Het schijnt dus in de info van een film op Netflix vermeldt te staan als bekend is dat het weg gaat. Maar moet het nog zien. Zou wel fijn zijn als dat wat duidelijker was (vooral als je midden in een serie zit die er af gaatquote:Op maandag 26 januari 2015 14:28 schreef danny081 het volgende:
Kwam er laatst achter dat de films die erop staan na een tijd er ook gewoon weer afgehaald worden. Zoals brave bijvoorbeeld. Lekker dan, nodig je mensen uit om een bepaalde film te gaan kijken, staat ie er gewoon niet meer op. Dus dan maar weer via popcorn time of showbox. Daar blijft alles wel gewoon staan.
Hell noquote:Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Begonnen met Breaking Bead, ben nu bij de 5e aflevering. Heb wel het vermoeden dat ik deze serie niet 5 seizoenen ga kijken. Gaat het niet wat langdradig worden allemaal ?
Nee, het wordt beter en beter. Ik zat er de eerste afleveringen ook niet echt in, maar je geduld gaat zich uitbetalen.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Begonnen met Breaking Bead, ben nu bij de 5e aflevering. Heb wel het vermoeden dat ik deze serie niet 5 seizoenen ga kijken. Gaat het niet wat langdradig worden allemaal ?
Stop maar met kijken, ik heb het 2,5 seizoenen geprobeerd om het alsnog op te geven. Saai, langdradig, traag. Bah.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Eerste afleveringen zijn een beetje saai, maar uiteindelijk is het een erg fijne achtbaan waar jedoorheen gesleurd wordtquote:Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Maar ik vond het eerste seizoen wel nog één van de betere, dus of mijn mening echt helpt...quote:
Ik was vanaf de pilot direct verkocht hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Maar ik vond het eerste seizoen zelfs één van de betere, dus of mijn mening echt helpt...![]()
Breaking bad is één van de betere series die er is vind ik. Past in het rijtje sopranos en sons of anarchy. Wat zijn jouw soort series als ik vragen mag?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stop maar met kijken, ik heb het 2,5 seizoenen geprobeerd om het alsnog op te geven. Saai, langdradig, traag. Bah.
Sons of Anarchy?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:55 schreef danny081 het volgende:
[..]
Breaking bad is één van de betere series die er is vind ik. Past in het rijtje sopranos en sons of anarchy. Wat zijn jouw soort series als ik vragen mag?
Ja, ik dus ook. Big time.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik was vanaf de pilot direct verkocht hoor.
Een beetje de standaardseries: Walking Dead, Dexter, Lost. Verder vooral sitcoms en animatieseries.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:55 schreef danny081 het volgende:
[..]
Breaking bad is één van de betere series die er is vind ik. Past in het rijtje sopranos en sons of anarchy. Wat zijn jouw soort series als ik vragen mag?
Fixed that for ya. Free of charge.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Sons of Anarchy?
Ik doe maar net alsof je The Shield Wire zei.
The shield heb ik nog niet gezien, wel stukjes ervan en het deed me denken aan de vele kijkcijfer beluste series uit de catagorie csi en bones. Series waar je iedere aflevering door elkaar kan kijken omdat iedere aflevering een losstaand verhaal is.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sons of Anarchy?
Ik doe maar net alsof je The Shield zei.
Nee, er zitten ook wel losse stukjes in The Shield, maar elk seizoen heeft zijn eigen verhaallijn. En daar bovenop zit nog een veel grotere verhaallijn die alle seizoen omspant. Gave serie hoor!quote:Op maandag 26 januari 2015 15:13 schreef danny081 het volgende:
[..]
The shield heb ik nog niet gezien, wel stukjes ervan en het deed me denken aan de vele kijkcijfer beluste series uit de catagorie csi en bones. Series waar je iedere aflevering door elkaar kan kijken omdat iedere aflevering een losstaand verhaal is.
Is dit ook zo met shield? Anders wil ik wel een poging wagen.
Ik kan me nog herinneren dat ik in seizoen 1 dacht: hoe kan je nou met deze storyline 5 seizoenen vullenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
SoA is van de makers van The Shield, vandaarquote:Op maandag 26 januari 2015 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fixed that for ya. Free of charge.
Oh nee zeker niet, gebeurtenissen in de pilot hebben 6 seizoenen later nog altijd enorm veel invloed.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:13 schreef danny081 het volgende:
[..]
The shield heb ik nog niet gezien, wel stukjes ervan en het deed me denken aan de vele kijkcijfer beluste series uit de catagorie csi en bones. Series waar je iedere aflevering door elkaar kan kijken omdat iedere aflevering een losstaand verhaal is.
Is dit ook zo met shield? Anders wil ik wel een poging wagen.
Ja in csi zit ook ergens ver verstopt een rood draadje. En csi heeft ook een case of the week, en daar draait het om het csi team.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
SoA is van de makers van The Shield, vandaar
[..]
Oh nee zeker niet, gebeurtenissen in de pilot hebben 6 seizoenen later nog altijd enorm veel invloed.
Ja er zitten ook ''case of the week'' dingen bij maar de serie draait om het ''strike team''.
De eerste serie, perfect.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie van American Horror Story
Goede serie. Vooral leuk dat ieder seizoen zijn eigen verhaal heeft. Wat het voor mij leuk maakt is dat spze steeds dezelfde karakters gebruiken in een totaal andere rol. Best origineel. Positief punt is dat ze hebben gekozen voor een niet superpopulair genre. Het seizoen met de freakshow kom ik niet helemaal in nog.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
De rode draad in The Shield is totaal niet te vergelijken met een rode draad in CSI...quote:Op maandag 26 januari 2015 15:22 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ja in csi zit ook ergens ver verstopt een rood draadje. En csi heeft ook een case of the week, en daar draait het om het csi team.
Ik ga 3 afleveringen proberen maar als het is als volgt haak ik af:
Opening begint met de case of the week waar we ingelicht worden over de misdaad.
Dan krijgen we een stukje persoonlijk verhaal van het hoofdpersonage.
Vervolgens gaan we met zijn alle de misdaad oplossen, en hier en daar komt er tussendoor een scene van max 13 seconden waarin de rode draad zichtbaar is.
Misdaad wordt opgelost met een verbazende conclusie
Einde aflevering.
PLL is volgens mijn zus ook wel een goede serie.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een beetje de standaardseries: Walking Dead, Dexter, Lost. Verder vooral sitcoms en animatieseries.
Laatst op Netflix USA The 100 gekeken en die vond ik ook wel tof. Marco Polo vind ik prachtig, maar heb niet de drang om verder te kijken nog.
Oh, en Pretty Little Liars.
Was voor mij wel één van de redenen om het op den duur toch iets minder leuk te vinden. Ik kreeg op een gegeven moment zó de schurft aan Walt dat het me niet meer zo veel uitmaakte wat er met hem gebeurde. Gelukkig was Jesse er nog en bleef het in heel veel opzichten tot en met het einde gewoon wel een hele goede serie.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik in seizoen 1 dacht: hoe kan je nou met deze storyline 5 seizoenen vullen![]()
Nou, dat kan hoor
En hoe. Heb er echt enorm van genoten. En dat komt weinig voor bij een serie waarvan ik gewoon de pest had aan de hoofdpersoon
seizoen 2 vond ik niet zo, te veel drama, daarna wordt het pas goed, laatste 2 seizoenen, wat een spanning was dat zegquote:Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Gaat dat niet nog heel lang duren voordat die op netflix komt? Zoals ik het begrijp moeten shows eerst minimaal een groot gedeelte op tv worden uitgezonden voordat netflix hem mag uitzenden. Zitten af en toe zoiezo aparte regels aan. Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:40 schreef Drankster het volgende:
Komt seizoen 1 van Better Call Saul direct op Netflix of krijgen we wekelijks nieuwe afleveringen?
Ach, die zit op HBO Go op dit moment, dus kansen zat.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:46 schreef danny081 het volgende:
Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.
Die heb ik maanden geleden al op Netflix Zweden o.a. gezien.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:46 schreef danny081 het volgende:
Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.
Ik had een tijdje geleden een app op mijn telefoon die de netflix kon omschakelen naar de buitenlandse versies. En toen kon ik inderdaad wel gewoon walking dead kijken terwijl deze niet op de nederlandse stond. Was een handige app ben de naam even kwijt.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heb ik maanden geleden al op Netflix Zweden o.a. gezien.
In de OP staan verschillende manieren om op buitenlandse Netflix catalogi te komen.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:55 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden een app op mijn telefoon die de netflix kon omschakelen naar de buitenlandse versies. En toen kon ik inderdaad wel gewoon walking dead kijken terwijl deze niet op de nederlandse stond. Was een handige app ben de naam even kwijt.
Ik moet zeggen dat ik nog eeinig gebruik maak van netflix. Maar als een film op showbox, popcorn time, en op netflix staat, geef ik toch de voorkeur aan netflix.
Ze posten wel dit soort dingenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:46 schreef danny081 het volgende:
[..]
Gaat dat niet nog heel lang duren voordat die op netflix komt? Zoals ik het begrijp moeten shows eerst minimaal een groot gedeelte op tv worden uitgezonden voordat netflix hem mag uitzenden. Zitten af en toe zoiezo aparte regels aan. Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.
Better Call Saul komt al enkele dagen na de uitzending in Amerika op de NL-se Netflix, ze hebben een exclusieve deal. Hopelijk gelijk de volgende dagquote:Op maandag 26 januari 2015 15:46 schreef danny081 het volgende:
[..]
Gaat dat niet nog heel lang duren voordat die op netflix komt? Zoals ik het begrijp moeten shows eerst minimaal een groot gedeelte op tv worden uitgezonden voordat netflix hem mag uitzenden. Zitten af en toe zoiezo aparte regels aan. Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.
Doe jezelf een plezier en sla dat gedrocht over. Vanaf aflevering 1 heb ik me lopen ergeren aan vanalles en nog wat dat niet klopt met het boek.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:32 schreef danny081 het volgende:
Ik wil heel graag de dome kijken maar ik heb het boek nog niet uit.
Elke keer weer dit argumentquote:Op maandag 26 januari 2015 17:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en sla dat gedrocht over. Vanaf aflevering 1 heb ik me lopen ergeren aan vanalles en nog wat dat niet klopt met het boek.
Echt waardeloos.
Heb ik vaker gehoord Van mensen. Ik word er bang van. Maar ik moet het zelf ondervinden.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en sla dat gedrocht over. Vanaf aflevering 1 heb ik me lopen ergeren aan vanalles en nog wat dat niet klopt met het boek.
Echt waardeloos.
Klinkt goed.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:55 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Better Call Saul komt al enkele dagen na de uitzending in Amerika op de NL-se Netflix, ze hebben een exclusieve deal. Hopelijk gelijk de volgende dag![]()
Fantastische serie, elk seizoen weer. Vooral goed is het hergebruik van karakters, in telkens een andere setting.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Eerste seizoen vond ik wel leuk maar ontzettend vaag. Had er een beetje het Lost-gevoel bij. 'Wat zullen we deze week eens bedenken.'quote:Op maandag 26 januari 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Grappig, ik heb het precies andersom. S1 vond ik heel erg tof. S2 was nog toffer, gewoon omdat de setting nog iets donkerder was. S3 begon heel erg gaaf, maar na de helft werd het meer een soort tienerheksenserie dan iets wat nog een beetje in lijn was met de eerste twee seizoenen. Vond ik niet zo leuk.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerste seizoen vond ik wel leuk maar ontzettend vaag. Had er een beetje het Lost-gevoel bij. 'Wat zullen we deze week eens bedenken.'
Seizoen twee heb ik met moeite afgekeken. Vond er geen zak aan.
Seizoen drie vond ik het leukste seizoen maar het speelt zich dan ook af inNew Orleans
Seizoen vier moet ik nog aan beginnen.
FYI: Revolution is na seizoen 2 gecancelled.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:59 schreef Schunckelstar het volgende:
Net begonnen aan revolution, best aardige serie maar soms wat slecht geacteerd.
beetje jammer alleen dat ik hiervoor the walking dead heb gekeken, want dit is eigenlijk gewoon the walking dead light![]()
zelfde idee alleen dan zonder zombies
Ah ok, dus het eindigt zomaar zonder bevredigend einde?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
FYI: Revolution is na seizoen 2 gecancelled.
Ik ben halverwege seizoen 1 afgehaakt. Maar volgens mij een aardig open eind ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ah ok, dus het eindigt zomaar zonder bevredigend einde?
of heeft het nog wel zin om de 2 seizoenen die er op staan te kijken?
1 aflevering van gezien, vond het echt baggerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:59 schreef Schunckelstar het volgende:
Net begonnen aan revolution, best aardige serie maar soms wat slecht geacteerd.
beetje jammer alleen dat ik hiervoor the walking dead heb gekeken, want dit is eigenlijk gewoon the walking dead light![]()
zelfde idee alleen dan zonder zombies
Ik hoopte bij jericho op een fallout achtige sfeer. Maar het kwam me allemaal iets te amerikaans over qua acteerwerk ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Jericho wel leuk, ook abrupt geëindigd. Net als Firefly.
Netflix op Facebook vandaag;quote:Op maandag 26 januari 2015 15:40 schreef Drankster het volgende:
Komt seizoen 1 van Better Call Saul direct op Netflix of krijgen we wekelijks nieuwe afleveringen?
lol, toevallig gisteren laatste Episode S02 gezien (meer onder het mom van afmaken waar je aan begonnen bent) Maar scheelt weer een S03 kijken....nu weer op zoek naar een verslavende serie op Netflix.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
FYI: Revolution is na seizoen 2 gecancelled.
Ja, Delinda zwanger en dan als cliffhanger alsof ze een miskraam zou krijgen o.i.d., toen serie gecancelledquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:38 schreef KingRadler het volgende:
na het debacle van abrupt einde van de TV serie Las Vegas.
houden ze nu in Amerika rekening mee dat TV series eerder gecanceld worden,
zodat makers er nog een goed einde van kunnen maken.
Ik wacht ook vaak tot een serie echt helemaal klaar is voor ik het ga kijken. Heb de fout gemaakt om once upon a time met mijn vrouw te gaan kijken, komt verdomme geen einde aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, Delinda zwanger en dan als cliffhanger alsof ze een miskraam zou krijgen o.i.d., toen serie gecancelled
Herkenbaar, dan heeft ze er na een paar afleveringen geen zin meer in of vind ze weer wat anders leuk, etc. Komt geen einde aanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef DonnaRush het volgende:
Als ik een serie met m`n vriend moet gaan kijken dan heb ik in 2016 nog geen seizoen klaar. Mijn collega's klagen ook altijd dat het lang duurt, series kijken met de vrouw.
Ik heb mezelf voorgenomen om minimaal een aflevering of 5 te kijken als ik aan een serie beginquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
1 aflevering van gezien, vond het echt baggerHet idee was leuk, maar slecht uitgevoerd.
Mijn vrouw vind het prachtig alleen ik ben het helemaal zat met dat gerek in once upon a time. Lijkt wel of ze echt iets moeten verzinnen om maar geld binnen te blijven halen en de serie langer door te laten gaan. Het had in seizoen twee al afgelopen moeten zijn.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:51 schreef Blik het volgende:
[..]
Herkenbaar, dan heeft ze er na een paar afleveringen geen zin meer in of vind ze weer wat anders leuk, etc. Komt geen einde aan
Hahaha, ik dacht dat je vrouw het probleem was, dat het zo langzaam ging dat er geen einde aan komt. Sorry!quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:56 schreef danny081 het volgende:
[..]
Mijn vrouw vind het prachtig alleen ik ben het helemaal zat met dat gerek in once upon a time. Lijkt wel of ze echt iets moeten verzinnen om maar geld binnen te blijven halen en de serie langer door te laten gaan. Het had in seizoen twee al afgelopen moeten zijn.
Geen idee, heb nog niets van Better Call Saul gezien, maar als je BB gezien hebt begrijp je wel waarom we er met smart op wachtenquote:Op woensdag 28 januari 2015 08:59 schreef KingRadler het volgende:
moet je Breaking Bad gezien hebben om Better call Saul te snappen?
Je moet BB sowieso gezien hebben.quote:Op woensdag 28 januari 2015 08:59 schreef KingRadler het volgende:
moet je Breaking Bad gezien hebben om Better call Saul te snappen?
Spreekt voor zichquote:Op woensdag 28 januari 2015 09:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Je moet BB sowieso gezien hebben.
Waarom zou je dan wel BCS willen zien?quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:02 schreef KingRadler het volgende:
heb 1 a 2 afleveringen gezien vond er niks aan
traag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Departed The – 2006 16 2:31 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Om de Ierse maffia in Boston uit te schakelen infiltreert een politieagent in het syndicaat niet wetende dat deze andersom hetzelfde heeft gedaan.
Dukes of Hazzard The – 2005 6 1:43 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
De Dukes zijn terug in deze comedy die gebaseerd is op de tv-serie, met Bo en Luke die in hun trouwe Dodge Charger door Hazzard County scheuren.
Four Christmases – 2008 6 1:28 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Een koppel wordt gedwongen om hun eerste kerst samen een bezoek te brengen aan elk van hun vier gescheiden ouders - in één dag!
Pocahontas – 1995 AL 1:21 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Een Amerikaanse Indiaanse vrouw moet met de beste krijger van het dorp trouwen, maar ze hunkert naar meer – en al snel ontmoet ze kapitein John Smith.
Polar Express The – 2004 AL 1:39 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
In deze hartelijke film wordt het geloof van een jongen in de kerstgeest weer nieuw leven ingeblazen als hij op kerstavond met een trein op de noordpool terechtkomt.
Shining The – 1980 16 1:59 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Jack Torrance wordt krankzinnig en terroriseert zijn vrouw en zoontje als ze in een verlaten en griezelig hotel gaan wonen tijdens de wintermaanden.
Unaccompanied Minors – 2006 6 1:29 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Vijf verschillende kinderen, ingesneeuwd op het vliegveld op kerstavond, proberen bij hun families te komen en een chagrijnige luchthavenmedewerker te slim af te zijn.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:34 schreef Aether het volgende:
Drie kerstfilmsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Departed The – 2006 16 2:31 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Om de Ierse maffia in Boston uit te schakelen infiltreert een politieagent in het syndicaat niet wetende dat deze andersom hetzelfde heeft gedaan.
Dukes of Hazzard The – 2005 6 1:43 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
De Dukes zijn terug in deze comedy die gebaseerd is op de tv-serie, met Bo en Luke die in hun trouwe Dodge Charger door Hazzard County scheuren.
Four Christmases – 2008 6 1:28 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Een koppel wordt gedwongen om hun eerste kerst samen een bezoek te brengen aan elk van hun vier gescheiden ouders - in één dag!
Pocahontas – 1995 AL 1:21 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Een Amerikaanse Indiaanse vrouw moet met de beste krijger van het dorp trouwen, maar ze hunkert naar meer – en al snel ontmoet ze kapitein John Smith.
Polar Express The – 2004 AL 1:39 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
In deze hartelijke film wordt het geloof van een jongen in de kerstgeest weer nieuw leven ingeblazen als hij op kerstavond met een trein op de noordpool terechtkomt.
Shining The – 1980 16 1:59 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Jack Torrance wordt krankzinnig en terroriseert zijn vrouw en zoontje als ze in een verlaten en griezelig hotel gaan wonen tijdens de wintermaanden.
Unaccompanied Minors – 2006 6 1:29 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Vijf verschillende kinderen, ingesneeuwd op het vliegveld op kerstavond, proberen bij hun families te komen en een chagrijnige luchthavenmedewerker te slim af te zijn.![]()
LOL ik kan the shining niet vinden in mijn VS-Netflix.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:07 schreef kawa4 het volgende:
weer een zeer goede updeet
met onder andere
iron man 3
expandebles
the departed
the shining (1980)
polar express
Die prequel ja.quote:Op woensdag 28 januari 2015 20:36 schreef Buitendam het volgende:
Vandaag laatste aflevering van Fargo gezien.
Ben wel benieuwd naar seizoen 2.
Nadeel van netflix is dat een verstokte filmkijker eigenlijk alle films die erop komen al gezien heeft. En die paar die je dan niet gezien hebt zijn kerstfilms.quote:
Nice.quote:Op donderdag 29 januari 2015 08:21 schreef KingRadler het volgende:
Fargo Seizoen 2:
Ted Danson
Kirsten Dunst
Jesse Plemons
Jean Smart
Patrick Wilson
Goeie cast
Die heb ik vannacht ook gekeken, fijne film inderdaadquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:15 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren Lincoln Lawyer gezien. Fijn filmpje, maar dat kan ook niet anders met Horny Matthew (no hommo)
Halverwege het eerste seizoen gaat het leuker en leuker worden, vond het eerst ook saai maar nu geweldig. Al moet ik zeggen dat ze op sommige gesprekken er wel wat te diep op in gaan.quote:Op woensdag 28 januari 2015 09:02 schreef KingRadler het volgende:
heb 1 a 2 afleveringen gezien vond er niks aan
traag
de allereerste serie die ik op netflix heb gekeken, en ik denk nog steeds de bestequote:
Echt? Dat werd tijd zeg! Ik doe net alsof one to go de laatste aflevering is geweestquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nice.
CSI gaat stoppen, dus Ted Danson heeft tijd genoeg.
Alles behalve het laatste seizoen, dat is wel beetj jammerquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:38 schreef Blik het volgende:
[..]
Is de hele serie van Lost leuk? Of alleen de eerste paar seizoenen?
Nadat Veronica het heeft uitgezonden, vermoed ik zo.quote:
als het seizoen is afgelopen, komt het op de Amerikaanse Netflix.quote:
Heb ze laatst ook allemaal bekeken. Prima serie, maar:quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:41 schreef Slobeend het volgende:
Homeland kijkt prima weg, maar wel behoorlijk Amerikaans + veel serie clichés.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, en dan heeft Veronica dus nog eerst de uitzendrechten, dus ik denk dat we voor Netflix nog even langer moeten wachten.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
als het seizoen is afgelopen, komt het op de Amerikaanse Netflix.
Dus pas op zijn vroegst eind mei.
Beter lezen.
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb ze laatst ook allemaal bekeken. Prima serie, maar:Ik werd ook helemaal zenuwachtig van die Carrie op een gegeven moment.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond zelfs het laatste seizoen nog leuk (je hoopt toch op wat antwoorden hè...).quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:38 schreef Fok-it het volgende:
Alles behalve het laatste seizoen, dat is wel beetj jammer
Netflix had toch een miljoen betaald om als eerste te mogen uitzenden als het seizoen op de eigen zender klaar was?quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Nadat Veronica het heeft uitgezonden, vermoed ik zo.
True, misschien wijkt die deal dan af van de gebruikelijke afspraken. We zullen het wel zien.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Netflix had toch een miljoen betaald om als eerste te mogen uitzenden als het seizoen op de eigen zender klaar was?
Ik vond seizoen 5 van Breaking Bad onnodig. Seizoen 4 zou een prima einde zijn geweest.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vond zelfs het laatste seizoen nog leuk (je hoopt toch op wat antwoorden hè...).
Op zich wel een goed einde. Ik mis Breaking Bad nog steeds (had een ijzersterk einde). Maar Dexter en Lost mis ik dus absoluut niet(beiden bagger einde).
En Gotham is al een tijdje bezig. Geen idee hoelang een seizoen normaal is maar zou toch niet zo lang moeten duren.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:33 schreef Breuls het volgende:
[..]
True, misschien wijkt die deal dan af van de gebruikelijke afspraken. We zullen het wel zien.
Een TV-seizoen op de grote netwerken in de VS loopt gewoon van eind september tot eind mei.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Gotham is al een tijdje bezig. Geen idee hoelang een seizoen normaal is maar zou toch niet zo lang moeten duren.
En weer niet mijn series. Blehquote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:52 schreef Aether het volgende:
• Californication seizoen 7 vanaf 1 februari
• Fast & Furious 6 vanaf 1 februari
• Honey, I Blew Up the Kid vanaf 2 februari
• Gangs of New York vanaf 4 februari
• The Notebook vanaf 4 februari
• Nashville seizoen 3 deel 2 vanaf 6 februari
• Ever After High vanaf 7 februari
• Better Call Saul vanaf 9 februari
• Pirates of the Caribbean vanaf 9 februari
• Jarhead vanaf 11 februari
• Mako Mermaids seizoen 2 vanaf 13 februari
• The Following seizoen 2 vanaf 15 februari
• A Bronx Tale vanaf 18 februari
• The Pursuit of Happiness vanaf 18 februari
• Across the Universe vanaf 18 februari
• Hercules vanaf 23 februari
• House of Cards seizoen 3 vanaf 27 februari
http://www.flixfilms.nl/binnenkort-op-netflix-februari
Gotham heeft er 22, dit seizoen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En Gotham is al een tijdje bezig. Geen idee hoelang een seizoen normaal is maar zou toch niet zo lang moeten duren.
Volgens mij is dat ook juist de bedoeling.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 14:58 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik werd ook helemaal zenuwachtig van die Carrie op een gegeven moment.
Ja, hier ook!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 15:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Het is vooral wachten op Mad Men.
Klopt. Ik vind ook dat ze zeer goed gecast is.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook juist de bedoeling.
Zijn orginele Netflix series. Dus volgens mij het volledige seizoen.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Als er een nieuwe serie op komt net als Better Call Saul, of nieuw seizoen House of Cards, staat er dan meteen het hele seizoen op, of steeds per aflevering?
Ah lekker. Ik dacht dat omdat Better call Saul volgens mij nog niet helemaal uitgezonden is in de USA, maar dan ook pas net begint (per week dus).quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zijn orginele Netflix series. Dus volgens mij het volledige seizoen.
Ik las hier ergens dat er iedere week 1 aflevering per week komt van Better call saulquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Echter is Better Call Saul niet echt een Netflix-original, maar is er gewoon een goede deal gesloten. Netflix mag de aflevering een dag na US airdate op de internationale Netflix zetten. (Let op: deze staat dus niet op de US Netflix). Ging afgelopen jaar ook zo met Fargo en From Dusk Till Dawn.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
House of Cards komt met een heel seizoen tegelijk. Better Call Saul komt met een aflevering per week.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef bloodymary1 het volgende:
Als er een nieuwe serie op komt net als Better Call Saul, of nieuw seizoen House of Cards, staat er dan meteen het hele seizoen op, of steeds per aflevering?
House of cards in 1x , better call saul 1 per week, 1dag na de uitzending op amc in amerikaquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:15 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Andere series onder dezelfde deal zijn Derek en Penny Dreadful. Die laatste verscheen hier pas op Netflix toen het op Showtime al lang en breed was afgelopen, maar wellicht dat het tweede seizoen wel een aflevering-per-week situatie wordt.quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:19 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Echter is Better Call Saul niet echt een Netflix-original, maar is er gewoon een goede deal gesloten. Netflix mag de aflevering een dag na US airdate op de internationale Netflix zetten. (Let op: deze staat dus niet op de US Netflix). Ging afgelopen jaar ook zo met Fargo en From Dusk Till Dawn.
Volgens mij heb je het heb je het antwoord inmiddels al haha!quote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:18 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ah lekker. Ik dacht dat omdat Better call Saul volgens mij nog niet helemaal uitgezonden is in de USA, maar dan ook pas net begint (per week dus).
Ey Harvey, wanneer kom je met je nieuwe serie? Gr. Louisquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:55 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het heb je het antwoord inmiddels al haha!
Vervolg van seizoen 4 is nu op tv in Amerika hequote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:59 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ey Harvey, wanneer kom je met je nieuwe serie? Gr. Louis
idd, kunnen ze beter Netflix Exclusive ofzo van maken. Series die niet van ze zelf zijn aanduiden als original slaat nergens opquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:21 schreef Breuls het volgende:
Ik vind overigens dat Netflix de term 'Netflix Original' niet moet gebruiken voor series die origineel helemaal niet van Netflix zijn. Niet alleen is het een incorrecte term, het schept ook verwarring; het is niet de eerste keer dat bovenstaand vraagstuk naar voren komt.
klopt, was met fargo ook al zoquote:Op vrijdag 30 januari 2015 16:21 schreef Breuls het volgende:
Ik vind overigens dat Netflix de term 'Netflix Original' niet moet gebruiken voor series die origineel helemaal niet van Netflix zijn. Niet alleen is het een incorrecte term, het schept ook verwarring; het is niet de eerste keer dat bovenstaand vraagstuk naar voren komt.
Google is je vriendquote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:23 schreef Re het volgende:
is lostpedia trouwens nog online, wat een uren heb ik daar op lopen speuren naar antwoorden
Netflix is er dan ook vooral voor series.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 20:26 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Departed
Maand proeftijd er bijna opzitten en denk dat ik het stop ga zetten. Als je ziet hoeveel titels er elke keer verwijderd worden... dingen zoals Men in Black, seven years in tibet, american pie, scary movie...
Als zulk soort titels verwijderd worden ga ik geen 8 euro per maand betalen
Meeste series heb ik al op blue ray en download ik de afleveringen zodra ze uitkomen. Blijft inderdaad weinig over om dan nog netflix te nemen.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Netflix is er dan ook vooral voor series.
Films kan je beter kijken via Popcorn Time
Dan kan je er beter mee stoppen ja, de filmtitels zijn maar matig.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Meeste series heb ik al op blue ray en download ik de afleveringen zodra ze uitkomen. Blijft inderdaad weinig over om dan nog netflix te nemen.
Het gemak telt enorm voor mij. De ene na de andere aflevering die automatisch start, het systeem onthoudt exact waar je gebleven bent - ook middenin een aflevering. Naadloos overpakken en verder kijken op andere apparaten. Vooral dat laatste doe ik vaak. Op TV iets aan het afspelen en dan bijvoorbeeld verder willen kijken in bed. Met een paar tikken zet ik het beeld over van TV naar iPad, werkt heerlijk soepel en snel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Meeste series heb ik al op blue ray en download ik de afleveringen zodra ze uitkomen. Blijft inderdaad weinig over om dan nog netflix te nemen.
Komt wel.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twee episodes nu gezien van Mad Men, is wel aardig verder. Al hoop ik dat het verhaal zich nog wel tot iets spannender gaat ontwikkelen.
De muziek niet te vergetenquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Mad Men echt geweldigIk ben dol op de sfeer van de serie en de hoofdpersonen vind ik ook super.
ja,wordt dankbaar gebruik van gemaakt.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:23 schreef Re het volgende:
is lostpedia trouwens nog online, wat een uren heb ik daar op lopen speuren naar antwoorden
Die gasten hebben zo maar wat verzonnen iedere aflevering weer hè, las ik van de week. IJsberen in de tropen.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
ja,wordt dankbaar gebruik van gemaakt.
Heeft een heel logische verklaringquote:Op zondag 1 februari 2015 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
Die gasten hebben zo maar wat verzonnen iedere aflevering weer hè, las ik van de week. IJsberen in de tropen..
IJsberen in de tropen?quote:Op zondag 1 februari 2015 00:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heeft een heel logische verklaringDie dan weer wel.
quote:
2 x een halve aflevering.quote:
Geen idee waar je dat gelezen hebt maar de schrijvers hebben wel voor elk seizoen en voor de hele serie een lijn gehad.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die gasten hebben zo maar wat verzonnen iedere aflevering weer hè, las ik van de week. IJsberen in de tropen..
Ijsbeer had een reden, de rest ook, ik geniet hoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 00:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Toevallig stond er twee weken geleden een artikel over de serie in de Volkskrant (als ik me niet vergis was de oorspronkelijke bron een Britse krant) waar de schrijvers toegaven dat ze totaal geen idee hadden waar het naartoe moest gaan en dat ze wel degelijk al schrijvende maar wat deden.quote:Op zondag 1 februari 2015 08:06 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Geen idee waar je dat gelezen hebt maar de schrijvers hebben wel voor elk seizoen en voor de hele serie een lijn gehad.
Natuurlijk hadden ze niet de hele serie al vanaf het begin in hun hoofd, maar het is zeker niet zo dat ze elke week maar wat verzonnen...
Sorry Yvonne maar de ijsbeer had zeker geen reden.quote:Op zondag 1 februari 2015 11:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ijsbeer had een reden, de rest ook, ik geniet hoor.
De ijsbeer heeft dan ook geen enkel verband met het einde van de show, maar wel met een wezenlijk andere verhaallijn in de show. Past gewoon, wordt gewoon beantwoord.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
Sorry Yvonne maar de ijsbeer had zeker geen reden.
A writer on Lost has revealed what many suspected, that there was never a plan for how to end the show and each season they would just think of "f*cked up things" to keep it ticking over.
Bron: http://www.independent.co(...)t-along-9977472.html
Blijft een toffe serie.
Beetje jammer dat ik nu al anderhalf jaar op nieuwe afleveringen wacht op netflixquote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind Mad Men echt geweldigIk ben dol op de sfeer van de serie en de hoofdpersonen vind ik ook super.
Ja, helemaal mee eens. Ik vond dat echt een geweldige serie!quote:Op zondag 1 februari 2015 19:23 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Beetje jammer dat ik nu al anderhalf jaar op nieuwe afleveringen wacht op netflix
Ja, dat komt nog wel! En let ook op de aankleding enzo. Zo mooi en goed gedaan!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Twee episodes nu gezien van Mad Men, is wel aardig verder. Al hoop ik dat het verhaal zich nog wel tot iets spannender gaat ontwikkelen.
Lekker artikel, de bron is een vriend van één van de schrijvers die anoniem wenst te blijven.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
A writer on Lost has revealed what many suspected, that there was never a plan for how to end the show and each season they would just think of "f*cked up things" to keep it ticking over.
Blijft een toffe serie.
Zeker tof hoe ze die sfeer uit die tijd neerzettenquote:Op zondag 1 februari 2015 19:34 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dat komt nog wel! En let ook op de aankleding enzo. Zo mooi en goed gedaan!
Dragons lijkt mij wel tof.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:59 schreef Amarantha het volgende:
http://www.flixfilms.nl/p(...)nal-series-en-films/ Er komen volgens mij veel leuke series dit jaar
Doe geen moeite. Afschuwelijk slechte filmquote:
Als slechte cult film schijnt hij nog best grappig te zijn om te kijken. Je moet idd geen goede film verwachten.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:00 schreef Fok-it het volgende:
Doe geen moeite. Afschuwelijk slechte film
Cabin in the Woodsquote:Op zondag 1 februari 2015 21:04 schreef ManianMan het volgende:
Staat er nog een leuke horror film à la friday the 13th op netflix?
Al gezien denk dat ik morgen na het werk maar een random horror film opzetquote:
Het is echt poep en plas humor in het exteme. Maar als sommige mensen dat grappig vinden zullen ze zicj wel vermakenquote:Op zondag 1 februari 2015 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als slechte cult film schijnt hij nog best grappig te zijn om te kijken. Je moet idd geen goede film verwachten.
Amerikaanse humorquote:Op zondag 1 februari 2015 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is echt poep en plas humor in het exteme. Maar als sommige mensen dat grappig vinden zullen ze zicj wel vermaken
Dat is geen Amerikaanse humor. Dat is poep en plas-humorquote:
Dat is Amerikaanse humor.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is geen Amerikaanse humor. Dat is poep en plas-humor
Die reacties eronderquote:Op zondag 1 februari 2015 19:59 schreef Amarantha het volgende:
http://www.flixfilms.nl/p(...)nal-series-en-films/ Er komen volgens mij veel leuke series dit jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Best of TEDx – 2012 AL – ♫ Engels/Koreaans – CC Engels/Nederlands
Lokaal talent en een boodschap die de wereld aanspreekt: dat is het beste van TEDx en het motto ‘ideas worth spreading’.
Ducktales de Film Het Geheim van de Wonderlamp – 1990 1:13 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Dagobert Duck reist af naar Egypte met zijn neefjes Kwik, Kwek en Kwak op zoek naar de schat van Collie Baba en zijn veertig rovers.
Fast & Furious 6 – 2013 12 2:10 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Dominic Toretto en zijn team racen na een overval weer met de vlam in de pijp door de straten, ditmaal in Europa.
Gucci: The Director – 2013 AL 1:24 uur – ♫ Engels – CC Duits/Engels/Frans/Nederlands
Intrigerend is dit kijkje op het leven en werk van Gucci’s Frida Giannini tijdens haar carrière bij een van grootste modehuizen ter wereld.
Honey, I Blew Up the Kid – 1992 6 1:29 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Een klein probleem wordt een groot probleem wanneer door een uitvinding van de klungelige wetenschapper Wayne Szalinski zijn 2-jarige zoon verandert in een reuzenpeuter.
Iron Man & Captain America: Heroes United – 2014 6 1:11 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Iron Man en Captain America moeten leren samenwerken terwijl ze proberen te voorkomen dat de Red Skull en Taskmaster een Hydra-leger inzetten.
My Little Pony Equestria Girls: Rainbow Rocks – 2014 6 1:13 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Engels/Nederlands
Rainbow Dash, Applejack, Pinkie Pie, Rarity en Fluttershy zijn van plan op te treden met hun nieuwe band bij het muziekfestival van de school Canterlot High.
Out Cold – 2001 12 1:29 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Snowboarders denken hun sneeuwparadijs gevonden te hebben maar dat verandert als er een projectontwikkelaar ten tonele verschijnt.
Sharknado 2: The Second One – 2014 16 1:30 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een onvoorspelbare storm laat zijn kracht en een dodelijke haaientornado los op New York City en Fin en April moeten de stad zien te redden.
Sinister – 2012 16 1:50 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een schrijver van ware misdaadverhalen ontdekt videotapes waarop brutale moorden te zien zijn die plaatsvonden in het huis dat hij net heeft gekocht.
Supermensch: The Legend of Shep Gordon – 2013 12 1:25 uur – ♫ Engels – CC Frans/Nederlands
Mike Myers maakte een documentaire over zijn vriend, de legendarische manager Shep Gordon die klanten als Blondie en Alice Cooper diende.
Tropic Thunder – 2008 16 2:01 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Deze gevechtsfilm van regisseur-ster Ben Stiller volgt een groep acteurs die gedwongen worden om real-life-soldaten te worden.
Zack and Quack – 2014 AL – ♫ Engels/Frans/Nederlands – CC Engels
De 7-jarige Zack woont met zijn beste vriend Quack in een flapuitboek: verrassingen te over dus als ze aan de flappen trekken!
[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 02-02-2015 10:11:08 ]When the student is ready, the teacher will appear.
Door zo'n film heenspoelenquote:Op maandag 2 februari 2015 08:26 schreef JohnB52 het volgende:
Sharknado 2 gisteren gezien, nou ja, doorgespoeld in 10 minuten.
Wat een lachwekkend slechte film zeg!
the ABC's of death ( is wel een hele aparte film maar wel leuk)quote:Op zondag 1 februari 2015 22:13 schreef ManianMan het volgende:
al gezien denk dat ik morgen na het werk maar een random horror film
Voornamelijk dat -- volgens mij nauwelijks bekend tegenwoordigquote:
is die net zo goed slecht als deel 1.??quote:
Heb hem nog niet gezien, maar ik ga er vanuit dat dat wel het geval is.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
is die net zo goed slecht als deel 1.??
want dat was toch echt een pareltje
Gaaf intro hè?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:15 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren Lincoln Lawyer gezien. Fijn filmpje, maar dat kan ook niet anders met Horny Matthew (no hommo)
Mee eens ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:18 schreef Mike het volgende:
Van de toevoegingen is Sinister ook wel een aanrader als je van horror houdt. Een creepy filmpje is het.
Ik vind het zo'n beetje het schoolvoorbeeld van hoe horror tegenwoordig geen ene reet meer aan is.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:18 schreef Mike het volgende:
Van de toevoegingen is Sinister ook wel een aanrader als je van horror houdt. Een creepy filmpje is het.
Ik vond die filmpjes best naarquote:Op maandag 2 februari 2015 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n beetje het schoolvoorbeeld van hoe horror tegenwoordig geen ene reet meer aan is.
Staat die er ook opquote:Op maandag 2 februari 2015 11:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gaaf intro hè?Heb het boek ook gelezen en de film ook gezien (maar niet via Netflix)
Gisteren eerste aflevering van Unsere Väter, unsere Mütter gezien
Daar heb je dan ook gelijk het enige aan de film genoemd wat ik ook okay vond.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook gelijk het enige aan de film genoemd wat ik ook okay vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik ben het wel met je eens dat het meestal cliché na cliché is, de films die uitkomen. Ik probeer ze meestal nog wel mee te pakken in de bios, maar je wordt zelden verrast.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n beetje het schoolvoorbeeld van hoe horror tegenwoordig geen ene reet meer aan is.
Die filmpjes waren naargeestig, voor de rest vond ik Sinister volledig ''by the books'' zeg maar.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat het meestal cliché na cliché is, de films die uitkomen. Ik probeer ze meestal nog wel mee te pakken in de bios, maar je wordt zelden verrast.
Daarom vond ik Sinister nog een prettige uitzondering omdat die echt naargeestig was.
Aanrader?quote:Op maandag 2 februari 2015 08:54 schreef Breuls het volgende:
De BBC-serie The Missing is toegevoegd, en wordt ook alweer Netflix Original genoemd.
Ik heb er alleen trailers van gezien op de BBC, vorig jaar. Het leek me erg interessant, al ben ik wel glad vergeten ernaar te kijken, dus ik ben blij dat Netflix 'm nu heeft.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aanrader?
Ben namelijk bijna door seizoen twee van Ripper Street.
De laatste twee horrorfilms die ik heb gezien waren steengoed en helemaal niet zoals de standaard restquote:Op maandag 2 februari 2015 12:59 schreef kawa4 het volgende:
ik vond sinister, net weer anders als de andere horrors die de afgelopen tijd zijn uitgekomen,
ik vond de sfeer die er in zit echt stukken beter als bij de standaard rest.
ow ja, die hebben we inderdaad ook nog,quote:Op maandag 2 februari 2015 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De laatste twee horrorfilms die ik heb gezien waren steengoed en helemaal niet zoals de standaard restEén daarvan was Cabin in the Woods en van de ander ben ik de naam even kwijt
Alsof die er is...quote:Op maandag 2 februari 2015 08:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Door zo'n film heenspoelen
Dan krijg je nooit de onderliggende boodschap mee
The Cabin in the Woods is een film die het vaker herkijken zeker waard is.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De laatste twee horrorfilms die ik heb gezien waren steengoed en helemaal niet zoals de standaard restEén daarvan was Cabin in the Woods en van de ander ben ik de naam even kwijt
quote:Op maandag 2 februari 2015 15:48 schreef Breuls het volgende:
[..]
The Cabin in the Woods is een film die het vaker herkijken zeker waard is.
Lijkt me wel een boeiende seriequote:Op maandag 2 februari 2015 18:56 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Missing The – 2014 12 – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Tony (Golden Globe-winnaar James Nesbitt) en zijn vrouw Emily (Golden Globe-kandidate Frances O'Connor) zijn op vakantie in Frankrijk als hun zoontje verdwijnt. Een landelijke zoektocht naar de jongen levert niets op. Jaren later gaat Tony met nieuwe informatie opnieuw op zoek. The Missing speelt zich af in twee landen en tijdsperioden en is een aangrijpende emotionele thriller over de obsessieve zoektocht van een man naar zijn vermiste zoon.
Dan staat blijkbaar de Europese versie op Netflix. Hier vind je meer info.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:08 schreef iBenny het volgende:
Huh... Waarom duurt The Shining op Netflix maar 120 minuten? De film duurt volgens IMDB en andere bronnen 144 - 146 minuten?
Ik zat de film te kijken en vervolgens Room 237 (de docu over de film) en er werden allerlei scenes besproken die ik eerder in de film niet heb gezien.
Daar wil ik misschien na Marco Polo aan beginnen. Ik zapte er vroeger laat op de avond wel eens langs en bleef meestal wel hangen.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:47 schreef planethugo het volgende:
had The Tudors al een behoorlijke tijd op de lijst staan maar het nu binnen een maand erdoorheen gejaagd. Dacht vooraf dat het best een zware serie zou zijn maar niets is minder waar. Vlot, goed geacteerd, prachtige setting en een gestoorde koning waar iedereen bang voor is. Beetje Game of Thrones maar dan zonder de fantasie
Aha. Thanks!quote:Op maandag 2 februari 2015 22:21 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Dan staat blijkbaar de Europese versie op Netflix. Hier vind je meer info.
Ik ben nu net aan 2 begonnen maar vrees dat ik hier ook tegen aan ga lopen.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arrows seizoen drie maar gaan downloaden veel te leuk om een jaar te wachten.
Gisteren begonnen aan aflevering 1 van The Missing. Leuke invalshoek voor een detective, acteerniveau van sommige acteurs vrij matig. Vanavond aflevering 2quote:Op maandag 2 februari 2015 18:56 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Californication (seizoen 7) – 2014 16 – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Een romanschrijver kampt met een schrijversblok en een zwak voor drugs, drank en seks terwijl hij worstelt om de relatie met zijn vriendin en dochter in stand te houden.
Missing The – 2014 12 – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Tony (Golden Globe-winnaar James Nesbitt) en zijn vrouw Emily (Golden Globe-kandidate Frances O'Connor) zijn op vakantie in Frankrijk als hun zoontje verdwijnt. Een landelijke zoektocht naar de jongen levert niets op. Jaren later gaat Tony met nieuwe informatie opnieuw op zoek. The Missing speelt zich af in twee landen en tijdsperioden en is een aangrijpende emotionele thriller over de obsessieve zoektocht van een man naar zijn vermiste zoon.
denk dat ze een deal hebben met een distribiteur om van bepaalde oudere series 3 seizoenen online te zetten. Er staan bijv ook maar 3 seizoenen erop van The Nanny en Married with Childrenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:08 schreef Frag_adder het volgende:
Dat ze van series zo achterlopen op de TV snap ik, want daar kan het ook nog worden uitgezonden. Maar ik liep laatst tegen midsomer murders aan, staan er maar 3 seizoenen op van de 15 of zo
[..]
Ik ben nu net aan 2 begonnen maar vrees dat ik hier ook tegen aan ga lopen.
Bij seizoen 1 echt af en toe doorheen moeten worstelen maar vanaf seizoen 2 is het een heerlijke wegkijk serie,quote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:08 schreef Frag_adder het volgende:
Dat ze van series zo achterlopen op de TV snap ik, want daar kan het ook nog worden uitgezonden. Maar ik liep laatst tegen midsomer murders aan, staan er maar 3 seizoenen op van de 15 of zo
[..]
Ik ben nu net aan 2 begonnen maar vrees dat ik hier ook tegen aan ga lopen.
In de hoop dat de persoon dan de rest op dvd erbij koopt? Ik vrees bij dit soort series dat de andere seizoenen nooit gaan komenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:52 schreef planethugo het volgende:
[..]
denk dat ze een deal hebben met een distribiteur om van bepaalde oudere series 3 seizoenen online te zetten. Er staan bijv ook maar 3 seizoenen erop van The Nanny en Married with Children
of om te kijken voor welke series de meeste animo is om er vervolgens meer van te kopen? Of dat de rechten van andere seizoenen nog bij andere partijen liggenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
In de hoop dat de persoon dan de rest op dvd erbij koopt? Ik vrees bij dit soort series dat de andere seizoenen nooit gaan komen
Ik ook niet, maar ik vrees dat dit soort series niet gauw uitgebreid gaan wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:17 schreef planethugo het volgende:
[..]
of om te kijken voor welke series de meeste animo is om er vervolgens meer van te kopen? Of dat de rechten van andere seizoenen nog bij andere partijen liggen
ik denk niet dat iemand die netflix heeft nog echt dvd boxen aan gaat schaffen
Ja, geweldig. Wat mij betreft 1 van de beste series die er op staan, als je maar stopt na het 2e seizoen. 3e seizoen is echt enorm slechtquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:14 schreef Scuidward het volgende:
Meer mensen die hier Arrested Development hebben gekeken of aan het kijken zijn? Ik ben nu bij aflevering 5.
Aan de ene kant vind ik het wel vermakelijk, met name door de verschillende personages, zoals het moederskindje, het rare huwelijk tussen zijn zus en die ontslagen arts en de goochelaar. Aan de andere kant vind ik het soms erg raar gefilmd en de wisseling tussen scenes en het plot moeten wat mij betreft nog een beetje doorgroeien. Maar aangezien het relatief korte afleveringen zijn (22 minuten) is het nog aardig goed te doen.
Volgens mij waren het er 4 in totaal. Maar goed, als ik het 3e seizoen toch kijk stijgen de eerste twee ook weerquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, geweldig. Wat mij betreft 1 van de beste series die er op staan, als je maar stopt na het 2e seizoen. 3e seizoen is echt enorm slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bad Santa – 2003 12 1:39 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De criminelen Willie en Marcus vermommen zich als de kerstman en een elf en vinden werk in een groot warenhuis, dat ze van plan zijn volledig kaal te plukken.
Bring It On – 2000 6 1:34 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De aanvoerster van een bekroond team van cheerleaders staat onder grote druk als zij en haar team proberen voor de zesde keer achtereen nationaal kampioen te worden.
Family Man The – 2000 AL 2:05 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Een ambitieuze investeringsbankier die emotionele banden schuwt komt in een ander leven terecht dat hij geleid had kunnen hebben als hij was getrouwd met z’n ex-vriendin.
Gangs of New York – 2002 16 2:46 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In het New York van midden 19e eeuw, dat werd gedomineerd door rivaliserende Ierse en Italiaanse bendes, jaagt de jonge Amsterdam Vallon op de moordenaar van zijn vader.
Ghosts of Girlfriends Past – 2009 12 1:36 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Playboy Connor krijgt de schrik van zijn leven als hij ervan langs krijgt van zijn ex-vriendinnen op de bruiloft van zijn broer.
Notebook The – 2004 6 2:03 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
Twee jonge geliefden worden in de jaren 40 uit elkaar gedreven door oorlog en klassenverschillen in deze vertolking van Nicholas Sparks’ best verkopende roman.
Three Kingdoms: Resurrection of the Dragon – 2008 16 1:41 uur – ♫ Chinees – CC Nederlands
In de derde eeuw wordt een bescheiden Chinese man een groot krijger, en voert hij het leger aan als zijn land verwikkeld raakt in een langdurige burgeroorlog.When the student is ready, the teacher will appear.
leuke update weerquote:Bad Santa – 2003 12 1:39 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
De criminelen Willie en Marcus vermommen zich als de kerstman en een elf en vinden werk in een groot warenhuis, dat ze van plan zijn volledig kaal te plukken.
Gangs of New York – 2002 16 2:46 uur – ♫ Engels – CC Nederlands
In het New York van midden 19e eeuw, dat werd gedomineerd door rivaliserende Ierse en Italiaanse bendes, jaagt de jonge Amsterdam Vallon op de moordenaar van zijn vader.
Three Kingdoms: Resurrection of the Dragon – 2008 16 1:41 uur – ♫ Chinees – CC Nederlands
In de derde eeuw wordt een bescheiden Chinese man een groot krijger, en voert hij het leger aan als zijn land verwikkeld raakt in een langdurige burgeroorlog.
je kan ze ook opnieuw kijkenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:09 schreef Aventura het volgende:
Zo, OITNB af. Wát een finale. Val ik even in een zwart gat zeg. 10 juli is s3 er
Seizoen 2 van Orange Is The New Black is ook wel goed dus? Kwam zelf niet zo makkelijk door de eerste 2 a 3 eps van seizoen 2 heen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 22:09 schreef Aventura het volgende:
Zo, OITNB af. Wát een finale. Val ik even in een zwart gat zeg. 10 juli is s3 er
Ik vond het wel vermakelijk, maar zeker niet steen-goed ofzo. Gewoon leuk om te kijken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Seizoen 2 van Orange Is The New Black is ook wel goed dus? Kwam zelf niet zo makkelijk door de eerste 2 a 3 eps van seizoen 2 heen.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Daredevil series teaser
http://www.comingsoon.net(...)vil-is-here#/slide/1
quote:Op woensdag 4 februari 2015 15:20 schreef PBateman1978 het volgende:
Daredevil series teaser
http://www.comingsoon.net(...)vil-is-here#/slide/1
Vond s2 beter want minder Piperquote:Op woensdag 4 februari 2015 08:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Seizoen 2 van Orange Is The New Black is ook wel goed dus? Kwam zelf niet zo makkelijk door de eerste 2 a 3 eps van seizoen 2 heen.
Eens. Het was ook wat harder en veel spannender.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vond s2 beter want minder Piper
S1 is net glee in de gevangenis,quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Vond s2 beter want minder Piper
Volgens mij ben ik de enige die Piper wel leuk vindquote:
Deze stond er toch al enkele weken op?quote:Op donderdag 5 februari 2015 17:31 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
Iron Man 3 – 2013 12 2:10 uur – ♫ Engels – CC Engels/Nederlands
Robert Downey Jr. hijst zich weer in zijn krachtige pantseroutfit om de rol van superheld Iron Man aan te nemen en wereldbedreigende schurken te verslaan.
Vind de andere karakters veel leuker, dan dat verwende nestquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die Piper wel leuk vind
Stond van de zomer al op USA enzoquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:34 schreef Unites het volgende:
[..]
Deze stond er toch al enkele weken op?
Dat was toch juist het probleem? Als verwend nest in de gevangenis terecht komen?quote:Op donderdag 5 februari 2015 18:40 schreef SunChaser het volgende:
Vind de andere karakters veel leuker, dan dat verwende nest
Ik zie toch zat dingen over die ijsbe(e)r(en) voorbij komen die wel kloppend zijn.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Blijft een toffe serie.
Ja maar ik had t wel gezien na seizoen 1, dat gelieg en jaloers gedoe geloof ik wel. Maar er zitten veel mooiere verhalen in de gevangenisquote:Op donderdag 5 februari 2015 19:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was toch juist het probleem? Als verwend nest in de gevangenis terecht komen?
ik ook, heel erg zelfs. Ik vind Alex juist een drama. Slechte actrice, bahquote:Op donderdag 5 februari 2015 18:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik de enige die Piper wel leuk vind
Voor wat je nog wil gaan kijken dusquote:Op donderdag 5 februari 2015 21:16 schreef DeHovenier het volgende:
Ik heb nu ook een account. Je kan films toevoegen op een lijst, maar houdt dat dan in dat het films zijn die je wil zien, of die je al hebt gezien?
Ik vind het ook leuk, maar ik stoor me ontzettend aan dat hoofdpersonagequote:Op donderdag 5 februari 2015 21:51 schreef Isabeau het volgende:
The Missing lijkt vooralsnog ook een aanraderNog maar twee afleveringen gezien, maar het boeit enorm.
Ik heb echt met veel moeite seizoen 1 afgekregen, de rest heb ik maar gelaten. De serie boeit mij echt totaal niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Daarna wordt het beterquote:Op woensdag 4 februari 2015 08:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Is inderdaad al lang gezegdquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:27 schreef christiman het volgende:
Misschien is dit allang gezegd hier, maar: the missing is toch helemaal geen Netflix original?
Zie deze site van de BBC.
Oh, never mind danquote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:31 schreef chansadres het volgende:
[..]
Is inderdaad al lang gezegd
Het predicaat Original slaat er op dat de serie exclusief voor Nederland is. Oftewel enkel de Nederlandse zenders en omdat BBC een Britse zender is valt het daar niet onder. Dat de BBC hier wel te ontvangen is, heeft daar niks mee te maken.
Luther, BBC.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:19 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb 3 seizoenen van de (Amerikaanse) the killing gezien, maar vergeleken met wallander is het maar een draak van een serie... Mijn hekelpunt is dat het allemaal zo uitgerekt en langdradig is.
Welke detective serie's zijn volgens jullie wel de moeite waard?
Ik heb ook nog de nieuwe sherlock Holmes serie van je BBC gezien, maar ik irriteer me aan de hoofdpersoon Dus daar ben ik ook mee gestopt.
Fantastische filmquote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:23 schreef ManianMan het volgende:
Net John dies at the end gezien wtf did I see
Verassend goede en leuke film voor een nederlandse film.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
De Marathon
Verdomme, wat een mooie film
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |