Alles behalve het laatste seizoen, dat is wel beetj jammerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Is de hele serie van Lost leuk? Of alleen de eerste paar seizoenen?
Nadat Veronica het heeft uitgezonden, vermoed ik zo.quote:
als het seizoen is afgelopen, komt het op de Amerikaanse Netflix.quote:
Heb ze laatst ook allemaal bekeken. Prima serie, maar:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:41 schreef Slobeend het volgende:
Homeland kijkt prima weg, maar wel behoorlijk Amerikaans + veel serie clichés.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en dan heeft Veronica dus nog eerst de uitzendrechten, dus ik denk dat we voor Netflix nog even langer moeten wachten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
als het seizoen is afgelopen, komt het op de Amerikaanse Netflix.
Dus pas op zijn vroegst eind mei.
Beter lezen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ze laatst ook allemaal bekeken. Prima serie, maar:Ik werd ook helemaal zenuwachtig van die Carrie op een gegeven moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond zelfs het laatste seizoen nog leuk (je hoopt toch op wat antwoorden hè...).quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:38 schreef Fok-it het volgende:
Alles behalve het laatste seizoen, dat is wel beetj jammer
Netflix had toch een miljoen betaald om als eerste te mogen uitzenden als het seizoen op de eigen zender klaar was?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nadat Veronica het heeft uitgezonden, vermoed ik zo.
True, misschien wijkt die deal dan af van de gebruikelijke afspraken. We zullen het wel zien.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Netflix had toch een miljoen betaald om als eerste te mogen uitzenden als het seizoen op de eigen zender klaar was?
Ik vond seizoen 5 van Breaking Bad onnodig. Seizoen 4 zou een prima einde zijn geweest.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond zelfs het laatste seizoen nog leuk (je hoopt toch op wat antwoorden hè...).
Op zich wel een goed einde. Ik mis Breaking Bad nog steeds (had een ijzersterk einde). Maar Dexter en Lost mis ik dus absoluut niet(beiden bagger einde).
En Gotham is al een tijdje bezig. Geen idee hoelang een seizoen normaal is maar zou toch niet zo lang moeten duren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
True, misschien wijkt die deal dan af van de gebruikelijke afspraken. We zullen het wel zien.
Een TV-seizoen op de grote netwerken in de VS loopt gewoon van eind september tot eind mei.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Gotham is al een tijdje bezig. Geen idee hoelang een seizoen normaal is maar zou toch niet zo lang moeten duren.
En weer niet mijn series. Blehquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:52 schreef Aether het volgende:
• Californication seizoen 7 vanaf 1 februari
• Fast & Furious 6 vanaf 1 februari
• Honey, I Blew Up the Kid vanaf 2 februari
• Gangs of New York vanaf 4 februari
• The Notebook vanaf 4 februari
• Nashville seizoen 3 deel 2 vanaf 6 februari
• Ever After High vanaf 7 februari
• Better Call Saul vanaf 9 februari
• Pirates of the Caribbean vanaf 9 februari
• Jarhead vanaf 11 februari
• Mako Mermaids seizoen 2 vanaf 13 februari
• The Following seizoen 2 vanaf 15 februari
• A Bronx Tale vanaf 18 februari
• The Pursuit of Happiness vanaf 18 februari
• Across the Universe vanaf 18 februari
• Hercules vanaf 23 februari
• House of Cards seizoen 3 vanaf 27 februari
http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-februari
Gotham heeft er 22, dit seizoen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Gotham is al een tijdje bezig. Geen idee hoelang een seizoen normaal is maar zou toch niet zo lang moeten duren.
Volgens mij is dat ook juist de bedoeling.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik werd ook helemaal zenuwachtig van die Carrie op een gegeven moment.
Ja, hier ook!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is vooral wachten op Mad Men.
Klopt. Ik vind ook dat ze zeer goed gecast is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook juist de bedoeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |