Alles behalve het laatste seizoen, dat is wel beetj jammerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Is de hele serie van Lost leuk? Of alleen de eerste paar seizoenen?
Nadat Veronica het heeft uitgezonden, vermoed ik zo.quote:
als het seizoen is afgelopen, komt het op de Amerikaanse Netflix.quote:
Heb ze laatst ook allemaal bekeken. Prima serie, maar:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:41 schreef Slobeend het volgende:
Homeland kijkt prima weg, maar wel behoorlijk Amerikaans + veel serie clichés.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en dan heeft Veronica dus nog eerst de uitzendrechten, dus ik denk dat we voor Netflix nog even langer moeten wachten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
als het seizoen is afgelopen, komt het op de Amerikaanse Netflix.
Dus pas op zijn vroegst eind mei.
Beter lezen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ze laatst ook allemaal bekeken. Prima serie, maar:Ik werd ook helemaal zenuwachtig van die Carrie op een gegeven moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond zelfs het laatste seizoen nog leuk (je hoopt toch op wat antwoorden hè...).quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:38 schreef Fok-it het volgende:
Alles behalve het laatste seizoen, dat is wel beetj jammer
Netflix had toch een miljoen betaald om als eerste te mogen uitzenden als het seizoen op de eigen zender klaar was?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nadat Veronica het heeft uitgezonden, vermoed ik zo.
True, misschien wijkt die deal dan af van de gebruikelijke afspraken. We zullen het wel zien.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Netflix had toch een miljoen betaald om als eerste te mogen uitzenden als het seizoen op de eigen zender klaar was?
Ik vond seizoen 5 van Breaking Bad onnodig. Seizoen 4 zou een prima einde zijn geweest.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond zelfs het laatste seizoen nog leuk (je hoopt toch op wat antwoorden hè...).
Op zich wel een goed einde. Ik mis Breaking Bad nog steeds (had een ijzersterk einde). Maar Dexter en Lost mis ik dus absoluut niet(beiden bagger einde).
En Gotham is al een tijdje bezig. Geen idee hoelang een seizoen normaal is maar zou toch niet zo lang moeten duren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
True, misschien wijkt die deal dan af van de gebruikelijke afspraken. We zullen het wel zien.
Een TV-seizoen op de grote netwerken in de VS loopt gewoon van eind september tot eind mei.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Gotham is al een tijdje bezig. Geen idee hoelang een seizoen normaal is maar zou toch niet zo lang moeten duren.
En weer niet mijn series. Blehquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:52 schreef Aether het volgende:
• Californication seizoen 7 vanaf 1 februari
• Fast & Furious 6 vanaf 1 februari
• Honey, I Blew Up the Kid vanaf 2 februari
• Gangs of New York vanaf 4 februari
• The Notebook vanaf 4 februari
• Nashville seizoen 3 deel 2 vanaf 6 februari
• Ever After High vanaf 7 februari
• Better Call Saul vanaf 9 februari
• Pirates of the Caribbean vanaf 9 februari
• Jarhead vanaf 11 februari
• Mako Mermaids seizoen 2 vanaf 13 februari
• The Following seizoen 2 vanaf 15 februari
• A Bronx Tale vanaf 18 februari
• The Pursuit of Happiness vanaf 18 februari
• Across the Universe vanaf 18 februari
• Hercules vanaf 23 februari
• House of Cards seizoen 3 vanaf 27 februari
http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-februari
Gotham heeft er 22, dit seizoen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Gotham is al een tijdje bezig. Geen idee hoelang een seizoen normaal is maar zou toch niet zo lang moeten duren.
Volgens mij is dat ook juist de bedoeling.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik werd ook helemaal zenuwachtig van die Carrie op een gegeven moment.
Ja, hier ook!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is vooral wachten op Mad Men.
Klopt. Ik vind ook dat ze zeer goed gecast is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook juist de bedoeling.
Zijn orginele Netflix series. Dus volgens mij het volledige seizoen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Als er een nieuwe serie op komt net als Better Call Saul, of nieuw seizoen House of Cards, staat er dan meteen het hele seizoen op, of steeds per aflevering?
Ah lekker. Ik dacht dat omdat Better call Saul volgens mij nog niet helemaal uitgezonden is in de USA, maar dan ook pas net begint (per week dus).quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zijn orginele Netflix series. Dus volgens mij het volledige seizoen.
Ik las hier ergens dat er iedere week 1 aflevering per week komt van Better call saulquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Echter is Better Call Saul niet echt een Netflix-original, maar is er gewoon een goede deal gesloten. Netflix mag de aflevering een dag na US airdate op de internationale Netflix zetten. (Let op: deze staat dus niet op de US Netflix). Ging afgelopen jaar ook zo met Fargo en From Dusk Till Dawn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
House of Cards komt met een heel seizoen tegelijk. Better Call Saul komt met een aflevering per week.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Als er een nieuwe serie op komt net als Better Call Saul, of nieuw seizoen House of Cards, staat er dan meteen het hele seizoen op, of steeds per aflevering?
House of cards in 1x , better call saul 1 per week, 1dag na de uitzending op amc in amerikaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Andere series onder dezelfde deal zijn Derek en Penny Dreadful. Die laatste verscheen hier pas op Netflix toen het op Showtime al lang en breed was afgelopen, maar wellicht dat het tweede seizoen wel een aflevering-per-week situatie wordt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:19 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Echter is Better Call Saul niet echt een Netflix-original, maar is er gewoon een goede deal gesloten. Netflix mag de aflevering een dag na US airdate op de internationale Netflix zetten. (Let op: deze staat dus niet op de US Netflix). Ging afgelopen jaar ook zo met Fargo en From Dusk Till Dawn.
Volgens mij heb je het heb je het antwoord inmiddels al haha!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah lekker. Ik dacht dat omdat Better call Saul volgens mij nog niet helemaal uitgezonden is in de USA, maar dan ook pas net begint (per week dus).
Ey Harvey, wanneer kom je met je nieuwe serie? Gr. Louisquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:55 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het heb je het antwoord inmiddels al haha!
Vervolg van seizoen 4 is nu op tv in Amerika hequote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ey Harvey, wanneer kom je met je nieuwe serie? Gr. Louis
idd, kunnen ze beter Netflix Exclusive ofzo van maken. Series die niet van ze zelf zijn aanduiden als original slaat nergens opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:21 schreef Breuls het volgende:
Ik vind overigens dat Netflix de term 'Netflix Original' niet moet gebruiken voor series die origineel helemaal niet van Netflix zijn. Niet alleen is het een incorrecte term, het schept ook verwarring; het is niet de eerste keer dat bovenstaand vraagstuk naar voren komt.
klopt, was met fargo ook al zoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:21 schreef Breuls het volgende:
Ik vind overigens dat Netflix de term 'Netflix Original' niet moet gebruiken voor series die origineel helemaal niet van Netflix zijn. Niet alleen is het een incorrecte term, het schept ook verwarring; het is niet de eerste keer dat bovenstaand vraagstuk naar voren komt.
Google is je vriendquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:23 schreef Re het volgende:
is lostpedia trouwens nog online, wat een uren heb ik daar op lopen speuren naar antwoorden
Netflix is er dan ook vooral voor series.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Departed
Maand proeftijd er bijna opzitten en denk dat ik het stop ga zetten. Als je ziet hoeveel titels er elke keer verwijderd worden... dingen zoals Men in Black, seven years in tibet, american pie, scary movie...
Als zulk soort titels verwijderd worden ga ik geen 8 euro per maand betalen
Meeste series heb ik al op blue ray en download ik de afleveringen zodra ze uitkomen. Blijft inderdaad weinig over om dan nog netflix te nemen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Netflix is er dan ook vooral voor series.
Films kan je beter kijken via Popcorn Time
Dan kan je er beter mee stoppen ja, de filmtitels zijn maar matig.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Meeste series heb ik al op blue ray en download ik de afleveringen zodra ze uitkomen. Blijft inderdaad weinig over om dan nog netflix te nemen.
Het gemak telt enorm voor mij. De ene na de andere aflevering die automatisch start, het systeem onthoudt exact waar je gebleven bent - ook middenin een aflevering. Naadloos overpakken en verder kijken op andere apparaten. Vooral dat laatste doe ik vaak. Op TV iets aan het afspelen en dan bijvoorbeeld verder willen kijken in bed. Met een paar tikken zet ik het beeld over van TV naar iPad, werkt heerlijk soepel en snel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Meeste series heb ik al op blue ray en download ik de afleveringen zodra ze uitkomen. Blijft inderdaad weinig over om dan nog netflix te nemen.
Komt wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twee episodes nu gezien van Mad Men, is wel aardig verder. Al hoop ik dat het verhaal zich nog wel tot iets spannender gaat ontwikkelen.
De muziek niet te vergetenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Mad Men echt geweldigIk ben dol op de sfeer van de serie en de hoofdpersonen vind ik ook super.
ja,wordt dankbaar gebruik van gemaakt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:23 schreef Re het volgende:
is lostpedia trouwens nog online, wat een uren heb ik daar op lopen speuren naar antwoorden
Die gasten hebben zo maar wat verzonnen iedere aflevering weer hè, las ik van de week. IJsberen in de tropen.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
ja,wordt dankbaar gebruik van gemaakt.
Heeft een heel logische verklaringquote:Op zondag 1 februari 2015 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
Die gasten hebben zo maar wat verzonnen iedere aflevering weer hè, las ik van de week. IJsberen in de tropen..
IJsberen in de tropen?quote:Op zondag 1 februari 2015 00:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft een heel logische verklaringDie dan weer wel.
quote:
2 x een halve aflevering.quote:
Geen idee waar je dat gelezen hebt maar de schrijvers hebben wel voor elk seizoen en voor de hele serie een lijn gehad.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die gasten hebben zo maar wat verzonnen iedere aflevering weer hè, las ik van de week. IJsberen in de tropen..
Ijsbeer had een reden, de rest ook, ik geniet hoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toevallig stond er twee weken geleden een artikel over de serie in de Volkskrant (als ik me niet vergis was de oorspronkelijke bron een Britse krant) waar de schrijvers toegaven dat ze totaal geen idee hadden waar het naartoe moest gaan en dat ze wel degelijk al schrijvende maar wat deden.quote:Op zondag 1 februari 2015 08:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat gelezen hebt maar de schrijvers hebben wel voor elk seizoen en voor de hele serie een lijn gehad.
Natuurlijk hadden ze niet de hele serie al vanaf het begin in hun hoofd, maar het is zeker niet zo dat ze elke week maar wat verzonnen...
Sorry Yvonne maar de ijsbeer had zeker geen reden.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ijsbeer had een reden, de rest ook, ik geniet hoor.
De ijsbeer heeft dan ook geen enkel verband met het einde van de show, maar wel met een wezenlijk andere verhaallijn in de show. Past gewoon, wordt gewoon beantwoord.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry Yvonne maar de ijsbeer had zeker geen reden.
A writer on Lost has revealed what many suspected, that there was never a plan for how to end the show and each season they would just think of "f*cked up things" to keep it ticking over.
Bron: http://www.independent.co(...)t-along-9977472.html
Blijft een toffe serie.
Beetje jammer dat ik nu al anderhalf jaar op nieuwe afleveringen wacht op netflixquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Mad Men echt geweldigIk ben dol op de sfeer van de serie en de hoofdpersonen vind ik ook super.
Ja, helemaal mee eens. Ik vond dat echt een geweldige serie!quote:Op zondag 1 februari 2015 19:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik nu al anderhalf jaar op nieuwe afleveringen wacht op netflix
Ja, dat komt nog wel! En let ook op de aankleding enzo. Zo mooi en goed gedaan!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twee episodes nu gezien van Mad Men, is wel aardig verder. Al hoop ik dat het verhaal zich nog wel tot iets spannender gaat ontwikkelen.
Lekker artikel, de bron is een vriend van één van de schrijvers die anoniem wenst te blijven.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry Yvonne maar de ijsbeer had zeker geen reden.
A writer on Lost has revealed what many suspected, that there was never a plan for how to end the show and each season they would just think of "f*cked up things" to keep it ticking over.
Bron: http://www.independent.co(...)t-along-9977472.html
Blijft een toffe serie.
Zeker tof hoe ze die sfeer uit die tijd neerzettenquote:Op zondag 1 februari 2015 19:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat komt nog wel! En let ook op de aankleding enzo. Zo mooi en goed gedaan!
Dragons lijkt mij wel tof.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:59 schreef Amarantha het volgende:
http://www.flixfilms.nl/p(...)nal-series-en-films/ Er komen volgens mij veel leuke series dit jaar
Doe geen moeite. Afschuwelijk slechte filmquote:
Als slechte cult film schijnt hij nog best grappig te zijn om te kijken. Je moet idd geen goede film verwachten.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Doe geen moeite. Afschuwelijk slechte film
Cabin in the Woodsquote:Op zondag 1 februari 2015 21:04 schreef ManianMan het volgende:
Staat er nog een leuke horror film à la friday the 13th op netflix?
Al gezien denk dat ik morgen na het werk maar een random horror film opzetquote:
Het is echt poep en plas humor in het exteme. Maar als sommige mensen dat grappig vinden zullen ze zicj wel vermakenquote:Op zondag 1 februari 2015 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als slechte cult film schijnt hij nog best grappig te zijn om te kijken. Je moet idd geen goede film verwachten.
Amerikaanse humorquote:Op zondag 1 februari 2015 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt poep en plas humor in het exteme. Maar als sommige mensen dat grappig vinden zullen ze zicj wel vermaken
Dat is geen Amerikaanse humor. Dat is poep en plas-humorquote:
Dat is Amerikaanse humor.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen Amerikaanse humor. Dat is poep en plas-humor
Die reacties eronderquote:Op zondag 1 februari 2015 19:59 schreef Amarantha het volgende:
http://www.flixfilms.nl/p(...)nal-series-en-films/ Er komen volgens mij veel leuke series dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best of TEDx – 2012 AL – ♫ Engels/Koreaans – CC Engels/Nederlands
Lokaal talent en een boodschap die de wereld aanspreekt: dat is het beste van TEDx en het motto ‘ideas worth spreading’.
Ducktales de Film Het Geheim van de Wonderlamp – 1990 1:13 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Dagobert Duck reist af naar Egypte met zijn neefjes Kwik, Kwek en Kwak op zoek naar de schat van Collie Baba en zijn veertig rovers.
Fast & Furious 6 – 2013 12 2:10 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Dominic Toretto en zijn team racen na een overval weer met de vlam in de pijp door de straten, ditmaal in Europa.
Gucci: The Director – 2013 AL 1:24 uur – ♫ Engels – CC Duits/Engels/Frans/Nederlands
Intrigerend is dit kijkje op het leven en werk van Gucci’s Frida Giannini tijdens haar carrière bij een van grootste modehuizen ter wereld.
Honey, I Blew Up the Kid – 1992 6 1:29 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Een klein probleem wordt een groot probleem wanneer door een uitvinding van de klungelige wetenschapper Wayne Szalinski zijn 2-jarige zoon verandert in een reuzenpeuter.
Iron Man & Captain America: Heroes United – 2014 6 1:11 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Iron Man en Captain America moeten leren samenwerken terwijl ze proberen te voorkomen dat de Red Skull en Taskmaster een Hydra-leger inzetten.
My Little Pony Equestria Girls: Rainbow Rocks – 2014 6 1:13 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Rainbow Dash, Applejack, Pinkie Pie, Rarity en Fluttershy zijn van plan op te treden met hun nieuwe band bij het muziekfestival van de school Canterlot High.
Out Cold – 2001 12 1:29 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Snowboarders denken hun sneeuwparadijs gevonden te hebben maar dat verandert als er een projectontwikkelaar ten tonele verschijnt.
Sharknado 2: The Second One – 2014 16 1:30 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een onvoorspelbare storm laat zijn kracht en een dodelijke haaientornado los op New York City en Fin en April moeten de stad zien te redden.
Sinister – 2012 16 1:50 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een schrijver van ware misdaadverhalen ontdekt videotapes waarop brutale moorden te zien zijn die plaatsvonden in het huis dat hij net heeft gekocht.
Supermensch: The Legend of Shep Gordon – 2013 12 1:25 uur – ♫ Engels – CC Frans/Nederlands
Mike Myers maakte een documentaire over zijn vriend, de legendarische manager Shep Gordon die klanten als Blondie en Alice Cooper diende.
Tropic Thunder – 2008 16 2:01 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Deze gevechtsfilm van regisseur-ster Ben Stiller volgt een groep acteurs die gedwongen worden om real-life-soldaten te worden.
Zack and Quack – 2014 AL – ♫ Engels/Frans/Nederlands – CC Engels
De 7-jarige Zack woont met zijn beste vriend Quack in een flapuitboek: verrassingen te over dus als ze aan de flappen trekken!
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 02-02-2015 10:11:08 ]When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Door zo'n film heenspoelenquote:Op maandag 2 februari 2015 08:26 schreef JohnB52 het volgende:
Sharknado 2 gisteren gezien, nou ja, doorgespoeld in 10 minuten.
Wat een lachwekkend slechte film zeg!
the ABC's of death ( is wel een hele aparte film maar wel leuk)quote:Op zondag 1 februari 2015 22:13 schreef ManianMan het volgende:
al gezien denk dat ik morgen na het werk maar een random horror film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |