vind ik internationaal recht interessant omdat het een soort "opperrecht" is en de belangen heel groot zijn.quote:
Oké!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat het veel meer praktische betekenis heeft dan sommige nationale bepalingen. Als ik zie dat een inwoner van Nederland wordt belast voor zijn wereldinkomen vraag ik me meteen af hoe voorkomen wordt dat je dubbel belast, en daar krijg ik nu netjes de antwoorden over voorgeschoteld. Sowieso vind ik internationaal recht interessant omdat het een soort "opperrecht" is en de belangen heel groot zijn.
quote:
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké!HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oké!Die hontSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"En nu ga je het water in godverdomme, ben niet helemaal naar het strand gereden voor niks."
Nou ja, een stuk minder eigenlijk. Heb hier afgelopen dagen al vaker over geklaagd maar het is me veel te willekeurig en casuïstisch. Als het HvJ een nationale rechter zou zijn zou het land een chaos worden.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:05 schreef Valid het volgende:
[..]
Vind je Europees recht (niet per se fiscaal) ook leuk? Over opperrecht gesproken.
Die laatste.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatstequote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:07 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijk hoe die mensen op de voorgrond "vechten". De meeste bewegen alleen op hun benen zonder iets te doen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die laatste
Wat is er met die 2e eigenlijk?
Ik probeer momenteel ook een rode draad te ontwaren. Bepaald geen sinecure.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, een stuk minder eigenlijk. Heb hier afgelopen dagen al vaker over geklaagd maar het is me veel te willekeurig en casuïstisch. Als het HvJ een nationale rechter zou zijn zou het land een chaos worden.
Wat voor rechtsvraag of rechtsgebied?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik probeer momenteel ook een rode draad te ontwaren. Bepaald geen sinecure.
eendenkooienrechtquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor rechtsvraag of rechtsgebied?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |