Heb hem nog niet gezien, maar ik ga er vanuit dat dat wel het geval is.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
is die net zo goed slecht als deel 1.??
want dat was toch echt een pareltje
Gaaf intro hè?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:15 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren Lincoln Lawyer gezien. Fijn filmpje, maar dat kan ook niet anders met Horny Matthew (no hommo)
Mee eens ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:18 schreef Mike het volgende:
Van de toevoegingen is Sinister ook wel een aanrader als je van horror houdt. Een creepy filmpje is het.
Ik vind het zo'n beetje het schoolvoorbeeld van hoe horror tegenwoordig geen ene reet meer aan is.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:18 schreef Mike het volgende:
Van de toevoegingen is Sinister ook wel een aanrader als je van horror houdt. Een creepy filmpje is het.
Ik vond die filmpjes best naarquote:Op maandag 2 februari 2015 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n beetje het schoolvoorbeeld van hoe horror tegenwoordig geen ene reet meer aan is.
Staat die er ook opquote:Op maandag 2 februari 2015 11:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gaaf intro hè?Heb het boek ook gelezen en de film ook gezien (maar niet via Netflix)
Gisteren eerste aflevering van Unsere Väter, unsere Mütter gezien
Daar heb je dan ook gelijk het enige aan de film genoemd wat ik ook okay vond.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook gelijk het enige aan de film genoemd wat ik ook okay vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik ben het wel met je eens dat het meestal cliché na cliché is, de films die uitkomen. Ik probeer ze meestal nog wel mee te pakken in de bios, maar je wordt zelden verrast.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n beetje het schoolvoorbeeld van hoe horror tegenwoordig geen ene reet meer aan is.
Die filmpjes waren naargeestig, voor de rest vond ik Sinister volledig ''by the books'' zeg maar.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat het meestal cliché na cliché is, de films die uitkomen. Ik probeer ze meestal nog wel mee te pakken in de bios, maar je wordt zelden verrast.
Daarom vond ik Sinister nog een prettige uitzondering omdat die echt naargeestig was.
Aanrader?quote:Op maandag 2 februari 2015 08:54 schreef Breuls het volgende:
De BBC-serie The Missing is toegevoegd, en wordt ook alweer Netflix Original genoemd.
Ik heb er alleen trailers van gezien op de BBC, vorig jaar. Het leek me erg interessant, al ben ik wel glad vergeten ernaar te kijken, dus ik ben blij dat Netflix 'm nu heeft.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aanrader?
Ben namelijk bijna door seizoen twee van Ripper Street.
De laatste twee horrorfilms die ik heb gezien waren steengoed en helemaal niet zoals de standaard restquote:Op maandag 2 februari 2015 12:59 schreef kawa4 het volgende:
ik vond sinister, net weer anders als de andere horrors die de afgelopen tijd zijn uitgekomen,
ik vond de sfeer die er in zit echt stukken beter als bij de standaard rest.
ow ja, die hebben we inderdaad ook nog,quote:Op maandag 2 februari 2015 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De laatste twee horrorfilms die ik heb gezien waren steengoed en helemaal niet zoals de standaard restEén daarvan was Cabin in the Woods en van de ander ben ik de naam even kwijt
Alsof die er is...quote:Op maandag 2 februari 2015 08:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door zo'n film heenspoelen
Dan krijg je nooit de onderliggende boodschap mee
The Cabin in the Woods is een film die het vaker herkijken zeker waard is.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De laatste twee horrorfilms die ik heb gezien waren steengoed en helemaal niet zoals de standaard restEén daarvan was Cabin in the Woods en van de ander ben ik de naam even kwijt
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
The Cabin in the Woods is een film die het vaker herkijken zeker waard is.
Lijkt me wel een boeiende seriequote:Op maandag 2 februari 2015 18:56 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Missing The – 2014 12 – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Tony (Golden Globe-winnaar James Nesbitt) en zijn vrouw Emily (Golden Globe-kandidate Frances O'Connor) zijn op vakantie in Frankrijk als hun zoontje verdwijnt. Een landelijke zoektocht naar de jongen levert niets op. Jaren later gaat Tony met nieuwe informatie opnieuw op zoek. The Missing speelt zich af in twee landen en tijdsperioden en is een aangrijpende emotionele thriller over de obsessieve zoektocht van een man naar zijn vermiste zoon.
Dan staat blijkbaar de Europese versie op Netflix. Hier vind je meer info.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:08 schreef iBenny het volgende:
Huh... Waarom duurt The Shining op Netflix maar 120 minuten? De film duurt volgens IMDB en andere bronnen 144 - 146 minuten?
Ik zat de film te kijken en vervolgens Room 237 (de docu over de film) en er werden allerlei scenes besproken die ik eerder in de film niet heb gezien.
Daar wil ik misschien na Marco Polo aan beginnen. Ik zapte er vroeger laat op de avond wel eens langs en bleef meestal wel hangen.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:47 schreef planethugo het volgende:
had The Tudors al een behoorlijke tijd op de lijst staan maar het nu binnen een maand erdoorheen gejaagd. Dacht vooraf dat het best een zware serie zou zijn maar niets is minder waar. Vlot, goed geacteerd, prachtige setting en een gestoorde koning waar iedereen bang voor is. Beetje Game of Thrones maar dan zonder de fantasie
Aha. Thanks!quote:Op maandag 2 februari 2015 22:21 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dan staat blijkbaar de Europese versie op Netflix. Hier vind je meer info.
Ik ben nu net aan 2 begonnen maar vrees dat ik hier ook tegen aan ga lopen.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arrows seizoen drie maar gaan downloaden veel te leuk om een jaar te wachten.
Gisteren begonnen aan aflevering 1 van The Missing. Leuke invalshoek voor een detective, acteerniveau van sommige acteurs vrij matig. Vanavond aflevering 2quote:Op maandag 2 februari 2015 18:56 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Californication (seizoen 7) – 2014 16 – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Een romanschrijver kampt met een schrijversblok en een zwak voor drugs, drank en seks terwijl hij worstelt om de relatie met zijn vriendin en dochter in stand te houden.
Missing The – 2014 12 – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Tony (Golden Globe-winnaar James Nesbitt) en zijn vrouw Emily (Golden Globe-kandidate Frances O'Connor) zijn op vakantie in Frankrijk als hun zoontje verdwijnt. Een landelijke zoektocht naar de jongen levert niets op. Jaren later gaat Tony met nieuwe informatie opnieuw op zoek. The Missing speelt zich af in twee landen en tijdsperioden en is een aangrijpende emotionele thriller over de obsessieve zoektocht van een man naar zijn vermiste zoon.
denk dat ze een deal hebben met een distribiteur om van bepaalde oudere series 3 seizoenen online te zetten. Er staan bijv ook maar 3 seizoenen erop van The Nanny en Married with Childrenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:08 schreef Frag_adder het volgende:
Dat ze van series zo achterlopen op de TV snap ik, want daar kan het ook nog worden uitgezonden. Maar ik liep laatst tegen midsomer murders aan, staan er maar 3 seizoenen op van de 15 of zo
[..]
Ik ben nu net aan 2 begonnen maar vrees dat ik hier ook tegen aan ga lopen.
Bij seizoen 1 echt af en toe doorheen moeten worstelen maar vanaf seizoen 2 is het een heerlijke wegkijk serie,quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:08 schreef Frag_adder het volgende:
Dat ze van series zo achterlopen op de TV snap ik, want daar kan het ook nog worden uitgezonden. Maar ik liep laatst tegen midsomer murders aan, staan er maar 3 seizoenen op van de 15 of zo
[..]
Ik ben nu net aan 2 begonnen maar vrees dat ik hier ook tegen aan ga lopen.
In de hoop dat de persoon dan de rest op dvd erbij koopt? Ik vrees bij dit soort series dat de andere seizoenen nooit gaan komenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
denk dat ze een deal hebben met een distribiteur om van bepaalde oudere series 3 seizoenen online te zetten. Er staan bijv ook maar 3 seizoenen erop van The Nanny en Married with Children
of om te kijken voor welke series de meeste animo is om er vervolgens meer van te kopen? Of dat de rechten van andere seizoenen nog bij andere partijen liggenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In de hoop dat de persoon dan de rest op dvd erbij koopt? Ik vrees bij dit soort series dat de andere seizoenen nooit gaan komen
Ik ook niet, maar ik vrees dat dit soort series niet gauw uitgebreid gaan wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
of om te kijken voor welke series de meeste animo is om er vervolgens meer van te kopen? Of dat de rechten van andere seizoenen nog bij andere partijen liggen
ik denk niet dat iemand die netflix heeft nog echt dvd boxen aan gaat schaffen
Ja, geweldig. Wat mij betreft 1 van de beste series die er op staan, als je maar stopt na het 2e seizoen. 3e seizoen is echt enorm slechtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:14 schreef Scuidward het volgende:
Meer mensen die hier Arrested Development hebben gekeken of aan het kijken zijn? Ik ben nu bij aflevering 5.
Aan de ene kant vind ik het wel vermakelijk, met name door de verschillende personages, zoals het moederskindje, het rare huwelijk tussen zijn zus en die ontslagen arts en de goochelaar. Aan de andere kant vind ik het soms erg raar gefilmd en de wisseling tussen scenes en het plot moeten wat mij betreft nog een beetje doorgroeien. Maar aangezien het relatief korte afleveringen zijn (22 minuten) is het nog aardig goed te doen.
Volgens mij waren het er 4 in totaal. Maar goed, als ik het 3e seizoen toch kijk stijgen de eerste twee ook weerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, geweldig. Wat mij betreft 1 van de beste series die er op staan, als je maar stopt na het 2e seizoen. 3e seizoen is echt enorm slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bad Santa – 2003 12 1:39 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De criminelen Willie en Marcus vermommen zich als de kerstman en een elf en vinden werk in een groot warenhuis, dat ze van plan zijn volledig kaal te plukken.
Bring It On – 2000 6 1:34 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De aanvoerster van een bekroond team van cheerleaders staat onder grote druk als zij en haar team proberen voor de zesde keer achtereen nationaal kampioen te worden.
Family Man The – 2000 AL 2:05 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een ambitieuze investeringsbankier die emotionele banden schuwt komt in een ander leven terecht dat hij geleid had kunnen hebben als hij was getrouwd met z’n ex-vriendin.
Gangs of New York – 2002 16 2:46 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In het New York van midden 19e eeuw, dat werd gedomineerd door rivaliserende Ierse en Italiaanse bendes, jaagt de jonge Amsterdam Vallon op de moordenaar van zijn vader.
Ghosts of Girlfriends Past – 2009 12 1:36 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Playboy Connor krijgt de schrik van zijn leven als hij ervan langs krijgt van zijn ex-vriendinnen op de bruiloft van zijn broer.
Notebook The – 2004 6 2:03 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Twee jonge geliefden worden in de jaren 40 uit elkaar gedreven door oorlog en klassenverschillen in deze vertolking van Nicholas Sparks’ best verkopende roman.
Three Kingdoms: Resurrection of the Dragon – 2008 16 1:41 uur – ♫ Chinees – CC Nederlands
In de derde eeuw wordt een bescheiden Chinese man een groot krijger, en voert hij het leger aan als zijn land verwikkeld raakt in een langdurige burgeroorlog.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
leuke update weerquote:Bad Santa – 2003 12 1:39 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De criminelen Willie en Marcus vermommen zich als de kerstman en een elf en vinden werk in een groot warenhuis, dat ze van plan zijn volledig kaal te plukken.
Gangs of New York – 2002 16 2:46 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In het New York van midden 19e eeuw, dat werd gedomineerd door rivaliserende Ierse en Italiaanse bendes, jaagt de jonge Amsterdam Vallon op de moordenaar van zijn vader.
Three Kingdoms: Resurrection of the Dragon – 2008 16 1:41 uur – ♫ Chinees – CC Nederlands
In de derde eeuw wordt een bescheiden Chinese man een groot krijger, en voert hij het leger aan als zijn land verwikkeld raakt in een langdurige burgeroorlog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |