abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149072819

Wat is Netflix?
Netflix is een betaalde on-demand streamingdienst voor films en TV-series.
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.

Hoeveel kost het?
♦ € 7,99/mnd – op één apparaat in SD-kwaliteit kijken
♦ € 8,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
♦ € 11,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Overzicht en nieuwe films/series
De websites Flixfilms, Netflix Netherlands en Netflix-gids houden bij welke films en series recent zijn toegevoegd.
Voor o.a. de Amerikaanse, Britse en Canadese Netflix: USA iStream Guide, Can I Stream.it, InstantWatcher.com.

Hoe kan ik betalen?
♦ Credit card
♦ iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
♦ iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
♦ PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Hoe is de kwaliteit?
Netflix biedt 1080p video en Dolby Digital 5.1 audio. De kwaliteit en resolutie hangen af van de gebruikte apparatuur (zie verderop) en de verbinding. Netflix gebruikt de Microsoft VC-1-codec en een bitrate tot 5 Mbit/s. Een lagere bitrate wordt automatisch gekozen, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding.
Een voorkeur kan worden ingesteld op: https://account.netflix.com/VideoQuality

Wat is Super HD?
Super HD is gelijk aan 1080p maar gebruikt tot 7 Mbit/s bandbreedte voor een scherper beeld. Niet alle apparatuur/besturingssystemen ondersteunen Super HD en daarnaast dient de provider dit te ondersteunen.

Problemen
Kan geen verbinding maken met Netflix
Frequent bufferen of laden tijdens streaming
Hoe schakel ik ondertiteling, captions en alternatieve audio in op mijn apparaat?
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit

Welke apparaten zijn te gebruiken?
• TV - afhankelijk van merk/type
• Blu-ray-speler - afhankelijk van merk/type

• Amazon Kindle Fire
• Amazon Kindle Fire HD (720p)
Android 2.2+
Google Chromecast (1080p Super HD) (Android 2.3, iOS 6, Windows 7, Mac OS 10.7 of Chrome OS als afstandsbediening nodig)
Apple TV (720p/1080p, min. tweede generatie)
iPad, iPhone, iPod
• Linux d.m.v. Pipelight (Silverlight alternatief, niet ondersteund door Netflix)
• Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p)
• XBOX One (720p)

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent. Met onderstaande diensten kun je via een omweg toch naar bijvoorbeeld de Amerikaanse of Britse Netflix kijken.

Netflix is momenteel beschikbaar in onderstaande landen.

Buitenlandse Netflix-catalogus
Er zijn verschillende mogelijkheden om o.a. de Amerikaanse of Britse Netflix catalogus te kunnen kijken.
Niet alle diensten zijn in combinatie met alle apparaten en/of browsers te gebruiken.

Proxy
Proxy.LC ♦ US$ 10/mnd.

Proxy plug-in
Hola Unblock ♦ gratis
Media Hint ♦ US$ 3,95/mnd. - eerste week gratis
ProxMate ♦ gratis* (draait op donaties van gebruikers)
Zenmate ♦ gratis

VPN
CyberGhost ♦ gratis (3 uur), ¤ 4,99/mnd.
GoTrusted ♦ US$ 5,99/mnd.
Hide My Ass ♦ vanaf US$ 4,99/mnd.
JustFreeVPN ♦ gratis
StrongVPN ♦ US$ 7/mnd.

DNS-proxy
ProxyDNS ♦ US$ 3,90/mnd.
Unblock us ♦ CA$ 4,99/mnd. - eerste week gratis
Unblockmedia ♦ US$ 5/mnd.
Unlocater ♦ € 6,19/mnd - eerste week gratis
UnoDNS ♦ US$ 4,99/mnd.

Eigen DNS-proxy
Tunlr clone
Tails tell tales
  maandag 26 januari 2015 @ 14:21:01 #2
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149072834
Pocahontas was weer geweldig een aanrader :)
pi_149073045
Kwam er laatst achter dat de films die erop staan na een tijd er ook gewoon weer afgehaald worden. Zoals brave bijvoorbeeld. Lekker dan, nodig je mensen uit om een bepaalde film te gaan kijken, staat ie er gewoon niet meer op. Dus dan maar weer via popcorn time of showbox. Daar blijft alles wel gewoon staan.
pi_149073235
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:28 schreef danny081 het volgende:
Kwam er laatst achter dat de films die erop staan na een tijd er ook gewoon weer afgehaald worden. Zoals brave bijvoorbeeld. Lekker dan, nodig je mensen uit om een bepaalde film te gaan kijken, staat ie er gewoon niet meer op. Dus dan maar weer via popcorn time of showbox. Daar blijft alles wel gewoon staan.
Het schijnt dus in de info van een film op Netflix vermeldt te staan als bekend is dat het weg gaat. Maar moet het nog zien. Zou wel fijn zijn als dat wat duidelijker was (vooral als je midden in een serie zit die er af gaat :X ).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 26 januari 2015 @ 14:44:38 #5
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_149073564
Een week of twee van tevoren staat er bij de titel 'verdwijnt op xx-xx'.

Wel erg jammer dat Netflix er niet duidelijker over is.

Die titels verdwijnen toch wel, zou een stuk service zijn als ze daar duidelijker over zouden communiceren.

Ook met nieuwe titels zou ik het zeer waarderen als er op Netflix zelf gewoon een duidelijk lijstje is te vinden welke titels er zijn toegevoegd. Nu kan ik wel naar flixfilms of hier in het topic kijken, maar op Netflix zelf is nog makkelijker.
pi_149073593
Begonnen met Breaking Bead, ben nu bij de 5e aflevering. Heb wel het vermoeden dat ik deze serie niet 5 seizoenen ga kijken. Gaat het niet wat langdradig worden allemaal ?
pi_149073612
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Begonnen met Breaking Bead, ben nu bij de 5e aflevering. Heb wel het vermoeden dat ik deze serie niet 5 seizoenen ga kijken. Gaat het niet wat langdradig worden allemaal ?
Hell no
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 14:46:07 #8
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_149073614
quote:
Nee, het wordt beter en beter. Ik zat er de eerste afleveringen ook niet echt in, maar je geduld gaat zich uitbetalen. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_149073630
*O*
  maandag 26 januari 2015 @ 14:48:38 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149073700
quote:
Stop maar met kijken, ik heb het 2,5 seizoenen geprobeerd om het alsnog op te geven. Saai, langdradig, traag. Bah.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 26 januari 2015 @ 14:51:13 #11
62913 Blik
The one and Only!
pi_149073766
quote:
Eerste afleveringen zijn een beetje saai, maar uiteindelijk is het een erg fijne achtbaan waar jedoorheen gesleurd wordt
pi_149073775
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hell no
Maar ik vond het eerste seizoen wel nog één van de betere, dus of mijn mening echt helpt... :D
Tails tell tales
pi_149073843
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:51 schreef Forbry het volgende:

[..]

Maar ik vond het eerste seizoen zelfs één van de betere, dus of mijn mening echt helpt... :D
Ik was vanaf de pilot direct verkocht hoor. ;)
pi_149073875
quote:
19s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Stop maar met kijken, ik heb het 2,5 seizoenen geprobeerd om het alsnog op te geven. Saai, langdradig, traag. Bah.
Breaking bad is één van de betere series die er is vind ik. Past in het rijtje sopranos en sons of anarchy. Wat zijn jouw soort series als ik vragen mag?
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2015 @ 14:55:37 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_149073886
Alladin met Robin williams staat eindelijk op netflix. Wel UK
pi_149074083
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:55 schreef danny081 het volgende:

[..]

Breaking bad is één van de betere series die er is vind ik. Past in het rijtje sopranos en sons of anarchy. Wat zijn jouw soort series als ik vragen mag?
Sons of Anarchy? :D
Ik doe maar net alsof je The Shield zei.
pi_149074306
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik was vanaf de pilot direct verkocht hoor. ;)
Ja, ik dus ook. Big time. ;)
Tails tell tales
  maandag 26 januari 2015 @ 15:10:20 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149074368
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:55 schreef danny081 het volgende:

[..]

Een beetje de standaardseries: Walking Dead, Dexter, Lost. Verder vooral sitcoms en animatieseries.

Laatst op Netflix USA The 100 gekeken en die vond ik ook wel tof. Marco Polo vind ik prachtig, maar heb niet de drang om verder te kijken nog.

Oh, en Pretty Little Liars. O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 26 januari 2015 @ 15:13:01 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149074456
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:

Ik doe maar net alsof je The Shield Wire zei.
Fixed that for ya. Free of charge.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149074457
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik doe maar net alsof je The Shield zei.
The shield heb ik nog niet gezien, wel stukjes ervan en het deed me denken aan de vele kijkcijfer beluste series uit de catagorie csi en bones. Series waar je iedere aflevering door elkaar kan kijken omdat iedere aflevering een losstaand verhaal is.

Is dit ook zo met shield? Anders wil ik wel een poging wagen.
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 15:14:43 #21
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_149074502
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:13 schreef danny081 het volgende:

[..]

The shield heb ik nog niet gezien, wel stukjes ervan en het deed me denken aan de vele kijkcijfer beluste series uit de catagorie csi en bones. Series waar je iedere aflevering door elkaar kan kijken omdat iedere aflevering een losstaand verhaal is.

Nee, er zitten ook wel losse stukjes in The Shield, maar elk seizoen heeft zijn eigen verhaallijn. En daar bovenop zit nog een veel grotere verhaallijn die alle seizoen omspant. Gave serie hoor! :)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_149074514
quote:
Ik kan me nog herinneren dat ik in seizoen 1 dacht: hoe kan je nou met deze storyline 5 seizoenen vullen :? :? Nou, dat kan hoor :') En hoe. Heb er echt enorm van genoten. En dat komt weinig voor bij een serie waarvan ik gewoon de pest had aan de hoofdpersoon :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149074518
quote:
6s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Fixed that for ya. Free of charge.
SoA is van de makers van The Shield, vandaar ;)

quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:13 schreef danny081 het volgende:

[..]

Oh nee zeker niet, gebeurtenissen in de pilot hebben 6 seizoenen later nog altijd enorm veel invloed.
Ja er zitten ook ''case of the week'' dingen bij maar de serie draait om het ''strike team''.

Oh en misschien wel het beste einde van een serie ooit, alleen Six Feet Under komt in de buurt. ;)
  roze maandag 26 januari 2015 @ 15:21:22 #24
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149074712
Wat vinden jullie van American Horror Story
Your beauty never ever scared me.
pi_149074738
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

SoA is van de makers van The Shield, vandaar ;)

[..]

Oh nee zeker niet, gebeurtenissen in de pilot hebben 6 seizoenen later nog altijd enorm veel invloed.
Ja er zitten ook ''case of the week'' dingen bij maar de serie draait om het ''strike team''.
Ja in csi zit ook ergens ver verstopt een rood draadje. En csi heeft ook een case of the week, en daar draait het om het csi team.

Ik ga 3 afleveringen proberen maar als het is als volgt haak ik af:

Opening begint met de case of the week waar we ingelicht worden over de misdaad.
Dan krijgen we een stukje persoonlijk verhaal van het hoofdpersonage.
Vervolgens gaan we met zijn alle de misdaad oplossen, en hier en daar komt er tussendoor een scene van max 13 seconden waarin de rode draad zichtbaar is.
Misdaad wordt opgelost met een verbazende conclusie
Einde aflevering.
  maandag 26 januari 2015 @ 15:23:22 #26
37248 BertV
Klei indiaan
pi_149074774
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
De eerste serie, perfect.
Tot je bij het vervolg dezelfde acteurs in andere rollen krijgt, dat vond ik echt niet werken.

Oblivion is toch wel een "goede" film.
Prachtige omgeving, muziek, en voertuigen.
Het verhaal is wel een samenraapsel uit dit genre, Moon lijkt er bijv. erg op.

Je moet wat door het feit heen prikken de dat Dhr Cruise weer een ego rol heeft.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_149074804
quote:
Goede serie. Vooral leuk dat ieder seizoen zijn eigen verhaal heeft. Wat het voor mij leuk maakt is dat spze steeds dezelfde karakters gebruiken in een totaal andere rol. Best origineel. Positief punt is dat ze hebben gekozen voor een niet superpopulair genre. Het seizoen met de freakshow kom ik niet helemaal in nog.
pi_149074902
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:22 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ja in csi zit ook ergens ver verstopt een rood draadje. En csi heeft ook een case of the week, en daar draait het om het csi team.

Ik ga 3 afleveringen proberen maar als het is als volgt haak ik af:

Opening begint met de case of the week waar we ingelicht worden over de misdaad.
Dan krijgen we een stukje persoonlijk verhaal van het hoofdpersonage.
Vervolgens gaan we met zijn alle de misdaad oplossen, en hier en daar komt er tussendoor een scene van max 13 seconden waarin de rode draad zichtbaar is.
Misdaad wordt opgelost met een verbazende conclusie
Einde aflevering.
De rode draad in The Shield is totaal niet te vergelijken met een rode draad in CSI...

Het bureau waar dat strike team deel van uit maakt heeft natuurlijk ook normale agenten en rechercheurs en ook die moeten wel eens een zaak oplossen, die hier en daar ook nog eens in verbinding staan met de capriolen van het strike team.

Maar je gaat het vanzelf zien! :)
pi_149075071
quote:
19s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Een beetje de standaardseries: Walking Dead, Dexter, Lost. Verder vooral sitcoms en animatieseries.

Laatst op Netflix USA The 100 gekeken en die vond ik ook wel tof. Marco Polo vind ik prachtig, maar heb niet de drang om verder te kijken nog.

Oh, en Pretty Little Liars. O+
PLL is volgens mijn zus ook wel een goede serie.
Ik ben net klaar met soa. Nu kijk ik

Attack on titan
Games of thrones
Breaking bad
American horrorstory
Lillyhammer
Ik heb me serieus even vermaakt met teenwolf tot seizoen drie, toen heb ik het opgegeven.
The simpsons tussendoor af en toe een aflevering
Kenny vs spenny
Vikings
Fringe
Walking dead
hemlock grove

Ik wil heel graag de dome kijken maar ik heb het boek nog niet uit.
pi_149075165
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren dat ik in seizoen 1 dacht: hoe kan je nou met deze storyline 5 seizoenen vullen :? :? Nou, dat kan hoor :') En hoe. Heb er echt enorm van genoten. En dat komt weinig voor bij een serie waarvan ik gewoon de pest had aan de hoofdpersoon :D
Was voor mij wel één van de redenen om het op den duur toch iets minder leuk te vinden. Ik kreeg op een gegeven moment zó de schurft aan Walt dat het me niet meer zo veel uitmaakte wat er met hem gebeurde. Gelukkig was Jesse er nog en bleef het in heel veel opzichten tot en met het einde gewoon wel een hele goede serie.

Voor mij ook reden geweest om House of Cards en Dexter niet verder te kijken (geen van de personages vond ik sympathiek) en is ook één van de (in dit geval: véle :') ) redenen waarom Luther mij niet lijkt aan te spreken (die serie onlangs een tweede kans gegeven, ik zet nog wel even door).
Tails tell tales
pi_149075303
Komt seizoen 1 van Better Call Saul direct op Netflix of krijgen we wekelijks nieuwe afleveringen?
pi_149075434
quote:
seizoen 2 vond ik niet zo, te veel drama, daarna wordt het pas goed, laatste 2 seizoenen, wat een spanning was dat zeg :Y

nu trouwens Les Revenants/ the returned aan het kijken, jammer dat dit maar 8 afleveringen zijn
ook deze is geweldig (wel in het frans, maar oogt vrij amerikaans allemaal)
pi_149075449
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:40 schreef Drankster het volgende:
Komt seizoen 1 van Better Call Saul direct op Netflix of krijgen we wekelijks nieuwe afleveringen?
Gaat dat niet nog heel lang duren voordat die op netflix komt? Zoals ik het begrijp moeten shows eerst minimaal een groot gedeelte op tv worden uitgezonden voordat netflix hem mag uitzenden. Zitten af en toe zoiezo aparte regels aan. Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.
  Admin maandag 26 januari 2015 @ 15:49:04 #34
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149075526
Netflix zit Better Call Saul wel al erg te promoten via social media.
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:46 schreef danny081 het volgende:

Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.
Ach, die zit op HBO Go op dit moment, dus kansen zat. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149075563
quote:
Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.
Die heb ik maanden geleden al op Netflix Zweden o.a. gezien.
pi_149075657
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die heb ik maanden geleden al op Netflix Zweden o.a. gezien.
Ik had een tijdje geleden een app op mijn telefoon die de netflix kon omschakelen naar de buitenlandse versies. En toen kon ik inderdaad wel gewoon walking dead kijken terwijl deze niet op de nederlandse stond. Was een handige app ben de naam even kwijt.

Ik moet zeggen dat ik nog eeinig gebruik maak van netflix. Maar als een film op showbox, popcorn time, en op netflix staat, geef ik toch de voorkeur aan netflix.
pi_149075721
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:55 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ik had een tijdje geleden een app op mijn telefoon die de netflix kon omschakelen naar de buitenlandse versies. En toen kon ik inderdaad wel gewoon walking dead kijken terwijl deze niet op de nederlandse stond. Was een handige app ben de naam even kwijt.

Ik moet zeggen dat ik nog eeinig gebruik maak van netflix. Maar als een film op showbox, popcorn time, en op netflix staat, geef ik toch de voorkeur aan netflix.
In de OP staan verschillende manieren om op buitenlandse Netflix catalogi te komen. :)
pi_149077075
quote:

[..]

Gaat dat niet nog heel lang duren voordat die op netflix komt? Zoals ik het begrijp moeten shows eerst minimaal een groot gedeelte op tv worden uitgezonden voordat netflix hem mag uitzenden. Zitten af en toe zoiezo aparte regels aan. Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.
Ze posten wel dit soort dingen

maandag 26 januari 2015 @ 16:39:49 #39
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_149077084
Jammer dat de tv-reclame van Netflix zo stom is, "kan een Netflix aanbeveling iemand z'n leven veranderen" o.i.d..
Zo jammer, doe gewoon een reclame waarbij 10 goede series en bekende films worden opgenoemd met "op Netflix heb je geen reclames zoals deze, kan je tv-series makkelijk volgen en begint en pauzeert de film wanneer jij wilt en dat voor maar x euro per maand".....

[ Bericht 3% gewijzigd door MacorgaZ op 26-01-2015 16:47:16 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_149077700
quote:

[..]

Better Call Saul komt al enkele dagen na de uitzending in Amerika op de NL-se Netflix, ze hebben een exclusieve deal. Hopelijk gelijk de volgende dag :+

pi_149079621
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:32 schreef danny081 het volgende:

Ik wil heel graag de dome kijken maar ik heb het boek nog niet uit.
Doe jezelf een plezier en sla dat gedrocht over. Vanaf aflevering 1 heb ik me lopen ergeren aan vanalles en nog wat dat niet klopt met het boek.

Echt waardeloos.
  maandag 26 januari 2015 @ 18:02:54 #42
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_149079738
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 17:59 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Doe jezelf een plezier en sla dat gedrocht over. Vanaf aflevering 1 heb ik me lopen ergeren aan vanalles en nog wat dat niet klopt met het boek.

Echt waardeloos.
Elke keer weer dit argument :D Ik heb volgens mij al paar keer aangegeven dat Stephen King het complete verhaal heeft herschreven zodat de lezers geen voorsprong zouden hebben. Ik wil dus niet zeggen dat het boek dan wel tv serie beter is, maar het is al heel lang bekend dat het compleet andere verhalen zijn.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_149079768
Ik vond het eerste seizoen van Under the Dome best tof. En ik heb vrijwel alle boeken van King tig keer herlezen. :Y
pi_149082138
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 17:59 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Echt waardeloos.
Heb ik vaker gehoord Van mensen. Ik word er bang van. Maar ik moet het zelf ondervinden.
pi_149082194
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:55 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Better Call Saul komt al enkele dagen na de uitzending in Amerika op de NL-se Netflix, ze hebben een exclusieve deal. Hopelijk gelijk de volgende dag :+

Klinkt goed.
  maandag 26 januari 2015 @ 21:47:47 #46
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_149088203
quote:
Fantastische serie, elk seizoen weer. Vooral goed is het hergebruik van karakters, in telkens een andere setting.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_149092271
Ben nu twee afleveringen onderweg met Penny Dreadful. Best tof!
pi_149092553
quote:
Eerste seizoen vond ik wel leuk maar ontzettend vaag. Had er een beetje het Lost-gevoel bij. 'Wat zullen we deze week eens bedenken.'
Seizoen twee heb ik met moeite afgekeken. Vond er geen zak aan.
Seizoen drie vond ik het leukste seizoen maar het speelt zich dan ook af in O+ New Orleans O+
Seizoen vier moet ik nog aan beginnen.
Tap tap tap
pi_149095284
the interview staat op canada. ~:)
pi_149095882
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Eerste seizoen vond ik wel leuk maar ontzettend vaag. Had er een beetje het Lost-gevoel bij. 'Wat zullen we deze week eens bedenken.'
Seizoen twee heb ik met moeite afgekeken. Vond er geen zak aan.
Seizoen drie vond ik het leukste seizoen maar het speelt zich dan ook af in O+ New Orleans O+
Seizoen vier moet ik nog aan beginnen.
Grappig, ik heb het precies andersom. S1 vond ik heel erg tof. S2 was nog toffer, gewoon omdat de setting nog iets donkerder was. S3 begon heel erg gaaf, maar na de helft werd het meer een soort tienerheksenserie dan iets wat nog een beetje in lijn was met de eerste twee seizoenen. Vond ik niet zo leuk.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 08:26:25 #51
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149096399
Arrow :)
pi_149096727
Net begonnen aan revolution, best aardige serie maar soms wat slecht geacteerd.
beetje jammer alleen dat ik hiervoor the walking dead heb gekeken, want dit is eigenlijk gewoon the walking dead light :P
zelfde idee alleen dan zonder zombies
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_149096737
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 08:59 schreef Schunckelstar het volgende:
beetje jammer alleen dat ik hiervoor the walking dead heb gekeken, want dit is eigenlijk gewoon the walking dead light :P
FYI: Revolution is na seizoen 2 gecancelled.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149096758
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:00 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ah ok, dus het eindigt zomaar zonder bevredigend einde?
of heeft het nog wel zin om de 2 seizoenen die er op staan te kijken?
pi_149096963
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:02 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Ah ok, dus het eindigt zomaar zonder bevredigend einde?
of heeft het nog wel zin om de 2 seizoenen die er op staan te kijken?
Ik ben halverwege seizoen 1 afgehaakt. Maar volgens mij een aardig open eind ja.
pi_149102731
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 08:59 schreef Schunckelstar het volgende:
1 aflevering van gezien, vond het echt bagger :X Het idee was leuk, maar slecht uitgevoerd.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:38:21 #57
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149102958
na het debacle van abrupt einde van de TV serie Las Vegas.
houden ze nu in Amerika rekening mee dat TV series eerder gecanceld worden,
zodat makers er nog een goed einde van kunnen maken.
pi_149103792
Ik vond Jericho wel leuk, ook abrupt geëindigd. Net als Firefly.
pi_149103864
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Jericho wel leuk, ook abrupt geëindigd. Net als Firefly.
Ik hoopte bij jericho op een fallout achtige sfeer. Maar het kwam me allemaal iets te amerikaans over qua acteerwerk ook.
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 15:31:49 #60
382129 crew  Donna
pi_149106874
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:40 schreef Drankster het volgende:
Netflix op Facebook vandaag;

Je mag maar één telefoontje plegen? Dan bel je Jimmy McGill. Vanaf 9 februari wekelijks een nieuwe aflevering van Better Call Saul bij Netflix.
pi_149107173
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:00 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

lol, toevallig gisteren laatste Episode S02 gezien (meer onder het mom van afmaken waar je aan begonnen bent) Maar scheelt weer een S03 kijken....nu weer op zoek naar een verslavende serie op Netflix.
I am a Koala who Stretches :P
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:31:22 #62
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_149108803
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:38 schreef KingRadler het volgende:
na het debacle van abrupt einde van de TV serie Las Vegas.
houden ze nu in Amerika rekening mee dat TV series eerder gecanceld worden,
zodat makers er nog een goed einde van kunnen maken.
Ja, Delinda zwanger en dan als cliffhanger alsof ze een miskraam zou krijgen o.i.d., toen serie gecancelled :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_149109302
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:31 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ja, Delinda zwanger en dan als cliffhanger alsof ze een miskraam zou krijgen o.i.d., toen serie gecancelled :')
Ik wacht ook vaak tot een serie echt helemaal klaar is voor ik het ga kijken. Heb de fout gemaakt om once upon a time met mijn vrouw te gaan kijken, komt verdomme geen einde aan.
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 16:46:15 #64
382129 crew  Donna
pi_149109351
Als ik een serie met m`n vriend moet gaan kijken dan heb ik in 2016 nog geen seizoen klaar. Mijn collega's klagen ook altijd dat het lang duurt, series kijken met de vrouw.

Niet meer doen dan he? :P
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:51:22 #65
62913 Blik
The one and Only!
pi_149109498
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef DonnaRush het volgende:
Als ik een serie met m`n vriend moet gaan kijken dan heb ik in 2016 nog geen seizoen klaar. Mijn collega's klagen ook altijd dat het lang duurt, series kijken met de vrouw.

Herkenbaar, dan heeft ze er na een paar afleveringen geen zin meer in of vind ze weer wat anders leuk, etc. Komt geen einde aan
pi_149109649
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

1 aflevering van gezien, vond het echt bagger :X Het idee was leuk, maar slecht uitgevoerd.
Ik heb mezelf voorgenomen om minimaal een aflevering of 5 te kijken als ik aan een serie begin :P
als im dat niet had gedaan had ik breaking bad en dexter ook niet afgekeken. daar kon ik maar moeilijk inkomen maar die staan nu boven aan mijn lijstje van topseries :D
pi_149109652
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:51 schreef Blik het volgende:

[..]

Herkenbaar, dan heeft ze er na een paar afleveringen geen zin meer in of vind ze weer wat anders leuk, etc. Komt geen einde aan
Mijn vrouw vind het prachtig alleen ik ben het helemaal zat met dat gerek in once upon a time. Lijkt wel of ze echt iets moeten verzinnen om maar geld binnen te blijven halen en de serie langer door te laten gaan. Het had in seizoen twee al afgelopen moeten zijn. :)
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 16:57:57 #68
382129 crew  Donna
pi_149109694
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:56 schreef danny081 het volgende:

[..]

Mijn vrouw vind het prachtig alleen ik ben het helemaal zat met dat gerek in once upon a time. Lijkt wel of ze echt iets moeten verzinnen om maar geld binnen te blijven halen en de serie langer door te laten gaan. Het had in seizoen twee al afgelopen moeten zijn. :)
Hahaha, ik dacht dat je vrouw het probleem was, dat het zo langzaam ging dat er geen einde aan komt. Sorry!
pi_149112981
Breaking Bad is een goeie keus geweest, zonder dat ik het doorhad zat ik ineens al in seizoen twee :)
  woensdag 28 januari 2015 @ 01:43:06 #70
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_149128009
Sowieso, Breaking Bad _O_

Ga hem binnenkort gewoon nog eens kijken, helemaal. Omdat het kan.

En natuurlijk Better call Saul.
Tics van je petten.
  woensdag 28 januari 2015 @ 08:57:30 #71
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149129954
dat binge is niet gezond
  woensdag 28 januari 2015 @ 08:59:14 #72
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149129978
moet je Breaking Bad gezien hebben om Better call Saul te snappen?
pi_149130006
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:59 schreef KingRadler het volgende:
Geen idee, heb nog niets van Better Call Saul gezien, maar als je BB gezien hebt begrijp je wel waarom we er met smart op wachten :7
pi_149130017
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 08:59 schreef KingRadler het volgende:
Je moet BB sowieso gezien hebben.
pi_149130025
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:

Je moet BB sowieso gezien hebben.
Spreekt voor zich :Y
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:02:58 #76
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149130038
heb 1 a 2 afleveringen gezien vond er niks aan :(
traag
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:06:58 #77
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_149130095
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:02 schreef KingRadler het volgende:
traag
Waarom zou je dan wel BCS willen zien?
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:07:16 #78
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_149130100
weer een zeer goede updeet
met onder andere

iron man 3
expandebles
the departed
the shining (1980)
polar express
mee bekant vangde gin haas.
  woensdag 28 januari 2015 @ 09:11:15 #79
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149130169
Serie is misschien anders
pi_149150135
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Departed The – 2006 16 2:31 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Om de Ierse maffia in Boston uit te schakelen infiltreert een politieagent in het syndicaat niet wetende dat deze andersom hetzelfde heeft gedaan.

Dukes of Hazzard The – 2005 6 1:43 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
De Dukes zijn terug in deze comedy die gebaseerd is op de tv-serie, met Bo en Luke die in hun trouwe Dodge Charger door Hazzard County scheuren.

Four Christmases – 2008 6 1:28 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Een koppel wordt gedwongen om hun eerste kerst samen een bezoek te brengen aan elk van hun vier gescheiden ouders - in één dag!

Pocahontas – 1995 AL 1:21 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Een Amerikaanse Indiaanse vrouw moet met de beste krijger van het dorp trouwen, maar ze hunkert naar meer – en al snel ontmoet ze kapitein John Smith.

Polar Express The – 2004 AL 1:39 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
In deze hartelijke film wordt het geloof van een jongen in de kerstgeest weer nieuw leven ingeblazen als hij op kerstavond met een trein op de noordpool terechtkomt.

Shining The – 1980 16 1:59 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Jack Torrance wordt krankzinnig en terroriseert zijn vrouw en zoontje als ze in een verlaten en griezelig hotel gaan wonen tijdens de wintermaanden.

Unaccompanied Minors – 2006 6 1:29 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Vijf verschillende kinderen, ingesneeuwd op het vliegveld op kerstavond, proberen bij hun families te komen en een chagrijnige luchthavenmedewerker te slim af te zijn.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_149150255
Vandaag laatste aflevering van Fargo gezien.

Ben wel benieuwd naar seizoen 2.
Dit, dus.
  woensdag 28 januari 2015 @ 20:49:34 #82
152789 karr-1
pi_149150903
Begonnen aan The Originals. Eigenlijk best een bagger serie, maar nu moet ik het afzien om te weten hoe het afloopt :')
  woensdag 28 januari 2015 @ 21:05:18 #83
39333 Zelva
pi_149151627
quote:
7s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:34 schreef Aether het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Departed The – 2006 16 2:31 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Om de Ierse maffia in Boston uit te schakelen infiltreert een politieagent in het syndicaat niet wetende dat deze andersom hetzelfde heeft gedaan.

Dukes of Hazzard The – 2005 6 1:43 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
De Dukes zijn terug in deze comedy die gebaseerd is op de tv-serie, met Bo en Luke die in hun trouwe Dodge Charger door Hazzard County scheuren.

Four Christmases – 2008 6 1:28 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Een koppel wordt gedwongen om hun eerste kerst samen een bezoek te brengen aan elk van hun vier gescheiden ouders - in één dag!

Pocahontas – 1995 AL 1:21 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Een Amerikaanse Indiaanse vrouw moet met de beste krijger van het dorp trouwen, maar ze hunkert naar meer – en al snel ontmoet ze kapitein John Smith.

Polar Express The – 2004 AL 1:39 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
In deze hartelijke film wordt het geloof van een jongen in de kerstgeest weer nieuw leven ingeblazen als hij op kerstavond met een trein op de noordpool terechtkomt.

Shining The – 1980 16 1:59 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Jack Torrance wordt krankzinnig en terroriseert zijn vrouw en zoontje als ze in een verlaten en griezelig hotel gaan wonen tijdens de wintermaanden.

Unaccompanied Minors – 2006 6 1:29 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Vijf verschillende kinderen, ingesneeuwd op het vliegveld op kerstavond, proberen bij hun families te komen en een chagrijnige luchthavenmedewerker te slim af te zijn.
Drie kerstfilms _O-
  donderdag 29 januari 2015 @ 06:21:24 #84
37248 BertV
Klei indiaan
pi_149161416
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:07 schreef kawa4 het volgende:
weer een zeer goede updeet
met onder andere

iron man 3
expandebles
the departed
the shining (1980)
polar express
LOL ik kan the shining niet vinden in mijn VS-Netflix.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_149161650
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:36 schreef Buitendam het volgende:
Vandaag laatste aflevering van Fargo gezien.

Ben wel benieuwd naar seizoen 2.
Die prequel ja.
Oh.
  donderdag 29 januari 2015 @ 08:21:30 #86
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149161906
Fargo Seizoen 2:

Ted Danson
Kirsten Dunst
Jesse Plemons
Jean Smart
Patrick Wilson

Goeie cast :)
  Admin donderdag 29 januari 2015 @ 08:41:06 #87
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149162077
Hmm, interessante cast. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 29 januari 2015 @ 08:51:08 #88
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_149162215
Fargo ^O^
pi_149162998
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 21:05 schreef Zelva het volgende:

[..]

Drie kerstfilms _O-
Nadeel van netflix is dat een verstokte filmkijker eigenlijk alle films die erop komen al gezien heeft. En die paar die je dan niet gezien hebt zijn kerstfilms.
pi_149163000
Ik heb na de lovende reactie van iemand hier ook The Odd Life of Timothy Green gekeken, wat een leuke film! :)
  donderdag 29 januari 2015 @ 11:15:47 #91
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_149165003
Gisteren Lincoln Lawyer gezien. Fijn filmpje, maar dat kan ook niet anders met Horny Matthew (no hommo)
pi_149165337
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 08:21 schreef KingRadler het volgende:
Fargo Seizoen 2:

Ted Danson
Kirsten Dunst
Jesse Plemons
Jean Smart
Patrick Wilson

Goeie cast :)
Nice.

CSI gaat stoppen, dus Ted Danson heeft tijd genoeg.
  donderdag 29 januari 2015 @ 11:39:09 #93
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_149165680
Ik ben heel blij met The Walking Dead :) Wat een serie.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_149166027
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:15 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren Lincoln Lawyer gezien. Fijn filmpje, maar dat kan ook niet anders met Horny Matthew (no hommo)
Die heb ik vannacht ook gekeken, fijne film inderdaad
pi_149169252
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 09:02 schreef KingRadler het volgende:
traag
Halverwege het eerste seizoen gaat het leuker en leuker worden, vond het eerst ook saai maar nu geweldig. Al moet ik zeggen dat ze op sommige gesprekken er wel wat te diep op in gaan.
  donderdag 29 januari 2015 @ 14:22:08 #96
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149170312
The Dukes of Hazzard ;(
  Admin vrijdag 30 januari 2015 @ 14:14:32 #97
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149208957
Ik vermaak me prima met Lost ^O^
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 30 januari 2015 @ 14:24:55 #98
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_149209272
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:14 schreef yvonne het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_149209377
quote:
de allereerste serie die ik op netflix heb gekeken, en ik denk nog steeds de beste :P
  † In Memoriam † vrijdag 30 januari 2015 @ 14:34:50 #100
43556 miss_dynastie
pi_149209574
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:28 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Nice.

CSI gaat stoppen, dus Ted Danson heeft tijd genoeg.
Echt? Dat werd tijd zeg! Ik doe net alsof one to go de laatste aflevering is geweest 8-)
  vrijdag 30 januari 2015 @ 14:38:05 #101
62913 Blik
The one and Only!
pi_149209678
quote:
Is de hele serie van Lost leuk? Of alleen de eerste paar seizoenen?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 14:38:56 #102
319979 Fok-it
All is well
pi_149209701
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:38 schreef Blik het volgende:

[..]

Is de hele serie van Lost leuk? Of alleen de eerste paar seizoenen?
Alles behalve het laatste seizoen, dat is wel beetj jammer
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 30 januari 2015 @ 14:41:01 #103
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_149209773
Wanneer komt Gotham nou.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 14:41:29 #104
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_149209785
Homeland kijkt prima weg, maar wel behoorlijk Amerikaans + veel serie clichés.
  Admin vrijdag 30 januari 2015 @ 14:44:24 #105
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149209859
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer komt Gotham nou.
Nadat Veronica het heeft uitgezonden, vermoed ik zo.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149210063
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wanneer komt Gotham nou.
als het seizoen is afgelopen, komt het op de Amerikaanse Netflix.
Dus pas op zijn vroegst eind mei.

Beter lezen.
pi_149210117
• Californication seizoen 7 vanaf 1 februari
• Fast & Furious 6 vanaf 1 februari
• Honey, I Blew Up the Kid vanaf 2 februari
• Gangs of New York vanaf 4 februari
• The Notebook vanaf 4 februari
• Nashville seizoen 3 deel 2 vanaf 6 februari
• Ever After High vanaf 7 februari
• Better Call Saul vanaf 9 februari
• Pirates of the Caribbean vanaf 9 februari
• Jarhead vanaf 11 februari
• Mako Mermaids seizoen 2 vanaf 13 februari
• The Following seizoen 2 vanaf 15 februari
• A Bronx Tale vanaf 18 februari
• The Pursuit of Happiness vanaf 18 februari
• Across the Universe vanaf 18 februari
• Hercules vanaf 23 februari
• House of Cards seizoen 3 vanaf 27 februari

http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-februari
pi_149210167
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:41 schreef Slobeend het volgende:
Homeland kijkt prima weg, maar wel behoorlijk Amerikaans + veel serie clichés.
Heb ze laatst ook allemaal bekeken. Prima serie, maar:

SPOILER
  Admin vrijdag 30 januari 2015 @ 14:58:31 #109
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149210317
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:50 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

als het seizoen is afgelopen, komt het op de Amerikaanse Netflix.
Dus pas op zijn vroegst eind mei.

Beter lezen.
Ja, en dan heeft Veronica dus nog eerst de uitzendrechten, dus ik denk dat we voor Netflix nog even langer moeten wachten.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149210333
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:54 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Heb ze laatst ook allemaal bekeken. Prima serie, maar:

SPOILER
Ik werd ook helemaal zenuwachtig van die Carrie op een gegeven moment.
pi_149211265
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:38 schreef Fok-it het volgende:

Alles behalve het laatste seizoen, dat is wel beetj jammer
Ik vond zelfs het laatste seizoen nog leuk (je hoopt toch op wat antwoorden hè...).

Op zich wel een goed einde. Ik mis Breaking Bad nog steeds (had een ijzersterk einde). Maar Dexter en Lost mis ik dus absoluut niet :7 (beiden bagger einde).
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:31:51 #112
268260 Dr.Mikey
pi_149211451
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:44 schreef Breuls het volgende:

[..]

Nadat Veronica het heeft uitgezonden, vermoed ik zo.
Netflix had toch een miljoen betaald om als eerste te mogen uitzenden als het seizoen op de eigen zender klaar was?
R.I.P DTS.
  Admin vrijdag 30 januari 2015 @ 15:33:25 #113
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149211513
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Netflix had toch een miljoen betaald om als eerste te mogen uitzenden als het seizoen op de eigen zender klaar was?
True, misschien wijkt die deal dan af van de gebruikelijke afspraken. We zullen het wel zien. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149211548
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vond zelfs het laatste seizoen nog leuk (je hoopt toch op wat antwoorden hè...).

Op zich wel een goed einde. Ik mis Breaking Bad nog steeds (had een ijzersterk einde). Maar Dexter en Lost mis ik dus absoluut niet :7 (beiden bagger einde).
Ik vond seizoen 5 van Breaking Bad onnodig. Seizoen 4 zou een prima einde zijn geweest.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 15:35:58 #115
268260 Dr.Mikey
pi_149211602
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:33 schreef Breuls het volgende:

[..]

True, misschien wijkt die deal dan af van de gebruikelijke afspraken. We zullen het wel zien. :)
En Gotham is al een tijdje bezig. Geen idee hoelang een seizoen normaal is maar zou toch niet zo lang moeten duren.
R.I.P DTS.
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 30 januari 2015 @ 15:38:52 #116
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_149211681
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

En Gotham is al een tijdje bezig. Geen idee hoelang een seizoen normaal is maar zou toch niet zo lang moeten duren.
Een TV-seizoen op de grote netwerken in de VS loopt gewoon van eind september tot eind mei.
De (vaak) 22 afleveringen worden over die weken verdeeld met breaks.

Op de betaalzenders en cable is het vaak 10-13 afleveringen per seizoen die in één ruk worden uitgezonden.

Gotham wordt uitgezonden op FOX en is één van de grote netwerken. Waarschijnlijk dus na mei.
pi_149211782
Ik wil King of Queens op Netflix
  roze vrijdag 30 januari 2015 @ 15:44:07 #118
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149211853
quote:
7s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:52 schreef Aether het volgende:
• Californication seizoen 7 vanaf 1 februari
• Fast & Furious 6 vanaf 1 februari
• Honey, I Blew Up the Kid vanaf 2 februari
• Gangs of New York vanaf 4 februari
• The Notebook vanaf 4 februari
• Nashville seizoen 3 deel 2 vanaf 6 februari
• Ever After High vanaf 7 februari
• Better Call Saul vanaf 9 februari
• Pirates of the Caribbean vanaf 9 februari
• Jarhead vanaf 11 februari
• Mako Mermaids seizoen 2 vanaf 13 februari
• The Following seizoen 2 vanaf 15 februari
• A Bronx Tale vanaf 18 februari
• The Pursuit of Happiness vanaf 18 februari
• Across the Universe vanaf 18 februari
• Hercules vanaf 23 februari
• House of Cards seizoen 3 vanaf 27 februari

http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-februari
En weer niet mijn series. Bleh
  Admin vrijdag 30 januari 2015 @ 15:44:50 #119
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149211874
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Gotham heeft er 22, dit seizoen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator vrijdag 30 januari 2015 @ 15:48:47 #120
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_149212184
Het is vooral wachten op Mad Men.
pi_149212758
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ik werd ook helemaal zenuwachtig van die Carrie op een gegeven moment.
Volgens mij is dat ook juist de bedoeling.
pi_149212781
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is vooral wachten op Mad Men.
Ja, hier ook!
pi_149212802
Als er een nieuwe serie op komt net als Better Call Saul, of nieuw seizoen House of Cards, staat er dan meteen het hele seizoen op, of steeds per aflevering?
pi_149212804
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat ook juist de bedoeling.
Klopt. Ik vind ook dat ze zeer goed gecast is. ^O^
pi_149212812
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Als er een nieuwe serie op komt net als Better Call Saul, of nieuw seizoen House of Cards, staat er dan meteen het hele seizoen op, of steeds per aflevering?
Zijn orginele Netflix series. Dus volgens mij het volledige seizoen.
pi_149212874
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Ah lekker. Ik dacht dat omdat Better call Saul volgens mij nog niet helemaal uitgezonden is in de USA, maar dan ook pas net begint (per week dus).
pi_149212876
quote:

[..]

Ik las hier ergens dat er iedere week 1 aflevering per week komt van Better call saul
  Public Relations / Redactie Film vrijdag 30 januari 2015 @ 16:19:20 #129
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_149212895
quote:

[..]

Echter is Better Call Saul niet echt een Netflix-original, maar is er gewoon een goede deal gesloten. Netflix mag de aflevering een dag na US airdate op de internationale Netflix zetten. (Let op: deze staat dus niet op de US Netflix). Ging afgelopen jaar ook zo met Fargo en From Dusk Till Dawn.

Better Call Saul is iedere dinsdag.
  Admin vrijdag 30 januari 2015 @ 16:19:31 #130
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149212899
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
House of Cards komt met een heel seizoen tegelijk. Better Call Saul komt met een aflevering per week.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149212901
quote:

[..]

House of cards in 1x , better call saul 1 per week, 1dag na de uitzending op amc in amerika
pi_149212919
Ah, that makes sense! Bedankt allemaal.
  Admin vrijdag 30 januari 2015 @ 16:20:34 #133
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149212922
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:19 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Echter is Better Call Saul niet echt een Netflix-original, maar is er gewoon een goede deal gesloten. Netflix mag de aflevering een dag na US airdate op de internationale Netflix zetten. (Let op: deze staat dus niet op de US Netflix). Ging afgelopen jaar ook zo met Fargo en From Dusk Till Dawn.
Andere series onder dezelfde deal zijn Derek en Penny Dreadful. Die laatste verscheen hier pas op Netflix toen het op Showtime al lang en breed was afgelopen, maar wellicht dat het tweede seizoen wel een aflevering-per-week situatie wordt. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin vrijdag 30 januari 2015 @ 16:21:51 #134
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149212966
Ik vind overigens dat Netflix de term 'Netflix Original' niet moet gebruiken voor series die origineel helemaal niet van Netflix zijn. Niet alleen is het een incorrecte term, het schept ook verwarring; het is niet de eerste keer dat bovenstaand vraagstuk naar voren komt.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149213885
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:18 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ah lekker. Ik dacht dat omdat Better call Saul volgens mij nog niet helemaal uitgezonden is in de USA, maar dan ook pas net begint (per week dus).
Volgens mij heb je het heb je het antwoord inmiddels al haha!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 16:59:19 #136
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_149213989
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:55 schreef HarveySpecter het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het heb je het antwoord inmiddels al haha!
Ey Harvey, wanneer kom je met je nieuwe serie? Gr. Louis
pi_149214615
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:59 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ey Harvey, wanneer kom je met je nieuwe serie? Gr. Louis
Vervolg van seizoen 4 is nu op tv in Amerika he ;)
pi_149217208
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:21 schreef Breuls het volgende:
Ik vind overigens dat Netflix de term 'Netflix Original' niet moet gebruiken voor series die origineel helemaal niet van Netflix zijn. Niet alleen is het een incorrecte term, het schept ook verwarring; het is niet de eerste keer dat bovenstaand vraagstuk naar voren komt.
idd, kunnen ze beter Netflix Exclusive ofzo van maken. Series die niet van ze zelf zijn aanduiden als original slaat nergens op
pi_149238017
Californication seizoen 7 vanaf morgen ^O^
pi_149238164
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 16:21 schreef Breuls het volgende:
klopt, was met fargo ook al zo
  zaterdag 31 januari 2015 @ 15:53:52 #141
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149238420
Dat vind ik ook zo mooi aan Netflix: kijk ik naar seizoen twee van Ripperstreet, waarin in de eerste afleveringen een sleutelrol is weggelegd voor Joseph -Elephant Man- Merrick. Waardoor ik meteen weer zin krijg om The Elephant Man met John Hurt te kijken. Even checken en jawel, die staat op USA en GER.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 16:23:37 #142
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149239078
is lostpedia trouwens nog online, wat een uren heb ik daar op lopen speuren naar antwoorden :D
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_149239222
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 16:23 schreef Re het volgende:
is lostpedia trouwens nog online, wat een uren heb ik daar op lopen speuren naar antwoorden :D
Google is je vriend
  zaterdag 31 januari 2015 @ 16:31:33 #144
262 Re
Kiss & Swallow
pi_149239250
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 16:30 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Google is je vriend
ja en jij niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 31 januari 2015 @ 16:46:06 #145
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_149239539
:D.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 17:42:59 #146
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_149240517
:D
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_149244911
Departed _O_

Maand proeftijd er bijna opzitten en denk dat ik het stop ga zetten. Als je ziet hoeveel titels er elke keer verwijderd worden... dingen zoals Men in Black, seven years in tibet, american pie, scary movie...

Als zulk soort titels verwijderd worden ga ik geen 8 euro per maand betalen :N

[ Bericht 33% gewijzigd door Donnie-Brasco op 31-01-2015 20:43:18 ]
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 22:33:29 #148
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_149249287
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 20:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Departed _O_

Maand proeftijd er bijna opzitten en denk dat ik het stop ga zetten. Als je ziet hoeveel titels er elke keer verwijderd worden... dingen zoals Men in Black, seven years in tibet, american pie, scary movie...

Als zulk soort titels verwijderd worden ga ik geen 8 euro per maand betalen :N
Netflix is er dan ook vooral voor series.

Films kan je beter kijken via Popcorn Time
Oh.
pi_149251122
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Netflix is er dan ook vooral voor series.

Films kan je beter kijken via Popcorn Time
Meeste series heb ik al op blue ray en download ik de afleveringen zodra ze uitkomen. Blijft inderdaad weinig over om dan nog netflix te nemen.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 23:27:17 #150
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_149251183
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Meeste series heb ik al op blue ray en download ik de afleveringen zodra ze uitkomen. Blijft inderdaad weinig over om dan nog netflix te nemen.
Dan kan je er beter mee stoppen ja, de filmtitels zijn maar matig.
Oh.
  zaterdag 31 januari 2015 @ 23:30:04 #151
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_149251247
Twee episodes nu gezien van Mad Men, is wel aardig verder. Al hoop ik dat het verhaal zich nog wel tot iets spannender gaat ontwikkelen.
Oh.
  Donald Duck held zaterdag 31 januari 2015 @ 23:31:17 #152
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_149251268
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Het gemak telt enorm voor mij. De ene na de andere aflevering die automatisch start, het systeem onthoudt exact waar je gebleven bent - ook middenin een aflevering. Naadloos overpakken en verder kijken op andere apparaten. Vooral dat laatste doe ik vaak. Op TV iets aan het afspelen en dan bijvoorbeeld verder willen kijken in bed. Met een paar tikken zet ik het beeld over van TV naar iPad, werkt heerlijk soepel en snel.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_149251426
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twee episodes nu gezien van Mad Men, is wel aardig verder. Al hoop ik dat het verhaal zich nog wel tot iets spannender gaat ontwikkelen.
Komt wel.

Roger _O_

pi_149251471
Ik vind Mad Men echt geweldig O+ Ik ben dol op de sfeer van de serie en de hoofdpersonen vind ik ook super.
pi_149251514
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Mad Men echt geweldig O+ Ik ben dol op de sfeer van de serie en de hoofdpersonen vind ik ook super.
De muziek niet te vergeten

Admin zondag 1 februari 2015 @ 00:27:03 #156
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149252480
quote:
3s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 16:23 schreef Re het volgende:
ja,wordt dankbaar gebruik van gemaakt. ^O^
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_149252514
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:27 schreef yvonne het volgende:

[..]

ja,wordt dankbaar gebruik van gemaakt. ^O^
Die gasten hebben zo maar wat verzonnen iedere aflevering weer hè, las ik van de week. IJsberen in de tropen. :D.
I´m back.
pi_149252618
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:29 schreef Ryan3 het volgende:

Die gasten hebben zo maar wat verzonnen iedere aflevering weer hè, las ik van de week. IJsberen in de tropen. :D.
Heeft een heel logische verklaring :7 Die dan weer wel.
pi_149252640
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Heeft een heel logische verklaring :7 Die dan weer wel.
IJsberen in de tropen?
I´m back.
pi_149252683
quote:
5s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:36 schreef Ryan3 het volgende:

IJsberen in de tropen?
:Y heb je het wel gekeken?
pi_149252714
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 00:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:Y heb je het wel gekeken?
2 x een halve aflevering.
Maar hoe zit dat dan, want die IJsberen werden wel gebruikt als voorbeeld van hoe zeer de hele zooi aan mekaar werd verzonnen...
I´m back.
  zondag 1 februari 2015 @ 08:06:10 #162
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_149255416
quote:

[..]

Geen idee waar je dat gelezen hebt maar de schrijvers hebben wel voor elk seizoen en voor de hele serie een lijn gehad.

Natuurlijk hadden ze niet de hele serie al vanaf het begin in hun hoofd, maar het is zeker niet zo dat ze elke week maar wat verzonnen...
pi_149256431
  Moderator zondag 1 februari 2015 @ 10:29:48 #164
382129 crew  Donna
pi_149256634
Weer verder met Call the Midwife. O+
  Admin zondag 1 februari 2015 @ 11:11:30 #165
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149257224
quote:

[..]

Ijsbeer had een reden, de rest ook, ik geniet hoor.

zondag 1 februari 2015 @ 14:22:11 #166
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_149262031
Toentertijd met die ijsbeer waren ze nog niet dingen blindelings aan het verzinnen (als dat al waar is), dat zouden ze namelijk een beetje tegen het einde gedaan hebben. En alles heeft een reden ja >:)
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_149268545
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 08:06 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Geen idee waar je dat gelezen hebt maar de schrijvers hebben wel voor elk seizoen en voor de hele serie een lijn gehad.

Natuurlijk hadden ze niet de hele serie al vanaf het begin in hun hoofd, maar het is zeker niet zo dat ze elke week maar wat verzonnen...
Toevallig stond er twee weken geleden een artikel over de serie in de Volkskrant (als ik me niet vergis was de oorspronkelijke bron een Britse krant) waar de schrijvers toegaven dat ze totaal geen idee hadden waar het naartoe moest gaan en dat ze wel degelijk al schrijvende maar wat deden.

Maar ach, wat maakt het ook uit, het is een rare serie maar toch best vermakelijk. Ben nu aan het rewatchen, laatste episode seizoen 5 en ik kan me er prima mee vermaken :)

Edit: Even het artikel erbij gezocht: Lost writer admits they just made it up as they went along
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 1 februari 2015 @ 18:39:48 #168
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_149270753
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 11:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ijsbeer had een reden, de rest ook, ik geniet hoor.
Sorry Yvonne maar de ijsbeer had zeker geen reden.

A writer on Lost has revealed what many suspected, that there was never a plan for how to end the show and each season they would just think of "f*cked up things" to keep it ticking over.

Bron: http://www.independent.co(...)t-along-9977472.html

Blijft een toffe serie.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_149270796
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 18:39 schreef MMaRsu het volgende:

A writer on Lost has revealed what many suspected, that there was never a plan for how to end the show and each season they would just think of "f*cked up things" to keep it ticking over.

Blijft een toffe serie.
De ijsbeer heeft dan ook geen enkel verband met het einde van de show, maar wel met een wezenlijk andere verhaallijn in de show. Past gewoon, wordt gewoon beantwoord.
  Donald Duck held zondag 1 februari 2015 @ 18:41:51 #170
46149 __Saviour__
pi_149270817
Die ijsbeer kwam gewoon uit dat kamp, uit die kooi waar later ook Sawyer in werd opgesloten. Met die drukknoppen voor de koekjes, de ijsberen hadden het eerder door dan hem
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_149272561
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Beetje jammer dat ik nu al anderhalf jaar op nieuwe afleveringen wacht op netflix
pi_149272962
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:

[..]

Beetje jammer dat ik nu al anderhalf jaar op nieuwe afleveringen wacht op netflix
Ja, helemaal mee eens. Ik vond dat echt een geweldige serie!
Don Draper.. :9~
Maar helaas geen 'recentere' seizoenen.
Make my day!
pi_149273061
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 januari 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja, dat komt nog wel! En let ook op de aankleding enzo. Zo mooi en goed gedaan!
Make my day!
  zondag 1 februari 2015 @ 19:55:24 #174
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_149273869
quote:

[..]

Blijft een toffe serie.
Lekker artikel, de bron is een vriend van één van de schrijvers die anoniem wenst te blijven.

Degene die Lost intensief hebben gevolgd (waar ik mijzelf onder schaar) en bijvoorbeeld de podcasts van Damon Lindelof en Carlton Cuse luisterden weten dat deze laatstgenoemde zeker wel wisten waar ze mee bezig waren. En dit zijn de hoofdschrijvers van het team. Natuurlijk wisten ze niet alles van tevoren en hebben ze een aantal dingen aangepast (Benjamin Linus had in eerste instantie helemaal geen grote rol), maar ze wisten zeker wel waar ze mee bezig waren. Zeggen dat de schrijvers het maar deden om 'met de mensen te fucken' is echt een grove belediging.
  roze zondag 1 februari 2015 @ 19:59:26 #175
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149274005
http://www.flixfilms.nl/p(...)nal-series-en-films/ Er komen volgens mij veel leuke series dit jaar O+
  zondag 1 februari 2015 @ 20:01:57 #176
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_149274100
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:34 schreef agter het volgende:

[..]

Ja, dat komt nog wel! En let ook op de aankleding enzo. Zo mooi en goed gedaan!
Zeker tof hoe ze die sfeer uit die tijd neerzetten :)

Vooral dat ze overal maar aan het roken zijn :')
Oh.
pi_149274245
Ik wou dat er meer series zoals Mad Men waren... Zucht.
Make my day!
pi_149274804
quote:
2s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:59 schreef Amarantha het volgende:
http://www.flixfilms.nl/p(...)nal-series-en-films/ Er komen volgens mij veel leuke series dit jaar O+
Dragons lijkt mij wel tof.
pi_149275398
Ik ben ook bezig met mad men, heb seizoen 1 nu gezien en vind t erg leuk! Ik ben er alleen niet uit of ik Don Draper nu wel of niet leuk vind. :p
  zondag 1 februari 2015 @ 20:41:30 #180
152789 karr-1
pi_149275765
Ik ben nu Merlin aan het kijken, maar er staan maar 2 seizoen op Netflix, terwijl er al minstens 4 of 5 zijn. Komt de rest ook nog of niet meer?
  Redactie Frontpage zondag 1 februari 2015 @ 20:56:31 #181
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_149276641
The Interview staat op Canadw
  zondag 1 februari 2015 @ 21:00:47 #182
319979 Fok-it
All is well
pi_149276914
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:56 schreef SunChaser het volgende:
The Interview staat op Canadw
Doe geen moeite. Afschuwelijk slechte film
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_149277126
Staat er nog een leuke horror film à la friday the 13th op netflix?
pi_149278401
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:

Doe geen moeite. Afschuwelijk slechte film
Als slechte cult film schijnt hij nog best grappig te zijn om te kijken. Je moet idd geen goede film verwachten.
  Redactie Frontpage zondag 1 februari 2015 @ 21:58:26 #185
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_149279451
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:04 schreef ManianMan het volgende:
Staat er nog een leuke horror film à la friday the 13th op netflix?
Cabin in the Woods
pi_149280038
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:58 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Cabin in the Woods
Al gezien denk dat ik morgen na het werk maar een random horror film opzet ;) Thanks voor de suggestie.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:13:12 #187
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_149280040
Weer op zoek naar een nieuwe serie. Net The killing af.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  zondag 1 februari 2015 @ 22:13:15 #188
319979 Fok-it
All is well
pi_149280042
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als slechte cult film schijnt hij nog best grappig te zijn om te kijken. Je moet idd geen goede film verwachten.
Het is echt poep en plas humor in het exteme. Maar als sommige mensen dat grappig vinden zullen ze zicj wel vermaken :P
  zondag 1 februari 2015 @ 22:22:08 #189
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_149280422
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:13 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het is echt poep en plas humor in het exteme. Maar als sommige mensen dat grappig vinden zullen ze zicj wel vermaken :P
Amerikaanse humor :')
Oh.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:40:43 #190
319979 Fok-it
All is well
pi_149281404
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Amerikaanse humor :')
Dat is geen Amerikaanse humor. Dat is poep en plas-humor
  zondag 1 februari 2015 @ 22:42:58 #191
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_149281529
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:40 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat is geen Amerikaanse humor. Dat is poep en plas-humor
Dat is Amerikaanse humor.

Ooh seks hahaahhahaha wat grappig. Oh hij rookt wiet hahahaha wat grappig. Ooh hij eet schijt op HHAHAHAHAHA.

Tyfusamerikanen. Laat ze lekker normaal doen met hun obesitasharses.
Oh.
pi_149281710
Dankzij mijn vriendin verslaafd aan the Mentalist. :,) best een leuke serie
  zondag 1 februari 2015 @ 23:14:21 #193
39333 Zelva
pi_149282805
quote:
2s.gif Op zondag 1 februari 2015 19:59 schreef Amarantha het volgende:
Die reacties eronder 8)7 _O-
pi_149288197
SPOILER
Best of TEDx – 2012 AL – ♫ Engels/Koreaans – CC Engels/Nederlands
Lokaal talent en een boodschap die de wereld aanspreekt: dat is het beste van TEDx en het motto ‘ideas worth spreading’.

Ducktales de Film Het Geheim van de Wonderlamp – 1990 1:13 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Dagobert Duck reist af naar Egypte met zijn neefjes Kwik, Kwek en Kwak op zoek naar de schat van Collie Baba en zijn veertig rovers.

Fast & Furious 6 – 2013 12 2:10 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Dominic Toretto en zijn team racen na een overval weer met de vlam in de pijp door de straten, ditmaal in Europa.

Gucci: The Director – 2013 AL 1:24 uur – ♫ Engels – CC Duits/Engels/Frans/Nederlands
Intrigerend is dit kijkje op het leven en werk van Gucci’s Frida Giannini tijdens haar carrière bij een van grootste modehuizen ter wereld.

Honey, I Blew Up the Kid – 1992 6 1:29 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Een klein probleem wordt een groot probleem wanneer door een uitvinding van de klungelige wetenschapper Wayne Szalinski zijn 2-jarige zoon verandert in een reuzenpeuter.

Iron Man & Captain America: Heroes United – 2014 6 1:11 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Iron Man en Captain America moeten leren samenwerken terwijl ze proberen te voorkomen dat de Red Skull en Taskmaster een Hydra-leger inzetten.

My Little Pony Equestria Girls: Rainbow Rocks – 2014 6 1:13 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Rainbow Dash, Applejack, Pinkie Pie, Rarity en Fluttershy zijn van plan op te treden met hun nieuwe band bij het muziekfestival van de school Canterlot High.

Out Cold – 2001 12 1:29 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Snowboarders denken hun sneeuwparadijs gevonden te hebben maar dat verandert als er een projectontwikkelaar ten tonele verschijnt.

Sharknado 2: The Second One – 2014 16 1:30 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een onvoorspelbare storm laat zijn kracht en een dodelijke haaientornado los op New York City en Fin en April moeten de stad zien te redden.

Sinister – 2012 16 1:50 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een schrijver van ware misdaadverhalen ontdekt videotapes waarop brutale moorden te zien zijn die plaatsvonden in het huis dat hij net heeft gekocht.

Supermensch: The Legend of Shep Gordon – 2013 12 1:25 uur – ♫ Engels – CC Frans/Nederlands
Mike Myers maakte een documentaire over zijn vriend, de legendarische manager Shep Gordon die klanten als Blondie en Alice Cooper diende.

Tropic Thunder – 2008 16 2:01 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Deze gevechtsfilm van regisseur-ster Ben Stiller volgt een groep acteurs die gedwongen worden om real-life-soldaten te worden.

Zack and Quack – 2014 AL – ♫ Engels/Frans/Nederlands – CC Engels
De 7-jarige Zack woont met zijn beste vriend Quack in een flapuitboek: verrassingen te over dus als ze aan de flappen trekken!

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 02-02-2015 10:11:08 ]
pi_149288224
Ducktales :D _O_
pi_149288239
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 07:30 schreef Schunckelstar het volgende:
Ducktales :D _O_
HET LEVEN IS EEN WERVELSTORM HIER IN DUCKSTAD!!!!!!!
pi_149288576
Sharknado 2 gisteren gezien, nou ja, doorgespoeld in 10 minuten.

Wat een lachwekkend slechte film zeg!
  maandag 2 februari 2015 @ 08:29:14 #198
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_149288597
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:26 schreef JohnB52 het volgende:
Sharknado 2 gisteren gezien, nou ja, doorgespoeld in 10 minuten.

Wat een lachwekkend slechte film zeg!
Door zo'n film heenspoelen :')

Dan krijg je nooit de onderliggende boodschap mee
Oh.
  maandag 2 februari 2015 @ 08:50:00 #199
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_149288816
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:13 schreef ManianMan het volgende:
al gezien denk dat ik morgen na het werk maar een random horror film
the ABC's of death ( is wel een hele aparte film maar wel leuk)
the descent
human centipede ( deel 2 is het smerigst)
childsplay
  Admin maandag 2 februari 2015 @ 08:54:04 #200
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149288874
De BBC-serie The Missing is toegevoegd, en wordt ook alweer Netflix Original genoemd.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149288911
Ducktales!! Jeugdsentiment!
pi_149289096
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:57 schreef larry_flynt het volgende:
Ducktales!! Jeugdsentiment!
Voornamelijk dat -- volgens mij nauwelijks bekend tegenwoordig ;)
  maandag 2 februari 2015 @ 10:41:02 #203
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_149290692
Sharknado 2 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  maandag 2 februari 2015 @ 10:41:50 #204
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_149290712
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Sharknado 2 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
is die net zo goed slecht als deel 1.??

want dat was toch echt een pareltje
  maandag 2 februari 2015 @ 10:44:35 #205
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_149290774
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 10:41 schreef kawa4 het volgende:

[..]

is die net zo goed slecht als deel 1.??

want dat was toch echt een pareltje
Heb hem nog niet gezien, maar ik ga er vanuit dat dat wel het geval is.
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 11:18:39 #206
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_149291523
Van de toevoegingen is Sinister ook wel een aanrader als je van horror houdt. Een creepy filmpje is het.
  maandag 2 februari 2015 @ 11:42:31 #207
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_149292083
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 11:15 schreef BeamofLight het volgende:
Gaaf intro hè? _O_ Heb het boek ook gelezen en de film ook gezien (maar niet via Netflix)

Gisteren eerste aflevering van Unsere Väter, unsere Mütter gezien _O_
  maandag 2 februari 2015 @ 11:46:20 #208
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149292190
My Little Pony Equestria Girls: Rainbow Rocks *O*
  maandag 2 februari 2015 @ 11:52:54 #209
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_149292393
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:18 schreef Mike het volgende:
Van de toevoegingen is Sinister ook wel een aanrader als je van horror houdt. Een creepy filmpje is het.
Mee eens ja. :P De film doet er zijn naam eer aan.. Heel sinister
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_149292431
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:18 schreef Mike het volgende:
Ik vind het zo'n beetje het schoolvoorbeeld van hoe horror tegenwoordig geen ene reet meer aan is.
pi_149292475
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vind het zo'n beetje het schoolvoorbeeld van hoe horror tegenwoordig geen ene reet meer aan is.
Ik vond die filmpjes best naar :@
Tap tap tap
pi_149292479
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:42 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Gaaf intro hè? _O_ Heb het boek ook gelezen en de film ook gezien (maar niet via Netflix)

Gisteren eerste aflevering van Unsere Väter, unsere Mütter gezien _O_
Staat die er ook op :o
Tap tap tap
pi_149292497
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik vond die filmpjes best naar :@
Daar heb je dan ook gelijk het enige aan de film genoemd wat ik ook okay vond. :P

Sinister, Insidious, The Conjuring, dat soort films, allemaal 13-in-een-dozijn horror, imo.
pi_149292516
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Daar heb je dan ook gelijk het enige aan de film genoemd wat ik ook okay vond. :P
SPOILER
_O-
Tap tap tap
pi_149292543
Insidious en The Conjuring vond ik ook best tof hoor, alleen er mist elke keer iets. Of het verhaal waaiert alle kanten op, of het einde is om te kotsen zo braaf. Ik hou van geesten enzo O+
Tap tap tap
  maandag 2 februari 2015 @ 11:59:48 #216
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 12:08:04 #217
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_149292911
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens dat het meestal cliché na cliché is, de films die uitkomen. Ik probeer ze meestal nog wel mee te pakken in de bios, maar je wordt zelden verrast.

Daarom vond ik Sinister nog een prettige uitzondering omdat die echt naargeestig was.
pi_149293041
Gisteren op een brakke zondag compleet S01 From Dusk till Dawn gekeken...tja, het keek wel aardig weg maar meer ook niet. Zat weinig spanning in of plottwist, film wordt vrij aardig gevolgd.

Als je niets te kijken hebt, of niet wil hoeven op te letten is het wel OK
I am a Koala who Stretches :P
pi_149293398
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:08 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens dat het meestal cliché na cliché is, de films die uitkomen. Ik probeer ze meestal nog wel mee te pakken in de bios, maar je wordt zelden verrast.

Daarom vond ik Sinister nog een prettige uitzondering omdat die echt naargeestig was.
Die filmpjes waren naargeestig, voor de rest vond ik Sinister volledig ''by the books'' zeg maar.
  maandag 2 februari 2015 @ 12:28:10 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149293534
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:54 schreef Breuls het volgende:
De BBC-serie The Missing is toegevoegd, en wordt ook alweer Netflix Original genoemd.
Aanrader?
Ben namelijk bijna door seizoen twee van Ripper Street.
pi_149294096
had The Tudors al een behoorlijke tijd op de lijst staan maar het nu binnen een maand erdoorheen gejaagd. Dacht vooraf dat het best een zware serie zou zijn maar niets is minder waar. Vlot, goed geacteerd, prachtige setting en een gestoorde koning waar iedereen bang voor is. Beetje Game of Thrones maar dan zonder de fantasie _O_
  maandag 2 februari 2015 @ 12:59:21 #222
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_149294398
ik vond sinister, net weer anders als de andere horrors die de afgelopen tijd zijn uitgekomen,

ik vond de sfeer die er in zit echt stukken beter als bij de standaard rest.
  Admin maandag 2 februari 2015 @ 14:00:28 #223
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149296108
quote:
5s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:28 schreef Copycat het volgende:

[..]

Aanrader?
Ben namelijk bijna door seizoen twee van Ripper Street.
Ik heb er alleen trailers van gezien op de BBC, vorig jaar. Het leek me erg interessant, al ben ik wel glad vergeten ernaar te kijken, dus ik ben blij dat Netflix 'm nu heeft. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149296725
quote:
14s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:59 schreef kawa4 het volgende:
ik vond sinister, net weer anders als de andere horrors die de afgelopen tijd zijn uitgekomen,

ik vond de sfeer die er in zit echt stukken beter als bij de standaard rest.
De laatste twee horrorfilms die ik heb gezien waren steengoed en helemaal niet zoals de standaard rest O+ Eén daarvan was Cabin in the Woods en van de ander ben ik de naam even kwijt :@
  maandag 2 februari 2015 @ 14:22:39 #225
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_149296829
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

De laatste twee horrorfilms die ik heb gezien waren steengoed en helemaal niet zoals de standaard rest O+ Eén daarvan was Cabin in the Woods en van de ander ben ik de naam even kwijt :@
ow ja, die hebben we inderdaad ook nog,
die was ik even vergeten.

maar dat vond ik meer komedie dan horror eigenlijk.
wel een goede film hoor, maar echt horror . nee
pi_149296899
quote:
1s.gif Op maandag 2 februari 2015 08:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Door zo'n film heenspoelen :')

Dan krijg je nooit de onderliggende boodschap mee
Alsof die er is...
  Admin maandag 2 februari 2015 @ 15:48:09 #227
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149299109
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 14:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

The Cabin in the Woods is een film die het vaker herkijken zeker waard is. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149299181
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:48 schreef Breuls het volgende:

[..]

The Cabin in the Woods is een film die het vaker herkijken zeker waard is. :)

Leuk gedaan :D
Tap tap tap
pi_149304173

Californication (seizoen 7) – 2014 16 – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Een romanschrijver kampt met een schrijversblok en een zwak voor drugs, drank en seks terwijl hij worstelt om de relatie met zijn vriendin en dochter in stand te houden.

Missing The – 2014 12 – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Tony (Golden Globe-winnaar James Nesbitt) en zijn vrouw Emily (Golden Globe-kandidate Frances O'Connor) zijn op vakantie in Frankrijk als hun zoontje verdwijnt. Een landelijke zoektocht naar de jongen levert niets op. Jaren later gaat Tony met nieuwe informatie opnieuw op zoek. The Missing speelt zich af in twee landen en tijdsperioden en is een aangrijpende emotionele thriller over de obsessieve zoektocht van een man naar zijn vermiste zoon.
pi_149309513
quote:
7s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:56 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Tony (Golden Globe-winnaar James Nesbitt) en zijn vrouw Emily (Golden Globe-kandidate Frances O'Connor) zijn op vakantie in Frankrijk als hun zoontje verdwijnt. Een landelijke zoektocht naar de jongen levert niets op. Jaren later gaat Tony met nieuwe informatie opnieuw op zoek. The Missing speelt zich af in twee landen en tijdsperioden en is een aangrijpende emotionele thriller over de obsessieve zoektocht van een man naar zijn vermiste zoon.
Lijkt me wel een boeiende serie
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 21:58:37 #231
382129 crew  Donna
pi_149311597
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:11 schreef Rijst het volgende:

[..]

Lijkt me wel een boeiende serie
Ja mij ook :)
pi_149312103
Huh... Waarom duurt The Shining op Netflix maar 120 minuten? De film duurt volgens IMDB en andere bronnen 144 - 146 minuten?

Ik zat de film te kijken en vervolgens Room 237 (de docu over de film) en er werden allerlei scenes besproken die ik eerder in de film niet heb gezien.
  maandag 2 februari 2015 @ 22:21:24 #233
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_149312685
quote:
11s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:08 schreef iBenny het volgende:
Huh... Waarom duurt The Shining op Netflix maar 120 minuten? De film duurt volgens IMDB en andere bronnen 144 - 146 minuten?

Ik zat de film te kijken en vervolgens Room 237 (de docu over de film) en er werden allerlei scenes besproken die ik eerder in de film niet heb gezien.
Dan staat blijkbaar de Europese versie op Netflix. Hier vind je meer info.
  maandag 2 februari 2015 @ 22:25:09 #234
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_149312869
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 12:47 schreef planethugo het volgende:
had The Tudors al een behoorlijke tijd op de lijst staan maar het nu binnen een maand erdoorheen gejaagd. Dacht vooraf dat het best een zware serie zou zijn maar niets is minder waar. Vlot, goed geacteerd, prachtige setting en een gestoorde koning waar iedereen bang voor is. Beetje Game of Thrones maar dan zonder de fantasie _O_
Daar wil ik misschien na Marco Polo aan beginnen. Ik zapte er vroeger laat op de avond wel eens langs en bleef meestal wel hangen.

Marco Polo valt mij trouwens niet tegen!
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_149313051
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:21 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dan staat blijkbaar de Europese versie op Netflix. Hier vind je meer info.
Aha. Thanks!
  maandag 2 februari 2015 @ 22:39:52 #236
268260 Dr.Mikey
pi_149313468
Arrows seizoen drie maar gaan downloaden veel te leuk om een jaar te wachten.
R.I.P DTS.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 08:31:26 #237
311340 J83
New kid, be nice
pi_149318026
Bijna klaar met het eerste seizoen van The Americans, maar kan nergens vinden wanneer het tweede seizoen wordt toegevoegd. Weet iemand hier dat?
  dinsdag 3 februari 2015 @ 10:08:33 #238
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149319319
Dat ze van series zo achterlopen op de TV snap ik, want daar kan het ook nog worden uitgezonden. Maar ik liep laatst tegen midsomer murders aan, staan er maar 3 seizoenen op van de 15 of zo :(

quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arrows seizoen drie maar gaan downloaden veel te leuk om een jaar te wachten.
Ik ben nu net aan 2 begonnen maar vrees dat ik hier ook tegen aan ga lopen.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_149319740
quote:
7s.gif Op maandag 2 februari 2015 18:56 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]

Californication (seizoen 7) – 2014 16 – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Een romanschrijver kampt met een schrijversblok en een zwak voor drugs, drank en seks terwijl hij worstelt om de relatie met zijn vriendin en dochter in stand te houden.

Gisteren begonnen aan aflevering 1 van The Missing. Leuke invalshoek voor een detective, acteerniveau van sommige acteurs vrij matig. Vanavond aflevering 2 :)
pi_149323493
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:08 schreef Frag_adder het volgende:
Dat ze van series zo achterlopen op de TV snap ik, want daar kan het ook nog worden uitgezonden. Maar ik liep laatst tegen midsomer murders aan, staan er maar 3 seizoenen op van de 15 of zo :(

[..]

denk dat ze een deal hebben met een distribiteur om van bepaalde oudere series 3 seizoenen online te zetten. Er staan bijv ook maar 3 seizoenen erop van The Nanny en Married with Children
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:23:48 #241
268260 Dr.Mikey
pi_149326032
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 10:08 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Bij seizoen 1 echt af en toe doorheen moeten worstelen maar vanaf seizoen 2 is het een heerlijke wegkijk serie,
R.I.P DTS.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:57:05 #242
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149327061
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 12:52 schreef planethugo het volgende:

[..]

denk dat ze een deal hebben met een distribiteur om van bepaalde oudere series 3 seizoenen online te zetten. Er staan bijv ook maar 3 seizoenen erop van The Nanny en Married with Children
In de hoop dat de persoon dan de rest op dvd erbij koopt? Ik vrees bij dit soort series dat de andere seizoenen nooit gaan komen :(
pi_149327675
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 14:57 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

In de hoop dat de persoon dan de rest op dvd erbij koopt? Ik vrees bij dit soort series dat de andere seizoenen nooit gaan komen :(
of om te kijken voor welke series de meeste animo is om er vervolgens meer van te kopen? Of dat de rechten van andere seizoenen nog bij andere partijen liggen

ik denk niet dat iemand die netflix heeft nog echt dvd boxen aan gaat schaffen
  dinsdag 3 februari 2015 @ 15:27:32 #244
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_149327954
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 15:17 schreef planethugo het volgende:

[..]

of om te kijken voor welke series de meeste animo is om er vervolgens meer van te kopen? Of dat de rechten van andere seizoenen nog bij andere partijen liggen

ik denk niet dat iemand die netflix heeft nog echt dvd boxen aan gaat schaffen
Ik ook niet, maar ik vrees dat dit soort series niet gauw uitgebreid gaan worden :(
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:14:53 #245
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_149329488
Meer mensen die hier Arrested Development hebben gekeken of aan het kijken zijn? Ik ben nu bij aflevering 5.

Aan de ene kant vind ik het wel vermakelijk, met name door de verschillende personages, zoals het moederskindje, het rare huwelijk tussen zijn zus en die ontslagen arts en de goochelaar. Aan de andere kant vind ik het soms erg raar gefilmd en de wisseling tussen scenes en het plot moeten wat mij betreft nog een beetje doorgroeien. Maar aangezien het relatief korte afleveringen zijn (22 minuten) is het nog aardig goed te doen.
pi_149329882
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:14 schreef Scuidward het volgende:
Meer mensen die hier Arrested Development hebben gekeken of aan het kijken zijn? Ik ben nu bij aflevering 5.

Aan de ene kant vind ik het wel vermakelijk, met name door de verschillende personages, zoals het moederskindje, het rare huwelijk tussen zijn zus en die ontslagen arts en de goochelaar. Aan de andere kant vind ik het soms erg raar gefilmd en de wisseling tussen scenes en het plot moeten wat mij betreft nog een beetje doorgroeien. Maar aangezien het relatief korte afleveringen zijn (22 minuten) is het nog aardig goed te doen.
Ja, geweldig. Wat mij betreft 1 van de beste series die er op staan, als je maar stopt na het 2e seizoen. 3e seizoen is echt enorm slecht _O-
  dinsdag 3 februari 2015 @ 16:32:14 #247
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_149330113
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ja, geweldig. Wat mij betreft 1 van de beste series die er op staan, als je maar stopt na het 2e seizoen. 3e seizoen is echt enorm slecht _O-
Volgens mij waren het er 4 in totaal. Maar goed, als ik het 3e seizoen toch kijk stijgen de eerste twee ook weer :P

Ga het wel afkijken, nu ik wat langer nadenk is die goochelaar het leukst.
pi_149331071
Het ding van Arrested Development is dat de helft van de grappen twee of zelfs drie lagen hebben die pas vallen na een rewatch of drie(!) seizoenen later. Comedyserie die gemaakt is om te bingewatchen toen bingewatchen nog niet bestond. FOX heeft destijds seizoen 3 al bijna gecanceld en is daarom op sommige punten raar - af en toe worden ook heel meta grappen gemaakt over de annulering. Inmiddels hebben andere comedyseries elementen van AD overgenomen en is het inmiddels niet meer zo vooruitstrevend hilarisch als het tien jaar geleden was. Seizoen 4 is ook een beetje rommelig omdat acteurs allemaal conflicterende roosters hadden en dus nauwelijks scenes met iedereen konden opnemen.
pi_149341353
Net begonnen aan The Missing, een reeks met Belgische coproductie, acteurs & soundtrack. Nog niet op Netflix BE want de reeks begint pas in Maart op vrt.
pi_149341516
Omdat er naar mijn idee altijd zo'n negatieve sfeer om die serie hing was ik er nooit aan begonnen, maar toen ik de naam hier een paar weken geleden voorbij zag komen besloot ik toch maar met Lost te gaan beginnen. Ik vind het echt een ontzettend toffe serie tot nu toe!

En verslavend as fuck. }:|
Feyenoord Rotterdam
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:09:23 #251
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_149342313
Zo, OITNB af. Wát een finale. Val ik even in een zwart gat zeg. 10 juli is s3 er :')
  dinsdag 3 februari 2015 @ 23:12:33 #252
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_149344861
Arrested Development ben ik nu ook bij seizoen vier aanbeland.

Dat is wel héél duidelijk een stuk minder dan de drie voorgaande seizoenen. De afleveringen zijn karakterspecifiek geworden in plaats van dat alles door elkaar heen loopt. Veel van de grappen zaten toch in de interactie tussen de verschillende karakters en verhaallijnen.

Maar de eerste drie seizoenen zijn echt fantastisch, echt een aanrader.
pi_149348417
SPOILER
Bad Santa – 2003 12 1:39 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De criminelen Willie en Marcus vermommen zich als de kerstman en een elf en vinden werk in een groot warenhuis, dat ze van plan zijn volledig kaal te plukken.

Bring It On – 2000 6 1:34 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De aanvoerster van een bekroond team van cheerleaders staat onder grote druk als zij en haar team proberen voor de zesde keer achtereen nationaal kampioen te worden.

Family Man The – 2000 AL 2:05 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een ambitieuze investeringsbankier die emotionele banden schuwt komt in een ander leven terecht dat hij geleid had kunnen hebben als hij was getrouwd met z’n ex-vriendin.

Gangs of New York – 2002 16 2:46 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In het New York van midden 19e eeuw, dat werd gedomineerd door rivaliserende Ierse en Italiaanse bendes, jaagt de jonge Amsterdam Vallon op de moordenaar van zijn vader.

Ghosts of Girlfriends Past – 2009 12 1:36 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Playboy Connor krijgt de schrik van zijn leven als hij ervan langs krijgt van zijn ex-vriendinnen op de bruiloft van zijn broer.

Notebook The – 2004 6 2:03 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Twee jonge geliefden worden in de jaren 40 uit elkaar gedreven door oorlog en klassenverschillen in deze vertolking van Nicholas Sparks’ best verkopende roman.

Three Kingdoms: Resurrection of the Dragon – 2008 16 1:41 uur – ♫ Chinees – CC Nederlands
In de derde eeuw wordt een bescheiden Chinese man een groot krijger, en voert hij het leger aan als zijn land verwikkeld raakt in een langdurige burgeroorlog.
  woensdag 4 februari 2015 @ 07:53:18 #254
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_149348519
quote:
Bad Santa – 2003 12 1:39 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De criminelen Willie en Marcus vermommen zich als de kerstman en een elf en vinden werk in een groot warenhuis, dat ze van plan zijn volledig kaal te plukken.

Gangs of New York – 2002 16 2:46 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In het New York van midden 19e eeuw, dat werd gedomineerd door rivaliserende Ierse en Italiaanse bendes, jaagt de jonge Amsterdam Vallon op de moordenaar van zijn vader.

Three Kingdoms: Resurrection of the Dragon – 2008 16 1:41 uur – ♫ Chinees – CC Nederlands
In de derde eeuw wordt een bescheiden Chinese man een groot krijger, en voert hij het leger aan als zijn land verwikkeld raakt in een langdurige burgeroorlog.
leuke update weer

three kingdoms is toch wel de besten van deze 3
  woensdag 4 februari 2015 @ 08:20:39 #255
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149348722
de kerstfilms van deze tijd pfff ;(
je zult zien met kerst worden ze weer eraf gehaald
  woensdag 4 februari 2015 @ 08:21:14 #256
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149348727
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:09 schreef Aventura het volgende:
Zo, OITNB af. Wát een finale. Val ik even in een zwart gat zeg. 10 juli is s3 er :')
je kan ze ook opnieuw kijken :)
zie je meer.
  woensdag 4 februari 2015 @ 08:53:18 #257
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_149349070
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:09 schreef Aventura het volgende:
Seizoen 2 van Orange Is The New Black is ook wel goed dus? Kwam zelf niet zo makkelijk door de eerste 2 a 3 eps van seizoen 2 heen.
  Moderator woensdag 4 februari 2015 @ 09:41:48 #258
382129 crew  Donna
pi_149349843
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 08:53 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Seizoen 2 van Orange Is The New Black is ook wel goed dus? Kwam zelf niet zo makkelijk door de eerste 2 a 3 eps van seizoen 2 heen.
Ik vond het wel vermakelijk, maar zeker niet steen-goed ofzo. Gewoon leuk om te kijken. :Y
pi_149358441
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:26:38 #260
268260 Dr.Mikey
pi_149365766
9februari You Better Call Saul _O_
R.I.P DTS.
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:32:23 #261
152789 karr-1
pi_149365965
  woensdag 4 februari 2015 @ 19:32:46 #262
152789 karr-1
pi_149365980
Waarom worden er allerlei Kerstfilms geplaatst terwijl Kerst al voorbij is?
  Redactie Frontpage woensdag 4 februari 2015 @ 20:58:28 #264
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_149369860
quote:

[..]

Vond s2 beter want minder Piper
  woensdag 4 februari 2015 @ 21:13:19 #265
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_149370377
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Eens. Het was ook wat harder en veel spannender.
pi_149393468

Iron Man 3 – 2013 12 2:10 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Robert Downey Jr. hijst zich weer in zijn krachtige pantseroutfit om de rol van superheld Iron Man aan te nemen en wereldbedreigende schurken te verslaan.
  donderdag 5 februari 2015 @ 17:53:58 #267
268260 Dr.Mikey
pi_149394141
quote:

[..]

S1 is net glee in de gevangenis,
Doe mij ook maar seizoen 2.
R.I.P DTS.
pi_149394698
quote:

Volgens mij ben ik de enige die Piper wel leuk vind :D
pi_149395351
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:31 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]

Iron Man 3 – 2013 12 2:10 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Robert Downey Jr. hijst zich weer in zijn krachtige pantseroutfit om de rol van superheld Iron Man aan te nemen en wereldbedreigende schurken te verslaan.
Deze stond er toch al enkele weken op?
  Redactie Frontpage donderdag 5 februari 2015 @ 18:40:27 #270
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_149395551
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vind de andere karakters veel leuker, dan dat verwende nest
  Redactie Frontpage donderdag 5 februari 2015 @ 18:40:56 #271
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_149395573
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:34 schreef Unites het volgende:

[..]

Deze stond er toch al enkele weken op?
Stond van de zomer al op USA enzo
pi_149397013
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:40 schreef SunChaser het volgende:
Vind de andere karakters veel leuker, dan dat verwende nest
Dat was toch juist het probleem? Als verwend nest in de gevangenis terecht komen?
  Admin donderdag 5 februari 2015 @ 19:25:11 #273
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_149397254
quote:

[..]

Blijft een toffe serie.
Ik zie toch zat dingen over die ijsbe(e)r(en) voorbij komen die wel kloppend zijn.

Ik krijg zowaar medelijden met Benjamin :o

Redactie Frontpage donderdag 5 februari 2015 @ 19:43:43 #274
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_149398010
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat was toch juist het probleem? Als verwend nest in de gevangenis terecht komen?
Ja maar ik had t wel gezien na seizoen 1, dat gelieg en jaloers gedoe geloof ik wel. Maar er zitten veel mooiere verhalen in de gevangenis
pi_149398218
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ik ook, heel erg zelfs. Ik vind Alex juist een drama. Slechte actrice, bah
  donderdag 5 februari 2015 @ 20:24:44 #276
268260 Dr.Mikey
pi_149399356
Isla-Bonita
R.I.P DTS.
pi_149401632
Ik heb nu ook een account. Je kan films toevoegen op een lijst, maar houdt dat dan in dat het films zijn die je wil zien, of die je al hebt gezien?
Children of the night. What music they make.
  donderdag 5 februari 2015 @ 21:18:04 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149401741
Die wil je dan zien.
  Donald Duck held donderdag 5 februari 2015 @ 21:20:47 #279
46149 __Saviour__
pi_149401898
Die lijst is bedoeld als wachtrij, om films in te zetten die je nog wilt gaan zien
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nu ook een account. Je kan films toevoegen op een lijst, maar houdt dat dan in dat het films zijn die je wil zien, of die je al hebt gezien?
Voor wat je nog wil gaan kijken dus
Op http://www.netflix.com/RateMovies kun je films beoordelen die je al gezien hebt. Op die manier kan Netflix je betere suggesties geven
En op http://www.netflix.com/TastePreferences kun je genres aangeven
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  donderdag 5 februari 2015 @ 21:32:34 #280
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_149402556
Storing?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_149402820
Ok, bedankt!
Children of the night. What music they make.
pi_149403419
The Missing lijkt vooralsnog ook een aanrader ^O^ Nog maar twee afleveringen gezien, maar het boeit enorm.
pi_149403478
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 21:51 schreef Isabeau het volgende:
The Missing lijkt vooralsnog ook een aanrader ^O^ Nog maar twee afleveringen gezien, maar het boeit enorm.
Ik vind het ook leuk, maar ik stoor me ontzettend aan dat hoofdpersonage :') Ik vind hem enorm irritant. Een beetje de boer geert van detectiveland.
  donderdag 5 februari 2015 @ 21:52:40 #284
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149403495
Ik begin nu aan Hinterland. Daarna staat The Missing op mijn watchlist.
pi_149407838
Ik like de facebook van Netflix voor updates, maar man man, die reacties altijd op posts. Allemaal weer van dat Hollandse gezeik en mensen die Netflix met Popcorntime vergelijken :').
pi_149410128
The Missing in 2 avonden gekeken. Vond begin erg langdradig. Wel n goede serie.
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  vrijdag 6 februari 2015 @ 06:40:19 #287
152789 karr-1
pi_149410769
quote:

[..]

Ik heb echt met veel moeite seizoen 1 afgekregen, de rest heb ik maar gelaten. De serie boeit mij echt totaal niet.
pi_149410835
quote:

[..]

Daarna wordt het beter :Y
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_149420716
pi_149421551
Ik heb 3 seizoenen van de (Amerikaanse) the killing gezien, maar vergeleken met wallander is het maar een draak van een serie... Mijn hekelpunt is dat het allemaal zo uitgerekt en langdradig is.

Welke detective serie's zijn volgens jullie wel de moeite waard?

Ik heb ook nog de nieuwe sherlock Holmes serie van je BBC gezien, maar ik irriteer me aan de hoofdpersoon Dus daar ben ik ook mee gestopt.
pi_149421776
Misschien is dit allang gezegd hier, maar: the missing is toch helemaal geen Netflix original?
Zie deze site van de BBC.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 15:31:02 #292
134538 chansadres
Black & White
pi_149421855
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:27 schreef christiman het volgende:
Misschien is dit allang gezegd hier, maar: the missing is toch helemaal geen Netflix original?
Zie deze site van de BBC.
Is inderdaad al lang gezegd ;)
Het predicaat Original slaat er op dat de serie exclusief voor Nederland is. Oftewel enkel de Nederlandse zenders en omdat BBC een Britse zender is valt het daar niet onder. Dat de BBC hier wel te ontvangen is, heeft daar niks mee te maken.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_149425103
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:31 schreef chansadres het volgende:

[..]

Is inderdaad al lang gezegd ;)
Het predicaat Original slaat er op dat de serie exclusief voor Nederland is. Oftewel enkel de Nederlandse zenders en omdat BBC een Britse zender is valt het daar niet onder. Dat de BBC hier wel te ontvangen is, heeft daar niks mee te maken.
Oh, never mind dan :@ en dank voor de uitleg :Y
pi_149425973
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 15:19 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb 3 seizoenen van de (Amerikaanse) the killing gezien, maar vergeleken met wallander is het maar een draak van een serie... Mijn hekelpunt is dat het allemaal zo uitgerekt en langdradig is.

Welke detective serie's zijn volgens jullie wel de moeite waard?

Ik heb ook nog de nieuwe sherlock Holmes serie van je BBC gezien, maar ik irriteer me aan de hoofdpersoon Dus daar ben ik ook mee gestopt.
Luther, BBC.
Feyenoord Rotterdam
pi_149432469
Net John dies at the end gezien wtf did I see
pi_149432878
De Marathon

Verdomme, wat een mooie film :'(
  Moderator vrijdag 6 februari 2015 @ 21:37:43 #297
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_149432987
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 17:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Luther, BBC.
Ik word niet vrolijk van al die psychopaten.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 22:06:46 #298
152789 karr-1
pi_149433989
Waarom zijn er van meerdere series seizoenen die ontbreken, terwijl de serie allang is afgelopen?
pi_149434130
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 21:23 schreef ManianMan het volgende:
Net John dies at the end gezien wtf did I see
Fantastische film :)
  vrijdag 6 februari 2015 @ 22:24:28 #300
259569 ZodiaX
..:: 0-Day all the way ::..
pi_149434517
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
De Marathon

Verdomme, wat een mooie film :'(
Verassend goede en leuke film voor een nederlandse film.

Heb best vaak moeten lachen en dat gebeurd niet vaak bij NL films.
┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
pi_149434535
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:24 schreef ZodiaX het volgende:

[..]

Verassend goede en leuke film voor een nederlandse film.

Heb best vaak moeten lachen en dat gebeurd niet vaak bij NL films.
ik heb zitten janken man niet te zuinig

EDIT

iemand anders mag openen, mobiel verdwijnt de OP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')