abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149072819

Wat is Netflix?
Netflix is een betaalde on-demand streamingdienst voor films en TV-series.
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.

Hoeveel kost het?
♦ € 7,99/mnd – op één apparaat in SD-kwaliteit kijken
♦ € 8,99/mnd – op twee apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
♦ € 11,99/mnd – op vier apparaten tegelijk in HD-kwaliteit kijken
De eerste maand is gratis.

Overzicht en nieuwe films/series
De websites Flixfilms, Netflix Netherlands en Netflix-gids houden bij welke films en series recent zijn toegevoegd.
Voor o.a. de Amerikaanse, Britse en Canadese Netflix: USA iStream Guide, Can I Stream.it, InstantWatcher.com.

Hoe kan ik betalen?
♦ Credit card
♦ iDEAL — je betaalt 1 cent om Netflix te machtigen maandelijks de abonnementsprijs af te schrijven
♦ iTunes (alleen mogelijk als het abonnement geopend is op een Apple TV)
♦ PayPal

Abonnementsduur
Een abonnement is per maand op te zeggen.

Hoe is de kwaliteit?
Netflix biedt 1080p video en Dolby Digital 5.1 audio. De kwaliteit en resolutie hangen af van de gebruikte apparatuur (zie verderop) en de verbinding. Netflix gebruikt de Microsoft VC-1-codec en een bitrate tot 5 Mbit/s. Een lagere bitrate wordt automatisch gekozen, afhankelijk van de kwaliteit van de verbinding.
Een voorkeur kan worden ingesteld op: https://account.netflix.com/VideoQuality

Wat is Super HD?
Super HD is gelijk aan 1080p maar gebruikt tot 7 Mbit/s bandbreedte voor een scherper beeld. Niet alle apparatuur/besturingssystemen ondersteunen Super HD en daarnaast dient de provider dit te ondersteunen.

Problemen
Kan geen verbinding maken met Netflix
Frequent bufferen of laden tijdens streaming
Hoe schakel ik ondertiteling, captions en alternatieve audio in op mijn apparaat?
Netflix wordt langzaam geladen of heeft een slechte beeldkwaliteit

Welke apparaten zijn te gebruiken?
• TV - afhankelijk van merk/type
• Blu-ray-speler - afhankelijk van merk/type

• Amazon Kindle Fire
• Amazon Kindle Fire HD (720p)
Android 2.2+
Google Chromecast (1080p Super HD) (Android 2.3, iOS 6, Windows 7, Mac OS 10.7 of Chrome OS als afstandsbediening nodig)
Apple TV (720p/1080p, min. tweede generatie)
iPad, iPhone, iPod
• Linux d.m.v. Pipelight (Silverlight alternatief, niet ondersteund door Netflix)
• Mac OS X (Intel processor, OS X 10.4.8+, 1080p)
• PlayStation 3 (1080p Super HD)
• PlayStation 4 (1080p Super HD)
• Western Digital TV Live Plus [2010] (720p)
• Western Digital TV Live [2011 derde generatie] (1080p)
• Western Digital TV Play (1080p)
• Wii (480p)
• Wii U (1080p Super HD / ook via Gamepad)
• Windows (1080p Super HD via Windows 8 Netflix app, SilverLight noodzakelijk)
• Windows Phone (720p)
• XBOX 360 (720p)
• XBOX One (720p)

Beschikbaarheid
Met een Netflix-abonnement kun je alleen naar films en series kijken die aangeboden worden in het land waar je op dat moment bent. Met onderstaande diensten kun je via een omweg toch naar bijvoorbeeld de Amerikaanse of Britse Netflix kijken.

Netflix is momenteel beschikbaar in onderstaande landen.

Buitenlandse Netflix-catalogus
Er zijn verschillende mogelijkheden om o.a. de Amerikaanse of Britse Netflix catalogus te kunnen kijken.
Niet alle diensten zijn in combinatie met alle apparaten en/of browsers te gebruiken.

Proxy
Proxy.LC ♦ US$ 10/mnd.

Proxy plug-in
Hola Unblock ♦ gratis
Media Hint ♦ US$ 3,95/mnd. - eerste week gratis
ProxMate ♦ gratis* (draait op donaties van gebruikers)
Zenmate ♦ gratis

VPN
CyberGhost ♦ gratis (3 uur), ¤ 4,99/mnd.
GoTrusted ♦ US$ 5,99/mnd.
Hide My Ass ♦ vanaf US$ 4,99/mnd.
JustFreeVPN ♦ gratis
StrongVPN ♦ US$ 7/mnd.

DNS-proxy
ProxyDNS ♦ US$ 3,90/mnd.
Unblock us ♦ CA$ 4,99/mnd. - eerste week gratis
Unblockmedia ♦ US$ 5/mnd.
Unlocater ♦ € 6,19/mnd - eerste week gratis
UnoDNS ♦ US$ 4,99/mnd.

Eigen DNS-proxy
Tunlr clone
Tails tell tales
  maandag 26 januari 2015 @ 14:21:01 #2
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149072834
Pocahontas was weer geweldig een aanrader :)
pi_149073045
Kwam er laatst achter dat de films die erop staan na een tijd er ook gewoon weer afgehaald worden. Zoals brave bijvoorbeeld. Lekker dan, nodig je mensen uit om een bepaalde film te gaan kijken, staat ie er gewoon niet meer op. Dus dan maar weer via popcorn time of showbox. Daar blijft alles wel gewoon staan.
pi_149073235
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:28 schreef danny081 het volgende:
Kwam er laatst achter dat de films die erop staan na een tijd er ook gewoon weer afgehaald worden. Zoals brave bijvoorbeeld. Lekker dan, nodig je mensen uit om een bepaalde film te gaan kijken, staat ie er gewoon niet meer op. Dus dan maar weer via popcorn time of showbox. Daar blijft alles wel gewoon staan.
Het schijnt dus in de info van een film op Netflix vermeldt te staan als bekend is dat het weg gaat. Maar moet het nog zien. Zou wel fijn zijn als dat wat duidelijker was (vooral als je midden in een serie zit die er af gaat :X ).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 26 januari 2015 @ 14:44:38 #5
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_149073564
Een week of twee van tevoren staat er bij de titel 'verdwijnt op xx-xx'.

Wel erg jammer dat Netflix er niet duidelijker over is.

Die titels verdwijnen toch wel, zou een stuk service zijn als ze daar duidelijker over zouden communiceren.

Ook met nieuwe titels zou ik het zeer waarderen als er op Netflix zelf gewoon een duidelijk lijstje is te vinden welke titels er zijn toegevoegd. Nu kan ik wel naar flixfilms of hier in het topic kijken, maar op Netflix zelf is nog makkelijker.
pi_149073593
Begonnen met Breaking Bead, ben nu bij de 5e aflevering. Heb wel het vermoeden dat ik deze serie niet 5 seizoenen ga kijken. Gaat het niet wat langdradig worden allemaal ?
pi_149073612
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Begonnen met Breaking Bead, ben nu bij de 5e aflevering. Heb wel het vermoeden dat ik deze serie niet 5 seizoenen ga kijken. Gaat het niet wat langdradig worden allemaal ?
Hell no
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 14:46:07 #8
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_149073614
quote:
Nee, het wordt beter en beter. Ik zat er de eerste afleveringen ook niet echt in, maar je geduld gaat zich uitbetalen. ;)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_149073630
*O*
  maandag 26 januari 2015 @ 14:48:38 #10
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149073700
quote:
Stop maar met kijken, ik heb het 2,5 seizoenen geprobeerd om het alsnog op te geven. Saai, langdradig, traag. Bah.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 26 januari 2015 @ 14:51:13 #11
62913 Blik
The one and Only!
pi_149073766
quote:
Eerste afleveringen zijn een beetje saai, maar uiteindelijk is het een erg fijne achtbaan waar jedoorheen gesleurd wordt
pi_149073775
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hell no
Maar ik vond het eerste seizoen wel nog één van de betere, dus of mijn mening echt helpt... :D
Tails tell tales
pi_149073843
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:51 schreef Forbry het volgende:

[..]

Maar ik vond het eerste seizoen zelfs één van de betere, dus of mijn mening echt helpt... :D
Ik was vanaf de pilot direct verkocht hoor. ;)
pi_149073875
quote:
19s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Stop maar met kijken, ik heb het 2,5 seizoenen geprobeerd om het alsnog op te geven. Saai, langdradig, traag. Bah.
Breaking bad is één van de betere series die er is vind ik. Past in het rijtje sopranos en sons of anarchy. Wat zijn jouw soort series als ik vragen mag?
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2015 @ 14:55:37 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_149073886
Alladin met Robin williams staat eindelijk op netflix. Wel UK
pi_149074083
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:55 schreef danny081 het volgende:

[..]

Breaking bad is één van de betere series die er is vind ik. Past in het rijtje sopranos en sons of anarchy. Wat zijn jouw soort series als ik vragen mag?
Sons of Anarchy? :D
Ik doe maar net alsof je The Shield zei.
pi_149074306
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik was vanaf de pilot direct verkocht hoor. ;)
Ja, ik dus ook. Big time. ;)
Tails tell tales
  maandag 26 januari 2015 @ 15:10:20 #18
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_149074368
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 14:55 schreef danny081 het volgende:

[..]

Een beetje de standaardseries: Walking Dead, Dexter, Lost. Verder vooral sitcoms en animatieseries.

Laatst op Netflix USA The 100 gekeken en die vond ik ook wel tof. Marco Polo vind ik prachtig, maar heb niet de drang om verder te kijken nog.

Oh, en Pretty Little Liars. O+
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 26 januari 2015 @ 15:13:01 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_149074456
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:

Ik doe maar net alsof je The Shield Wire zei.
Fixed that for ya. Free of charge.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_149074457
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik doe maar net alsof je The Shield zei.
The shield heb ik nog niet gezien, wel stukjes ervan en het deed me denken aan de vele kijkcijfer beluste series uit de catagorie csi en bones. Series waar je iedere aflevering door elkaar kan kijken omdat iedere aflevering een losstaand verhaal is.

Is dit ook zo met shield? Anders wil ik wel een poging wagen.
  Moderator maandag 26 januari 2015 @ 15:14:43 #21
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_149074502
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:13 schreef danny081 het volgende:

[..]

The shield heb ik nog niet gezien, wel stukjes ervan en het deed me denken aan de vele kijkcijfer beluste series uit de catagorie csi en bones. Series waar je iedere aflevering door elkaar kan kijken omdat iedere aflevering een losstaand verhaal is.

Nee, er zitten ook wel losse stukjes in The Shield, maar elk seizoen heeft zijn eigen verhaallijn. En daar bovenop zit nog een veel grotere verhaallijn die alle seizoen omspant. Gave serie hoor! :)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_149074514
quote:
Ik kan me nog herinneren dat ik in seizoen 1 dacht: hoe kan je nou met deze storyline 5 seizoenen vullen :? :? Nou, dat kan hoor :') En hoe. Heb er echt enorm van genoten. En dat komt weinig voor bij een serie waarvan ik gewoon de pest had aan de hoofdpersoon :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_149074518
quote:
6s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:13 schreef Copycat het volgende:

[..]

Fixed that for ya. Free of charge.
SoA is van de makers van The Shield, vandaar ;)

quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:13 schreef danny081 het volgende:

[..]

Oh nee zeker niet, gebeurtenissen in de pilot hebben 6 seizoenen later nog altijd enorm veel invloed.
Ja er zitten ook ''case of the week'' dingen bij maar de serie draait om het ''strike team''.

Oh en misschien wel het beste einde van een serie ooit, alleen Six Feet Under komt in de buurt. ;)
  roze maandag 26 januari 2015 @ 15:21:22 #24
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_149074712
Wat vinden jullie van American Horror Story
Your beauty never ever scared me.
pi_149074738
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

SoA is van de makers van The Shield, vandaar ;)

[..]

Oh nee zeker niet, gebeurtenissen in de pilot hebben 6 seizoenen later nog altijd enorm veel invloed.
Ja er zitten ook ''case of the week'' dingen bij maar de serie draait om het ''strike team''.
Ja in csi zit ook ergens ver verstopt een rood draadje. En csi heeft ook een case of the week, en daar draait het om het csi team.

Ik ga 3 afleveringen proberen maar als het is als volgt haak ik af:

Opening begint met de case of the week waar we ingelicht worden over de misdaad.
Dan krijgen we een stukje persoonlijk verhaal van het hoofdpersonage.
Vervolgens gaan we met zijn alle de misdaad oplossen, en hier en daar komt er tussendoor een scene van max 13 seconden waarin de rode draad zichtbaar is.
Misdaad wordt opgelost met een verbazende conclusie
Einde aflevering.
  maandag 26 januari 2015 @ 15:23:22 #26
37248 BertV
Klei indiaan
pi_149074774
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
De eerste serie, perfect.
Tot je bij het vervolg dezelfde acteurs in andere rollen krijgt, dat vond ik echt niet werken.

Oblivion is toch wel een "goede" film.
Prachtige omgeving, muziek, en voertuigen.
Het verhaal is wel een samenraapsel uit dit genre, Moon lijkt er bijv. erg op.

Je moet wat door het feit heen prikken de dat Dhr Cruise weer een ego rol heeft.
Handgemaakt | Doggerland-overlever
pi_149074804
quote:
Goede serie. Vooral leuk dat ieder seizoen zijn eigen verhaal heeft. Wat het voor mij leuk maakt is dat spze steeds dezelfde karakters gebruiken in een totaal andere rol. Best origineel. Positief punt is dat ze hebben gekozen voor een niet superpopulair genre. Het seizoen met de freakshow kom ik niet helemaal in nog.
pi_149074902
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:22 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ja in csi zit ook ergens ver verstopt een rood draadje. En csi heeft ook een case of the week, en daar draait het om het csi team.

Ik ga 3 afleveringen proberen maar als het is als volgt haak ik af:

Opening begint met de case of the week waar we ingelicht worden over de misdaad.
Dan krijgen we een stukje persoonlijk verhaal van het hoofdpersonage.
Vervolgens gaan we met zijn alle de misdaad oplossen, en hier en daar komt er tussendoor een scene van max 13 seconden waarin de rode draad zichtbaar is.
Misdaad wordt opgelost met een verbazende conclusie
Einde aflevering.
De rode draad in The Shield is totaal niet te vergelijken met een rode draad in CSI...

Het bureau waar dat strike team deel van uit maakt heeft natuurlijk ook normale agenten en rechercheurs en ook die moeten wel eens een zaak oplossen, die hier en daar ook nog eens in verbinding staan met de capriolen van het strike team.

Maar je gaat het vanzelf zien! :)
pi_149075071
quote:
19s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Een beetje de standaardseries: Walking Dead, Dexter, Lost. Verder vooral sitcoms en animatieseries.

Laatst op Netflix USA The 100 gekeken en die vond ik ook wel tof. Marco Polo vind ik prachtig, maar heb niet de drang om verder te kijken nog.

Oh, en Pretty Little Liars. O+
PLL is volgens mijn zus ook wel een goede serie.
Ik ben net klaar met soa. Nu kijk ik

Attack on titan
Games of thrones
Breaking bad
American horrorstory
Lillyhammer
Ik heb me serieus even vermaakt met teenwolf tot seizoen drie, toen heb ik het opgegeven.
The simpsons tussendoor af en toe een aflevering
Kenny vs spenny
Vikings
Fringe
Walking dead
hemlock grove

Ik wil heel graag de dome kijken maar ik heb het boek nog niet uit.
pi_149075165
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik kan me nog herinneren dat ik in seizoen 1 dacht: hoe kan je nou met deze storyline 5 seizoenen vullen :? :? Nou, dat kan hoor :') En hoe. Heb er echt enorm van genoten. En dat komt weinig voor bij een serie waarvan ik gewoon de pest had aan de hoofdpersoon :D
Was voor mij wel één van de redenen om het op den duur toch iets minder leuk te vinden. Ik kreeg op een gegeven moment zó de schurft aan Walt dat het me niet meer zo veel uitmaakte wat er met hem gebeurde. Gelukkig was Jesse er nog en bleef het in heel veel opzichten tot en met het einde gewoon wel een hele goede serie.

Voor mij ook reden geweest om House of Cards en Dexter niet verder te kijken (geen van de personages vond ik sympathiek) en is ook één van de (in dit geval: véle :') ) redenen waarom Luther mij niet lijkt aan te spreken (die serie onlangs een tweede kans gegeven, ik zet nog wel even door).
Tails tell tales
pi_149075303
Komt seizoen 1 van Better Call Saul direct op Netflix of krijgen we wekelijks nieuwe afleveringen?
pi_149075434
quote:
seizoen 2 vond ik niet zo, te veel drama, daarna wordt het pas goed, laatste 2 seizoenen, wat een spanning was dat zeg :Y

nu trouwens Les Revenants/ the returned aan het kijken, jammer dat dit maar 8 afleveringen zijn
ook deze is geweldig (wel in het frans, maar oogt vrij amerikaans allemaal)
pi_149075449
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:40 schreef Drankster het volgende:
Komt seizoen 1 van Better Call Saul direct op Netflix of krijgen we wekelijks nieuwe afleveringen?
Gaat dat niet nog heel lang duren voordat die op netflix komt? Zoals ik het begrijp moeten shows eerst minimaal een groot gedeelte op tv worden uitgezonden voordat netflix hem mag uitzenden. Zitten af en toe zoiezo aparte regels aan. Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.
  Admin maandag 26 januari 2015 @ 15:49:04 #34
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_149075526
Netflix zit Better Call Saul wel al erg te promoten via social media.
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:46 schreef danny081 het volgende:

Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.
Ach, die zit op HBO Go op dit moment, dus kansen zat. :P
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_149075563
quote:
Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.
Die heb ik maanden geleden al op Netflix Zweden o.a. gezien.
pi_149075657
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die heb ik maanden geleden al op Netflix Zweden o.a. gezien.
Ik had een tijdje geleden een app op mijn telefoon die de netflix kon omschakelen naar de buitenlandse versies. En toen kon ik inderdaad wel gewoon walking dead kijken terwijl deze niet op de nederlandse stond. Was een handige app ben de naam even kwijt.

Ik moet zeggen dat ik nog eeinig gebruik maak van netflix. Maar als een film op showbox, popcorn time, en op netflix staat, geef ik toch de voorkeur aan netflix.
pi_149075721
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:55 schreef danny081 het volgende:

[..]

Ik had een tijdje geleden een app op mijn telefoon die de netflix kon omschakelen naar de buitenlandse versies. En toen kon ik inderdaad wel gewoon walking dead kijken terwijl deze niet op de nederlandse stond. Was een handige app ben de naam even kwijt.

Ik moet zeggen dat ik nog eeinig gebruik maak van netflix. Maar als een film op showbox, popcorn time, en op netflix staat, geef ik toch de voorkeur aan netflix.
In de OP staan verschillende manieren om op buitenlandse Netflix catalogi te komen. :)
pi_149077075
quote:

[..]

Gaat dat niet nog heel lang duren voordat die op netflix komt? Zoals ik het begrijp moeten shows eerst minimaal een groot gedeelte op tv worden uitgezonden voordat netflix hem mag uitzenden. Zitten af en toe zoiezo aparte regels aan. Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.
Ze posten wel dit soort dingen

maandag 26 januari 2015 @ 16:39:49 #39
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_149077084
Jammer dat de tv-reclame van Netflix zo stom is, "kan een Netflix aanbeveling iemand z'n leven veranderen" o.i.d..
Zo jammer, doe gewoon een reclame waarbij 10 goede series en bekende films worden opgenoemd met "op Netflix heb je geen reclames zoals deze, kan je tv-series makkelijk volgen en begint en pauzeert de film wanneer jij wilt en dat voor maar x euro per maand".....

[ Bericht 3% gewijzigd door MacorgaZ op 26-01-2015 16:47:16 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_149077700
quote:

[..]

Better Call Saul komt al enkele dagen na de uitzending in Amerika op de NL-se Netflix, ze hebben een exclusieve deal. Hopelijk gelijk de volgende dag :+

pi_149079621
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:32 schreef danny081 het volgende:

Ik wil heel graag de dome kijken maar ik heb het boek nog niet uit.
Doe jezelf een plezier en sla dat gedrocht over. Vanaf aflevering 1 heb ik me lopen ergeren aan vanalles en nog wat dat niet klopt met het boek.

Echt waardeloos.
  maandag 26 januari 2015 @ 18:02:54 #42
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_149079738
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 17:59 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Doe jezelf een plezier en sla dat gedrocht over. Vanaf aflevering 1 heb ik me lopen ergeren aan vanalles en nog wat dat niet klopt met het boek.

Echt waardeloos.
Elke keer weer dit argument :D Ik heb volgens mij al paar keer aangegeven dat Stephen King het complete verhaal heeft herschreven zodat de lezers geen voorsprong zouden hebben. Ik wil dus niet zeggen dat het boek dan wel tv serie beter is, maar het is al heel lang bekend dat het compleet andere verhalen zijn.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_149079768
Ik vond het eerste seizoen van Under the Dome best tof. En ik heb vrijwel alle boeken van King tig keer herlezen. :Y
pi_149082138
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 17:59 schreef Beelzebub85 het volgende:

[..]

Echt waardeloos.
Heb ik vaker gehoord Van mensen. Ik word er bang van. Maar ik moet het zelf ondervinden.
pi_149082194
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 16:55 schreef FredVleespet het volgende:

[..]

Better Call Saul komt al enkele dagen na de uitzending in Amerika op de NL-se Netflix, ze hebben een exclusieve deal. Hopelijk gelijk de volgende dag :+

Klinkt goed.
  maandag 26 januari 2015 @ 21:47:47 #46
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_149088203
quote:
Fantastische serie, elk seizoen weer. Vooral goed is het hergebruik van karakters, in telkens een andere setting.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_149092271
Ben nu twee afleveringen onderweg met Penny Dreadful. Best tof!
pi_149092553
quote:
Eerste seizoen vond ik wel leuk maar ontzettend vaag. Had er een beetje het Lost-gevoel bij. 'Wat zullen we deze week eens bedenken.'
Seizoen twee heb ik met moeite afgekeken. Vond er geen zak aan.
Seizoen drie vond ik het leukste seizoen maar het speelt zich dan ook af in O+ New Orleans O+
Seizoen vier moet ik nog aan beginnen.
Tap tap tap
pi_149095284
the interview staat op canada. ~:)
pi_149095882
quote:
1s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Eerste seizoen vond ik wel leuk maar ontzettend vaag. Had er een beetje het Lost-gevoel bij. 'Wat zullen we deze week eens bedenken.'
Seizoen twee heb ik met moeite afgekeken. Vond er geen zak aan.
Seizoen drie vond ik het leukste seizoen maar het speelt zich dan ook af in O+ New Orleans O+
Seizoen vier moet ik nog aan beginnen.
Grappig, ik heb het precies andersom. S1 vond ik heel erg tof. S2 was nog toffer, gewoon omdat de setting nog iets donkerder was. S3 begon heel erg gaaf, maar na de helft werd het meer een soort tienerheksenserie dan iets wat nog een beetje in lijn was met de eerste twee seizoenen. Vond ik niet zo leuk.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 08:26:25 #51
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149096399
Arrow :)
pi_149096727
Net begonnen aan revolution, best aardige serie maar soms wat slecht geacteerd.
beetje jammer alleen dat ik hiervoor the walking dead heb gekeken, want dit is eigenlijk gewoon the walking dead light :P
zelfde idee alleen dan zonder zombies
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_149096737
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 08:59 schreef Schunckelstar het volgende:
beetje jammer alleen dat ik hiervoor the walking dead heb gekeken, want dit is eigenlijk gewoon the walking dead light :P
FYI: Revolution is na seizoen 2 gecancelled.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149096758
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:00 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ah ok, dus het eindigt zomaar zonder bevredigend einde?
of heeft het nog wel zin om de 2 seizoenen die er op staan te kijken?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_149096963
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:02 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Ah ok, dus het eindigt zomaar zonder bevredigend einde?
of heeft het nog wel zin om de 2 seizoenen die er op staan te kijken?
Ik ben halverwege seizoen 1 afgehaakt. Maar volgens mij een aardig open eind ja.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_149102731
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 08:59 schreef Schunckelstar het volgende:
1 aflevering van gezien, vond het echt bagger :X Het idee was leuk, maar slecht uitgevoerd.
  dinsdag 27 januari 2015 @ 13:38:21 #57
429573 KingRadler
King of the Radler
pi_149102958
na het debacle van abrupt einde van de TV serie Las Vegas.
houden ze nu in Amerika rekening mee dat TV series eerder gecanceld worden,
zodat makers er nog een goed einde van kunnen maken.
pi_149103792
Ik vond Jericho wel leuk, ook abrupt geëindigd. Net als Firefly.
pi_149103864
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Jericho wel leuk, ook abrupt geëindigd. Net als Firefly.
Ik hoopte bij jericho op een fallout achtige sfeer. Maar het kwam me allemaal iets te amerikaans over qua acteerwerk ook.
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 15:31:49 #60
382129 crew  Donna
pi_149106874
quote:
2s.gif Op maandag 26 januari 2015 15:40 schreef Drankster het volgende:
Netflix op Facebook vandaag;

Je mag maar één telefoontje plegen? Dan bel je Jimmy McGill. Vanaf 9 februari wekelijks een nieuwe aflevering van Better Call Saul bij Netflix.
pi_149107173
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 09:00 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

lol, toevallig gisteren laatste Episode S02 gezien (meer onder het mom van afmaken waar je aan begonnen bent) Maar scheelt weer een S03 kijken....nu weer op zoek naar een verslavende serie op Netflix.
I am a Koala who Stretches :P
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:31:22 #62
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_149108803
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:38 schreef KingRadler het volgende:
na het debacle van abrupt einde van de TV serie Las Vegas.
houden ze nu in Amerika rekening mee dat TV series eerder gecanceld worden,
zodat makers er nog een goed einde van kunnen maken.
Ja, Delinda zwanger en dan als cliffhanger alsof ze een miskraam zou krijgen o.i.d., toen serie gecancelled :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_149109302
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:31 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ja, Delinda zwanger en dan als cliffhanger alsof ze een miskraam zou krijgen o.i.d., toen serie gecancelled :')
Ik wacht ook vaak tot een serie echt helemaal klaar is voor ik het ga kijken. Heb de fout gemaakt om once upon a time met mijn vrouw te gaan kijken, komt verdomme geen einde aan.
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 16:46:15 #64
382129 crew  Donna
pi_149109351
Als ik een serie met m`n vriend moet gaan kijken dan heb ik in 2016 nog geen seizoen klaar. Mijn collega's klagen ook altijd dat het lang duurt, series kijken met de vrouw.

Niet meer doen dan he? :P
  dinsdag 27 januari 2015 @ 16:51:22 #65
62913 Blik
The one and Only!
pi_149109498
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef DonnaRush het volgende:
Als ik een serie met m`n vriend moet gaan kijken dan heb ik in 2016 nog geen seizoen klaar. Mijn collega's klagen ook altijd dat het lang duurt, series kijken met de vrouw.

Herkenbaar, dan heeft ze er na een paar afleveringen geen zin meer in of vind ze weer wat anders leuk, etc. Komt geen einde aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')