dit.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind dit niet meer kunnen sinds Acta weg is.
Fiscaal, toelaatbaarheid van antimisbruikregels ingeval van winstverschuiving.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat voor rechtsvraag of rechtsgebied?
Oh god.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Fiscaal, toelaatbaarheid van antimisbruikregels ingeval van winstverschuiving.
Chromosoom 21 in drievoud.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:42 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb steeds vaker dat ik letters door elkaar typ. Dus: neit, speod, ongleooflijk, dat soort dignen. (dingen deed ik oprecht weer fout). Waar zou dat door komen?
Geen touw aan vast te knopen.quote:
Linker hand is dan sneller dan rechterquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:42 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb steeds vaker dat ik letters door elkaar typ. Dus: neit, speod, ongleooflijk, dat soort dignen. (dingen deed ik oprecht weer fout). Waar zou dat door komen?
Vooral de mening van het Hof over wanneer er een objectief verschil of rechtvaardiging bestaat is me echt totaal onduidelijk.quote:
Nonsens, amateur.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als dat wel zo was had jij geen werk meer
1. Houd je je met recht bezig? Zo ja, ga naar 2. Zo nee, ga naar 3.quote:
Erg verhelderend schema, chapeauquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
1. Houd je je met recht bezig? Zo ja, ga naar 2. Zo nee, ga naar 3.
2. Krijg je daar geld voor? Zo ja, ga naar 4. Zo nee, ga naar 5.
3.
4. Je bent een professional
5. Je bent een amateur
Hoe kan dat?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Linker hand is dan sneller dan rechter
Dat ding heb ikquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:37 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Dit niet hebben
Jum jum, lekker vloeibaar fruit
Dat ding heb ik ook, kerstpakket productquote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat ding heb ik(gratis gekregen van de zorgverzekeraar
)
Rechts, maar weinig in gebruik als faphand eigenlijk. Maar kan mij niet voorstellen dat het daar aan ligt.quote:
Ehm. Wat? Je fapt liever met een andere hand?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hmm ik fap liever niet met mijn eigen hand..
Uiteraard zonder twijfel.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 17:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inb4 discussie over wat de beste faphand is waarbij Barts keuze uiteraard de beste faphand is
Het is juist heel hetero als je over dit soort zaken met mannen onder elkaar kan praten. Het is juist hommo om daar hommo op te zeggen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |