Het wachten was op de eerste reactie van dit soort...quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:44 schreef Doedezemaar het volgende:
En bedankt Piet. Ik kan heel slecht tegen zulke plaatjes, migraine
IQ tetst worden met de jaren steeds makkelijker.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, toch nog 124...
[ afbeelding ]
O dit is ook die bnn test, ik dacht 1 of ander nieuw programmaquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Hmmm, toch nog 124...
[ afbeelding ]
Ja, ik heb officiele tests gedaan, scoorde ik dus tussen de 130 en 135.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:55 schreef drakin het volgende:
[..]
IQ tetst worden met de jaren steeds makkelijker.
Heb je wel eens een officiele test gedaan?
Die 129 was ook maar via de BNN test jaren geleden, kwam er ook wel eens boven maar het gereken gaat me steeds veel te snel daar.
perciesquote:Op woensdag 21 januari 2015 22:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
132 zit ik zoiets maar dat zijn resultaten uit het verleden.
Heb er gewoon geen zin in om zo'n test nog te doen.
Waar het om draait is EQ en hoe je omgaat ermee.
ik kan goed rekenen alleen niet snel en ik vind er niks aan.quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:59 schreef Treehut362 het volgende:
120-140
maar ik kan slecht rekenen dus heb ik er 10 bij opgeteld
2 of meer?quote:
puzzeltjes zijn ook leuk om te doenquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik beschouw zo'n test als puzzelen en dat vind ik wel leuk...
Niet te aardig doen, eigenlijk vind ik dat het moet kunnen maar dit is een SC die voor iedereen gezellig moet zijn.quote:
hoog zegquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:06 schreef chufi het volgende:
Ooit een keer gedaan en kwam ik op 137 of zoiets ... Is al weer een tijdje geleden ...
joh, ik had gewoon gewacht tot er een volgende pagina kwam en dan ging ik daar wel weer aanhaken. Maar ik kan dus ook slecht tegen stroboscooplampen. Migraine is een idioot iets.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga er vanuit dat een Fok! usert wel tegen een stootje kan.
Eindelijk iemand die me begrijptquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog wat hoger en je komt in categorie volkomen dwaas.
en die zijn er genoegquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nog wat hoger en je komt in categorie volkomen dwaas.
Het maakt mij niet uit, ik vind het wel een leuk plaatje.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
joh, ik had gewoon gewacht tot er een volgende pagina kwam en dan ging ik daar wel weer aanhaken. Maar ik kan dus ook slecht tegen stroboscooplampen. Migraine is een idioot iets.
ik heb ooit 6 weken in een slachthuis gewerktquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Bij paarden heb je een keuring, bij mensen niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Op zich is goed slachten vakwerk, de massaliteit maakt het klote werk.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb ooit 6 weken in een slachthuis gewerkt
quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich is goed slachten vakwerk, de massaliteit maakt het klote werk.
en koeiehuidenquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Op zich is goed slachten vakwerk, de massaliteit maakt het klote werk.
op die manierquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mijn opa was schilder op het slachthuis, die regelde goedkoop vlees.
Helaas werden de oplosmiddelen hem fataal in de hersenen.
Leermakerijen en van de laatste resten van koe en varken maak je lijm.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Worstquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:31 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Leermakerijen en van de laatste resten van koe en varken maak je lijm.
Het vet ging naar andere fabrikant.
Heb 4 jaar gewerkt op zo'n fabriek, deels toen ik nog op school zat en nog tijd erna.
Ik ook niet meer sinds ik weet dat jij daar gewerkt hebtquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb ooit ook 3 dagen gewerkt op bedrijf waar ze vliegtuigmotoren reviseren.
Ik vertrouw die niet meer zo sindsdien.
Ik ga meestal met nieuwe vliegtuigenquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb ooit ook 3 dagen gewerkt op bedrijf waar ze vliegtuigmotoren reviseren.
Ik vertrouw die niet meer zo sindsdien.
Dat snap ik wel, zo een wegzendkracht boeit het weinig hoe goed het werk is dat ie aflevert.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ook niet meer sinds ik weet dat jij daar gewerkt hebt
quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
maar dit is een SC die voor iedereen gezellig moet zijn.
Die laatste niet.quote:Op woensdag 21 januari 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Die gast verandert ook altijd van plaatjes ......
Nee je bent niet gekquote:Op woensdag 21 januari 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dank je Fann, ik dacht ik ben toch niet gek
Ah!quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Omdat mijn hoogbegaafdheid me dat ingaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schele....quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga voor: De persoon die Pall Mall rookt kweekt vogels
quote:Ze hebben allen een verschillend huisdier
Nee, want dat wist ik niet eensquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga je me nu uitschelden omdat ik een bril heb?
zaten er zulke moeilijke vragen bij dan?quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:25 schreef chufi het volgende:
Maar in de IQ-kwis kreeg je hier 10 seconden voor... 15 zou eerlijker zijn geweest
Als 1e in de klas met bril heb ik het vaak gehoord.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:23 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik scheld nooit over iemands bril of welke uiterlijkheden ook![]()
dat is héél zwak en ook gemeen
dat is knapquote:
Deze was wat uitgebreid, maar zulke zaten er volgens mij wel tussen.... MM weet het het best...quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:26 schreef FANN het volgende:
[..]
zaten er zulke moeilijke vragen bij dan?
of brillenjood? dat riepen ze op school altijd naar kinderen met een bril...quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als 1e in de klas met bril heb ik het vaak gehoord.
Dat was een heftig testje danquote:Op donderdag 22 januari 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Deze was wat uitgebreid, maar zulke zaten er volgens mij wel tussen.... MM weet het het best...
Ik heb het niet gezien...quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb , wist ik het meeste wel.. Maar ja niet gefocused genoeg .....
Sproeten had ik ook nog.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:29 schreef FANN het volgende:
[..]
of brillenjood? dat riepen ze op school altijd naar kinderen met een bril...
maar ja, waren zoveel scheldnamen, rooie, voor iemand met rood haar,
vetzak natuurlijk voor iemand die dik was enz enz.. of sproetenkop of zoiets
Ruzie om de schep in de zandbak?quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:59 schreef chufi het volgende:
Ik werd op mn 5e al lastig gevallen door de meisjes in de zandbak, maar moest er nog niets van hebben ...
daar ben je overheen gegroeid toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:59 schreef chufi het volgende:
Ik werd op mn 5e al lastig gevallen door de meisjes in de zandbak, maar moest er nog niets van hebben ...
Kusje vragen ....quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ruzie om de schep in de zandbak?
Ja uiteindelijk wel.. Ik moest ook altijd de huilende meisjes naar de schooltandartsbus brengen om ze te kalmeren.... Zelf ben ik nooit geweest dus hoe erg die "Beule" was kan ik niet vertellen.. Maar de meisjes kalmeerden wel altijd onder mijn begeleidingquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:00 schreef FANN het volgende:
[..]
daar ben je overheen gegroeid toch?
Het was niet op school, maar in de buurt zandbak....quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
40 kinderen en maar 15 schepjes is vragen om problemen natuurlijk.
heb je zéker al twee keer verteld, maar dat geeft nietquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel.. Ik moest ook altijd de huilende meisjes naar de schooltandartsbus brengen om ze te kalmeren.... Zelf ben ik nooit geweest dus hoe erg die "Beule" was kan ik niet vertellen.. Maar de meisjes kalmeerden wel altijd onder mijn begeleiding
4 keer , maar dat was ook jij al vergeten...quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:04 schreef FANN het volgende:
[..]
heb je zéker al twee keer verteld, maar dat geeft niet
Ja ... Wie weet werkt het ... Denk dat Fann daar anders overdenkt..quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik mis die achter het behang plakster.
ow... ik heb daar geen gedachte's over hoor...quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ... Wie weet werkt het ... Denk dat Fann daar anders overdenkt..
Heb je die wel over andere dingen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ow... ik heb daar geen gedachte's over hoor...
op het moment weinigquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb je die wel over andere dingen?
En wat staat er op het programma? Soury bellen?quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
Sta zelf bekend als erg eigenwijs, en wat ik in de kop heb dat gaat gewoon gebeuren..
Dat was ff test, die geeft altijd weer wat andere kijk op dingen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat staat er op het programma? Soury bellen?
Ik ga dr niet bellen of zo he, omdat jij dr mist ...quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat was ff test, die geeft altijd weer wat andere kijk op dingen.
Waar haal je het idee vandaan? Verzamel je telefoonnummers?quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga dr niet bellen of zo he, omdat jij dr mist ...
Nee, ze zal inmiddels al wel een nieuwe hebben.... King?quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Waar haal je het idee vandaan? Verzamel je telefoonnummers?
Wel een zelfgemaakte mag ik hopen ... of zo'n stuiterding uit de kantine?quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ga ff gehaktbal in de magnetron soppen.
AH XL dingen in de jus.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel een zelfgemaakte mag ik hopen ... of zo'n stuiterding uit de kantine?
Krijg opeens ook trek... Maar ik doe het nietquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Mosterd erop, boterham eronder en het was best wel lekker.
Midden in de nacht maak ik de meest geniale gerechten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Krijg opeens ook trek... Maar ik doe het niet
Alles bij elkaar donderen dan heb je Surf &Turf.quote:Op donderdag 22 januari 2015 01:55 schreef chufi het volgende:
Alhoewel de vriezer moet nog leeg.... Er liggen nog wat hamburgers , spareribs, calemares en aardappel frites en snacks....
surf en turf nu nieuwe koelvries combiquote:Op donderdag 22 januari 2015 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles bij elkaar donderen dan heb je Surf &Turf.
EODquote:
Kantoor? Ik had het beeld van een buitenmens voor me bij jou.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:05 schreef sigme het volgende:
Oh ja, posten. Nou, ik ben op kantoor hoor.
Dat klopt, maar ik betaal m'n buitenactiviteiten door wat op een kantoorstoel achter een pc te hangen. Maar nu moet ik even taart gaan eten, moment.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kantoor? Ik had het beeld van een buitenmens voor me bij jou.
Op de 1 of andere manier past kantoor daar niet echt bij.
Die kantoorstoel staat in Drenthe en niet in Spanje?quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:14 schreef sigme het volgende:
Dat klopt, maar ik betaal m'n buitenactiviteiten door wat op een kantoorstoel achter een pc te hangen. Maar nu moet ik even taart gaan eten, moment.
Nou, de kantoorstoel staat in het noorden van Nederland. Ik heb best een forse woonwerkverkeerafstand.quote:Op donderdag 22 januari 2015 10:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die kantoorstoel staat in Drenthe en niet in Spanje?
Overigens taart om kwart over 10 's ochtends.Ik krijg al buikpijn als ik er aan denk.
[ Bericht 14% gewijzigd door chufi op 22-01-2015 11:36:06 ]
Je geheugen gaat er niet op vooruit Fannquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Bij die buurt is Noord een paradijswaar is dat ook weer Chuf? Oost toch?
ah West danquote:Op donderdag 22 januari 2015 11:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Je geheugen gaat er niet op vooruit Fann
Ken je de nieuwe politie serie Noord-Zuid? Die is grotendeels bij jou om de hoek opgenomen ....quote:
Wel eens van gehoord, maar nooit gezien...quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ken je de nieuwe politie serie Noord-Zuid? Die is grotendeels bij jou om de hoek opgenomen ....
Zo gaat dat meestal met filmopnames.... Die zijn nooit echtquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord, maar nooit gezien...
Er zijn hier weleens filmopnames geweest weet ik, dan kreeg je een week van te voren een
brief in de bus, mocht je op sommige plekken 1 of 2 dagen niet parkeren, ik denk dat het
ook wel eens voor die serie is geweest, ook een keer voor een film, maar ik weet niet meer
voor welke, toen werd het hele plein omgetoverd tot ""koninginnendag'' en dat was natuurlijk
niet op koninginnendag zelf, dat was nep voor de film...
gohquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo gaat dat meestal met filmopnames.... Die zijn nooit echt
Op mijn 40-ste gestopt met (professioneel) werken. 5 jaar later als gepland, maar je kunt niet alles hebben in het leven.quote:Op donderdag 22 januari 2015 11:00 schreef sigme het volgende:
Nou, de kantoorstoel staat in het noorden van Nederland. Ik heb best een forse woonwerkverkeerafstand.
Wat voor werk doe jij?
quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:14 schreef Kingstown het volgende:
Lol.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-lang-niet-zag.dhtml
quote:Dat hun kinderen genetische afwijkingen zouden kunnen hebben, daar maakt ze zich geen zorgen over. "Dat komt pas voor na generaties van inteelt, zoals bij koningshuizen", maakt ze zich sterk.
quote:
Seks tussen moeder en zoon wordt dus niet altijd als misbruik gezien, maar tussen vader en dochter wel.quote:Seks tussen vader en dochter wordt nog altijd als misbruik gezien, hoewel het niet verschilt van andere vormen van GSA", stelde Barbara Gonyo in 2003 in The Guardian.
Ja, dat is zeker krom, klopt ook niks van dan als dat zo is...quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Seks tussen moeder en zoon wordt dus niet altijd als misbruik gezien, maar tussen vader en dochter wel.
Beetje krom is het allemaal wel.
jezus... nog effequote:Op donderdag 22 januari 2015 12:27 schreef chufi het volgende:
Dit zal ook wel bij mij in de buurt zijn geweest
http://www.nu.nl/economie(...)ftdrugsverkoper.html
Kijk maar uit Chuf, straks moet jij ook achter het CSquote:Bij navraag bij de uitkeringsinstantie had de lezer te horen gekregen dat de verkoop van softdrugs "tenslotte gedoogd" wordt. "Krijg ik nu binnenkort een functie als raamprostituee aangeboden?" aldus de ontstemde briefschrijver.
Kom ik regelmatig naar de overkant om ff een bakkie bij je te doenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:32 schreef FANN het volgende:
Kijk maar uit Chuf, straks moet jij ook achter het CS
Ja, kan je effe bijkomen van de druktequote:Op donderdag 22 januari 2015 12:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom ik regelmatig naar de overkant om ff een bakkie bij je te doen
Let wel op welk standje je doet, want anders heb je straks een penisbreuk en moet je op zoek naar ander werk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:34 schreef chufi het volgende:
Kom ik regelmatig naar de overkant om ff een bakkie bij je te doen
Een bakkie koffie doen hadden we het over King...quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Let wel op welk standje je doet, want anders heb je straks een penisbreuk en moet je op zoek naar ander werk.![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ijkste-standje.dhtml
Na zijn werk achter het CS ja.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:41 schreef FANN het volgende:
Een bakkie koffie doen hadden we het over King...
ah.... ja daar bemoei ik me dan niet mee, als ie zijn handjes maar wast voordat hijquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Na zijn werk achter het CS ja.
Ik ook niet, maar HLN is dan ook een krant die je met een hele grote zak zout moet nemen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:42 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog nooit van een penisbreuk gehoord trouwens, lijkt me vrij pijnlijk
Zit ook geen bot in, dus volgens mij klopt het woord dan ook niet helemaal. Ze stoppen het ook niet in het gips om de breuk te verhelpen toch?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:42 schreef FANN het volgende:
Ik heb nog nooit van een penisbreuk gehoord trouwens, lijkt me vrij pijnlijk
quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar HLN is dan ook een krant die je met een hele grote zak zout moet nemen.
Ja, precies, zet ik ook te denken, het is toch meer spieren, misschien bedoelen ze spierpijn?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Zit ook geen bot in, dus volgens mij klopt het woord dan ook niet helemaal. Ze stoppen het ook niet in het gips om de breuk te verhelpen toch?
Geen spier en geen bot dus ...quote:De menselijke penis bestaat uit drie zwellichamen: twee aan weerszijden bovenin (de corpora cavernosa - enkelvoud: corpus cavernosum), en één aan de onderzijde van de penis (het corpus spongiosum). Deze derde is groter dan de eerste twee en kegelvormig. Hij vormt aan de voorzijde van de penis de zeer gevoelige eikel (glans penis). Tussen de eikel en het corpus van de penis bevindt zich een groef, het collum glandis. Aan de basis van de eikel zijn er kliertjes die talg produceren, de glandulae praeputiales. De eikel wordt beschermd door de voorhuid (preputium): een losse huidflap die naar achteren kan schuiven en daarbij de eikel vrijlegt. Om verschillende culturele, religieuze en medische redenen wordt de voorhuid soms gedeeltelijk of geheel verwijderd; dit wordt besnijdenis of circumcisie genoemd. De eikel wordt met de voorhuid verbonden door het toompje (frenulum). Dit is meestal de meest gevoelige plek van de penis.
google helptquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:46 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Ja, precies, zet ik ook te denken, het is toch meer spieren, misschien bedoelen ze spierpijn?
Je brengt me op een idee. Ik zal eens aan mijn HA vragen of ze mijn penis in het gips wil doen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:45 schreef drakin het volgende:
Ze stoppen het ook niet in het gips om de breuk te verhelpen toch?
Ik was al meteen aan het googelen geslagenquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:49 schreef drakin het volgende:
[..]
google helpt
http://nl.medipedia.be/erectiele-disfunctie/news_penisbreuk
Het is dus eerder een soort zweepslag lijkt me aangezien het ook blauw wordt. Alleen met het verschil dat een operatie wel handig is om latere erectieproblemen te voorkomen.
Heb je een penisbreuk dan?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je brengt me op een idee. Ik zal eens aan mijn HA vragen of ze mijn penis in het gips wil doen.
wél een leuk ander woord voor scheiding...quote:
Ach mannen weten meestal ook niet zoveel over de vagina.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:49 schreef FANN het volgende:
Ahh... weet ik eindelijk na zoveel jaar waar ik mee te maken heb
[..]
Geen spier en geen bot dus ...
is ook weer zo...quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach mannen weten meestal ook niet zoveel over de vagina.
Das alleen voor pubers, die zien hun vriendjes nog enkel als lustobject.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:52 schreef FANN het volgende:
[..]
wél een leuk ander woord voor scheiding...
dus niet
Ik ben gescheiden....
maar
Ik heb een penisbreuk
voor de vrouw dan om te zeggen, die man zit nog aan die penis vast natuurlijk
Nou, ik denk niet dat dat alleen bij pubers zo is... bij meisjes misschien bedoel je?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Das alleen voor pubers, die zien hun vriendjes nog enkel als lustobject.
Jammer. Ik denk dat je ons dagelijks had kunnen verblijden met hele leuke- en interessante verhalen over je werk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:55 schreef chufi het volgende:
Ak met al heb ik besloten om af te zien van die job achter het CS
Dat moet een asbak vol zijn geweest denk ik, dat was al verboden toen mijn broer daarquote:Op donderdag 22 januari 2015 12:59 schreef Kingstown het volgende:
Treehut kan het beste naar Singapore gaan verhuizen. Hoeft hij wrs weinig peuken meer op te ruimen van zijn buren.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)3-duizend-euro.dhtml
Jij deed toch vroeger iets met hoeren? Met de taxi brengen ofzoiets?quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jammer. Ik denk dat je ons dagelijks had kunnen verblijden met hele leuke- en interessante verhalen over je werk.
Ja alleen vrouwen noemen dat natuurlijk zo, als mannen dat zeggen bij uit elkaar gaan is er iets verkeerd gegaan. Misschien is pubers niet het juiste woord, onvolwassen gedrag staat beter.quote:Op donderdag 22 januari 2015 12:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, ik denk niet dat dat alleen bij pubers zo is... bij meisjes misschien bedoel je?
Dat is idd al decennia zo erg... Maar daarentegen flikkeren ze daar alles in de zee.... Las in een verslag van de zeilers van de Volvo Ocean race dat ze nog nooit zoveel afval hebben zien drijven daar in de Straat van Malakka..quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat moet een asbak vol zijn geweest denk ik, dat was al verboden toen mijn broer daar
woonde en dat is best lang geleden, ook kaugom kreeg je een boete voor als je dat op
straat uitspuugde fzo, ik geloof zelf voor gewoon spugen op straat.
quote:January 20
January 20, 2015
Bouwe Bekking
OBR, Team Brunel
Go to team website
As written in a previous report, I was feeling really sad about the amount of rubbish off the Indian coast, but now that we are sailing well in the Malacca Strait I unfortunately have to report that the Indian rubbish record has been broken by this "famous" Strait.
There is just trash floating everywhere. It’s like sailing in a big soup of Styrofoam, plastic bags, bottles, condoms (yes, also plenty of these) and other things. Now I can imagine all the other things we can't see, like human feces, and the million of bacteria. The water maker is doing its job, making fresh-tasting water, but what about the bacteria? I am actually seriously thinking about not drinking until we sail past Singapore and come again in the open ocean. For sure I won’t be washing up in the salt water for this period of time. Why take the risk?
That's why it’s great that there are environmental projects like the Rozalia project, trying to fight this pollution and make the public aware of this problem. They are "fishing" garbage on the sea and collecting rubbish from the beaches. It is still a relative small project, but this kind of initiatives doesn’t survive without public support, so please help them. Or if you have the will power, start something up in your own country, even when if it’s just helping cleaning up a small river, as most rivers end up in the ocean.
Politicians always make a lot of promises, but in the end we know what the outcome is, isn't it why we call it politics? So let us all put our shoulders under this growing worldwide issue.
A simple start can be: you see thrash on the street, pick it up and throw it in a trash bin.
Bouwe Bekking
Ik snap je niet helemaal hoorquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:06 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja alleen vrouwen noemen dat natuurlijk zo, als mannen dat zeggen bij uit elkaar gaan is er iets verkeerd gegaan. Misschien is pubers niet het juiste woord, onvolwassen gedrag staat beter.
tja...quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is idd al decennia zo erg... Maar daarentegen flikkeren ze daar alles in de zee.... Las in een verslag van de zeilers van de Volvo Ocean race dat ze nog nooit zoveel afval hebben zien drijven daar in de Straat van Malakka..
[..]
Je noemde net zelf dat het wel grappig zou klinken een penisbreuk als vrouw te noemen, maar dan met de man er nog aan? Dan zie je toch die man enkel als lustobject? Vind ik gewoon onvolwassen klinken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snap je niet helemaal hoor![]()
Als je je man/vriend of vrouw/vriendin na járen nog steeds als sexobject ziet bedoel je?
Nah, heb ik niet veel last van, ik hou héél veel van hem en ik zou hem niet willen missen,
nooit niet bedoel ik, maar een sexobject, neh..........
ah... o ja dat was ook maar een grapjequote:Op donderdag 22 januari 2015 13:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Je noemde net zelf dat het wel grappig zou klinken een penisbreuk als vrouw te noemen, maar dan met de man er nog aan? Dan zie je toch die man enkel als lustobject? Vind ik gewoon onvolwassen klinken.
Maar gewoon niet aan beginnen hoor Fann zo'n penisbreuk, lijkt me ook helemaal niks voor je.
Of misschien is 1 koffie nog te weinig om het nog niet grappig te zien, dat kan ook natuurlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:15 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... o ja dat was ook maar een grapje![]()
Nee, is ook niks voor mij.... liever niet nee
nah, ik maak wel vaker stomme grapjes, die ikzelf alleen leuk vindquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Of misschien is 1 koffie nog te weinig om het nog niet grappig te zien, dat kan ook natuurlijk.
Binnenpretjesquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, ik maak wel vaker stomme grapjes, die ikzelf alleen leuk vind![]()
niet op letten...
Het staat geschreven, moeilijk om daar niet op te lettenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:19 schreef FANN het volgende:
[..]
nah, ik maak wel vaker stomme grapjes, die ikzelf alleen leuk vind![]()
niet op letten...
Hoe vaak typ jij je zinnen eigenlijk opnieuw?quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, die dan per ongeluk naar buiten komen
quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Het staat geschreven, moeilijk om daar niet op te letten
eh... als het er eenmaal staat en ik heb op invoeren geklikt, dan is het meestal in 1x getyptquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:22 schreef drakin het volgende:
[..]
Hoe vaak typ jij je zinnen eigenlijk opnieuw?
Soms sla ik zelfs hele topics over, maar ja dan ben ik meestal ook ergens anders.quote:
En daar krijgt hij niet eens een tagje voorquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:25 schreef Deisyy het volgende:
De meester in posts wijzigen is toch wel Treehut.
Niet hele verhalen, maar soms bedenk ik ook wel eens dat ik iets toch maar beter niet online kan pleuren.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:23 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... als het er eenmaal staat en ik heb op invoeren geklikt, dan is het meestal in 1x getypt
maar soms heb ik een heel verhaal getypt en dan denk ik...... nah....... laat maar![]()
en dan haal ik de zooi weer weg
Hou je het dan nog wel een béétje bij? Als ik een paar dagen niet ben geweest, wat nietquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:25 schreef drakin het volgende:
[..]
Soms sla ik zelfs hele topics over, maar ja dan ben ik meestal ook ergens anders.
Op Fok! krijg je niet zomaar een tagje.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef drakin het volgende:
[..]
En daar krijgt hij niet eens een tagje voor
Treehut is een apart geval, daar kan ik geen hoogte van krijgenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:25 schreef Deisyy het volgende:
De meester in posts wijzigen is toch wel Treehut.
Hoe gaat het met je zoon trouwens Dees? Ik las laatst iets van begeleid wonen, gaat hijquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Op Fok! krijg je niet zomaar een tagje.
Hij zegt dat hij dat wilt en eraan mee gaat werken, maar iets zeggen en doen is niet altijd hetzelfde bij hem.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je zoon trouwens Dees? Ik las laatst iets van begeleid wonen, gaat hij
dat doen?
Piet heeft ze volgens mij ooit vervoerd. Ik heb ze verhandeld en dat is idd niet geschikt voor publicatie.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:04 schreef FANN het volgende:
Jij deed toch vroeger iets met hoeren? Met de taxi brengen ofzoiets?
niet meer zeuren over roken is het gewordenquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij dat wilt en eraan mee gaat werken, maar iets zeggen en doen is niet altijd hetzelfde bij hem.
Heb jij nog een keuze gemaakt tussen stoppen met roken en niet meer zeuren maar roken gemaakt?
ah verhandeld... klinkt niet écht gezellig, maar ja...quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet heeft ze volgens mij ooit vervoerd. Ik heb ze verhandeld en dat is idd niet geschikt voor publicatie.
Doen jullie trouwens al een je billen vacuum zuigen?
LIF / Wil je een dikkere poep? Laat je billen vacuüm zuigen
Goed zo, dat je een keuze hebt gemaakt en voorlopig even niet aan stoppen denken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:37 schreef FANN het volgende:
[..]
niet meer zeuren over roken is het gewordenals ik écht ben gestopt meld ik het wel even
![]()
Ah, oke, hij heeft ook even tijd nodig denk ik? Is toch een hele stap...
Wat mensen al niet doen voor een KK-reetquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Piet heeft ze volgens mij ooit vervoerd. Ik heb ze verhandeld en dat is idd niet geschikt voor publicatie.
Doen jullie trouwens al een je billen vacuum zuigen?
LIF / Wil je een dikkere poep? Laat je billen vacuüm zuigen
Precies, het is ook niet echt een handige tijd om te stoppen nu, al klinkt dat als een slapquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed zo, dat je een keuze hebt gemaakt en voorlopig even niet aan stoppen denken.
Hij heeft tijd genoeg gehad, de aanvraag is vorig jaar juni de deur uit gegaan, dus hij mag er nu wel aan gewend zijn, dat ben ik ook
Meestal lukt het teruglezen niet, het gaat veel te snel. Dus dan lees ik me even in in de laatste pagina of een paar pagina's en post ik weer mee als ik even tijd heb.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hou je het dan nog wel een béétje bij? Als ik een paar dagen niet ben geweest, wat niet
heel vaak voorkomt, meestal ben ik er in elk geval wel eventjes, dan weet ik soms al niet
waar ze het over hebben, moet je een stukkie teruglezen en dan ben je wel weer bij...
Ja, dat zat ik net te lezen, vandaar mijn vraag aan jou.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:40 schreef FANN het volgende:
Dit is dus geen goed idee...
NWS / 'E-sigaret kankerverwekkender dan gewone sigaret'
Pics van je billen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:43 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig heb ik van mezelf billen, dus ik hoef niet aan het vacuum.
Ik zal het even doorsturen aan een vriend die behoorlijk kettingroken altijd deed en sinds vorig jaar op zo'n e-ding is overgestapt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik net te lezen, vandaar mijn vraag aan jou.
Maar het schijnen alleen maar de e-sigaretten met 5V batterijen te zijn, die met 3V kan je gewoon paffen.
Maar ga ik toch niet aan beginnen hoor, als ik het doe doe ik het gewoon zo, huppa in één keerquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, dat zat ik net te lezen, vandaar mijn vraag aan jou.
Maar het schijnen alleen maar de e-sigaretten met 5V batterijen te zijn, die met 3V kan je gewoon paffen.
De eeuwige discussie over het wel of niet staand plassen. Ik kan me de frustratie van de huisbaas wel voorstellen, marmer is best poreus, dus die zeiklucht krijg je daar niet zo makkelijk uit.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Pics van je billen.Ik zat ondertussen hier te kijken:
LIF / Duitser mag staand blijven plassen
Ik denk dat ik 2 nicotine kauwgummetjes heb geprobeerd, maar die waren te goor dus daar is het bij gebleven...quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ga ik toch niet aan beginnen hoor, als ik het doe doe ik het gewoon zo, huppa in één keer
net als Chufi, dat schijnt toch het beste te werken, de meeste mensen die ik ken en zijn gestopt
hebben het zo gedaan eigenlijk...
Cold turkey, de beste manierquote:Op donderdag 22 januari 2015 13:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ga ik toch niet aan beginnen hoor, als ik het doe doe ik het gewoon zo, huppa in één keer
net als Chufi, dat schijnt toch het beste te werken, de meeste mensen die ik ken en zijn gestopt
hebben het zo gedaan eigenlijk...
Moet je geen marmer op de vloer bij de pispot leggen....quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De eeuwige discussie over het wel of niet staand plassen. Ik kan me de frustratie van de huisbaas wel voorstellen, marmer is best poreus, dus die zeiklucht krijg je daar niet zo makkelijk uit.
Daar heb je gelijk in, een beetje eigen schuld dikke bult.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet je geen marmer op de vloer bij de pispot leggen....
Ook zo gedaan, alweer 4,5 jaar er van af nuquote:
September 2008 heb ik mijn laatste peuk gerookt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Ook zo gedaan, alweer 4,5 jaar er van af nu
Het eerste jaar heb ik gemiddeld 1 per 2 maanden nog gerookt, het 2e jaar ook zoiets en met oud en nieuw(zal 2012 wel zijn geweest?) heb ik 1 extra gehad om dan ook echt definitief niet meer het af en toe peukje te nemen en compleet zonder te doen.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
September 2008 heb ik mijn laatste peuk gerookt.
O ja, en 2 afgelopen nieuwsjaarsnacht
Er is ook niets aan, je moet gewoon even doorzetten wil je het lekker gaan vinden verslaafd raken.quote:Op donderdag 22 januari 2015 13:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb in mijn leven 2 sigaretten gerookt, vond er niks aan.
geweldig.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:04 schreef Eska het volgende:
Deze zag ik een paar jaar geleden in Zwitserland.
[ afbeelding ]
O daar mag de laatste van Kingstown dus wel?quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:04 schreef Eska het volgende:
Deze zag ik een paar jaar geleden in Zwitserland.
[ afbeelding ]
ik heb genoeg aan mijn chocoladeverslavingquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is ook niets aan, je moet gewoon even doorzetten wil je het lekker gaan vinden verslaafd raken.
Zolang je er maar geen hengel bij gebruikt.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:07 schreef drakin het volgende:
[..]
O daar mag de laatste van Kingstown dus wel?
Kun je net soen alsofquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb genoeg aan mijn chocoladeverslaving
Die mogenquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Kun je net soen alsof
[ afbeelding ]
datquote:Op donderdag 22 januari 2015 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die mogen toch ook niet meer verkocht worden?
Volgens mij zag ik ze dit jaar nog bij mn supermarkt of was dat het jaar ervoor...quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die mogen toch ook niet meer verkocht worden?
Ik denk het jaar daarvoor, dit jaar zijn ze wel heel erg vroeg ermee anders.quote:Op donderdag 22 januari 2015 14:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik ze dit jaar nog bij mn supermarkt of was dat het jaar ervoor...
Dat focussen is gelul, ik zat ondertussen hier ook rustig te posten.quote:Op donderdag 22 januari 2015 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat ik gezien heb , wist ik het meeste wel.. Maar ja niet gefocused genoeg .....
Is dit een oude vete tussen jullie beiden of is het eenzijdig?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:01 schreef golfer het volgende:
Je bent wel heel erg obsessief op mij gericht soms. Beetje eng eigenlijk. Lijkt wel een vorm van stalken.
geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dit een oude vete tussen jullie beiden of is het eenzijdig?
Hij heeft blijkbaar nogal wat oud zeer tegen mij en kan het niet laten dat maar steeds te blijven melden.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Is dit een oude vete tussen jullie beiden of is het eenzijdig?
[ Bericht 17% gewijzigd door golfer op 22-01-2015 17:04:55 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
alle meubels weg?quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Heeft iemand nog een paar sinaasappelkistjes te leen?
Mijn bank staat nog, maar die mag ook niet weg, straks komen er mensen voor de salontafel, het laatste meubelstuk dat we te koop hadden.quote:
Misschien dat TH nog wat heeft staan op de kinderboerderie of in de kringloop..quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Heeft iemand nog een paar sinaasappelkistjes te leen?
Met geitenkeutels erin, laat maar danquote:Op donderdag 22 januari 2015 16:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat TH nog wat heeft staan op de kinderboerderie of in de kringloop..
Hmzz. Ik had 1 of andere forumfittie uit verlogen tijden verwacht als antwoord en niet dit soort persoonlijke zaken. Ik kan me ergens voorstellen dat je op een bepaalde manier teleurgesteld bent in zijn gedrag maar dat je dit soort privé-shit op een forum gooit (ook al is het onder een spoiler) vind ik nou ook niet echt een teken van voorbeeldig gedrag.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:29 schreef golfer het volgende:
Hij heeft blijkbaar nogal wat oud zeer tegen mij en kan het niet laten dat maar steeds te blijven melden.
Je hebt gelijk. Ik heb het alweer weggehaald. Het is de moeite verder niet waard.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:01 schreef Kingstown het volgende:
Hmzz. Ik had 1 of andere forumfittie uit verlogen tijden verwacht als antwoord en niet dit soort persoonlijke zaken. Ik kan me ergens voorstellen dat je op een bepaalde manier teleurgesteld bent in zijn gedrag maar dat je dit soort privé-shit op een forum gooit (ook al is het onder een spoiler) vind ik nou ook niet echt een teken van voorbeeldig gedrag.
Om me eens heel eufemistisch uit te drukken....
Je bereikt er toch niets mee, dus netjes.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik heb het alweer weggehaald. Het is de moeite verder niet waard.
Ik heb iets wat er op lijkt, maar met een gebogen noten houten zitting...quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet nodig nieuwe stoelen bij de eettafel, van de huidige ging er 1 pas bijna tenonder aan metaalmoeheid toen mijn vader er op ging zitten. Denk dat ik 4 van deze van IKEA neem http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20115038/
dat klinkt ook goed. Hier kan hout niet, aanrechtblad is houtprint en zit op 1 meter van de eettafel en laminaat is ook houtprint. Het liefst wil ik Eameschairs, maar ja, dat geld heb ik niet. Vanwege oranje keukenmuren vallen de meeste kleuren ook af.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb iets wat er op lijkt, maar met een gebogen noten houten zitting...
Ik ken alleen de Eames lounge fotuil , die hadden we thuis. Maar de keuken serie ken ik niet...quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat klinkt ook goed. Hier kan hout niet, aanrechtblad is houtprint en zit op 1 meter van de eettafel en laminaat is ook houtprint. Het liefst wil ik Eameschairs, maar ja, dat geld heb ik niet. Vanwege oranje keukenmuren vallen de meeste kleuren ook af.
Netjes.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:05 schreef golfer het volgende:
Je hebt gelijk. Ik heb het alweer weggehaald. Het is de moeite verder niet waard.
Ja helaas wordt de huidige maatschappij met de dag harder en afstandelijker...quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:18 schreef just me het volgende:
Nou de schade aan mijn auto is ongeveer ¤ 700,00 als het heel goed gerepareerd gaat worden, ik ga nu voor de goedkopere versie. Bijwerken en zorgen dat het niet gaat roesten, kost 30 minuten arbeidsloon.
Ja ik kan naar het Waarborgfonds maar heb dan nog een eigen risico van ¤ 250,00
Stomme doorrijders
Dat is een leuke stoel, lijkt wel op mijn nieuwe stoelen, alleen heb ik een stoffen zitting.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik moet nodig nieuwe stoelen bij de eettafel, van de huidige ging er 1 pas bijna tenonder aan metaalmoeheid toen mijn vader er op ging zitten. Denk dat ik 4 van deze van IKEA neem http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20115038/
Dan wordt de kleurkeuze inderdaad beperkt. Klinkt wel als een beetje retro inrichting.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat klinkt ook goed. Hier kan hout niet, aanrechtblad is houtprint en zit op 1 meter van de eettafel en laminaat is ook houtprint. Het liefst wil ik Eameschairs, maar ja, dat geld heb ik niet. Vanwege oranje keukenmuren vallen de meeste kleuren ook af.
Leuk ! Iedereen dezelfde soort stoelenquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een leuke stoel, lijkt wel op mijn nieuwe stoelen, alleen heb ik een stoffen zitting.
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken alleen de Eames lounge fotuil , die hadden we thuis. Maar de keuken serie ken ik niet...
Ach, vroeger op het pleintje en in de buurt ging het er ook niet erg vriendelijk aan toe.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja helaas wordt de huidige maatschappij met de dag harder en afstandelijker...
Klote i.d.d.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:18 schreef just me het volgende:
Nou de schade aan mijn auto is ongeveer ¤ 700,00 als het heel goed gerepareerd gaat worden, ik ga nu voor de goedkopere versie. Bijwerken en zorgen dat het niet gaat roesten, kost 30 minuten arbeidsloon.
Stomme doorrijders
IKEA-meuk. krijg je dat.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:31 schreef chufi het volgende:
Leuk ! Iedereen dezelfde soort stoelen
Lekker dan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:18 schreef just me het volgende:
Stomme doorrijders
Nee, want de mijne zijn geen Ikea, die van Dees ook niet en toch is het ongeveer dezelfde constructie... Maar ja hoeveel variaties kun je maken met een eetkamerstoel ...quote:
Dusquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sanders Meubelstad-meuk. krijg je dat.
quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb hem al ergens anders voor gebruikt
Zag het iddquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem al ergens anders voor gebruikt
Sorry, ik vind dat zo'n mooi topic en deze was te mooi om te laten lopenquote:
Geen probleem Dees... Ik had geen zin in Frans...quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, ik vind dat zo'n mooi topic en deze was te mooi om te laten lopen
Misschien toch eens kringloop snuffelen ... TH heeft er ook zn vintage keukenkastje gevonden..quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Als ik het geld er voor had, dan was hier alles retro en vintage. Nu doe ik het met veel IKEA dat in de stijl past, heb de Gidea-eettafel met bijbehorend kastje van een heleboel jaar geleden.
Ik snap niet zo goed wat Frans hiermee te maken heeft.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen probleem Dees... Ik had geen zin in Frans...
ik kom zowat wekelijks in meerdere kringloopwinkels, nog nooit een passend meubelstuk gevonden. Vorige week bijna een jaren 60 kaptafel met 2 nachtkastjes gekocht, maar ik wil eigenlijk een houtkleurige en deze was wit, dus na lang twijfelen toch maar laten staan.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien toch eens kringloop snuffelen ... TH heeft er ook zn vintage keukenkastje gevonden..
Ok ... Wist ik toch nietquote:Op donderdag 22 januari 2015 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik kom zowat wekelijks in meerdere kringloopwinkels, nog nooit een passend meubelstuk gevonden. Vorige week bijna een jaren 60 kaptafel met 2 nachtkastjes gekocht, maar ik wil eigenlijk een houtkleurige en deze was wit, dus na lang twijfelen toch maar laten staan.
Die is gaaf, de blauwe versie lijkt me ook mooi.quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:56 schreef Doedezemaar het volgende:
In de gang en in mijn slaapkamer heb ik dit behang, in de logeerkamer de turquoise versie
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 januari 2015 17:59 schreef Kingstown het volgende:
Jaaaaaaaaa! Het is weer zover! Ons maandelijks feestje!![]()
MEN / Post-id 149.000.000 is bijna aan de beurt
hoe dan?quote:hover met je muis boven de link van de datum/tijd van je post om te zien in de statusbalk hoe ver we zijn of klik erop en zie de link in de adresbalk.
Chufi is de expert, dus die gaat ons dat haarfijn uitleggen.quote:
Misschien dat het me wel lukt als ik bewust mee doe.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Chufi is de expert, dus die gaat ons dat haarfijn uitleggen.
In jouw geval maakt het niet uit, want je zit er toch 1 naast, zonder dat je bewust meedoet.
Ik zal even voor je op zoek gaan naar de discussie van 2 maanden geleden hierover.quote:Op donderdag 22 januari 2015 18:07 schreef Deisyy het volgende:
Misschien dat het me wel lukt als ik bewust mee doe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |