Het schijnt dus in de info van een film op Netflix vermeldt te staan als bekend is dat het weg gaat. Maar moet het nog zien. Zou wel fijn zijn als dat wat duidelijker was (vooral als je midden in een serie zit die er af gaatquote:Op maandag 26 januari 2015 14:28 schreef danny081 het volgende:
Kwam er laatst achter dat de films die erop staan na een tijd er ook gewoon weer afgehaald worden. Zoals brave bijvoorbeeld. Lekker dan, nodig je mensen uit om een bepaalde film te gaan kijken, staat ie er gewoon niet meer op. Dus dan maar weer via popcorn time of showbox. Daar blijft alles wel gewoon staan.
Hell noquote:Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Begonnen met Breaking Bead, ben nu bij de 5e aflevering. Heb wel het vermoeden dat ik deze serie niet 5 seizoenen ga kijken. Gaat het niet wat langdradig worden allemaal ?
Nee, het wordt beter en beter. Ik zat er de eerste afleveringen ook niet echt in, maar je geduld gaat zich uitbetalen.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Begonnen met Breaking Bead, ben nu bij de 5e aflevering. Heb wel het vermoeden dat ik deze serie niet 5 seizoenen ga kijken. Gaat het niet wat langdradig worden allemaal ?
Stop maar met kijken, ik heb het 2,5 seizoenen geprobeerd om het alsnog op te geven. Saai, langdradig, traag. Bah.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Eerste afleveringen zijn een beetje saai, maar uiteindelijk is het een erg fijne achtbaan waar jedoorheen gesleurd wordtquote:Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Maar ik vond het eerste seizoen wel nog één van de betere, dus of mijn mening echt helpt...quote:
Ik was vanaf de pilot direct verkocht hoor.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:51 schreef Forbry het volgende:
[..]
Maar ik vond het eerste seizoen zelfs één van de betere, dus of mijn mening echt helpt...![]()
Breaking bad is één van de betere series die er is vind ik. Past in het rijtje sopranos en sons of anarchy. Wat zijn jouw soort series als ik vragen mag?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Stop maar met kijken, ik heb het 2,5 seizoenen geprobeerd om het alsnog op te geven. Saai, langdradig, traag. Bah.
Sons of Anarchy?quote:Op maandag 26 januari 2015 14:55 schreef danny081 het volgende:
[..]
Breaking bad is één van de betere series die er is vind ik. Past in het rijtje sopranos en sons of anarchy. Wat zijn jouw soort series als ik vragen mag?
Ja, ik dus ook. Big time.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik was vanaf de pilot direct verkocht hoor.
Een beetje de standaardseries: Walking Dead, Dexter, Lost. Verder vooral sitcoms en animatieseries.quote:Op maandag 26 januari 2015 14:55 schreef danny081 het volgende:
[..]
Breaking bad is één van de betere series die er is vind ik. Past in het rijtje sopranos en sons of anarchy. Wat zijn jouw soort series als ik vragen mag?
Fixed that for ya. Free of charge.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
Sons of Anarchy?
Ik doe maar net alsof je The Shield Wire zei.
The shield heb ik nog niet gezien, wel stukjes ervan en het deed me denken aan de vele kijkcijfer beluste series uit de catagorie csi en bones. Series waar je iedere aflevering door elkaar kan kijken omdat iedere aflevering een losstaand verhaal is.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sons of Anarchy?
Ik doe maar net alsof je The Shield zei.
Nee, er zitten ook wel losse stukjes in The Shield, maar elk seizoen heeft zijn eigen verhaallijn. En daar bovenop zit nog een veel grotere verhaallijn die alle seizoen omspant. Gave serie hoor!quote:Op maandag 26 januari 2015 15:13 schreef danny081 het volgende:
[..]
The shield heb ik nog niet gezien, wel stukjes ervan en het deed me denken aan de vele kijkcijfer beluste series uit de catagorie csi en bones. Series waar je iedere aflevering door elkaar kan kijken omdat iedere aflevering een losstaand verhaal is.
Is dit ook zo met shield? Anders wil ik wel een poging wagen.
Ik kan me nog herinneren dat ik in seizoen 1 dacht: hoe kan je nou met deze storyline 5 seizoenen vullenquote:Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
SoA is van de makers van The Shield, vandaarquote:Op maandag 26 januari 2015 15:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Fixed that for ya. Free of charge.
Oh nee zeker niet, gebeurtenissen in de pilot hebben 6 seizoenen later nog altijd enorm veel invloed.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:13 schreef danny081 het volgende:
[..]
The shield heb ik nog niet gezien, wel stukjes ervan en het deed me denken aan de vele kijkcijfer beluste series uit de catagorie csi en bones. Series waar je iedere aflevering door elkaar kan kijken omdat iedere aflevering een losstaand verhaal is.
Is dit ook zo met shield? Anders wil ik wel een poging wagen.
Ja in csi zit ook ergens ver verstopt een rood draadje. En csi heeft ook een case of the week, en daar draait het om het csi team.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
SoA is van de makers van The Shield, vandaar
[..]
Oh nee zeker niet, gebeurtenissen in de pilot hebben 6 seizoenen later nog altijd enorm veel invloed.
Ja er zitten ook ''case of the week'' dingen bij maar de serie draait om het ''strike team''.
De eerste serie, perfect.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Wat vinden jullie van American Horror Story
Goede serie. Vooral leuk dat ieder seizoen zijn eigen verhaal heeft. Wat het voor mij leuk maakt is dat spze steeds dezelfde karakters gebruiken in een totaal andere rol. Best origineel. Positief punt is dat ze hebben gekozen voor een niet superpopulair genre. Het seizoen met de freakshow kom ik niet helemaal in nog.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
De rode draad in The Shield is totaal niet te vergelijken met een rode draad in CSI...quote:Op maandag 26 januari 2015 15:22 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ja in csi zit ook ergens ver verstopt een rood draadje. En csi heeft ook een case of the week, en daar draait het om het csi team.
Ik ga 3 afleveringen proberen maar als het is als volgt haak ik af:
Opening begint met de case of the week waar we ingelicht worden over de misdaad.
Dan krijgen we een stukje persoonlijk verhaal van het hoofdpersonage.
Vervolgens gaan we met zijn alle de misdaad oplossen, en hier en daar komt er tussendoor een scene van max 13 seconden waarin de rode draad zichtbaar is.
Misdaad wordt opgelost met een verbazende conclusie
Einde aflevering.
PLL is volgens mijn zus ook wel een goede serie.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een beetje de standaardseries: Walking Dead, Dexter, Lost. Verder vooral sitcoms en animatieseries.
Laatst op Netflix USA The 100 gekeken en die vond ik ook wel tof. Marco Polo vind ik prachtig, maar heb niet de drang om verder te kijken nog.
Oh, en Pretty Little Liars.
Was voor mij wel één van de redenen om het op den duur toch iets minder leuk te vinden. Ik kreeg op een gegeven moment zó de schurft aan Walt dat het me niet meer zo veel uitmaakte wat er met hem gebeurde. Gelukkig was Jesse er nog en bleef het in heel veel opzichten tot en met het einde gewoon wel een hele goede serie.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan me nog herinneren dat ik in seizoen 1 dacht: hoe kan je nou met deze storyline 5 seizoenen vullen![]()
Nou, dat kan hoor
En hoe. Heb er echt enorm van genoten. En dat komt weinig voor bij een serie waarvan ik gewoon de pest had aan de hoofdpersoon
seizoen 2 vond ik niet zo, te veel drama, daarna wordt het pas goed, laatste 2 seizoenen, wat een spanning was dat zegquote:Op maandag 26 januari 2015 14:45 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Gaat dat niet nog heel lang duren voordat die op netflix komt? Zoals ik het begrijp moeten shows eerst minimaal een groot gedeelte op tv worden uitgezonden voordat netflix hem mag uitzenden. Zitten af en toe zoiezo aparte regels aan. Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:40 schreef Drankster het volgende:
Komt seizoen 1 van Better Call Saul direct op Netflix of krijgen we wekelijks nieuwe afleveringen?
Ach, die zit op HBO Go op dit moment, dus kansen zat.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:46 schreef danny081 het volgende:
Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.
Die heb ik maanden geleden al op Netflix Zweden o.a. gezien.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:46 schreef danny081 het volgende:
Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.
Ik had een tijdje geleden een app op mijn telefoon die de netflix kon omschakelen naar de buitenlandse versies. En toen kon ik inderdaad wel gewoon walking dead kijken terwijl deze niet op de nederlandse stond. Was een handige app ben de naam even kwijt.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:50 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die heb ik maanden geleden al op Netflix Zweden o.a. gezien.
In de OP staan verschillende manieren om op buitenlandse Netflix catalogi te komen.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:55 schreef danny081 het volgende:
[..]
Ik had een tijdje geleden een app op mijn telefoon die de netflix kon omschakelen naar de buitenlandse versies. En toen kon ik inderdaad wel gewoon walking dead kijken terwijl deze niet op de nederlandse stond. Was een handige app ben de naam even kwijt.
Ik moet zeggen dat ik nog eeinig gebruik maak van netflix. Maar als een film op showbox, popcorn time, en op netflix staat, geef ik toch de voorkeur aan netflix.
Ze posten wel dit soort dingenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:46 schreef danny081 het volgende:
[..]
Gaat dat niet nog heel lang duren voordat die op netflix komt? Zoals ik het begrijp moeten shows eerst minimaal een groot gedeelte op tv worden uitgezonden voordat netflix hem mag uitzenden. Zitten af en toe zoiezo aparte regels aan. Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.
Better Call Saul komt al enkele dagen na de uitzending in Amerika op de NL-se Netflix, ze hebben een exclusieve deal. Hopelijk gelijk de volgende dagquote:Op maandag 26 januari 2015 15:46 schreef danny081 het volgende:
[..]
Gaat dat niet nog heel lang duren voordat die op netflix komt? Zoals ik het begrijp moeten shows eerst minimaal een groot gedeelte op tv worden uitgezonden voordat netflix hem mag uitzenden. Zitten af en toe zoiezo aparte regels aan. Zo heb ik vernomen dat de film Gravity bijvoorbeeld nooit op netflix gaat komen.
Doe jezelf een plezier en sla dat gedrocht over. Vanaf aflevering 1 heb ik me lopen ergeren aan vanalles en nog wat dat niet klopt met het boek.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:32 schreef danny081 het volgende:
Ik wil heel graag de dome kijken maar ik heb het boek nog niet uit.
Elke keer weer dit argumentquote:Op maandag 26 januari 2015 17:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en sla dat gedrocht over. Vanaf aflevering 1 heb ik me lopen ergeren aan vanalles en nog wat dat niet klopt met het boek.
Echt waardeloos.
Heb ik vaker gehoord Van mensen. Ik word er bang van. Maar ik moet het zelf ondervinden.quote:Op maandag 26 januari 2015 17:59 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Doe jezelf een plezier en sla dat gedrocht over. Vanaf aflevering 1 heb ik me lopen ergeren aan vanalles en nog wat dat niet klopt met het boek.
Echt waardeloos.
Klinkt goed.quote:Op maandag 26 januari 2015 16:55 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Better Call Saul komt al enkele dagen na de uitzending in Amerika op de NL-se Netflix, ze hebben een exclusieve deal. Hopelijk gelijk de volgende dag![]()
Fantastische serie, elk seizoen weer. Vooral goed is het hergebruik van karakters, in telkens een andere setting.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Eerste seizoen vond ik wel leuk maar ontzettend vaag. Had er een beetje het Lost-gevoel bij. 'Wat zullen we deze week eens bedenken.'quote:Op maandag 26 januari 2015 15:21 schreef Amarantha het volgende:
Grappig, ik heb het precies andersom. S1 vond ik heel erg tof. S2 was nog toffer, gewoon omdat de setting nog iets donkerder was. S3 begon heel erg gaaf, maar na de helft werd het meer een soort tienerheksenserie dan iets wat nog een beetje in lijn was met de eerste twee seizoenen. Vond ik niet zo leuk.quote:Op maandag 26 januari 2015 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerste seizoen vond ik wel leuk maar ontzettend vaag. Had er een beetje het Lost-gevoel bij. 'Wat zullen we deze week eens bedenken.'
Seizoen twee heb ik met moeite afgekeken. Vond er geen zak aan.
Seizoen drie vond ik het leukste seizoen maar het speelt zich dan ook af inNew Orleans
Seizoen vier moet ik nog aan beginnen.
FYI: Revolution is na seizoen 2 gecancelled.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:59 schreef Schunckelstar het volgende:
Net begonnen aan revolution, best aardige serie maar soms wat slecht geacteerd.
beetje jammer alleen dat ik hiervoor the walking dead heb gekeken, want dit is eigenlijk gewoon the walking dead light![]()
zelfde idee alleen dan zonder zombies
Ah ok, dus het eindigt zomaar zonder bevredigend einde?quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
FYI: Revolution is na seizoen 2 gecancelled.
Ik ben halverwege seizoen 1 afgehaakt. Maar volgens mij een aardig open eind ja.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Ah ok, dus het eindigt zomaar zonder bevredigend einde?
of heeft het nog wel zin om de 2 seizoenen die er op staan te kijken?
1 aflevering van gezien, vond het echt baggerquote:Op dinsdag 27 januari 2015 08:59 schreef Schunckelstar het volgende:
Net begonnen aan revolution, best aardige serie maar soms wat slecht geacteerd.
beetje jammer alleen dat ik hiervoor the walking dead heb gekeken, want dit is eigenlijk gewoon the walking dead light![]()
zelfde idee alleen dan zonder zombies
Ik hoopte bij jericho op een fallout achtige sfeer. Maar het kwam me allemaal iets te amerikaans over qua acteerwerk ook.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 14:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond Jericho wel leuk, ook abrupt geëindigd. Net als Firefly.
Netflix op Facebook vandaag;quote:Op maandag 26 januari 2015 15:40 schreef Drankster het volgende:
Komt seizoen 1 van Better Call Saul direct op Netflix of krijgen we wekelijks nieuwe afleveringen?
lol, toevallig gisteren laatste Episode S02 gezien (meer onder het mom van afmaken waar je aan begonnen bent) Maar scheelt weer een S03 kijken....nu weer op zoek naar een verslavende serie op Netflix.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 09:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
FYI: Revolution is na seizoen 2 gecancelled.
Ja, Delinda zwanger en dan als cliffhanger alsof ze een miskraam zou krijgen o.i.d., toen serie gecancelledquote:Op dinsdag 27 januari 2015 13:38 schreef KingRadler het volgende:
na het debacle van abrupt einde van de TV serie Las Vegas.
houden ze nu in Amerika rekening mee dat TV series eerder gecanceld worden,
zodat makers er nog een goed einde van kunnen maken.
Ik wacht ook vaak tot een serie echt helemaal klaar is voor ik het ga kijken. Heb de fout gemaakt om once upon a time met mijn vrouw te gaan kijken, komt verdomme geen einde aan.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:31 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, Delinda zwanger en dan als cliffhanger alsof ze een miskraam zou krijgen o.i.d., toen serie gecancelled
Herkenbaar, dan heeft ze er na een paar afleveringen geen zin meer in of vind ze weer wat anders leuk, etc. Komt geen einde aanquote:Op dinsdag 27 januari 2015 16:46 schreef DonnaRush het volgende:
Als ik een serie met m`n vriend moet gaan kijken dan heb ik in 2016 nog geen seizoen klaar. Mijn collega's klagen ook altijd dat het lang duurt, series kijken met de vrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |