FYI: Revolution is na seizoen 2 gecancelled.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:59 schreef Schunckelstar het volgende:
Net begonnen aan revolution, best aardige serie maar soms wat slecht geacteerd.
beetje jammer alleen dat ik hiervoor the walking dead heb gekeken, want dit is eigenlijk gewoon the walking dead light![]()
zelfde idee alleen dan zonder zombies
Ah ok, dus het eindigt zomaar zonder bevredigend einde?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
FYI: Revolution is na seizoen 2 gecancelled.
Ik ben halverwege seizoen 1 afgehaakt. Maar volgens mij een aardig open eind ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ah ok, dus het eindigt zomaar zonder bevredigend einde?
of heeft het nog wel zin om de 2 seizoenen die er op staan te kijken?
1 aflevering van gezien, vond het echt baggerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:59 schreef Schunckelstar het volgende:
Net begonnen aan revolution, best aardige serie maar soms wat slecht geacteerd.
beetje jammer alleen dat ik hiervoor the walking dead heb gekeken, want dit is eigenlijk gewoon the walking dead light![]()
zelfde idee alleen dan zonder zombies
Ik hoopte bij jericho op een fallout achtige sfeer. Maar het kwam me allemaal iets te amerikaans over qua acteerwerk ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Jericho wel leuk, ook abrupt geëindigd. Net als Firefly.
Netflix op Facebook vandaag;quote:Op maandag 26 januari 2015 15:40 schreef Drankster het volgende:
Komt seizoen 1 van Better Call Saul direct op Netflix of krijgen we wekelijks nieuwe afleveringen?
lol, toevallig gisteren laatste Episode S02 gezien (meer onder het mom van afmaken waar je aan begonnen bent) Maar scheelt weer een S03 kijken....nu weer op zoek naar een verslavende serie op Netflix.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
FYI: Revolution is na seizoen 2 gecancelled.
Ja, Delinda zwanger en dan als cliffhanger alsof ze een miskraam zou krijgen o.i.d., toen serie gecancelledquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:38 schreef KingRadler het volgende:
na het debacle van abrupt einde van de TV serie Las Vegas.
houden ze nu in Amerika rekening mee dat TV series eerder gecanceld worden,
zodat makers er nog een goed einde van kunnen maken.
Ik wacht ook vaak tot een serie echt helemaal klaar is voor ik het ga kijken. Heb de fout gemaakt om once upon a time met mijn vrouw te gaan kijken, komt verdomme geen einde aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, Delinda zwanger en dan als cliffhanger alsof ze een miskraam zou krijgen o.i.d., toen serie gecancelled
Herkenbaar, dan heeft ze er na een paar afleveringen geen zin meer in of vind ze weer wat anders leuk, etc. Komt geen einde aanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef DonnaRush het volgende:
Als ik een serie met m`n vriend moet gaan kijken dan heb ik in 2016 nog geen seizoen klaar. Mijn collega's klagen ook altijd dat het lang duurt, series kijken met de vrouw.
Ik heb mezelf voorgenomen om minimaal een aflevering of 5 te kijken als ik aan een serie beginquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1 aflevering van gezien, vond het echt baggerHet idee was leuk, maar slecht uitgevoerd.
Mijn vrouw vind het prachtig alleen ik ben het helemaal zat met dat gerek in once upon a time. Lijkt wel of ze echt iets moeten verzinnen om maar geld binnen te blijven halen en de serie langer door te laten gaan. Het had in seizoen twee al afgelopen moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Herkenbaar, dan heeft ze er na een paar afleveringen geen zin meer in of vind ze weer wat anders leuk, etc. Komt geen einde aan
Hahaha, ik dacht dat je vrouw het probleem was, dat het zo langzaam ging dat er geen einde aan komt. Sorry!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:56 schreef danny081 het volgende:
[..]
Mijn vrouw vind het prachtig alleen ik ben het helemaal zat met dat gerek in once upon a time. Lijkt wel of ze echt iets moeten verzinnen om maar geld binnen te blijven halen en de serie langer door te laten gaan. Het had in seizoen twee al afgelopen moeten zijn.
Geen idee, heb nog niets van Better Call Saul gezien, maar als je BB gezien hebt begrijp je wel waarom we er met smart op wachtenquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:59 schreef KingRadler het volgende:
moet je Breaking Bad gezien hebben om Better call Saul te snappen?
Je moet BB sowieso gezien hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:59 schreef KingRadler het volgende:
moet je Breaking Bad gezien hebben om Better call Saul te snappen?
Spreekt voor zichquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Je moet BB sowieso gezien hebben.
Waarom zou je dan wel BCS willen zien?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:02 schreef KingRadler het volgende:
heb 1 a 2 afleveringen gezien vond er niks aan
traag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Departed The – 2006 16 2:31 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Om de Ierse maffia in Boston uit te schakelen infiltreert een politieagent in het syndicaat niet wetende dat deze andersom hetzelfde heeft gedaan.
Dukes of Hazzard The – 2005 6 1:43 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
De Dukes zijn terug in deze comedy die gebaseerd is op de tv-serie, met Bo en Luke die in hun trouwe Dodge Charger door Hazzard County scheuren.
Four Christmases – 2008 6 1:28 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Een koppel wordt gedwongen om hun eerste kerst samen een bezoek te brengen aan elk van hun vier gescheiden ouders - in één dag!
Pocahontas – 1995 AL 1:21 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Een Amerikaanse Indiaanse vrouw moet met de beste krijger van het dorp trouwen, maar ze hunkert naar meer – en al snel ontmoet ze kapitein John Smith.
Polar Express The – 2004 AL 1:39 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
In deze hartelijke film wordt het geloof van een jongen in de kerstgeest weer nieuw leven ingeblazen als hij op kerstavond met een trein op de noordpool terechtkomt.
Shining The – 1980 16 1:59 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Jack Torrance wordt krankzinnig en terroriseert zijn vrouw en zoontje als ze in een verlaten en griezelig hotel gaan wonen tijdens de wintermaanden.
Unaccompanied Minors – 2006 6 1:29 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Vijf verschillende kinderen, ingesneeuwd op het vliegveld op kerstavond, proberen bij hun families te komen en een chagrijnige luchthavenmedewerker te slim af te zijn.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:34 schreef Aether het volgende:
Drie kerstfilmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Departed The – 2006 16 2:31 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Om de Ierse maffia in Boston uit te schakelen infiltreert een politieagent in het syndicaat niet wetende dat deze andersom hetzelfde heeft gedaan.
Dukes of Hazzard The – 2005 6 1:43 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
De Dukes zijn terug in deze comedy die gebaseerd is op de tv-serie, met Bo en Luke die in hun trouwe Dodge Charger door Hazzard County scheuren.
Four Christmases – 2008 6 1:28 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Een koppel wordt gedwongen om hun eerste kerst samen een bezoek te brengen aan elk van hun vier gescheiden ouders - in één dag!
Pocahontas – 1995 AL 1:21 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Een Amerikaanse Indiaanse vrouw moet met de beste krijger van het dorp trouwen, maar ze hunkert naar meer – en al snel ontmoet ze kapitein John Smith.
Polar Express The – 2004 AL 1:39 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
In deze hartelijke film wordt het geloof van een jongen in de kerstgeest weer nieuw leven ingeblazen als hij op kerstavond met een trein op de noordpool terechtkomt.
Shining The – 1980 16 1:59 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Jack Torrance wordt krankzinnig en terroriseert zijn vrouw en zoontje als ze in een verlaten en griezelig hotel gaan wonen tijdens de wintermaanden.
Unaccompanied Minors – 2006 6 1:29 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Vijf verschillende kinderen, ingesneeuwd op het vliegveld op kerstavond, proberen bij hun families te komen en een chagrijnige luchthavenmedewerker te slim af te zijn.![]()
LOL ik kan the shining niet vinden in mijn VS-Netflix.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:07 schreef kawa4 het volgende:
weer een zeer goede updeet
met onder andere
iron man 3
expandebles
the departed
the shining (1980)
polar express
Die prequel ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:36 schreef Buitendam het volgende:
Vandaag laatste aflevering van Fargo gezien.
Ben wel benieuwd naar seizoen 2.
Nadeel van netflix is dat een verstokte filmkijker eigenlijk alle films die erop komen al gezien heeft. En die paar die je dan niet gezien hebt zijn kerstfilms.quote:
Nice.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:21 schreef KingRadler het volgende:
Fargo Seizoen 2:
Ted Danson
Kirsten Dunst
Jesse Plemons
Jean Smart
Patrick Wilson
Goeie cast
Die heb ik vannacht ook gekeken, fijne film inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:15 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren Lincoln Lawyer gezien. Fijn filmpje, maar dat kan ook niet anders met Horny Matthew (no hommo)
Halverwege het eerste seizoen gaat het leuker en leuker worden, vond het eerst ook saai maar nu geweldig. Al moet ik zeggen dat ze op sommige gesprekken er wel wat te diep op in gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:02 schreef KingRadler het volgende:
heb 1 a 2 afleveringen gezien vond er niks aan
traag
de allereerste serie die ik op netflix heb gekeken, en ik denk nog steeds de bestequote:
Echt? Dat werd tijd zeg! Ik doe net alsof one to go de laatste aflevering is geweestquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nice.
CSI gaat stoppen, dus Ted Danson heeft tijd genoeg.
Alles behalve het laatste seizoen, dat is wel beetj jammerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Is de hele serie van Lost leuk? Of alleen de eerste paar seizoenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |