SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bad Santa – 2003 12 1:39 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De criminelen Willie en Marcus vermommen zich als de kerstman en een elf en vinden werk in een groot warenhuis, dat ze van plan zijn volledig kaal te plukken.
Bring It On – 2000 6 1:34 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De aanvoerster van een bekroond team van cheerleaders staat onder grote druk als zij en haar team proberen voor de zesde keer achtereen nationaal kampioen te worden.
Family Man The – 2000 AL 2:05 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een ambitieuze investeringsbankier die emotionele banden schuwt komt in een ander leven terecht dat hij geleid had kunnen hebben als hij was getrouwd met z’n ex-vriendin.
Gangs of New York – 2002 16 2:46 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In het New York van midden 19e eeuw, dat werd gedomineerd door rivaliserende Ierse en Italiaanse bendes, jaagt de jonge Amsterdam Vallon op de moordenaar van zijn vader.
Ghosts of Girlfriends Past – 2009 12 1:36 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Playboy Connor krijgt de schrik van zijn leven als hij ervan langs krijgt van zijn ex-vriendinnen op de bruiloft van zijn broer.
Notebook The – 2004 6 2:03 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Twee jonge geliefden worden in de jaren 40 uit elkaar gedreven door oorlog en klassenverschillen in deze vertolking van Nicholas Sparks’ best verkopende roman.
Three Kingdoms: Resurrection of the Dragon – 2008 16 1:41 uur – ♫ Chinees – CC Nederlands
In de derde eeuw wordt een bescheiden Chinese man een groot krijger, en voert hij het leger aan als zijn land verwikkeld raakt in een langdurige burgeroorlog.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
leuke update weerquote:Bad Santa – 2003 12 1:39 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De criminelen Willie en Marcus vermommen zich als de kerstman en een elf en vinden werk in een groot warenhuis, dat ze van plan zijn volledig kaal te plukken.
Gangs of New York – 2002 16 2:46 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In het New York van midden 19e eeuw, dat werd gedomineerd door rivaliserende Ierse en Italiaanse bendes, jaagt de jonge Amsterdam Vallon op de moordenaar van zijn vader.
Three Kingdoms: Resurrection of the Dragon – 2008 16 1:41 uur – ♫ Chinees – CC Nederlands
In de derde eeuw wordt een bescheiden Chinese man een groot krijger, en voert hij het leger aan als zijn land verwikkeld raakt in een langdurige burgeroorlog.
je kan ze ook opnieuw kijkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:09 schreef Aventura het volgende:
Zo, OITNB af. Wát een finale. Val ik even in een zwart gat zeg. 10 juli is s3 er
Seizoen 2 van Orange Is The New Black is ook wel goed dus? Kwam zelf niet zo makkelijk door de eerste 2 a 3 eps van seizoen 2 heen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:09 schreef Aventura het volgende:
Zo, OITNB af. Wát een finale. Val ik even in een zwart gat zeg. 10 juli is s3 er
Ik vond het wel vermakelijk, maar zeker niet steen-goed ofzo. Gewoon leuk om te kijken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Seizoen 2 van Orange Is The New Black is ook wel goed dus? Kwam zelf niet zo makkelijk door de eerste 2 a 3 eps van seizoen 2 heen.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Daredevil series teaser
http://www.comingsoon.net(...)vil-is-here#/slide/1
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Daredevil series teaser
http://www.comingsoon.net(...)vil-is-here#/slide/1
Vond s2 beter want minder Piperquote:Op woensdag 4 februari 2015 08:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Seizoen 2 van Orange Is The New Black is ook wel goed dus? Kwam zelf niet zo makkelijk door de eerste 2 a 3 eps van seizoen 2 heen.
Eens. Het was ook wat harder en veel spannender.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vond s2 beter want minder Piper
S1 is net glee in de gevangenis,quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vond s2 beter want minder Piper
Volgens mij ben ik de enige die Piper wel leuk vindquote:
Deze stond er toch al enkele weken op?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:31 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Iron Man 3 – 2013 12 2:10 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Robert Downey Jr. hijst zich weer in zijn krachtige pantseroutfit om de rol van superheld Iron Man aan te nemen en wereldbedreigende schurken te verslaan.
Vind de andere karakters veel leuker, dan dat verwende nestquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die Piper wel leuk vind
Stond van de zomer al op USA enzoquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:34 schreef Unites het volgende:
[..]
Deze stond er toch al enkele weken op?
Dat was toch juist het probleem? Als verwend nest in de gevangenis terecht komen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:40 schreef SunChaser het volgende:
Vind de andere karakters veel leuker, dan dat verwende nest
Ik zie toch zat dingen over die ijsbe(e)r(en) voorbij komen die wel kloppend zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Sorry Yvonne maar de ijsbeer had zeker geen reden.
A writer on Lost has revealed what many suspected, that there was never a plan for how to end the show and each season they would just think of "f*cked up things" to keep it ticking over.
Bron: http://www.independent.co(...)t-along-9977472.html
Blijft een toffe serie.
Ja maar ik had t wel gezien na seizoen 1, dat gelieg en jaloers gedoe geloof ik wel. Maar er zitten veel mooiere verhalen in de gevangenisquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was toch juist het probleem? Als verwend nest in de gevangenis terecht komen?
ik ook, heel erg zelfs. Ik vind Alex juist een drama. Slechte actrice, bahquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die Piper wel leuk vind
Voor wat je nog wil gaan kijken dusquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nu ook een account. Je kan films toevoegen op een lijst, maar houdt dat dan in dat het films zijn die je wil zien, of die je al hebt gezien?
Ik vind het ook leuk, maar ik stoor me ontzettend aan dat hoofdpersonagequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:51 schreef Isabeau het volgende:
The Missing lijkt vooralsnog ook een aanraderNog maar twee afleveringen gezien, maar het boeit enorm.
Ik heb echt met veel moeite seizoen 1 afgekregen, de rest heb ik maar gelaten. De serie boeit mij echt totaal niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Daarna wordt het beterquote:Op woensdag 4 februari 2015 08:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is inderdaad al lang gezegdquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:27 schreef christiman het volgende:
Misschien is dit allang gezegd hier, maar: the missing is toch helemaal geen Netflix original?
Zie deze site van de BBC.
Oh, never mind danquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:31 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is inderdaad al lang gezegd
Het predicaat Original slaat er op dat de serie exclusief voor Nederland is. Oftewel enkel de Nederlandse zenders en omdat BBC een Britse zender is valt het daar niet onder. Dat de BBC hier wel te ontvangen is, heeft daar niks mee te maken.
Luther, BBC.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:19 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb 3 seizoenen van de (Amerikaanse) the killing gezien, maar vergeleken met wallander is het maar een draak van een serie... Mijn hekelpunt is dat het allemaal zo uitgerekt en langdradig is.
Welke detective serie's zijn volgens jullie wel de moeite waard?
Ik heb ook nog de nieuwe sherlock Holmes serie van je BBC gezien, maar ik irriteer me aan de hoofdpersoon Dus daar ben ik ook mee gestopt.
Fantastische filmquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:23 schreef ManianMan het volgende:
Net John dies at the end gezien wtf did I see
Verassend goede en leuke film voor een nederlandse film.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
De Marathon
Verdomme, wat een mooie film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |