Voornamelijk dat -- volgens mij nauwelijks bekend tegenwoordigquote:
is die net zo goed slecht als deel 1.??quote:
Heb hem nog niet gezien, maar ik ga er vanuit dat dat wel het geval is.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:41 schreef kawa4 het volgende:
[..]
is die net zo goed slecht als deel 1.??
want dat was toch echt een pareltje
Gaaf intro hè?quote:Op donderdag 29 januari 2015 11:15 schreef BeamofLight het volgende:
Gisteren Lincoln Lawyer gezien. Fijn filmpje, maar dat kan ook niet anders met Horny Matthew (no hommo)
Mee eens ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:18 schreef Mike het volgende:
Van de toevoegingen is Sinister ook wel een aanrader als je van horror houdt. Een creepy filmpje is het.
Ik vind het zo'n beetje het schoolvoorbeeld van hoe horror tegenwoordig geen ene reet meer aan is.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:18 schreef Mike het volgende:
Van de toevoegingen is Sinister ook wel een aanrader als je van horror houdt. Een creepy filmpje is het.
Ik vond die filmpjes best naarquote:Op maandag 2 februari 2015 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n beetje het schoolvoorbeeld van hoe horror tegenwoordig geen ene reet meer aan is.
Staat die er ook opquote:Op maandag 2 februari 2015 11:42 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Gaaf intro hè?Heb het boek ook gelezen en de film ook gezien (maar niet via Netflix)
Gisteren eerste aflevering van Unsere Väter, unsere Mütter gezien
Daar heb je dan ook gelijk het enige aan de film genoemd wat ik ook okay vond.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 11:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook gelijk het enige aan de film genoemd wat ik ook okay vond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ik ben het wel met je eens dat het meestal cliché na cliché is, de films die uitkomen. Ik probeer ze meestal nog wel mee te pakken in de bios, maar je wordt zelden verrast.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik vind het zo'n beetje het schoolvoorbeeld van hoe horror tegenwoordig geen ene reet meer aan is.
Die filmpjes waren naargeestig, voor de rest vond ik Sinister volledig ''by the books'' zeg maar.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens dat het meestal cliché na cliché is, de films die uitkomen. Ik probeer ze meestal nog wel mee te pakken in de bios, maar je wordt zelden verrast.
Daarom vond ik Sinister nog een prettige uitzondering omdat die echt naargeestig was.
Aanrader?quote:Op maandag 2 februari 2015 08:54 schreef Breuls het volgende:
De BBC-serie The Missing is toegevoegd, en wordt ook alweer Netflix Original genoemd.
Ik heb er alleen trailers van gezien op de BBC, vorig jaar. Het leek me erg interessant, al ben ik wel glad vergeten ernaar te kijken, dus ik ben blij dat Netflix 'm nu heeft.quote:Op maandag 2 februari 2015 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Aanrader?
Ben namelijk bijna door seizoen twee van Ripper Street.
De laatste twee horrorfilms die ik heb gezien waren steengoed en helemaal niet zoals de standaard restquote:Op maandag 2 februari 2015 12:59 schreef kawa4 het volgende:
ik vond sinister, net weer anders als de andere horrors die de afgelopen tijd zijn uitgekomen,
ik vond de sfeer die er in zit echt stukken beter als bij de standaard rest.
ow ja, die hebben we inderdaad ook nog,quote:Op maandag 2 februari 2015 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De laatste twee horrorfilms die ik heb gezien waren steengoed en helemaal niet zoals de standaard restEén daarvan was Cabin in the Woods en van de ander ben ik de naam even kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |